Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 27. jan 2016, 20:24

Juki skrev:Er der nogen af jer der ser TV2?

Jeg elsker at se hvordan andre bor :-D Der er især én der bor helt vildt grimt/"larmende" i min optik :genert:

Næh, jeg ser TLC. :engel: Det lyder ellers sjovt!
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 27. jan 2016, 20:30

Zombiebæverne var en hysterisk morsom film :lol: SÅ latterlig, men SÅÅÅ sjov :lol:
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 27. jan 2016, 22:36

Hvad mener vi om mænd, der ikke kan stalkes? Som ikke kan findes på Krak, ikke har private billeder på Facebook, ikke et resultat i DHL, INGENTING? Er det ikke lidt underligt, når der ingenting er? Der er masser af hits på vedkommendes arbejdsplads og en professionel hjemmeside vedr. hans arbejde, men ikke et eneste pip om personlige interesser, bopæl eller civilstand?

På én eller anden måde synes jeg, det er lidt creepy at være så karrig med personlige oplysninger (men det er man måske nødt til at være, når der findes sådan nogen som mig i verden...)

:fløjt:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 27. jan 2016, 22:44

Rapfisk skrev:Hvad mener vi om mænd, der ikke kan stalkes? Som ikke kan findes på Krak, ikke har private billeder på Facebook, ikke et resultat i DHL, INGENTING? Er det ikke lidt underligt, når der ingenting er? Der er masser af hits på vedkommendes arbejdsplads og en professionel hjemmeside vedr. hans arbejde, men ikke et eneste pip om personlige interesser, bopæl eller civilstand?

På én eller anden måde synes jeg, det er lidt creepy at være så karrig med personlige oplysninger (men det er man måske nødt til at være, når der findes sådan nogen som mig i verden...)

:fløjt:

Det lyder som mig (bilder jeg mig ind :genert:)

Jeg har hemmeligt nummer og adresse, dog har jeg billeder af mig på fb, men jeg synes ikke jeg er fotogen så det er egentlig mest gamle billeder der ligger derinde. Desuden er jeg overvægtig og hader at få taget billeder. Jeg har heller ikke et DHL resultat og bruger ikke mit rigtige efternavn på fb forresten :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. jan 2016, 05:29

Hvordan kan det være, at du vil være så hemmelig Juki?
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 28. jan 2016, 06:55

ManicNinja skrev:Og sådan er vi så så forskellige. Dén kan du sgu ikke lige sælge til mig. :D

Nej den var også lidt lagt ude :D Det jeg opponerede mest mod var dit, i mine øjne nedsættende, sprogbrug over for en der ikke var helt så retvinklet som du kunne ønske dig. Synes den slags giver en dårlig stemning i tråden.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 28. jan 2016, 10:30

^^ Tja. Jeg kan helt ærligt ikke få øje på en dårlig stemning. Jeg synes, vi har det ret muntert. :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6586

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 28. jan 2016, 10:34

Jeg synes kun her er dårlig stemning når der er fødder :sur:
5
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 28. jan 2016, 10:40

Rapfisk skrev:Hvad mener vi om mænd, der ikke kan stalkes? Som ikke kan findes på Krak, ikke har private billeder på Facebook, ikke et resultat i DHL, INGENTING? Er det ikke lidt underligt, når der ingenting er? Der er masser af hits på vedkommendes arbejdsplads og en professionel hjemmeside vedr. hans arbejde, men ikke et eneste pip om personlige interesser, bopæl eller civilstand?

På én eller anden måde synes jeg, det er lidt creepy at være så karrig med personlige oplysninger (men det er man måske nødt til at være, når der findes sådan nogen som mig i verden...)

:fløjt:


Ikke decideret creepy. Men lidt mistænkeligt på "hvad mon han skjuler?"-måden. Kommer lidt an på, hvilken type han i øvrigt er. Nogle mennesker ér jo bare ret private. Ind imellem bliver jeg pudsigt nok selv beskyldt for netop dét. ;) Og jeg er hverken kriminel eller lever et dobbeltliv, eller hvad man nu kunne forestille sig.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 28. jan 2016, 11:06

Planten skrev:Hvordan kan det være, at du vil være så hemmelig Juki?

Jamen det er egentlig ikke "bevidst". Det startede egentlig med at jeg ikke gad blive opsøgt af alle mulige gamle folkeskolekammerater og en eks-kæreste. Efternavnet er et "for sjov" navn (dog ikke noget ala Prinsessen eller lignende :-D) som egentlig startede som en joke, men nu har jeg heddet det så længe at jeg ikke gider ændre det. Dem jeg kender der skal kende mit rigtige efternavn ved det jo. Det samme med telefonnummer og adresse.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. jan 2016, 14:59

Juki skrev:
Planten skrev:Hvordan kan det være, at du vil være så hemmelig Juki?

Jamen det er egentlig ikke "bevidst". Det startede egentlig med at jeg ikke gad blive opsøgt af alle mulige gamle folkeskolekammerater og en eks-kæreste. Efternavnet er et "for sjov" navn (dog ikke noget ala Prinsessen eller lignende :-D) som egentlig startede som en joke, men nu har jeg heddet det så længe at jeg ikke gider ændre det. Dem jeg kender der skal kende mit rigtige efternavn ved det jo. Det samme med telefonnummer og adresse.

Haha sjovt :)
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 28. jan 2016, 18:18

ManicNinja skrev:^^ Tja. Jeg kan helt ærligt ikke få øje på en dårlig stemning. Jeg synes, vi har det ret muntert. :)

Heh, ja det er jo oftest muntert når man er den der har sablen i hånden og sabler løs. Det er dog knap så muntert at se på skal jeg hilse at sige.
Det er sådan en kedelig skolegårdsmentalitet at alt der skiller sig bare lidt ud, skal hånes og latterligøres på livet løs. Det er der nok af i den anden tråd om oplevelser på datingsider. Så det kunne være virkelig rart hvis denne tråd ikke også behøver indeholde den slags.
2
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 28. jan 2016, 19:21

[Trådstarterhat]

Jeg har været travlt beskæftiget med mine egne førsteverdensproblemer og har ikke opfattet, at der har været dårlig stemning, men jeg vil gerne opfordre til, at man tager den over PB, hvis man føler sig dårligt behandlet af en anden.

Samtidig vil jeg gerne bede om, at man prøver at tro det bedste om sine med-singler, og at man husker, at alle har forskellige grænser og behov, som der ikke altid går nogen skår af én ved at tage hensyn til.

[Trådstarterhat off]
7
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. jan 2016, 19:33

Jeg synes, det er langt ude, at man bliver kaldt en, der "sabler løs", fordi man kommenterer på, at det er nasty at have en en fake fisse (fleshlight) liggende fremme på første date. Come on. Det er da både nasty og dybt morsomt og handler ikke om, at anderledes personer skal hånes og latterliggøres, men at det er en bizar og sjov situation.

Jesus. Rygklapper/vat-mentaliteten er for meget.
5
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. jan 2016, 19:45

Jeg har i to dage glemt at købe toiletpapir - det kunne have været herrefedt at have en kæreste at give skylden for forglemmelsen :lol:
7

Tilbage til "Forhold og sex"