Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 1. feb 2016, 21:14

Rikke skrev:Det her rygte har vist noget på sig :D

Tænkte på måske'et :-D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 1. feb 2016, 21:16

Planten skrev:Og hvor kan man få den pude?? Udskifter snart mænd med den og en skuffefuld legetøj :-D

Øv med daten! :kram:

Der er nogle links til puden lidt tilbage :)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. feb 2016, 21:23

Juki skrev:
Planten skrev:Og hvor kan man få den pude?? Udskifter snart mænd med den og en skuffefuld legetøj :-D

Øv med daten! :kram:

Der er nogle links til puden lidt tilbage :)


Hehe, overvejer at sy en selv :lol:

Skod date, og tænker at han virkelig fik præsenteret sig selv dumt.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 1. feb 2016, 21:28

Planten skrev:
Viskelæder skrev:
Planten skrev:Goddammit! What the freak sker der for at mænd er nedladende på første date??


Fortæl?

Jamen, spontan date. Vi har skrevet godt sammen over weekenden. Starter med at snakke godt, hvorefter han pludselig ved bedst og argh.... Jeg ved ikke. Er træt af at date efterhånden... :(


Hvad vidste han bedst om? (Eller troede, at han vidste bedst om - hvis man må spørge).
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 1. feb 2016, 21:28

Love is in the air.. :slem:


:-D
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 1. feb 2016, 21:33

Rikke skrev:
Juki skrev:Love is in the air.. :slem:


:-D

Hvis den var til mig, kan du godt stoppe det LIGE nu!! :D

Det var lige så meget til Puffi :blush:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. feb 2016, 21:34

Haha Rikke - tangerer det voksen mobning? ;)
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. feb 2016, 21:35

ManicNinja skrev:
Planten skrev:
Viskelæder skrev:
Planten skrev:Goddammit! What the freak sker der for at mænd er nedladende på første date??


Fortæl?

Jamen, spontan date. Vi har skrevet godt sammen over weekenden. Starter med at snakke godt, hvorefter han pludselig ved bedst og argh.... Jeg ved ikke. Er træt af at date efterhånden... :(


Hvad vidste han bedst om? (Eller troede, at han vidste bedst om - hvis man må spørge).

Åh det var sådan generelt indimellem. Vi snakkede også rigtig godt. Men jeg trækker mig lidt, når jeg får sådan lidt små slag over snuden.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 1. feb 2016, 21:41

Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:
Viskelæder skrev:
Planten skrev:Goddammit! What the freak sker der for at mænd er nedladende på første date??


Fortæl?

Jamen, spontan date. Vi har skrevet godt sammen over weekenden. Starter med at snakke godt, hvorefter han pludselig ved bedst og argh.... Jeg ved ikke. Er træt af at date efterhånden... :(


Hvad vidste han bedst om? (Eller troede, at han vidste bedst om - hvis man må spørge).

Åh det var sådan generelt indimellem. Vi snakkede også rigtig godt. Men jeg trækker mig lidt, når jeg får sådan lidt små slag over snuden.


Oh well. Jeg var bare nysgerrig på, om det var bestemte holdninger, der gjorde det eller hvad. Men fair nok, du ikke gider gå mere i detaljer.
Hvis det er et generelt træk, er det da helt klart nederen ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. feb 2016, 21:45

ManicNinja skrev:Oh well. Jeg var bare nysgerrig på, om det var bestemte holdninger, der gjorde det eller hvad. Men fair nok, du ikke gider gå mere i detaljer.
Hvis det er et generelt træk, er det da helt klart nederen ...

Det er det. Jeg har slet ikke nogen fornemmelse af, om han vil ses igen, men vil han, siger jeg sikkert ja - netop for at se, om han altid er sådan.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 1. feb 2016, 22:22

Mansplaining er uattraktivt på et ufatteligt grundlæggende plan. Jeg ville også betakke mig.
5
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. feb 2016, 23:04

Rapfisk skrev:Mansplaining er uattraktivt på et ufatteligt grundlæggende plan. Jeg ville også betakke mig.

Nu har han fået at vide, hvordan jeg har det med det - og han siger, at det bestemt ikke var meningen. Han har en fod indenfor i varmen, men jeg er stadig skeptisk.

Og nu godnat!
0
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 1. feb 2016, 23:08

Puffi skrev:Jeg tror ikke, jeg må være i den her tråd mere :genert: Vi snakker meget om at det føles godt og rigtigt osv. :lun: Den her weekend har bare været helt aldeles skøn og fantastisk :lun:

Min lille hund blev skidt i går, så mand blev og sov igen i nat og jeg kørte ham hjem i morges inden jeg skulle på arbejde. Da så jeg var næsten fremme på arbejde, tikker der en besked ind hvor han skrev "Du er så smuk og dejlig". Så sad jeg der i bilen med tårer i øjnene :love:

Og han fortalte at han havde sagt til sine kollegaer, at han skulle på date - igen. "Den samme?", havde de så spurgt og det var det jo, så mente de ikke, det var en date mere og det måtte han nok give dem ret i :-D

Den her weekend er vi begge to booket totalt op og jeg var sådan helt, kunne slet ikke overskue ikke at se ham før om FJORTEN dage ( :8: ) og han synes virkelig også, det var lang tid, så vi skal ses inden - og han vil skynde sig at få købt en bil, så han ikke skal være afhængig af offentlig transport :lun:

Jeg er totalt skudt. Virkelig. Jeg kan slet ikke forstå, at det bare kan føles SÅ rigtigt. :dåne:

Hvor dejligt at høre, håber hunden også kan lide ham :-D

Hvor var det I havde mødtes igennem? Det var en uge hvor du havde planlagt flere dates, ikke? Godt at du ikke endte med at droppe daten med ham :-D
1
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 2. feb 2016, 03:28

avdotja skrev:Hvor dejligt at høre, håber hunden også kan lide ham :-D

Hvor var det I havde mødtes igennem? Det var en uge hvor du havde planlagt flere dates, ikke? Godt at du ikke endte med at droppe daten med ham :-D


Hundene kan rigtig godt lide ham :-D

Jo, jeg havde en date fredag med en anden - en hvor jeg nok godt vidste, at det ikke var noget og det var det så heller ikke :tie: :lol: Den var aftalt inden daten med ham her om lørdagen. Jeg var meganervøs inden daten lørdag og det var jeg slet ikke om fredagen, igen, nok fordi, jeg godt vidste, at der ikke var noget. De andre var kun nogen, jeg skrev med og de blev på ingen måde til noget.

Og faktisk var det daten fredag, jeg overvejede at droppe, men tænkte at det da var en chance værd og gjorde det ikke. Det kunne jeg lige så godt have gjort - uanset om manden her havde været fantastisk eller ej.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 2. feb 2016, 09:14

Det lyder som en skøn date du måske - måske ikke - havde i går Rikke :banan:

Puffi, jeg sad og læste tilbage i går, så jeg kunne genopleve dine indlæg om din tidligere vinhandler :genert: Jeg er SÅ meget en sucker for looove :love:

Plante, øv det lyder som en træls oplevelse, men fedt at du fik fortalt ham det :gogo: Vi har jo desværre alle nogle dårlige vaner som vi ikke altid er bevidste om, så jeg håber at han tager informationen til sig og at I ender på endnu en date, der går langt bedre :kys:
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Forhold og sex"