Paula's Choice

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Paula's Choice

Indlægaf Akehurst2 » 25. feb 2016, 09:46

Buddha skrev:
Jeg overvejer at bruge den om natten, men er i tvivl om det hellere skal være http://www.paulaschoice-eu.com/resist-i ... cream.html ?

Den skal helst hjælpe på rynker, tørhed (kombineret hud), (pigmentpletter) og så tror jeg jeg har lidt "rødmen" på kinder og ved næsen?

Hvilken af dem er mon mest plejende?


Jeg bruger den her - har ikke prøvet den anden.

Jeg er virkelig glad for den. Har meget tør hud, der let blusser op og rødmer, og den er helt genial til at berolige og fugte igennem. Det er en af de ting, jeg har fra PC, jeg er gladest for.

Den er som sagt rigtig fugtgivende, men uden at være fedtet. Jeg bruger den også om aftenen som underlag til make-up, og det kan man sagtens (selvfølgelig med det in mente, at jeg har ret tør hud).
1
Lortebodil
Indlæg: 13
Tilmeldt: 13. apr 2016, 11:46
Kort karma: 7
Likede indlæg: 11

Re: Paula's Choice

Indlægaf Lortebodil » 15. apr 2016, 09:44

Er der nogen af jer der kender en mand der har prøvet serien til mænd?
Min eksmand har spurgt om jeg vil hjælpe ham med at finde lidt hudpleje, og jeg har tænkt på dette - men ved ikke om det er det værd?
Han er blevet anbefalet noget fra Clarins og Clinique af en god ven, men det er fyldt med skidt, og får heller ikke gode anmeldelser på nettet + det er dyrt.
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Paula's Choice

Indlægaf Chachacha » 16. apr 2016, 19:53

Lortebodil skrev:Er der nogen af jer der kender en mand der har prøvet serien til mænd?
Min eksmand har spurgt om jeg vil hjælpe ham med at finde lidt hudpleje, og jeg har tænkt på dette - men ved ikke om det er det værd?
Han er blevet anbefalet noget fra Clarins og Clinique af en god ven, men det er fyldt med skidt, og får heller ikke gode anmeldelser på nettet + det er dyrt.

Min kæreste bruger den og er meget tilfreds! Han har cremen med SPF og natcremen men bruger en alm. BHA lotion, fordi han foretrækker den fremfor den flydende i mandeserien. Og så bruger han Resist face wash, fordi mandeseriens var lidt skrap (den er sikker fin til fedtet/normal hud bare ikke tør). Det gælder jo lidt om at prøve sig frem hvad man foretrækker :gogo:
0
Lortebodil
Indlæg: 13
Tilmeldt: 13. apr 2016, 11:46
Kort karma: 7
Likede indlæg: 11

Re: Paula's Choice

Indlægaf Lortebodil » 17. apr 2016, 11:15

Chachacha skrev:
Lortebodil skrev:Er der nogen af jer der kender en mand der har prøvet serien til mænd?
Min eksmand har spurgt om jeg vil hjælpe ham med at finde lidt hudpleje, og jeg har tænkt på dette - men ved ikke om det er det værd?
Han er blevet anbefalet noget fra Clarins og Clinique af en god ven, men det er fyldt med skidt, og får heller ikke gode anmeldelser på nettet + det er dyrt.

Min kæreste bruger den og er meget tilfreds! Han har cremen med SPF og natcremen men bruger en alm. BHA lotion, fordi han foretrækker den fremfor den flydende i mandeserien. Og så bruger han Resist face wash, fordi mandeseriens var lidt skrap (den er sikker fin til fedtet/normal hud bare ikke tør). Det gælder jo lidt om at prøve sig frem hvad man foretrækker :gogo:


Tak for svar :gogo:
0
Brugeravatar
Buddha
Indlæg: 43
Tilmeldt: 6. okt 2015, 23:10
Kort karma: 0
Likede indlæg: 9

Re: Paula's Choice

Indlægaf Buddha » 7. jun 2016, 23:53

Er der mon ikke snart fri fragt eller tilbud på resist :danse:
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Paula's Choice

Indlægaf JoyNips » 8. jun 2016, 10:17

Buddha skrev:Er der nogen som har prøvet denne: http://www.paulaschoice-eu.com/skin-rec ... dants.html


Jeg bruger den her og er vildt glad for den. Den er lækker og superfugtgivende, uden at fedte. Om vinteren bruger jeg den også i dagtimerne, om sommeren kun om natten.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Oxan
Indlæg: 124
Tilmeldt: 28. okt 2015, 11:50
Kort karma: 9
Likede indlæg: 90

Re: Paula's Choice

Indlægaf Oxan » 8. jun 2016, 10:56

Buddha skrev:Er der mon ikke snart fri fragt eller tilbud på resist :danse:


Lookfantastic har tilbud på resist serien (eller, de havde de ihvertfald igår) men de har ikke hele linien..
1
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Paula's Choice

Indlægaf Akehurst2 » 8. jun 2016, 11:34

Buddha skrev:Er der mon ikke snart fri fragt eller tilbud på resist :danse:


Altså, der er 15 % på en række produkter i øjeblikket - herunder på nogle af dem fra Resist: http://www.paulaschoice-eu.com/shop/featured/promotions
1
Brugeravatar
Buddha
Indlæg: 43
Tilmeldt: 6. okt 2015, 23:10
Kort karma: 0
Likede indlæg: 9

Re: Paula's Choice

Indlægaf Buddha » 8. jun 2016, 22:54

Mange tak :worship:

Jeg kan desværre ikke finde en af disse på tilbud:

Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator
eller
RESIST ANTI-AGING BARRIER REPAIR MOISTURIZER WITH RETINOL :)

Jeg bruger den sidste af dem nu, men overvejer at prøve den første da min hud har det med at "skinne", men er i tvivl om den fugter nok? og den sidste er vel bedre til rynker? :gruble:

Om natten bruger jeg Resist Anti-Aging Intensive Repair Cream, den er på lookfantastic, men tror jeg venter til jeg kan få en af de to øverste med, det er dem jeg mangler mest...
0
Brugeravatar
Buddha
Indlæg: 43
Tilmeldt: 6. okt 2015, 23:10
Kort karma: 0
Likede indlæg: 9

Re: Paula's Choice

Indlægaf Buddha » 16. jun 2016, 10:52

€5 DISCOUNT ON ALL ORDERS OVER €50
Valid until:
until 16 June 2016, midnight

Terms & Conditions:
Not valid on previous orders or in combination with any other discountcodes and sets.
0
Brugeravatar
Buddha
Indlæg: 43
Tilmeldt: 6. okt 2015, 23:10
Kort karma: 0
Likede indlæg: 9

Re: Paula's Choice

Indlægaf Buddha » 16. jun 2016, 10:53

Er denne http://www.paulaschoice-eu.com/resist-b ... eview_list bedre mod rynker end http://www.paulaschoice-eu.com/resist-a ... rator.html ? Jeg har bare nogen gange urenheder så overvejer at prøve den sidste?
0
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Paula's Choice

Indlægaf Junika » 16. jun 2016, 18:59

Buddha skrev:Er denne http://www.paulaschoice-eu.com/resist-b ... eview_list bedre mod rynker end http://www.paulaschoice-eu.com/resist-a ... rator.html ? Jeg har bare nogen gange urenheder så overvejer at prøve den sidste?


Den sidste er meget lidt fugtgivende efter min mening. Så hvis du bare nogen gange har lidt urenheder uden decideret at have uren hud eller acne ville jeg gå med den første. Det er stadig en super let creme, og mener den er beskrevet som værende til alle hudtyper. :)
1
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Paula's Choice

Indlægaf Chloecat » 16. jun 2016, 19:19

Nogen der har anbefalinger til uren hud, jeg har problemer med små urenheder og ujævn hud i særligt tzonen inkl rødmen. jeg er i 30erne, så det er næppe teenager hud.

Jeg tror urenhederne skyldtes at min hud tørre ud i løbet af dagen og spiser af min foundation, min hud generelt er svær at fugte Jeg har prøvet diverse pudderdåse ting, deres peelings ting, cremer uden det store resultat.

Jeg mangler noget rigtig godt rens, peeling ? Fugtighedscremer ?

Jeg har kikket på pcs side, men det lidt svært når der er bumser, linjer (begyndende rynker) og rødmen, så tør hud. Så der mange ting der passer til en.
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Paula's Choice

Indlægaf Tilly » 6. aug 2016, 10:55

Jeg har et måske lidt dumt spørgsmål :genert: Beskytter en ansigtsdagcreme fra Paulas Choice med spf 50 ligeså godt mod solen som en "rigtig" solcreme? Skal på ferie til Kreta her om få uger, og jeg skal bare lige vide om jeg kan nøjes med min dagcreme med spf i ansigtet eller om jeg er bedre beskyttet med en decideret solcreme :gruble:
0
D.itsen
Indlæg: 3326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8986

Re: Paula's Choice

Indlægaf D.itsen » 6. aug 2016, 11:01

Tilly skrev:Jeg har et måske lidt dumt spørgsmål :genert: Beskytter en ansigtsdagcreme fra Paulas Choice med spf 50 ligeså godt mod solen som en "rigtig" solcreme? Skal på ferie til Kreta her om få uger, og jeg skal bare lige vide om jeg kan nøjes med min dagcreme med spf i ansigtet eller om jeg er bedre beskyttet med en decideret solcreme :gruble:

Jeg har godt nok kun en med spf 30, men synes den gør det ret fint. Har nu suppleret med en Alm solcreme når jeg er sydpå eller virkelig meget ude, også fordi jeg synes det er rare at supplere bare med solcreme i løbet af dagen
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:

Tilbage til "Skønhed"