Kære........

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Kære........

Indlægaf Ado » 30. jan 2016, 12:36

Kære du.

Jeg er udmærket klar over, at det var dig der stod bag alle de ondskabsfulde kommentarer på min blog. Guderne må vide, hvad der foregår i dit hoved.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Kære........

Indlægaf FrøkenM » 30. jan 2016, 13:11

Kære S.

Tak fordi du er så sød og helt igennem omsorgsfuld. Det gjorde min dag så meget bedre :lun: - men jeg tror ikke du er klar over, hvor meget det betyder for mig.

Jeg håber sådan, at jeg lærer dig endnu bedre at kende. Jeg tror vi kunne have SÅ meget tilfælles
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Kære........

Indlægaf In_your_eyes » 31. jan 2016, 12:14

Kære jer.
Tusinde tak for en fantastisk aften, det var skønt at blive vartet op, passet på, flirtet med, drinks i lange baner.
I var de bedste :pompom:
0
:pompom:
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Kære........

Indlægaf Charly » 31. jan 2016, 19:54

Kære husbond

Tak fordi du er der for mig, også selvom det er hårdt lige nu. Jeg elsker dig.
2
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Kære........

Indlægaf Pityt » 31. jan 2016, 20:03

Kære nabo. Ja, klokken 21 en søndag aften er da et glimrende tidspunkt at begynde at støvsuge :clap: Især fordi du er ekstra grundig og bl.a. giver paneler og radiator en ordentlig omgang :dance: Og jeg må indrømme, at det giver hele seancen et ekstra pift af "eau de vældigt passende", at du flytter rundt på dine møbler :love2:
For jeg hører dig ikke nok i hverdagen. Det faktum at du går på hælene og ved rask gang gennem stuen kan få MIT gulv til at gynge, er slet ikke nok :nej:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Kære........

Indlægaf ManicNinja » 31. jan 2016, 20:49

^^ Jeg er selv ret støjfølsom. Og har været meget irriteret på og klaget til min overbo. Men jeg forstår nok ikke helt, hvad problemet er her: Han larmer kl 21. Og? Har I regler om, at man ikke må støje efter kl 20 eller? Med mindre du skal sove (sådan som jeg skal meget tidligt somme tider pga skiftende arbejdstider), så kan jeg nok ikke se, at en støvsugning er et problem. Den holder jo op inden for en overskuelig tidsramme - og generer lige meget, om den finder sted kl 16 eller kl 21, hvis man er hjemme imens. Synes jeg.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Kære........

Indlægaf Pityt » 31. jan 2016, 21:36

ManicNinja skrev:^^ Jeg er selv ret støjfølsom. Og har været meget irriteret på og klaget til min overbo. Men jeg forstår nok ikke helt, hvad problemet er her: Han larmer kl 21. Og? Har I regler om, at man ikke må støje efter kl 20 eller? Med mindre du skal sove (sådan som jeg skal meget tidligt somme tider pga skiftende arbejdstider), så kan jeg nok ikke se, at en støvsugning er et problem. Den holder jo op inden for en overskuelig tidsramme - og generer lige meget, om den finder sted kl 16 eller kl 21, hvis man er hjemme imens. Synes jeg.

Man må ikke støje efter kl 20 og eftersom vi bor i noget, der er lige så lydisoleret som en stabel tændstiksæsker, kunne hun ret beset lige så godt støvsuge i MIN stue...sådan støjmæssigt set.
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Kære........

Indlægaf Badesandalen » 31. jan 2016, 21:58

Kære C., D. og T. -

Mange tak for i går, det var simpelthen sådan en skøn aften! Jeg er SÅ glad for at jeg fik invitationen, for at jeg sagde ja tak selvom jeg var lidt usikker og for at jeg tog med selvom jeg var så nervøs indtil vi kom at jeg havde ondt i maven lige fra jeg stod op. I er sådan nogle dejlige mennesker, jeg håber virkelig at vi kan gentage succesen.
Specielt tak til D. for snakken. Jeg ved godt at det sikkert ikke betød noget for dig, men det var virkelig bare... Det ramte, okay? :blomst:
3
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Kære........

Indlægaf ManicNinja » 31. jan 2016, 23:17

Pityt skrev:
ManicNinja skrev:^^ Jeg er selv ret støjfølsom. Og har været meget irriteret på og klaget til min overbo. Men jeg forstår nok ikke helt, hvad problemet er her: Han larmer kl 21. Og? Har I regler om, at man ikke må støje efter kl 20 eller? Med mindre du skal sove (sådan som jeg skal meget tidligt somme tider pga skiftende arbejdstider), så kan jeg nok ikke se, at en støvsugning er et problem. Den holder jo op inden for en overskuelig tidsramme - og generer lige meget, om den finder sted kl 16 eller kl 21, hvis man er hjemme imens. Synes jeg.

Man må ikke støje efter kl 20 og eftersom vi bor i noget, der er lige så lydisoleret som en stabel tændstiksæsker, kunne hun ret beset lige så godt støvsuge i MIN stue...sådan støjmæssigt set.


Ah. Og det er der så en god grund til, kan jeg forstå. Point taken.

Her må vi støje til kl. 22. Men jeg har heldigvis fået forhandlet mig fint på plads med overbo, så hun kan stå op kl 05:20 (hendes favorittidspunkt) og knage og brage hyperaktivt rundt i sin lejlighed, uden at det generer mig, selv om jeg tit sover om formiddagen, fordi jeg jævnligt møder på job om eftermiddagen. Vågner jeg, smækker jeg ørepropper i. Hun knager til gengæld ikke løs i sit soveværelse (lige oven over mig). Jeg er til gengæld frisk og frejdig mellem 18 og 02 - hun går gerne i seng ved 20-tiden. Så uden decideret at gå på listesko, forsøger jeg også i dette tidsrum at tænke mig lidt ekstra om. Jeg hører musik, men ikke for fuld gas, vasker jeg op, tonser jeg ikke bestik fra syv dages forbrug ned i stålvasken med et brag osv. Det er en befrielse at have fundet melodien. Jeg føler med dig - støj i éns eget hjem er ulideligt.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Kære........

Indlægaf In_your_eyes » 3. feb 2016, 08:04

Kære ....

Vil du ikke nok kontakte mig, når du kommer hjem :kys:
0
:pompom:
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Kære........

Indlægaf Elvispop » 3. feb 2016, 17:50

Kære "V"

Hold nu kæft med at jeg løber rundt i butikken.
Pas dine egne opgaver, og hold din kæft, når vi andre sætter farten op, fordi der er pissetravlt, p.g.a.ferie og sygdom.
Du laver ikke en skid i forhold til os på gulvet, men chefen er for stor en vatpik, til at sige noget til jer gamle kællingen, der har været ansat en halv menneskealder.
1
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Kære........

Indlægaf Hurrze » 4. feb 2016, 01:18

Kære M.....
Kan du ikke bare fortælle mig hvad du vil og hvad du er interesseret istedet for at lege rundt med mine følelser for dig? Så kan jeg i det mindste bedømme om jeg gerne vil det du vil, og hvis jeg vil noget andet, kan jeg komme videre.... Det virker som om du har forholdsissues og svært ved at binde dig, men vil bare gerne vide besked uanset hvad det er så jeg kan bestemme mig om jeg kan leve i det eller ej. Og om det er pga mig. Om jeg har trådt forkert...

Hilsen mig
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Kære........

Indlægaf ManicNinja » 5. feb 2016, 04:18

^^ Tillad mig at være lidt firkantet: Folk kan kun lege med dine følelser, hvis du giver dem lov til det ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Kære........

Indlægaf Thestral » 5. feb 2016, 11:34

Kære praktikplads

Giv mig nu nogle opgaver der er fagligt forankrede. Det er meningen at jeg skal skrive en opgave lige om lidt
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Kære........

Indlægaf Hurrze » 6. feb 2016, 02:50

ManicNinja skrev:^^ Tillad mig at være lidt firkantet: Folk kan kun lege med dine følelser, hvis du giver dem lov til det ...


Ved det godt. Nogle gange giver jeg for meget af mig selv... At jeg bliver villig til at nøjes, selvom jeg ikke bare vil nøjes, fordi jeg er håbløst forelsket og er for forelsket til at ville smide noget væk, selvom jeg burde smide ham væk fordi jeg bare bliver såret.... :boo:
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"

Tilbage til "Generelt"