Religion og kultur forskel

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Religion og kultur forskel

Indlægaf Forvirretdreng » 2. feb 2016, 20:10

Nu står jeg i sådan et stort problem, hvor jeg føler mig helt hjælpeløs. Jeg muslim og mine forældre er meget troende, min kærestes papfar er troende kristen og "racist" som hun selv betegner ham som. Så jeg har ikke mulighed for at være hos hende og hun har ikke mulighed for at være hos mig, men vi elsker hinanden så pisse højt, og hvis vi prøver ikke at være sammen, savner vi hinanden alt for meget efter 2 dage. Hvad kan jeg gør, hvis jeg havde været ældre end jeg er, 17 år så havde jeg flyttet hjemmefra, jeg er så ked af det og det er hun os....:(
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8208

Re: Religion og kultur forskel

Indlægaf Anilara » 3. feb 2016, 12:42

Det kan godt ske jeg bare ikke er så opfindsom, men jeg kan ikke se så mange andre muligheder, andet end at I må mødes ude i byen forskellige steder. På café, i biografen, til fest eller andet.
Det er en svær og frustrerende situation I er i, men det virker også til der altid bare er problemer for jer. Pas på du ikke slider dig selv op i et forhold, som måske bare ikke er værd at kæmpe for.
2
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15373
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25741

Re: Religion og kultur forskel

Indlægaf Delfin » 4. mar 2016, 21:24

Riv plasteret af nu var min første tanke, og efter at have skimmet dine to andre tråde, er jeg kun blevet bekræftet i den indskydelse.
Det er allerede et dårligt forhold med brud og forsoninger i en lang række gennem de måneder, I har været sammen. I er jo slet ikke et sted, hvor I er parat til at håndtere de mulige konsekvenser af at tage tyren ved hornene og stå frem med jeres ønsker om at være sammen. Det er mange alvorlige og svære ting, I kan sætte i spil, som kan få ret hårde konsekvenser for hver jeres forhold på hjemmefronten på langt sigt.
Bevares I kan da blive ved at ses i hemmelighed, men det fører jo ikke rigtigt til noget.
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23

Tilbage til "Livets forhold"