Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf girl_beat » 12. dec 2015, 14:53

Jailbird skrev:Jeg har en del lækre ting til salg som jeg har haft til salg i evigheder (til næsten ingen penge synes jeg selv). Nu GIDER jeg ikke at være pennevenner med "købere" mere. Hvad skal jeg gøre med mine ting? Det er ca. 3 poser med tøj og et par sko. Jeg ved ikke, jeg synes ikke det skal i genbrug, for det er gode (nye) ting, jeg synes ikke det skal til H&M (hvis de da stadig kører med deres 15% rabat, ikke at jeg nogensinde får brugt deres kuponer inden de udløber). Kan man enten aflevere det et sted hvor man får en skilling, eller give det et sted hvor det giver glæde? Er der nogen som kan følge mig? :gruble:

Hvilken størrelse? :genert:

Jeg har to gange tidligere været til tøj-bytte-aften med et par håndfulde debattører, og det var super hyggeligt :) Måske det var en måde at få omsat tøjet på, uden at forære det væk?
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf girl_beat » 12. dec 2015, 16:17

Jailbird skrev:
girl_beat skrev:
Jailbird skrev:Jeg har en del lækre ting til salg som jeg har haft til salg i evigheder (til næsten ingen penge synes jeg selv). Nu GIDER jeg ikke at være pennevenner med "købere" mere. Hvad skal jeg gøre med mine ting? Det er ca. 3 poser med tøj og et par sko. Jeg ved ikke, jeg synes ikke det skal i genbrug, for det er gode (nye) ting, jeg synes ikke det skal til H&M (hvis de da stadig kører med deres 15% rabat, ikke at jeg nogensinde får brugt deres kuponer inden de udløber). Kan man enten aflevere det et sted hvor man får en skilling, eller give det et sted hvor det giver glæde? Er der nogen som kan følge mig? :gruble:

Hvilken størrelse? :genert:

Jeg har to gange tidligere været til tøj-bytte-aften med et par håndfulde debattører, og det var super hyggeligt :) Måske det var en måde at få omsat tøjet på, uden at forære det væk?

Det er str. L/XL, sko i str. 42 og 42,5.
Ja, men det der begynder at pine mig er det enorme tidsspilde der er forbundet med at komme af med skidtet (læs; alle mine "pennevenner"), og jeg er ikke interesseret i nyt tøj/fodtøj.

Jamen, det forstår jeg så godt :)

Jeg har set en del, der sælger det i bunker - fx 4 stykker tøj ad gangen - og sætter det billigt i diverse FB-grupper. Ved ikke det kunne hjælpe lidt på omsætningen...
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Fillie » 16. dec 2015, 11:02

^ Jeg fik jo også en pakke ind ad døren fra HM i går. På trods af at jeg valgte trøjen her på billedet en størrelse større, end jeg egentlig skulle have, så den kunne være godt vamset at putte sig i, er den ultra kort men mega bred. Det er ikke lige det indtryk, man får her. :stoned:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Julie
Indlæg: 605
Tilmeldt: 10. sep 2015, 14:56
Kort karma: 55
Likede indlæg: 865

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Julie » 16. dec 2015, 19:44

I det mindste, kan man nu returnere i H&M butikken! Det gør sgu det hele lidt nemmere!
2
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Fillie » 16. dec 2015, 20:11

Julie skrev:I det mindste, kan man nu returnere i H&M butikken! Det gør sgu det hele lidt nemmere!


Det anede jeg ikke. Tak for tippet! :gogo:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 18. dec 2015, 08:05

Nogen der har set denne Benetton kjole online (eller kan hjælpe med at finde den) i Bordeaux eller grå i str. L?
http://www.magasin.dk/strikkjole/VA0386 ... _061.html,,

:kryds:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Julie
Indlæg: 605
Tilmeldt: 10. sep 2015, 14:56
Kort karma: 55
Likede indlæg: 865

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Julie » 28. dec 2015, 18:02

Frkvira skrev:Er der nogen koder til h&m pt? Kunne godt lige bruge en på gratis fragt fx :)


H&M er begyndt at skrive deres koder på forsiden, så hvis der er nogen, kan du i hvert fald kigge der :)
0
Brugeravatar
Julie
Indlæg: 605
Tilmeldt: 10. sep 2015, 14:56
Kort karma: 55
Likede indlæg: 865

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Julie » 29. dec 2015, 00:46

Frkvira skrev:
Julie skrev:
Frkvira skrev:Er der nogen koder til h&m pt? Kunne godt lige bruge en på gratis fragt fx :)


H&M er begyndt at skrive deres koder på forsiden, så hvis der er nogen, kan du i hvert fald kigge der :)

På forsiden af deres hjemmeside ? Det har jeg godt nok aldrig set


Jeps!
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Juki » 9. jan 2016, 16:00

Nogen der har sendt noget retur til Asos for nylig?

Jeg skal sende noget retur til Asos og har været inde og melde returneringen + betalt.
Da jeg fik pakken var der en returseddel med (som der plejer) men jeg er i tvivl om jeg skal sætte klistermærket, med bl.a. ordrenummer, på pakken eller om det er nok med den pakkelabel jeg selv har printet (og betalt)

Det er åbenbart lavet om siden jeg sendte noget retur sidst og der står ikke noget på retursedlen.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 12. jan 2016, 10:46

Jeg skal giftes, og er på udkig efter mine brudesko.

Er der nogen der kan anbefale mig et par nude pumps lignende dem her, men til max 1000 kr - og gerne billigere. Jeg kan godt snige mig op til 1500 kr., men så skal de virkelig også være perfekte.

Det er vigtigt at de
- Er i lak
- Er i ægte læder
- Har nogenlunde samme form som dem på billedet.

Hælhøjden behøver ikke være helt den samme, men de skal helst ikke være hverken for høje eller lave.

Er det fra et mærke I kender og ved er godt at gå i, er det så absolut en fordel.

På forhånd tusind tak :kys:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
shubassdk
Indlæg: 12
Tilmeldt: 11. jan 2016, 14:51
Kort karma: 1
Likede indlæg: 8

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf shubassdk » 12. jan 2016, 13:39

Jeg kan se at Zalando har de nye Chuck Taylor 2, men jeg kunne godt tænke mig at prøve dem på inden jeg bestiller. Er der nogen der kender nogen fysiske butikker der sælger de nye Converse? I København.
0
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Whoosh » 13. jan 2016, 18:40

Har I erfaringer med dette mærke?
https://m.zalando.dk/anna-field-plateau ... 4-q11.html

Jeg har prøvet en lignende model fra Tamaris, men min fod svuppede op, lige meget hvad der blev forsøgt at såler osv.

Hvordan er kvalitet og str.?
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf didas » 27. jan 2016, 22:54

Til at starte med, jeg skal ikke giftes. Ikke før jeg har fundet en mand i hvert fald :-D

Men, man kan jo godt dagdrømme lidt og jeg har fundet MIN kjole :love: og her kommer efterlysningen så. Jeg har googlet som en gal, men jeg kan simpelthen ikke finde et style navn på den, kun billeder.

Sidder der nogle tøj-Google-eksperter derude, der mon kan hjælpe?

Den er fra Pronovias 2012 kollektion.

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Aima » 29. jan 2016, 22:01

Jeg leder efter de her bukser. Jeg fandt dem på udsalg, men desværre et nummer for store og jeg har simpelthen ærgret mig hele dagen.

Jeg tænkte, om nogle af jer fra hovedstaden (eller andre byer) gad kigge for mig, hvis I alligevel er i butikker der forhandler mærket? Jeg har søgt nettet tyndt.

Mærke: Samsøe Samsøe.
Style: Stamford pants.
Farve: Forest night (grøn).
Størrelse: Small.
image.jpg


Prisen var oprindeligt 700 kr, men jeg fandt dem på 80% udsalg, altså til omkring 210 kr. Jeg vil gerne give mere end de 210, dog ikke mere end nyprisen, og jeg betaler naturligvis porto og kvitterer med evig taknemmelighed. Alternativt vil jeg bare gerne have butikkens kontaktoplysninger, hvis nogen ser dem et eller andet sted.

Jeg har det ellers bare aldrig sådan med tøj, jeg er normalt hurtigt videre og har glemt alt om hvadend jeg nu ønskede, men ikke kunne få, men de her bliver bare VED med at spøge. Ih, så irriterende!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 5. feb 2016, 10:49

Er der nogen der ved om H&M har for vane at sætte deres udsalgsvarer online yderligere ned? Og er det noget med man kan returnere i butikkerne nu?
0

Tilbage til "Mode"