Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 28. jan 2016, 21:04

Daine skrev:
Rapfisk skrev:
Daine skrev:Jeg så lige trailer for Den Danske Pige ... Altså en Eddie Redmayne lookalike ville nu heller ikke være dårligt! Jeg har ikke været i biografen i umindelige tider, men tror jeg skal ind og se den, når den har premiere.

Hov, hov, køkultur! :D


Nånå! Som venner vi dele? :D

Jeg har aldrig set Les Miserables, men opdagede lige at Eddie er med i den. En film med både Eddie OG Hugh kan da ikke være dårlig?

Det tror jeg desværre godt. The Other Boleyn Girl er også rædselsfuld, selv om både Eddie, Benedict Cumberbatch, Eric Bana og Jim Sturgess er med.

Til gengæld er jeg en sucker for My Week with Marilyn :dåne:
Senest rettet af Rapfisk 29. jan 2016, 07:11, rettet i alt 1 gang.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 28. jan 2016, 21:07

Daine skrev:
:nerve:


Jeg kan gå med til, at Brian Mikkelsen er den uægte søn af Harry Potter og David Duchovny. Men det er med blødende hjerte.


Jeg er så glad for, at nogen endelig kan se det! Men det er også med blødende hjerte her.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 28. jan 2016, 21:15

Rapfisk skrev:
Daine skrev:
Rapfisk skrev:
Daine skrev:Jeg så lige trailer for Den Danske Pige ... Altså en Eddie Redmayne lookalike ville nu heller ikke være dårligt! Jeg har ikke været i biografen i umindelige tider, men tror jeg skal ind og se den, når den har premiere.

Hov, hov, køkultur! :D


Nånå! Som venner vi dele? :D

Jeg har aldrig set Les Miserables, men opdagede lige at Eddie er med i den. En film med både Eddie OG Hugh kan da ikke være dårlig?

Det tror jeg desværre godt. The Other Boleyn Girl er også rædselsfulde, selv om både Eddie, Benedict Cumberbatch, Eric Bana og Jim Sturgess er med.

Til gengæld er jeg en sucker for My Week with Marilyn :dåne:


Jeg har set ca 2/3 af Den Anden Søster, men altså, Eddie havde jo kun en birolle ;) Jeg er enig med dig i, at den ikke var meget værd. Jeg har lånt Les Miserables på biblioteket, så kan heldigvis bare aflevere den igen, hvis den ikke er noget værd. Jeg har også lånt Birdsong, som jeg ikke kendte overhovedet. Så må jeg se, om det er noget.

Jeg må dog tilstå, at det eneste tidspunkt jeg har brudt mig om Benedict Cumberbatch var da han lagde stemme til Smaug :genert: Jeg synes simpelthen han ser så ond ud :blush:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 28. jan 2016, 21:17

Daine skrev:
Rapfisk skrev:
Daine skrev:
Rapfisk skrev:
Daine skrev:Jeg så lige trailer for Den Danske Pige ... Altså en Eddie Redmayne lookalike ville nu heller ikke være dårligt! Jeg har ikke været i biografen i umindelige tider, men tror jeg skal ind og se den, når den har premiere.

Hov, hov, køkultur! :D


Nånå! Som venner vi dele? :D

Jeg har aldrig set Les Miserables, men opdagede lige at Eddie er med i den. En film med både Eddie OG Hugh kan da ikke være dårlig?

Det tror jeg desværre godt. The Other Boleyn Girl er også rædselsfulde, selv om både Eddie, Benedict Cumberbatch, Eric Bana og Jim Sturgess er med.

Til gengæld er jeg en sucker for My Week with Marilyn :dåne:

Jeg har set ca 2/3 af Den Anden Søster, men altså, Eddie havde jo kun en birolle ;) Jeg er enig med dig i, at den ikke var meget værd. Jeg har lånt Les Miserables på biblioteket, så kan heldigvis bare aflevere den igen, hvis den ikke er noget værd. Jeg har også lånt Birdsong, som jeg ikke kendte overhovedet. Så må jeg se, om det er noget.

Jeg må dog tilstå, at det eneste tidspunkt jeg har brudt mig om Benedict Cumberbatch var da han lagde stemme til Smaug :genert: Jeg synes simpelthen han ser så ond ud :blush:

Jeg er heller ikke fan af hans udseende, men hans stemme :dåne: (med forbehold for Smaug).
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 287
Likede indlæg: 3206

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 29. jan 2016, 15:55

Viskelæder skrev:Jeg synes, det er langt ude, at man bliver kaldt en, der "sabler løs", fordi man kommenterer på, at det er nasty at have en en fake fisse (fleshlight) liggende fremme på første date. Come on. Det er da både nasty og dybt morsomt og handler ikke om, at anderledes personer skal hånes og latterliggøres, men at det er en bizar og sjov situation.

Jesus. Rygklapper/vat-mentaliteten er for meget.

Det var en bizar og sjov situation!

Men jeg synes det er langt ude når manden efterfølgende skal beskrives som socialt tilbagestående, og der i øvrigt bruges ord som ulækkert, kikset og nasty til at beskrive situationen. Skralde beskrev det ganske fint uden, så det kan jo sagtens lade sig gøre at holde en ordentlig tone.

Ik' mere fra mig i den sag.
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 287
Likede indlæg: 3206

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 29. jan 2016, 16:02

Planten skrev:Jeg har i to dage glemt at købe toiletpapir - det kunne have været herrefedt at have en kæreste at give skylden for forglemmelsen :lol:

:lol2:

Jeg køber sgu altid en ny pakke når jeg har halvdelen igen. Har virkelig ikke lyst til at sidde lige der og finde ud af at der ikke er mere toiletpapir tilbage :D
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 29. jan 2016, 17:33

klumphen skrev:
Planten skrev:Jeg har i to dage glemt at købe toiletpapir - det kunne have været herrefedt at have en kæreste at give skylden for forglemmelsen :lol:

:lol2:

Jeg køber sgu altid en ny pakke når jeg har halvdelen igen. Har virkelig ikke lyst til at sidde lige der og finde ud af at der ikke er mere toiletpapir tilbage :D


Pft .... Forsigtig-Frans, altså! :P ;)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 29. jan 2016, 17:42

Jeg er herre-sej. Ja så er det sagt, nogen skal jo gøre det og som single, ja så er det jo så mig :D Jeg har hængt en lampe op. Dét i sig selv er ikke den største præstation, for jeg har trods alt hængt næsten alt op i mit hjem selv - men jeg har dæleme også tilsluttet den! Helt uden stød! Og den virker! Og kan slukkes efter behov! Og alt muligt!

Jeg ved det. Jeg er HERRE-sej.
12
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 29. jan 2016, 18:10

Rikke skrev:
Skralde skrev:Jeg er herre-sej. Ja så er det sagt, nogen skal jo gøre det og som single, ja så er det jo så mig :D Jeg har hængt en lampe op. Dét i sig selv er ikke den største præstation, for jeg har trods alt hængt næsten alt op i mit hjem selv - men jeg har dæleme også tilsluttet den! Helt uden stød! Og den virker! Og kan slukkes efter behov! Og alt muligt!

Jeg ved det. Jeg er HERRE-sej.

Det er alligevel ret sejt, at den ligefrem kan tændes og slukkes :D


Helt vildt! :dåne:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 29. jan 2016, 22:09

The awkward moment, når man finder ud af, at ét af éns yndlingshits fra teenagetiden passer på éns liv, når man er 35 :tie:

https://open.spotify.com/track/5Qon4Nvq8d7tOZMOcTwPEU

Tekstbidder:
[...]
I'd rather stay bold and lonely, I dream I'm your one and only
[...]
Things are getting strange, now I can't sleep alone

[...]
Here my bed is made for two and there's nothing I can do
So tell me something I don't know
If my head is full of you, is there nothing I can do?
Must we all march in two by two by two?

[...]
Stop doing what you, keep doing it to me

[...]
And what does someone do without love?
And what does someone do with love?
[...]
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 30. jan 2016, 12:57

Jeg skal i byen i aften - skal glo på så mange mænd! Og ose af kvindelighed ;)
10
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 30. jan 2016, 13:43

Planten skrev:Jeg skal i byen i aften - skal glo på så mange mænd! Og ose af kvindelighed ;)

Yay! Hvor er jeg glad på dine vegne :banan:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 30. jan 2016, 13:58

Rapfisk skrev:
Planten skrev:Jeg skal i byen i aften - skal glo på så mange mænd! Og ose af kvindelighed ;)

Yay! Hvor er jeg glad på dine vegne :banan:

Det bliver så godt. Har endda købt ny bluse ;)
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 30. jan 2016, 16:20

Planten skrev:Jeg skal i byen i aften - skal glo på så mange mænd! Og ose af kvindelighed ;)


Især det sidste lyder som en plan :gogo: :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 30. jan 2016, 16:22

ManicNinja skrev:
Planten skrev:Jeg skal i byen i aften - skal glo på så mange mænd! Og ose af kvindelighed ;)


Især det sidste lyder som en plan :gogo: :)

Jeg oser bedst, når jeg glor samtidig :lol:
1

Tilbage til "Forhold og sex"