Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4212

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Fræksak » 24. jan 2016, 14:36

Min (granvoksne) mand, der ellers er højtuddannet og normalt formulerer sig glimrende, kan simpelthen ikke slippe vanen med at sige "du må nødt til" :wacko:
0
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Alphilia » 25. jan 2016, 12:38

Han er mandesyg og pisse kræsen. Det sidste er ikke noget nyt, men lige i dag... argh!
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf FruKuk » 25. jan 2016, 17:50

Ballademager skrev:
FruKuk skrev:Hr Kuk er rejst til Sverige med mine bilnøgler :cuss:

LAD NU FOR HELVEDE VÆRE MED AT TAGE MINE NØGLER!!!


En passende hævn kunne være, at du netop omtaler ham Hr. Kuk i en svenskers påhør. Kuk betyder nemlig diller på svensk :klap: Så gør han det nok ikke en anden gang :D


Spas :D

Men han er sgu top distræt og det er hverken første eller sidste gang, at han drager af med mine nøgler, ekstra nøglerne, nøglen til skuret med klapvogn/tørretumbler, min pung, min mobil, mit pas (hvilket så kun blev VIRKELIGT dumt for ham selv...). Jeg prøver desperat at have mine vigtigste ting under opsyn/gemt af vejen, men det går stadig jævnligt gal :stoned:

Han er faktisk engang draget afsted i mine habitbukser med tanken "kæft, jeg er blevet tyk..."
23
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf FruKuk » 27. jan 2016, 14:49

Ballademager skrev:
FruKuk skrev:
Ballademager skrev:
FruKuk skrev:Hr Kuk er rejst til Sverige med mine bilnøgler :cuss:

LAD NU FOR HELVEDE VÆRE MED AT TAGE MINE NØGLER!!!


En passende hævn kunne være, at du netop omtaler ham Hr. Kuk i en svenskers påhør. Kuk betyder nemlig diller på svensk :klap: Så gør han det nok ikke en anden gang :D


Spas :D

Men han er sgu top distræt og det er hverken første eller sidste gang, at han drager af med mine nøgler, ekstra nøglerne, nøglen til skuret med klapvogn/tørretumbler, min pung, min mobil, mit pas (hvilket så kun blev VIRKELIGT dumt for ham selv...). Jeg prøver desperat at have mine vigtigste ting under opsyn/gemt af vejen, men det går stadig jævnligt gal :stoned:

Han er faktisk engang draget afsted i mine habitbukser med tanken "kæft, jeg er blevet tyk..."



Undskyld, men du beskriver det simpelthen så sjovt! :lol: :klap:

Har du overvejet at gemme dem ad vejen i din dametaske? Der kommer han vel næppe? :-D


Men det er jo begrænset, HVOR meget man kan gemme i sin taske :-D
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf FruKuk » 27. jan 2016, 17:56

Ballademager skrev:^^ True.... Der er i hvert fald nok ikke plads til habitbukser :gruble:


Han burde faktisk hoste op med en ny stor lækker læder taske!
3
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Joe » 27. jan 2016, 18:06

Jeg har sådan en aften, hvor jeg har brug for ro og stabilitet, og egentlig bare har brug for at se Peter Plys eller et eller andet fucking uskadeligt, fordi det er cirka det eneste jeg ikke ville blive hidsig af pt.
Men nej, vi skal se håndboldkamp mens min værre halvdel råber af tv'et. For det skal jo nok hjælpe på mit humør...
0
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf billiebean » 27. jan 2016, 18:28

musel skrev:
JoyNips skrev:Han går virkelig ofte i stå i vores bil. Det irriterer mig enormt, for han er altså bedst til at parkere, så når vi kører sammen kører han altid. Det er bare så pinligt, når han IGEN går i stå i et lyskryds. Det sker aldrig for mig...


Min kæreste gør det samme. Og han prøver at bilde mig ind, at det altså KUN sker, når jeg er i bilen med ham. :sarkasme:


Det gør min også! Det er, som om han ikke kan finde ud af at "tune ind" på bilen og dens mekanik, og det irriterer mig.

Han ser også mange af sådan nogle fladpandede lol-videoer på Facebook, og jeg hader, når jeg får et chok, fordi der pludselig lyder en masse larm fra mobilen eller computeren og så er det væk.. og så igen.. og igen og igen! Seriøst, høretelefoner, please!
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf LadyFox » 27. jan 2016, 18:32

Jeg skyper ham klokken 9 dansk tid, og snakker lidt med ham - han spørger så om jeg ringer igen senere og jeg siger at det gør jeg hvis jeg får tid, han presser lidt på og jeg lover at det gør jeg selvfølgelig. Siden har han ikke været online og klokken er 22.30 her :stoned: spasser.
1
...
Brugeravatar
musel
Indlæg: 168
Tilmeldt: 10. jan 2016, 19:43
Kort karma: 37
Likede indlæg: 352

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf musel » 27. jan 2016, 18:45

Min kæreste starter alle sætninger med "Så". Så nu er jeg kraftedeme også begyndt på det :cuss: Så irriterende!
8
Sjg
Indlæg: 153
Tilmeldt: 28. nov 2015, 22:32
Kort karma: 11
Likede indlæg: 212

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Sjg » 30. jan 2016, 19:18

Min kæreste har fødselsdag i næste uge, og jeg har igennem hele januar måned forsøgt at lokke et fødselsdagsønske ud af ham, fordi min gaveindkøbskreativitet blev opbrugt i forbindelse med julen. Nu har han endelig fundet på ét eneste ønske, og det er... TADAAAH! - en næsetrimmer... :rulle:
1
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8191

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Anilara » 1. feb 2016, 05:58

Han snorker!!!!
Ikke normalt, men i nat har han snorket for fulde hammer, og jeg har jaget så mange albuer ind i siden på ham! Så vågner han, og siger "undskyld skat, det er virkelig ikke med vilje", og jeg ved godt det er fordi han er syg, men FOR FANDEN! Nu ligger jeg i stuen.

Jeg ville aldrig - aldrig - kunne leve med en snorker!
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf achillaxedprune » 1. feb 2016, 07:30

charlottefrich skrev:Han smider sig på sofaen, tænder fjernsynet og falder i søvn. Og bliver skidesur, hvis jeg formaster mig til at slukke eller skifte kanal, hvilket han kun opdager når et højlydt snork, semi-vækker ham.

Jeg prikker som regel til ham når jeg går i seng og spørger om han vil i seng og sove, i stedet for på sofaen.

75% af gangene mumler han noget uforståeligt og sover videre, men vågner af sig selv omkring kl 4 og dumper i seng.(DUMPER i seng- han larmer når han gør det. Sukker, stønner, pruster og KASTER sig ned i sengen :sur: )

De resterende gange enten slæber han sig i seng, eller vågner helt, tænder fjernsynet så det larmer :rulle: , tømmer slikskabet og vader så i seng omkring kl 2.


Dét lyder usundt... Kan I ikke prøve at ændre de aftenvaner? Jeg kan kun forestille mig, at han vil få det bedre af ikke at have sådan en aftenrutine/søvnrytme. Håber I får vendt skuden - jeg er sikker på, ar begge bliver glade for det! :)
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf JoyNips » 1. feb 2016, 12:48

No1 skrev:
JoyNips skrev:Han går virkelig ofte i stå i vores bil. Det irriterer mig enormt, for han er altså bedst til at parkere, så når vi kører sammen kører han altid. Det er bare så pinligt, når han IGEN går i stå i et lyskryds. Det sker aldrig for mig...



Haaaaha. Hvor svært kan det lige være. :D


Vi har en peugeot 108. Den skal have lidt ekstra spade før den rykker sig... :fløjt:
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf StripesAddict » 3. feb 2016, 20:04

Ballademager skrev:Han hører så dårlig musik. Pt er hand vild med Ruben og Knud, så lige i øjeblikket hører vi Uranhjort for fuld udblæsning. Oh, but why??? :nerve:


Det synes jeg altså lyder lidt herligt, på en morsom måde :genert:
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf StripesAddict » 4. feb 2016, 05:39

Ballademager skrev:
StripesAddict skrev:
Ballademager skrev:Han hører så dårlig musik. Pt er hand vild med Ruben og Knud, så lige i øjeblikket hører vi Uranhjort for fuld udblæsning. Oh, but why??? :nerve:


Det synes jeg altså lyder lidt herligt, på en morsom måde :genert:


:D Det er da også sjovt og hyggeligt :lol: Men var lige midt i noget, der krævede koncentration.


Nej okay, det kan jeg godt se ikke passer så godt sammen så :D
0

Tilbage til "Forhold og sex"