Hvordan organiserer du dine apps?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Hvordan organiserer du dine apps?

Indlægaf Vixen » 29. jan 2016, 21:13

Fortæl mig om jeres apps. Hvordan har I arrangeret dem? Hvilke bruger I mest?

Det er ment som en hyggetråd, som gerne må løbe løbsk med snak om yndlingsapps eller hvad det nu kunne være.

Min 2. side på hjemmeskærmen er noget rod. Jeg har et par mapper, men resten er mere eller mindre én stor pærevælling af apps, som jeg egentlig ikke bruger ret meget. Og jeg synes det er svært at samle dem i kategorier som giver gennemgående mening... :deer:


Må jeg se jeres?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvordan organiserer du dine apps?

Indlægaf HappyPaww » 29. jan 2016, 21:25

Jeg har lavet mapper til forskellige kategorier - de eneste apps der ikke er i mapper, er dem jeg bruger mest :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Hvordan organiserer du dine apps?

Indlægaf Pyjamas » 29. jan 2016, 21:28

Jeg har en android. Jeg har de vigtigste (google chrome, facebook, musik og vækkeur) på forsiden, og under menu er min apps organiseret på en måde, som aldrig må laves om. Når jeg har skiftet telefon, lægger jeg mine apps på præcis samme måde, da jeg ellers ikke kan finde rundt i dem.
Apps, som er på telefonen og ikke kan slettes, ligger i en mappe for sig selv. Jeg har ingen apps, jeg ikke bruger, de bliver slettet hurtigst muligt. Jeg hader, når det roder :genert:
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvordan organiserer du dine apps?

Indlægaf Fru Sunshine » 29. jan 2016, 21:56

Der er ikke megen organisation over mine apps. De ligger sådan lidt hulter til bulter rundt omkring.
Jeg bruger mest Mofibo til at høre lydbøger i bilen (og det får jeg brug for, når jeg nu får forholdsvis lang transport til job) og Spotify, når jeg ikke føler for at høre bog eller hvis jeg skal øve et eller andet.
MobilePay og min sparekasse-app ligger også på forsiden, og de bliver brugt flittigt. Især den til sparekassen.
Google Chrome og Facebook ligger også på forsiden. De bliver brugt alt for meget, men nevermind. Jeg hygger mig med det.

Og så har jeg nogle spil på min tablet, der også skal være på forsiden, fordi jeg bruger dem lige lovlig tit.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvordan organiserer du dine apps?

Indlægaf kidkomb » 29. jan 2016, 22:07

Jeg har mapper på forsiden:
"Hvornår" med kalender, mens-kalender, arbejdsapp og kærestens arbejdstidsapp.
"Hvor" med garminGPS, googlemaps, rejseplanen, mobilbilletter, streetview og DSB
"Hvor meget" med regnemaskine, målconverter og valutakurser
Så har jeg mapper der hedder: Kontakt (FB, Snapchat, kontakter osv) billede (album, redigeringsprogrammer osv), lyd (musik, optagede lydfiler, klaver, hørelære, radio og trackID) penge (Mobilepay og diverse regninger og netbank), værktøj, ord (notepad, translater, billedetranslater) underholdning og butik (mine tilbud, Ikea og QR reader)
Det eneste der ikke er i mapper er kamera, lommelygte og en vejrapp fra NO. Jeg forstår ikke selv hvorfor den er så vigtig, at den skal få lov at stå alene, men det skal den bare :stoned: Jeg bruger den ikke engang særlig tit :lol:
Hurtig-ikonerne i bunden er Facebook, beskeder, telefon og chrome.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvordan organiserer du dine apps?

Indlægaf Studsgaard » 29. jan 2016, 22:10

På min første side har jeg kun nogen i toppen.
Det er kalender, facebook, huskesedel og kamara.
På min anden side er der delt ind i mapper.
En med diverse (lommeregner, maps, gamecenter, billederedigerings app, imgpur og andre som jeg bruger en gang i mellem) en mappe med div medier (både avis, diverse app's til e-bøger og et par musik) så har jeg en med økonomi og en der hedder sundhed med trænings app's og "kvinde"kalender. Jeg har også en mappe til dem jeg aldrig bruger.
Frit ligger foto, indstillinger, ur, messenger og børnehaven app. Min datter her også en mappe med børnespil. Og jeg har et par spil "løst" også
0
Brugeravatar
Sloejfen
Indlæg: 139
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:52
Kort karma: 29
Geografisk sted: København SV
Likede indlæg: 266

Re: Hvordan organiserer du dine apps?

Indlægaf Sloejfen » 29. jan 2016, 23:01

Jeg bruger ikke mapper. Har nok tre-fire sider med apps så synes ikke det er så uoverskueligt. Mine er sorteret efter farve. Fordi det er pænere og det gør det nemt at finde rundt i :)
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvordan organiserer du dine apps?

Indlægaf 2SHY » 30. jan 2016, 06:13

Her er mine :) De er dels organiseret i mapper efter forskellige emner og dels ligger de enkeltvist hvis jeg bruger dem meget eller det vil være fjollet at lave en mappe fordi der kun er en enkelt eller to af den type apps

image.jpeg


image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvordan organiserer du dine apps?

Indlægaf HappyPaww » 30. jan 2016, 06:33

Jeg får i øvrigt tics af de røde tal!! De skal væk så snart de dukker op (uh nogle af jeres billeder irriterer mig :lol:)
5
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvordan organiserer du dine apps?

Indlægaf 2SHY » 30. jan 2016, 06:41

HappyPaww skrev:Jeg får i øvrigt tics af de røde tal!! De skal væk så snart de dukker op (uh nogle af jeres billeder irriterer mig :lol:)

Me too :genert: Jeg har bare ikke fået åbnet de to apps fordi de ikke er vigtige. Men jeg åbner dem lige om lidt alligevel hvis jeg kender mig selv ret :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Lækre Arne
Indlæg: 251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:53
Kort karma: 116
Likede indlæg: 687

Re: Hvordan organiserer du dine apps?

Indlægaf Lækre Arne » 30. jan 2016, 11:35

Jeg tripper rimelig meget over at organisere og effektivisere.
Min skærm ser sådan ud:
image.jpeg



På side to er ligger de apps der er på prøve :dance:
De heldige får plads i en folder på første parket.

image.jpeg



Jeg har i dagens anledning ryddet op for sarte sjæle :fløjt:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvordan organiserer du dine apps?

Indlægaf Vixen » 30. jan 2016, 12:16

Sloejfen skrev:Jeg bruger ikke mapper. Har nok tre-fire sider med apps så synes ikke det er så uoverskueligt. Mine er sorteret efter farve. Fordi det er pænere og det gør det nemt at finde rundt i :)


Ej hvor sjovt, det gad jeg godt se. :)
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvordan organiserer du dine apps?

Indlægaf Spjaerten » 30. jan 2016, 14:16

Alt er i mapper.
Der skal være total nazi orden i det ellers går jeg i koma

Og kan heller ikke ha røde tal

:blush:

Lidt ocd skal man vel ha
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Hvordan organiserer du dine apps?

Indlægaf klumphen » 10. feb 2016, 21:45

De to første sider er apper jeg rent faktisk bruger, og den sidste side er til dem der ikke bliver brugt ret tit.
Jeg synes det er lidt svært at finde noget hvis der er for mange på en enkelt side, derfor holder jeg mig til tre rækker på de to første.
Åh ja, røde tal er bandlyst :D

snap2.jpg

snap1.jpg

snap3.jpg
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvordan organiserer du dine apps?

Indlægaf LadyFox » 10. feb 2016, 21:49

De ligger bare spredt udover det hele - især fordi at jeg ind i mellem sletter nogle, så der er huller over det hele. Jeg burde virkelig få gjord noget ved det og min computer og mit hjem :(
0
...

Tilbage til "Livets forhold"