Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 1. feb 2016, 20:59

billiebean skrev:Min energiniveau er under nulpunktet. Føler mig lidt som et genfærd udenpå og indeni. Trænger sådan til et boost af sol og varme og det er der ikke udsigt til.

Hvordan er det nu man overlever de her deprimerende vintermåneder?


Jeg kan anbefale en lysterapi lampe.
Jeg selv har tendens til at blive træt depressiv og trist om vinteren - den hjælper.
3
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 1. feb 2016, 21:01

billiebean skrev:Min energiniveau er under nulpunktet. Føler mig lidt som et genfærd udenpå og indeni. Trænger sådan til et boost af sol og varme og det er der ikke udsigt til.

Hvordan er det nu man overlever de her deprimerende vintermåneder?


For mig virker det med masser af motion og masser af mad med grøntsager og krydderier.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Delfin » 1. feb 2016, 21:11

At mit stress-o-meter er alarmerende højt
0
14 11 14
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ina » 2. feb 2016, 08:42

Havde virkelig en lortedag i går. Bliver virkelig påvirket, når jeg har menstruation, og så var jeg ovenikøbet træt.

I dag er det.. Lidt det samme. I dag skal jeg bare faktisk nå noget. Mit næste modul starter først i morgen, så har heldigvis fri, men der trænger sindssygt til rengøring, der skal handles og jeg skal læse. Tror det ville hjælpe, hvis jeg kunne få kæmpet mig ud og gå en god lang tur og blive blæst igennem. Men jeg kan ikke finde ud af at komme i gang.. Argh!
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 2. feb 2016, 16:53

Bivirkninger
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Firebird » 2. feb 2016, 18:14

Endnu et uempatisk DF fjols er landet på debatten. :nej:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9015
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Purple Haze » 3. feb 2016, 06:18

Har menstruation.
Har virkelig lyst til at melde mig syg (ja ja, ved godt man ikke er syg syg og at det er en helt naturlig ting bla bla bla).

Er vågnet med hovedpine og en "knude" i maven, som potentielt i løbet af dagen udvikler sig til krampe-smerter :(
Og er ret så træt.

Vil slæbe mig ud i bad og håbe på det hjælper.
Håber det virkelig, for har fyringsrunder lige om lidt, så vil jo gerne gøre det ekstra godt....

Næh dog! Hej kvalme!
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 3. feb 2016, 06:29

At jeg har lyst til at tage en dag under dynen - men ikke mulighed for det
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DenBlødeJyde » 3. feb 2016, 07:58

At blive strudset af en fyr man ellers var på en dejlig date med søndag.. og som blev afsluttet med "tak for en dejlig aften. Så må jeg hellere komme og besøge dig snart"..... :rulle:
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 3. feb 2016, 10:03

At ryggen driller og jeg derfor må ligge på langs og stort set ikke kan røre mig.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kattefjæs » 3. feb 2016, 10:25

At min søster er en overdramatisk kontrol-freak som vil diktere hvad andre skal og må og bør. Hun overfortolker alting og går så fuldstændig op i en spids over hvor uretfærdige alle andre er mod hende.

Uanset hvad man gør når man bliver beskyldt for at være uretfærdig ved hende, så forventer hun en undskyldning og at man bukker og skraber for at gøre hende glad igen, og hvis man ikke gør det, så er man verdens dårligste menneske, for man har jo sååååret hende. Jeg gider ikke give efter for hendes luner mere, så jeg vil ikke forsvare mig selv og undskylde for noget jeg ikke har gjort. Jeg er efterhånden nået dertil hvor jeg mener at hvis hun bliver fornærmet over det jeg siger, så er det bare ærgerligt. Det kan jeg ikke styre. Hun har ikke ret til at diktere hvordan jeg må være og hvad jeg må sige.

Hun elsker at have en klemme på folk og at fastholde dem i en situation hvor de føler at de skylder hende noget eller på anden vis skal tilpasse sig hendes ønsker for dels at blive tilgivet og dels ikke at gøre hende sur igen. Så sådan kuer hun folk og kontrollerer dem. Det har taget en del tid dels at forstå de her mekanismer, men endnu længere tid at lære at navigere udenom dem.

Dybest set vil man jo ikke være uvenner med hende. Især fordi hun bruger børnene som våben og til at afpresse andre med. Men på den anden side er det ikke til at leve med at skulle gå på æggeskaller omkring hende fordi man er bange for hvad man nu har gjort galt, eller om ens ærlige mening mon kan træde hende over tæerne. Man skal konstant moderere sin opførsel og man kan aldrig bare være sig selv. Man behøver ikke engang gøre noget galt for at vække hendes vrede; hun skal nok finde på en grund til at være sur/skuffet/såret.

Godt jeg har to søstre og at den anden er rimelig normal.
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 3. feb 2016, 11:39

I går morges vågnede jeg med noget der minder om blærebetændelse. Drak ufattelige mængder vand og fik det faktisk til næsten at forsvinde i løbet af dagen.
I morges vågnede jeg med ondt i halsen. I løbet af dagen har jeg fået det mere og mere skidt...snot, feber og slattenhed.
Great! :rulle:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sevii » 4. feb 2016, 09:53

Lige nu hader jeg mit studie. Jeg skal sidde og vente i fire timer på et obligatorisk møde der er for mig ligegyldigt, og mødet varer selvfølgelig 2 timer. Og nej, jeg kan ikke tage hjem.
Ej, hvor er det her tarveligt. :/
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 4. feb 2016, 10:37

Akut-tid hos kiropraktor for anden gang på en uge :rulle:

-det er bare ikke i orden.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 4. feb 2016, 11:05

Kattefjæs skrev:At min søster er en overdramatisk kontrol-freak som vil diktere hvad andre skal og må og bør. Hun overfortolker alting og går så fuldstændig op i en spids over hvor uretfærdige alle andre er mod hende.

Uanset hvad man gør når man bliver beskyldt for at være uretfærdig ved hende, så forventer hun en undskyldning og at man bukker og skraber for at gøre hende glad igen, og hvis man ikke gør det, så er man verdens dårligste menneske, for man har jo sååååret hende. Jeg gider ikke give efter for hendes luner mere, så jeg vil ikke forsvare mig selv og undskylde for noget jeg ikke har gjort. Jeg er efterhånden nået dertil hvor jeg mener at hvis hun bliver fornærmet over det jeg siger, så er det bare ærgerligt. Det kan jeg ikke styre. Hun har ikke ret til at diktere hvordan jeg må være og hvad jeg må sige.

Hun elsker at have en klemme på folk og at fastholde dem i en situation hvor de føler at de skylder hende noget eller på anden vis skal tilpasse sig hendes ønsker for dels at blive tilgivet og dels ikke at gøre hende sur igen. Så sådan kuer hun folk og kontrollerer dem. Det har taget en del tid dels at forstå de her mekanismer, men endnu længere tid at lære at navigere udenom dem.

Dybest set vil man jo ikke være uvenner med hende. Især fordi hun bruger børnene som våben og til at afpresse andre med. Men på den anden side er det ikke til at leve med at skulle gå på æggeskaller omkring hende fordi man er bange for hvad man nu har gjort galt, eller om ens ærlige mening mon kan træde hende over tæerne. Man skal konstant moderere sin opførsel og man kan aldrig bare være sig selv. Man behøver ikke engang gøre noget galt for at vække hendes vrede; hun skal nok finde på en grund til at være sur/skuffet/såret.

Godt jeg har to søstre og at den anden er rimelig normal.


Puuuuh. Lyder ekstremt anstrengende!
Var jeg dig, havde jeg muligvis overvejet at vise/sende hende ovenstående besked. Fordi jeg fornemmer, du har prøvet på alle mulige andre måder at trænge igennem.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"