Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Vixen » 30. jan 2016, 14:01

MyGirl skrev:
KinderBueno skrev:
MyGirl skrev:Velkommen tilbage kinder!

Håber, der er bid for dig denne gang!

Jeg er total overbevist om, at det her ikke er min måned.. Så meget, at jeg faktisk overvejer at drikke mig fuld i aften, når jeg skal til fest.


Taaak :kys: Og herremeget i lige måde, selvom du er overbevist om det modsatte.


Takker :) Jeg er klogere om en uges tid, og tror bare, jeg er træt af at håbe forgæves og tage hensyn til ting, der ikke er der :genert:


Ja, det forgæves hensyn er virkelig frustrerende i længden. Jeg har været på kursus med mine kolleger i København i denne uge, og vi skulle ud om aftenen, både middag og fest. Og så sad jeg ellers der med en sjat rødvin, som jeg snydedrak af, og måtte høre for at være "træt" og "gammel" fordi jeg ikke skulle have gin og tonics med de andre. :rulle: Men jeg kunne ikke overskue at fortælle mine ellers rigtig søde kolleger om det, det er alt for privat.
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 30. jan 2016, 14:15

KinderBueno skrev:
MyGirl skrev:
KinderBueno skrev:
MyGirl skrev:Velkommen tilbage kinder!

Håber, der er bid for dig denne gang!

Jeg er total overbevist om, at det her ikke er min måned.. Så meget, at jeg faktisk overvejer at drikke mig fuld i aften, når jeg skal til fest.


Taaak :kys: Og herremeget i lige måde, selvom du er overbevist om det modsatte.


Takker :) Jeg er klogere om en uges tid, og tror bare, jeg er træt af at håbe forgæves og tage hensyn til ting, der ikke er der :genert:


Ja, det forgæves hensyn er virkelig frustrerende i længden. Jeg har været på kursus med mine kolleger i København i denne uge, og vi skulle ud om aftenen, både middag og fest. Og så sad jeg ellers der med en sjat rødvin, som jeg snydedrak af, og måtte høre for at være "træt" og "gammel" fordi jeg ikke skulle have gin og tonics med de andre. :rulle: Men jeg kunne ikke overskue at fortælle mine ellers rigtig søde kolleger om det, det er alt for privat.


Det er faktisk også kolleger, jeg skal ud med i aften :) eller... Nogen i gråzonen mellem veninder og kollger, men ikke nogen, der skal indvies i noget!
0
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Vixen » 30. jan 2016, 15:16

MyGirl skrev:
KinderBueno skrev:
MyGirl skrev:
KinderBueno skrev:
MyGirl skrev:Velkommen tilbage kinder!

Håber, der er bid for dig denne gang!

Jeg er total overbevist om, at det her ikke er min måned.. Så meget, at jeg faktisk overvejer at drikke mig fuld i aften, når jeg skal til fest.


Taaak :kys: Og herremeget i lige måde, selvom du er overbevist om det modsatte.


Takker :) Jeg er klogere om en uges tid, og tror bare, jeg er træt af at håbe forgæves og tage hensyn til ting, der ikke er der :genert:


Ja, det forgæves hensyn er virkelig frustrerende i længden. Jeg har været på kursus med mine kolleger i København i denne uge, og vi skulle ud om aftenen, både middag og fest. Og så sad jeg ellers der med en sjat rødvin, som jeg snydedrak af, og måtte høre for at være "træt" og "gammel" fordi jeg ikke skulle have gin og tonics med de andre. :rulle: Men jeg kunne ikke overskue at fortælle mine ellers rigtig søde kolleger om det, det er alt for privat.


Det er faktisk også kolleger, jeg skal ud med i aften :) eller... Nogen i gråzonen mellem veninder og kollger, men ikke nogen, der skal indvies i noget!


Ahh ja, I see. Hvad er din plan så?

Min kæreste synes, jeg bare skal sige det. Som om det ikke er nogen big deal. For som han siger, vi er voksne mennesker, det er en naturlig ting. Men jeg har det bare sådan, at for de fleste mennesker, som ikke er venner eller familie, der vil jeg ikke dele det nærmest før de kan SE det på min mave. I hvert fald ikke før, det er aktuelt. (Og så selvfølgelig alle på debatten. ;))
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 30. jan 2016, 15:27

Jeg tror altså jeg vil begynde på bidronningeføde eller vitex, hvis ikke gyn. sætter mig på hormonbehandling på torsdag. Så er spørgsmålet bare hvad jeg skal prøve først - eller kan man godt tage begge dele på samme tid? :gruble:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 30. jan 2016, 15:31

Kan ikke lige få den til at quote på min telefon - er på vej nu her (har valgt at bosætte mig 'på landet', så transporttiden er derefter!)

Min kæreste mener faktisk, at jeg bare skal give den gas, indtil jeg står med en positiv test i hånden, men det er ikke altid, jeg selv er ok med det.. Hvis jeg har den mindste fornemmelse af, at der kunne være bid, drikker jeg normalt ikke. Har dog drukket et par gange mellem æl og mens i den periode, vi har prøvet, må jeg indrømme..

I aften tror jeg planen er, at jeg drikker et par glas og hygger mig, uden at gå helt amok.

Mine kolleger skal heller ikke vide noget som helst. Er lidt bange for rygter på arbejdet, og at chefen så giver de spændende opgaver til andre og sådan.

Faktisk er der kun to, der ved vi prøver. Begge veninder. Og så selvfølgelig debatten ;) Har ikke lyst til at indvie familien.
2
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 30. jan 2016, 15:36

PinkPowerPrincess skrev:Jeg tror altså jeg vil begynde på bidronningeføde eller vitex, hvis ikke gyn. sætter mig på hormonbehandling på torsdag. Så er spørgsmålet bare hvad jeg skal prøve først - eller kan man godt tage begge dele på samme tid? :gruble:


Jeg tager Bidro pms som er bidronningeføde og vitex. Blev gravid første måned jeg tog det, men er jo så ikke blevet det herefter. Når jeg sammenligner med nogle amerikanske produkter er styrken langt lavere, men jeg tør ikke selv sætte dosis op.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 30. jan 2016, 15:37

0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 30. jan 2016, 15:57

Æble: Aah det er to-i-en, smart! Så er det jo bare det. :) Har det ændret din cyklus længde?

MyGirl: Kan godt forstå du ikke vil fortælle det til kollegaer, det vil jeg heller ikke, netop af frygt for at blive fyret eller sådan noget. De sidste par måneder er der faktisk en del der har fået det af vide. Sådan af vores venner og familie. Synes det er nemmere, så kender de til vores situation og kan tage hensyn til det. Men det er jo meget forskelligt hvor privat folk synes det er. :)
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 30. jan 2016, 16:03

PPP Ja lige arbejdet er jeg også ekstra forsigtig overfor, selvom jeg ikke umiddelbart frygter en fyring.

Tror egentlig ikke, det er fordi, jeg synes, det er så privat, tror bare jeg ville føle, jeg lagde endnu mere pres på mig selv, hvis andre 'følger med over skulderen'.. Meeen, det er ikke utænkeligt, jeg fortæller det til flere, hvis det bliver rigtig svært, og jeg får behov for støtte eller ekstra hensyn fra mine nærmeste :) Håber dog stadig, at vi bare kan køre vores eget lille projekt, indtil der er bid :genert:
2
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Vixen » 30. jan 2016, 16:04

MyGirl skrev:Kan ikke lige få den til at quote på min telefon - er på vej nu her (har valgt at bosætte mig 'på landet', så transporttiden er derefter!)

Min kæreste mener faktisk, at jeg bare skal give den gas, indtil jeg står med en positiv test i hånden, men det er ikke altid, jeg selv er ok med det.. Hvis jeg har den mindste fornemmelse af, at der kunne være bid, drikker jeg normalt ikke. Har dog drukket et par gange mellem æl og mens i den periode, vi har prøvet, må jeg indrømme..

I aften tror jeg planen er, at jeg drikker et par glas og hygger mig, uden at gå helt amok.

Mine kolleger skal heller ikke vide noget som helst. Er lidt bange for rygter på arbejdet, og at chefen så giver de spændende opgaver til andre og sådan.

Faktisk er der kun to, der ved vi prøver. Begge veninder. Og så selvfølgelig debatten ;) Har ikke lyst til at indvie familien.


Ahh, okay! Jeg forstår dig fuldstændig. Min kæreste er dog i den modsatte fløj, hvor jeg selv er mere afslappet omkring det. Men nu hvor det ligesom også er hans barn, vælger jeg at indrette mig efter ham. ;) Og det er selvfølgelig også fair nok. Da jeg var ude med kollegerne var det stadig den fertile periode, hvor det jo i princippet er okay, for man kan ikke være helt gravid endnu - men vi havde haft sex inden, og så begynder det jo at blive lidt shady... Jeg fik lidt under to øl (plus et par mini-sip af den rødvin, jeg prøvede at lade som om, jeg drak). ...Og så fik jeg dårlig samvittighed dagen efter, men tanken om alle de andre gange, hvor jeg ikke har rørt en dråbe alkohol, gjorde mig lidt trodsig.

Og okay - jeg holdt også kortene tæt til kroppen helt i starten, men efterhånden som tiden gik, og jeg selv vænnede mig til tanken, har jeg fortalt det til flere. Så min vennekreds ved det, og i forrige uge indviede jeg min mor og storesøster. De reagerede meget stille og roligt, så det var dejligt.

Du må i hvert fald have en dejlig aften. Jeg kan godt forstå, du er lidt nervøs for rygter på arbejdet - jeg håber, det går alt sammen!

Jeg er blevet småsyg, så jeg bruger min lørdag aften i nattøj på sodaen. Suk.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 30. jan 2016, 16:29

Jeg tager gele royal (bidronningeføde) og Fructus femina denne cyklus. Min cyklus har altid været regelmæssig, og det ser ikke ud til, at det har rykket på noget, da jeg fik ægløsning som jeg plejer.

Jeg har kun fortalt det til én veninde. Selvom jeg er rigtig tæt med min forældre, så føler jeg bare, at det er vores lille ting, min mand og jeg :) Min mor tror at jeg er på KISS-kuren fordi jeg gerne vil have en pænere hud :lol2: Jeg synes ærligt talt, at det er blevet meget anstrengende at skulle ud med andre, når jeg hverken kan drikke alkohol eller spise hurtige kulhydrater :genert:

Velkommen Kinder :wave2:

Har I allesammen fået jeres mens, jer der skulle have den lige omkring d. 1/2? :(
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 30. jan 2016, 16:48

PinkPowerPrincess skrev:Æble: Aah det er to-i-en, smart! Så er det jo bare det. :) Har det ændret din cyklus længde?

MyGirl: Kan godt forstå du ikke vil fortælle det til kollegaer, det vil jeg heller ikke, netop af frygt for at blive fyret eller sådan noget. De sidste par måneder er der faktisk en del der har fået det af vide. Sådan af vores venner og familie. Synes det er nemmere, så kender de til vores situation og kan tage hensyn til det. Men det er jo meget forskelligt hvor privat folk synes det er. :)


Nej. Altså har jo kun haft en reel cyklus efter, men den var 33 dage og den er normalt 30-36 dage.
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 30. jan 2016, 19:50

Jeg har kun blødt rigtigt igår. Resten har været pletblødning, normalt kampbløder jeg i min. 5 dage. Og nu er det stort set stoppet. Mine bryster er stadig lidt ømme. Og det murrer stadig lidt i underlivet. Det er meget atypisk for mig denne gang. Ville I teste? Jeg føler mig absolut ikke gravid...
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Sangius » 30. jan 2016, 20:13

Hej piger!

Nu ville jeg også lige være med herinde ^^

Min historie kort for dem af jer, som ikke husker det:

Droppede p-piller i oktober eller november sidste år, mener jeg det var. Jeg blev gravid i første cyklus efter p-pille stop, men fik desværre en spontan abort 6+1.
Min ægløsning kom igen efter den spontane abort som intet var hændt, og jeg teste meget svagt positivt igen 4+0. Fik så desværre menstruation dagen efter, så det var en biokemisk.
Igen, ægløsning kommer som normalt (man kan sgu stille uret efter mig), og jeg er nu 3+4 eller 5 ca., og jeg har lige nu her, testet bragende positivt. Stregen kom inden for 2 minutter (kiggede først der).
Jeg havde tisset ca en 1½ time før, og drukket en stor kop kaffe... Det er aften-urin, og har drukket rigeligt i løbet af dagen, fordi jeg har været influenza ramt med feber.
Ved de to andre graviditeter testede jeg slet ikke positivt ved 3+5, men først meget, meget svagt ved 4+0. Den her streg liger lidt den jeg lavede da jeg var 6+0 ved den første graviditet. Den er næsten lige så tydelig som kontrolstregen... O.o

Nu stoler jeg jo altså ikke meget på en positiv test mere, så jeg slår lige koldt vand i blodet. Men det virker til, at hvis der ikke er bid denne måned, så gør jeg det vel bare i næste. Jeg har haft tre cykli, og tre befrugtninger. Det er vist ikke der, at problemet ligger i hvert fald.

Nå. Jeg skal måske allerede ud af tråden igen, men må jeg gerne lige være med, til jeg ser om det faktisk bliver siddende denne gang..? :P

Er det 'normalt' at teste så bragende positivt når jeg ikke engang er 4+0???
4
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 30. jan 2016, 22:12

Bøtte skrev:Jeg har kun blødt rigtigt igår. Resten har været pletblødning, normalt kampbløder jeg i min. 5 dage. Og nu er det stort set stoppet. Mine bryster er stadig lidt ømme. Og det murrer stadig lidt i underlivet. Det er meget atypisk for mig denne gang. Ville I teste? Jeg føler mig absolut ikke gravid...


Hmm det lyder mystisk. Hvis du vil have afklaring bliver du nok nød til at teste. Måske vente en uges tid hvis du kan, ift din historie og evt bio nu du har blødt.
0

Tilbage til "Graviditet"