Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Frk. L » 31. aug 2015, 19:36

Rakel skrev:
For at møde 5.30 på job. Min mødetid er kl 8. Og have en chance for at nå det, jeg skal. Velkommen til nedskæringerne i den offentlige sektor :deer:

Jeg har så en kontrakt, der er skruet meget specielt sammen, så (modsat mine kolleger) har jeg en god afspadseringsordning. Ellers gad jeg ikke (for tak eksisterer ikke).

Vi elsker nedskæringer! Nooottt! Øv hvor træls - det er godt nok tidligt du overvejer at møde, men så kan du måske gå hjem til tiden i stedet... Træls situation, men godt du i det mindste får afspadsering for det.
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14721
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19072

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Flora » 31. aug 2015, 19:37

Rakel skrev:
Flora skrev:
Rakel skrev:Spekulerer på at stå op 4.30 i morgen :gruble:


Det lyder som en frygtelig dårlig idé! :tie:



Ja. Alternativet er bare værre. :sarkasme:


Wow. Super arbejdsplads du har! :ticks:
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8936
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25598

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Madam Pomfrey » 31. aug 2015, 21:06

sumper i sofaen.... Har lige brug for at tømme hjernen inden det er sengetid.
30 arbejdstimer klaret på 2,5 døgn, det kan mærkes... især når dagsordnen pludselig også blev meget usædvanlig, og krævede en kæmpe portion fokus og omsorg.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8936
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25598

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Madam Pomfrey » 31. aug 2015, 21:09

Rakel skrev:Sådan er det overalt i den offentlige sektor. Det koster menneskeliv, stress og grædende (veluddannede) sundhedspersonale. Vældigt.



Og samtidig straffer man kommunalt og regionalt de arbejdspladser der har statisisk for højt et sygefravær, så dræner man lige kassen for lønkroner, for så kan man jo lære det :sarkasme:

Varer ikke længe inden alle ligger på gulvet og raller i et kæmpe kollektivt stressanfald.
Nogle burde sende Djøfferne i 3 måneders praktik i den omsorgsbærende del af den offentlige sektor.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 31. aug 2015, 21:31

icelady skrev:
Fräulein L. skrev:Har lige set dokumentar om scientology. Syge mennesker alligevel!

Ved ikke hvad jeg skal se nu - men prøver om Dybvad også kan få mig til at grine :D

Prøv det!

"Dybvaaaaaaaaaaaaad" tager pis på div reality-shows. Dog er han forment adgang til at vise fra Viasat (TV3, 3+ osv)...... Der havde han ellers masser af godt materiale. :D


Sært som alle synes, han er så hylende morsom- jeg synes virkelig, hans jokes er forudsigelige. Og emnet er aaaalt for nemt at gøre sig lystig over. Næ, vis mig den komiker, som kan strikke fede jokes over emner som pensionsordninger eller lignende. Dét ville være originalt! Altid noget, Dybvad ikke oven i køber blev årets komiker.

:træt:
Senest rettet af ManicNinja 31. aug 2015, 21:37, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 31. aug 2015, 21:33

Rakel skrev:Spekulerer på at stå op 4.30 i morgen :gruble:


Skal op 04:45. Skal vi se at komme i seng?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16244
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32457

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf icelady » 31. aug 2015, 22:00

ManicNinja skrev:
Sært som alle synes, han er så hylende morsom- jeg synes virkelig, hans jokes er forudsigelige. Og emnet er aaaalt for nemt at gøre sig lystig over. Næ, vis mig den komiker, som kan strikke fede jokes over emner som pensionsordninger eller lignende. Dét ville være originalt! Altid noget, Dybvad ikke oven i køber blev årets komiker.

:træt:


Sådan er folk heldigvis så forskellige. :)

Jeg er tæt på at blive slagtet, når jeg siger at feks. Anden og Kasper C i mine øjne langt fra er sjove.

Edit: Da Anden begyndte var han sjov; nu synes jeg bare han er træls at høre på.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf kidkomb » 31. aug 2015, 22:10

icelady skrev:
ManicNinja skrev:
Sært som alle synes, han er så hylende morsom- jeg synes virkelig, hans jokes er forudsigelige. Og emnet er aaaalt for nemt at gøre sig lystig over. Næ, vis mig den komiker, som kan strikke fede jokes over emner som pensionsordninger eller lignende. Dét ville være originalt! Altid noget, Dybvad ikke oven i køber blev årets komiker.

:træt:


Sådan er folk heldigvis så forskellige. :)

Jeg er tæt på at blive slagtet, når jeg siger at feks. Anden og Kasper C i mine øjne langt fra er sjove.

Edit: Da Anden begyndte var han sjov; nu synes jeg bare han er træls at høre på.

:love: Jeg får så lange løg af de to :puke: Casper C er arrogant og selvfed og Anden er så kalkuleret, at det fuldstændig mister sin gnist.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf didas » 31. aug 2015, 23:28

Casper C har aldrig været sjov, Frank Hvam er endnu værre og Klovn er noget af det mest tåkrummende pinlige, der nogensinde har været på TV. Og helt enig i at Anden var langt langt bedre i "gamle dage"
4
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf TurtleSpeed » 1. sep 2015, 02:45

Er på vej i seng.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 1. sep 2015, 04:26

icelady skrev:
Sådan er folk heldigvis så forskellige. :)

Jeg er tæt på at blive slagtet, når jeg siger at feks. Anden og Kasper C i mine øjne langt fra er sjove.

Edit: Da Anden begyndte var han sjov; nu synes jeg bare han er træls at høre på.


Anden har sans for det tankevækkende. Men få mig til at grine kan han ikke rigtigt. Casper Christensen er bedre til at udtænke underholdningskoncepter og lade andre udføre dem end selv at være entertainer. Alt i alt slagter JEG i hvert fald ingen for at synes, at de herrer ikke er specielt underholdende. :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36766

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 1. sep 2015, 05:23

Ser Go' Morgen Danmark og læser mails.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
SonataA
Indlæg: 519
Tilmeldt: 1. sep 2015, 05:20
Kort karma: 52
Likede indlæg: 823

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf SonataA » 1. sep 2015, 05:29

Tjekker den nye debat ud...
2
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf didas » 1. sep 2015, 12:09

Har ondt af mig selv! Vågnede med en nerve i klemme bag det venstre skulderblad og det er bare ikke blevet bedre i løbet af dagen. Prøver med en pillecocktail efter arbejde og ser om det kan få musklerne til at slappe af.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf TurtleSpeed » 1. sep 2015, 14:16

Sammen med min kollega brokker vi os over de andre. Og drikker te.
0

Tilbage til "Generelt"