Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf MissDitte » 2. feb 2016, 09:59

LadyFox skrev:
Ado skrev:
Ado skrev:Billedet ligner noget et fordrukkent børnehavebarn har lavet. Altså kopien.

Sælger skriver: "Hej alle har dette fantastiske billede jeg gerne vil sælge,.
Det er malet af kunstneren anneli,
Der er kun lavet dette ene billede,
Bestilte det ved hende i 2011,"

Har kommenteret med at Poul Pava også har malet det, så der altså er lavet flere af den slags.




Jeg vedhæftede også billedet af Poul Pavas udgave. Nu er opslaget væk. Enten er jeg blokeret eller også er opslaget slettet. :D

Øv! Så finder jeg jo aldrig ud af hvad billedet koster :o Jeg kan dog informerer om at jeg fandt Pava's billede til 450 på dba, så forhåbentlig en god del under det.


Nu har jeg også fået samme hund på min facebook. Den koster 1500 kr. Mindst! Det er den vurderet til. Jeg har indsat link ti,l hvor man kan købe Poul Pavas på dba til 450 som svar...
6
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19613
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46125

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 2. feb 2016, 10:04

MissDitte skrev:
LadyFox skrev:
Ado skrev:
Ado skrev:Billedet ligner noget et fordrukkent børnehavebarn har lavet. Altså kopien.

Sælger skriver: "Hej alle har dette fantastiske billede jeg gerne vil sælge,.
Det er malet af kunstneren anneli,
Der er kun lavet dette ene billede,
Bestilte det ved hende i 2011,"

Har kommenteret med at Poul Pava også har malet det, så der altså er lavet flere af den slags.




Jeg vedhæftede også billedet af Poul Pavas udgave. Nu er opslaget væk. Enten er jeg blokeret eller også er opslaget slettet. :D

Øv! Så finder jeg jo aldrig ud af hvad billedet koster :o Jeg kan dog informerer om at jeg fandt Pava's billede til 450 på dba, så forhåbentlig en god del under det.


Nu har jeg også fået samme hund på min facebook. Den koster 1500 kr. Mindst! Det er den vurderet til. Jeg har indsat link ti,l hvor man kan købe Poul Pavas på dba til 450 som svar...


:shock:

Jøsses. Går den så går den, og alt det der. Men hold nu op...
0
...
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf MissDitte » 2. feb 2016, 10:09

Hun er sur nu :( Fordi det kan jo godt være Anneli har fået inspiration fra Poul Pava, men det er jo tydeligt, at hendes har flere detaljer og DET er jo unikt!! Så hvis jeg ikke har noget positivt at sige, bør jeg tie... Og det har jeg jo faktisk ikke rigtigt lige til det der...
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19613
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46125

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 2. feb 2016, 13:10

MissDitte skrev:Hun er sur nu :( Fordi det kan jo godt være Anneli har fået inspiration fra Poul Pava, men det er jo tydeligt, at hendes har flere detaljer og DET er jo unikt!! Så hvis jeg ikke har noget positivt at sige, bør jeg tie... Og det har jeg jo faktisk ikke rigtigt lige til det der...

Selvfølgelig er hun sur - nu bliver det jo langt vanskeligere at høste 1500 kroner.. MINDST!

Men det var Poul Pava der fik idéen - så er det jo bare om detaljer eller idéer er mest værd, især når nu detaljer ikke nødvendigvis er pæne detaljer. Ellers skal jeg da godt nok igang med at male detaljer - så er jeg rig om en måned.
1
...
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12953
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3534
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55692
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 2. feb 2016, 14:10

Hvad sker der med mænd? Okay - ikke generalisere...Hvad sker der for visse mænd? Nu har jeg fulgt og deltaget i op til flere debatter om emnet det seneste døgns tid og den samme ting går igen: Mænd der klynker: "Hvis kvinden sagde hun tog p-piller, er det da klart, at manden ikke tænkte på at bruge kondom".

Shut the fuck up! Og brug det største af de to hoveder du har. Det er fandeme da ved at være kvalmende, hvordan mange mænd vil gøre alt for at slippe for at bruge kondom.
7
Donna Martin Graduates!
Lykke
Indlæg: 6932
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6463

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lykke » 2. feb 2016, 15:02

Jeg synes godt om juridisk abort. Synes det er for nemt at sige at manden bare skal bruge kondom.
Hvad med de kvinder som går ud og knalder en mand og lyver om at hun tager p piller. Bevidst for at få et barn.
Jeg synes det er noget mærkeligt noget at mænd får at vide at de er nogle svin fordi de synes om juridisk abort.
Hvor fanden er ligestillingen i det?
Så må samfundet hoste op med nogle penge så man ikke står i sådan et økonomisk forhold til en kvinde som løj.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12953
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3534
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55692
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 2. feb 2016, 15:08

Lykke skrev:Jeg synes godt om juridisk abort. Synes det er for nemt at sige at manden bare skal bruge kondom.
Hvad med de kvinder som går ud og knalder en mand og lyver om at hun tager p piller. Bevidst for at få et barn.
Jeg synes det er noget mærkeligt noget at mænd får at vide at de er nogle svin fordi de synes om juridisk abort.
Hvor fanden er ligestillingen i det?
Så må samfundet hoste op med nogle penge så man ikke står i sådan et økonomisk forhold til en kvinde som løj.



Manden er da for naiv, hvis han stoler 100% på en fremmed kvinde.

Jeg skal ikke have flere børn. Og hvis jeg havde et one-night-stand med en mand og han sagde: "Jeg kan ikke lave børn, så du skal ikke bekymre dig om noget", ville jeg da under ingen omstændigheder turde tro på det. Jeg ville stadig kræve kondom. (Og så er der jo også lige kønssygdommene, som man ikke rigtig gider have)
10
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7471
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 826
Likede indlæg: 19523

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 2. feb 2016, 15:10

Lykke skrev:Jeg synes godt om juridisk abort. Synes det er for nemt at sige at manden bare skal bruge kondom.
Hvad med de kvinder som går ud og knalder en mand og lyver om at hun tager p piller. Bevidst for at få et barn.
Jeg synes det er noget mærkeligt noget at mænd får at vide at de er nogle svin fordi de synes om juridisk abort.
Hvor fanden er ligestillingen i det?
Så må samfundet hoste op med nogle penge så man ikke står i sådan et økonomisk forhold til en kvinde som løj.


Hvordan skal man kunne bevise at kvinden løj?
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Lykke
Indlæg: 6932
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6463

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lykke » 2. feb 2016, 15:13

Måske manden er naiv. Men synes bare der er en hel del flere nuancer i det her. Mere end, brug kondom! Arg. Jeg magter ikke det argument som det eneste.

Hvad hvis kvinden vil have en gratis omgang sæd, og der er brugt kondom, damen snupper kondomet og sprøjter sæden op selv?
0
Lykke
Indlæg: 6932
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6463

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lykke » 2. feb 2016, 15:13

Animi skrev:
Lykke skrev:Jeg synes godt om juridisk abort. Synes det er for nemt at sige at manden bare skal bruge kondom.
Hvad med de kvinder som går ud og knalder en mand og lyver om at hun tager p piller. Bevidst for at få et barn.
Jeg synes det er noget mærkeligt noget at mænd får at vide at de er nogle svin fordi de synes om juridisk abort.
Hvor fanden er ligestillingen i det?
Så må samfundet hoste op med nogle penge så man ikke står i sådan et økonomisk forhold til en kvinde som løj.


Hvordan skal man kunne bevise at kvinden løj?


Ja hvordan? Jeg har ikke svaret. Det er jo ikke bare sort og Hvidt.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12953
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3534
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55692
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 2. feb 2016, 15:16

Lykke skrev:Måske manden er naiv. Men synes bare der er en hel del flere nuancer i det her. Mere end, brug kondom! Arg. Jeg magter ikke det argument som det eneste.

Hvad hvis kvinden vil have en gratis omgang sæd, og der er brugt kondom, damen snupper kondomet og sprøjter sæden op selv?

Hvis og hvis og hvis. Der er altid et hvis. Det kan du ikke garderer dig imod. Så kan man jo også sige: Hvad med de mænd, som vil være far. Og som lister sæd op i kvinden, mens hun sover? Men så er vi jo generelt ude i yderlighederne.

Fakta er: Hvis du vælger at have ubeskyttet sex, kan det ske, at det resulterer i en graviditet. Er man i et etableret forhold, ser sagen helt anderledes ud. Der må man kunne forvente, at man har respekt for hinanden og tillid til hinanden.
Men at stole på et engangsknald er sgu for dumt. SÅ jo, "brug kondom" er et glimrende og gangbart argument.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2964
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6602

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophaya » 2. feb 2016, 15:17

Jeg synes folk der ryger hash er tabere. Det må man åbenbart ikke sige for de mere hippie-agtige typer på mit studie. De synes det er "ufarligt og en sjov del af livet". Jeg synes det er et sidespor, farligt og super nederen.
16
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7471
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 826
Likede indlæg: 19523

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 2. feb 2016, 15:18

Lykke skrev:Måske manden er naiv. Men synes bare der er en hel del flere nuancer i det her. Mere end, brug kondom! Arg. Jeg magter ikke det argument som det eneste.

Hvad hvis kvinden vil have en gratis omgang sæd, og der er brugt kondom, damen snupper kondomet og sprøjter sæden op selv?


Selvfølgelig er der flere nuancer - det ændrer dog stadigvæk ikke på at hvis man ikke vil være forælder, må man tage ansvar og beskytte sig og ikke bare stole blindt på at andre beskytter sig.
Der vil altid være langt ude situationer, som jeg ikke synes vi skal begynde at basere love på.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9161

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 2. feb 2016, 15:28

Jeg har en tilståelse: jeg synes at prinsesse Marie ser uhyggelig ud. Kan ikke sætte fingeren på hvorfor, men hun skræmmer mig lidt. :gruble:
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 2. feb 2016, 15:31

Kommodedyret skrev:Jeg har en tilståelse: jeg synes at prinsesse Marie ser uhyggelig ud. Kan ikke sætte fingeren på hvorfor, men hun skræmmer mig lidt. :gruble:


Det er hendes smil - hun ligner Jack Nicholson når han spiller crazy :8:
1

Tilbage til "Generelt"