Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 27. jan 2016, 12:52

Sophaya skrev:Tak for jeres søde beskeder ifht eksamen :kys:

Jeg er lige nu i den fase hvor ALT minder mig om min ekskæreste - selv tråden hvor der blev diskuteret mænd der er egoistiske i sengen kunne jeg hverken læse færdig eller besvare. Jeg er så vred på ham, og jeg savner ham så meget på samme tid. Ih.


Det er så hård en tid :ae:
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 27. jan 2016, 13:13

Skralde skrev:Nå ja, og så var der lige der her mindre detalje.. Han havde sådan en fiks dims stående frit fremme :gruble: :lol: :stoned: :tie:

Ej, ej, ej, ej.... :lol: :tie:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 27. jan 2016, 13:17

Juki skrev:
Skralde skrev:Nå ja, og så var der lige der her mindre detalje.. Han havde sådan en fiks dims stående frit fremme :gruble: :lol: :stoned: :tie:

Ej, ej, ej, ej.... :lol: :tie:


Åh jo :slem: Jeg anbefalede ham i øvrigt at gemme den væk næste gang han havde kvindebesøg :D
4
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 27. jan 2016, 13:34

Skralde skrev:
Juki skrev:
Skralde skrev:Nå ja, og så var der lige der her mindre detalje.. Han havde sådan en fiks dims stående frit fremme :gruble: :lol: :stoned: :tie:

Ej, ej, ej, ej.... :lol: :tie:


Åh jo :slem: Jeg anbefalede ham i øvrigt at gemme den væk næste gang han havde kvindebesøg :D

Jeg vil slet ikke vide hvorfor den lå fremme!! :s
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 27. jan 2016, 13:51

honeybee skrev:
Dikus skrev:Mia?

Mission In Action :wink3:



Mener du ikke 'missing in action'?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 27. jan 2016, 13:55

Skralde skrev:
Juki skrev:
Skralde skrev:Nå ja, og så var der lige der her mindre detalje.. Han havde sådan en fiks dims stående frit fremme :gruble: :lol: :stoned: :tie:

Ej, ej, ej, ej.... :lol: :tie:


Åh jo :slem: Jeg anbefalede ham i øvrigt at gemme den væk næste gang han havde kvindebesøg :D


Haha! Egentlig synes jeg, han bør lade den ligge fremme. Det er en fin måde at signalere 'jeg har ingen social intelligens - betragt dig selv som advaret!' Dét er da faktisk - paradoksalt nok - ret betænksomt af ham ...

Lige før det havde været mere socialt acceptabelt, at han bare havde stået med cigaren ude af bukserne, når du dukkede op, altså! *Facepalm*
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 27. jan 2016, 16:16

I første omgang troede jeg at det en rigtig lommelygte, for andet ville alligevel være friskt nok. Jeg kunne så se på hans ansigtsudtryk, at det var det ikke og jeg kom vist til at grine højlydt :genert: Og længe :fløjt: Det kom bag på ham at jeg overhovedet lagde mærke til den - men altså, den stod jo bare dér, lige midt på kommoden og tronede :D Jeg sagde at jeg håbede at han i det mindste havde rengjort den, hvilket han da trods alt havde og så var det at jeg anbefalede ham at gemme den væk næste gang. Og det vil han eftersigende prøve på at huske.
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 27. jan 2016, 17:04

Skralde skrev:I første omgang troede jeg at det en rigtig lommelygte, for andet ville alligevel være friskt nok. Jeg kunne så se på hans ansigtsudtryk, at det var det ikke og jeg kom vist til at grine højlydt :genert: Og længe :fløjt: Det kom bag på ham at jeg overhovedet lagde mærke til den - men altså, den stod jo bare dér, lige midt på kommoden og tronede :D Jeg sagde at jeg håbede at han i det mindste havde rengjort den, hvilket han da trods alt havde og så var det at jeg anbefalede ham at gemme den væk næste gang. Og det vil han eftersigende prøve på at huske.

Pinligt! Medmindre han tænder på det :gruble:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7089
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13310

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 27. jan 2016, 17:43

Juki skrev:
Skralde skrev:I første omgang troede jeg at det en rigtig lommelygte, for andet ville alligevel være friskt nok. Jeg kunne så se på hans ansigtsudtryk, at det var det ikke og jeg kom vist til at grine højlydt :genert: Og længe :fløjt: Det kom bag på ham at jeg overhovedet lagde mærke til den - men altså, den stod jo bare dér, lige midt på kommoden og tronede :D Jeg sagde at jeg håbede at han i det mindste havde rengjort den, hvilket han da trods alt havde og så var det at jeg anbefalede ham at gemme den væk næste gang. Og det vil han eftersigende prøve på at huske.

Pinligt! Medmindre han tænder på det :gruble:

Det gør han sikkert :badr:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 27. jan 2016, 17:49

Åh Gud, det havde jeg slet ikke tænkt på!
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 27. jan 2016, 17:49

Rapfisk skrev:
Juki skrev:
Skralde skrev:I første omgang troede jeg at det en rigtig lommelygte, for andet ville alligevel være friskt nok. Jeg kunne så se på hans ansigtsudtryk, at det var det ikke og jeg kom vist til at grine højlydt :genert: Og længe :fløjt: Det kom bag på ham at jeg overhovedet lagde mærke til den - men altså, den stod jo bare dér, lige midt på kommoden og tronede :D Jeg sagde at jeg håbede at han i det mindste havde rengjort den, hvilket han da trods alt havde og så var det at jeg anbefalede ham at gemme den væk næste gang. Og det vil han eftersigende prøve på at huske.

Pinligt! Medmindre han tænder på det :gruble:

Det gør han sikkert :badr:

Eller også er han en værre frækkert der håbede på noget action :-D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3237

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 27. jan 2016, 18:35

ManicNinja skrev:Haha! Egentlig synes jeg, han bør lade den ligge fremme. Det er en fin måde at signalere 'jeg har ingen social intelligens - betragt dig selv som advaret!' Dét er da faktisk - paradoksalt nok - ret betænksomt af ham ...

Lige før det havde været mere socialt acceptabelt, at han bare havde stået med cigaren ude af bukserne, når du dukkede op, altså! *Facepalm*

Arh skal vi nu ik' lige slappe lidt af med fordømmelserne. Det var en fleshlight, ikke et oppusteligt får der lignede Pia Kjærsgaard i begge ender.
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 27. jan 2016, 18:38

Den håndboldkamp er nærmest mere spændende end sidst! I hvert fald er det godt jeg er alene!! :blush:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 27. jan 2016, 18:39

klumphen skrev:
ManicNinja skrev:Haha! Egentlig synes jeg, han bør lade den ligge fremme. Det er en fin måde at signalere 'jeg har ingen social intelligens - betragt dig selv som advaret!' Dét er da faktisk - paradoksalt nok - ret betænksomt af ham ...

Lige før det havde været mere socialt acceptabelt, at han bare havde stået med cigaren ude af bukserne, når du dukkede op, altså! *Facepalm*

Arh skal vi nu ik' lige slappe lidt af med fordømmelserne. Det var en fleshlight, ikke et oppusteligt får der lignede Pia Kjærsgaard i begge ender.


Altså, du er velkommen til at snuppe en lur på sofaen (og dermed slappe af mens du fordømmer min fordømmelse). :D :P Jeg synes virkelig, det dér er både lidt ulækkert, lidt kikset og sådan rimelig meget upassende at have liggende fremme ved besøg (jeg gider heller ikke glo på mine veninders dildoer). Og selv om jeg generelt er rummelig, så mener jeg også at rummelighed bør have grænser. Ellers giver den ingen mening.

Fair nok, manden har sådan en dims. Jeg ville nok bare ikke lige gide at blive konfronteret med det op i hele sendefladen ved allerførste møde ...
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
honeybee
Indlæg: 255
Tilmeldt: 15. aug 2015, 20:21
Kort karma: 20
Likede indlæg: 250

Re: Singletråden

Indlægaf honeybee » 27. jan 2016, 19:08

ManicNinja skrev:
honeybee skrev:
Dikus skrev:Mia?

Mission In Action :wink3:



Mener du ikke 'missing in action'?


Damn.. Autocorrect! :lol:
1

Tilbage til "Forhold og sex"