Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf Kattefjæs » 24. aug 2018, 10:34

Ikke ret meget!

Jeg bruger ikke nogen fancy cremer eller specielle produkter. Det eneste besvaerlige er at jeg skal have parfumefrit og allergivenligt, men det er ikke saa dyrt herovre.

Jeg koeber vel en hudcreme til £4 hver 4-5 maaned og en shampoo og balsam til £3-4 om maaneden.

Pga. allergi bruger jeg Mac, men det begraenser sig til en concealer til £18 hver tredje maaned, en mascara til £16 hver tredje maaned, en blush til £10 om aaret, noget oejenbrynshalloej til £5 om aaret. I ny og nae kan jeg godt finde paa at koebe en eyeliner eller saadan noget til £8-10, men det er ikke noget jeg bruger fast/skifter ud med jaevne mellemrum.

I aar har jeg vaeret til frisoer to gange, det er mere end saedvanligt (fordi mit haar gik amok) og i alt blev det vel lige under £100.

Jeg holdt op med at farve haar for laenge siden... og jeg bruger ikke parfume eller gaar til behandlinger af nogen art.

Jeg er ikke saa smukt et menneske :lol: Jeg ved ikke rigtig om jeg ville bruge flere penge paa skoenhed hvis jeg havde budgettet til det, men jeg tror det ikke. Da jeg havde lidt mere at goere med, brugte jeg en del paa haarfarvninger - men jeg tror ikke jeg har lyst til at farve haar mere uanset hvad. Saa det ville nok ikke ske selv hvis jeg havde penge til det.

Jeg ville til gengaeld gerne bruge penge paa massoer da jeg har nogle problemer med ryggen, men det maa jeg jo bare undvaere.
0
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf Jedi » 24. aug 2018, 12:46

Vil helst ikke give mig til at regne for nøje på det, for det beløber sig som minimum til en god ferie om året :fløjt:

Jeg bliver klippet, får farvet bryn og vipper jævnligt og får botox 2 x årligt, og de poster alene ~5000,- Derudover er der et par gange hos en fodterapeut, massage, en ansigtsbehandling, barbergrej, vitaminpiller og et utal af indkøb af hudpleje, makeup og hårprodukter over nettet. Tænker det løber op i 20.000/året.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf girl_beat » 24. aug 2018, 15:12

Jeg kan se, mine prioriteter har ændret sig lidt, siden tråden startede for snart et år siden :)

Pga. graviditet er botox fx totalt no-go, og ansigtsbehandling har heller ikke været relevant, da min hud er virkelig fin og slet ikke har behovet. Så er der til gengæld skruet op for vitaminer og hudpleje uden parfume og parabener, så i det store og hele er udgifterne nok kun faldet en smule.

Engang til næste år tror jeg, at der kan blive brug for lidt ‘skønhedsreparation’ hist og her, så det må blive en ekstraordinær pulje efter humør og behov :-D
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hvor mange penge bruger du på dit udseende?

Indlægaf OberstNasig » 25. aug 2018, 17:03

Ret meget. Jeg får permanent makeup een gang om året, hvilket er en stor udgift. Derudover har jeg også fået en plastik-operationer, som også bliver til en del, hvis det bliver fordelt. Derudover går jeg til frisør 3 gange om året og betaler nok ca. 1600 pr. gang.
Jeg køber som regel kvalitetsmakeup og elsker lækre produkter til hud og hår. Jeg foretrækker økologiske eller miljøvenlige og det koster som regel også ekstra. Så alt i alt bruger jeg da ihvertfald 1000 kr. i snit om måneden.
Jeg kunne også sagtens finde på at få botox eller restylane indenfor det næste år. Samme med permanent make-up, da jeg godt kan lide at spare tid om morgenen.
0

Tilbage til "Skønhed"