Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 13. apr 2020, 06:20

Jeg var iøvrigt ikke klar over at han er blevet skilt. Altså jo jo, fra første kone men ikke hende han blev gift med i fængslet. Er det hende du mener Misantrop?
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 13. apr 2020, 06:21

Ado skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Ado skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Kan dog ikke se at der skulle være en torso

Det er ikke hans kone, det der. Det er hende den unge pige, som muntrede sig med ham inden han blev gift.


Er der simpelthen to der har fået en Peter Madsen tatovering? scary shit!

Har aldrig hørt/læst at konen også har.

Jeg har heller ikke hørt det med konen og raket/torso tatoveringen. Men efter at have kigget på hendes Facebookprofil og hendes billeder, skriger alle fordommene i kor. Hun virker ikke så....balanceret. :D Så det ville slet ikke komme bag på mig.


Det synes du alligevel ikke at hun gør? :lol:
0
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Akehurst2 » 13. apr 2020, 06:31

Aima skrev:
Misantropen skrev:Jeg har hørt et rygte om at hans daværende kone skulle have en tatovering med en raket og nogle kropsdele. Jeg ved ikke om det er set på pressefotos eller private billeder, men jeg kan ikke finde hverken billeder af hende eller særlig meget om hende så jeg undrer mig over om det har noget på sig.

Ved I noget der kan be- eller afkræfte det rygte?


Ja, hun havde en tatovering der forestillede en rumraket med en silhuet af en torso i. Jeg kan ikke huske, hvor jeg har læst det, men jeg ved med sikkerhed, jeg også har set et billede. Jeg kan dog ikke google det frem.


De talte om det i sin tid i Det vi taler om på 24-7 og lagde også billedet på deres Facebook-side, så der bør det kunne findes.
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf POCKETKITTEN » 13. apr 2020, 07:52

Det må være dette, der omtales:
https://ing.dk/blog/tordenskjold-og-vej ... tor-134243

Ved ikke, om det i orden at dele. Det ligger jo tilgængeligt på nettet.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Aima » 13. apr 2020, 09:12

FormerlyKnownAs skrev:Jeg var iøvrigt ikke klar over at han er blevet skilt. Altså jo jo, fra første kone men ikke hende han blev gift med i fængslet. Er det hende du mener Misantrop?


Hende med raket-tatoveringen er hende, han var gift med, da drabet skete, og som han siden blev skilt fra.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Aima » 13. apr 2020, 09:16

Akehurst2 skrev:
Aima skrev:
Misantropen skrev:Jeg har hørt et rygte om at hans daværende kone skulle have en tatovering med en raket og nogle kropsdele. Jeg ved ikke om det er set på pressefotos eller private billeder, men jeg kan ikke finde hverken billeder af hende eller særlig meget om hende så jeg undrer mig over om det har noget på sig.

Ved I noget der kan be- eller afkræfte det rygte?


Ja, hun havde en tatovering der forestillede en rumraket med en silhuet af en torso i. Jeg kan ikke huske, hvor jeg har læst det, men jeg ved med sikkerhed, jeg også har set et billede. Jeg kan dog ikke google det frem.


De talte om det i sin tid i Det vi taler om på 24-7 og lagde også billedet på deres Facebook-side, så der bør det kunne findes.


Rigtigt! Afsnittet er her: https://share.podimo.com/episode/486e49 ... rom=mobile
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20485
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43972

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf paint » 13. apr 2020, 09:28

Lemonella skrev:
POCKETKITTEN skrev:Det må være dette, der omtales:
https://ing.dk/blog/tordenskjold-og-vej ... tor-134243

Ved ikke, om det i orden at dele. Det ligger jo tilgængeligt på nettet.


Det er vel ikke torso som sådan, der er billed af. Det er jo, som jeg ser det, en skematisk tegning af en raket til én person.


Det er også det jeg ser. Man ser en skematisk tegning af en hel person, der står med let bøjede ben i en enkeltmands-raket. Cirklerne, der er tegnet ind ved hofterne, markerer at man kan/skal bøje ned i benene under rakettens acceleration. Det er faktisk sådan man laver skematiske tegninger over menneskekroppen ved diverse belastninger - også når man skal illustrere effekten af bilsammenstød f.eks.
5
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 13. apr 2020, 09:49

Lemonella skrev:
POCKETKITTEN skrev:Det må være dette, der omtales:
https://ing.dk/blog/tordenskjold-og-vej ... tor-134243

Ved ikke, om det i orden at dele. Det ligger jo tilgængeligt på nettet.


Det er vel ikke torso som sådan, der er billed af. Det er jo, som jeg ser det, en skematisk tegning af en raket til én person.


Ja okay. Den har jeg også set før og det var absolut ikke den der kom op I tankerne ift noget med torso. Er helt enig med dig. Måske jeg mangler fantasi. Tænkte noget mere skørt ala den penneveninden havde.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 13. apr 2020, 09:53

Aima skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg var iøvrigt ikke klar over at han er blevet skilt. Altså jo jo, fra første kone men ikke hende han blev gift med i fængslet. Er det hende du mener Misantrop?


Hende med raket-tatoveringen er hende, han var gift med, da drabet skete, og som han siden blev skilt fra.


Hov, havde ikke set at du citerede mig. Jeg synes som sagt ikke at der er noget torsolignende i den tatovering der skulle lede tankerne hen på noget med mordet. Det sidste antager jeg er noget der er relevant ift hvorfor tatoveringen er interessant
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf POCKETKITTEN » 13. apr 2020, 10:42

Jeg hørte programmet, hvor de kort omtaler tatoveringen i forbindelse med et indlæg, han selv havde skrevet i 2012. Det, vi taler om lagde aldrig et link eller billede op - men de glemmer de nu meget ofte efter udsendelserne. Det her var det eneste, jeg kunne søge frem, som passede på beskrivelsen.

Men udlægningen i programmet fik sat tatoveringen ind i en noget mere dramatisk kontekst, end den hører hjemme i.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf FormerlyKnownAs » 13. apr 2020, 10:51

POCKETKITTEN skrev:Jeg hørte programmet, hvor de kort omtaler tatoveringen i forbindelse med et indlæg, han selv havde skrevet i 2012. Det, vi taler om lagde aldrig et link eller billede op - men de glemmer de nu meget ofte efter udsendelserne. Det her var det eneste, jeg kunne søge frem, som passede på beskrivelsen.

Men udlægningen i programmet fik sat tatoveringen ind i en noget mere dramatisk kontekst, end den hører hjemme i.

Tvivler på at noget fra i fredags kommer op. Hold da op for et cirkus :stoned: :lol2:
2
Soulme
Indlæg: 186
Tilmeldt: 4. nov 2015, 20:47
Kort karma: 7
Likede indlæg: 161

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Soulme » 13. apr 2020, 12:12

Var det ikke i Ecco at billedet var vist :gruble:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Misantropen » 13. apr 2020, 13:34

FormerlyKnownAs skrev:Jeg var iøvrigt ikke klar over at han er blevet skilt. Altså jo jo, fra første kone men ikke hende han blev gift med i fængslet. Er det hende du mener Misantrop?

Det skulle være den daværende kone, altså hende han havde da mordet fandt sted.

Jeg ved ikke om han stadig er gift med kone nr. 2. Jeg må indrømme at hans privatliv interesserer mig meget lidt og er for bizart(på den ufede måde) til min smag :tie:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Misantropen » 13. apr 2020, 13:36

POCKETKITTEN skrev:Det må være dette, der omtales:
https://ing.dk/blog/tordenskjold-og-vej ... tor-134243

Ved ikke, om det i orden at dele. Det ligger jo tilgængeligt på nettet.

Det ser heldigvis mere uskyldigt ud end jeg havde forestillet mig.


Tak til dig og Debattens øvrige detektiver :-D
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Aima » 13. apr 2020, 14:54

FormerlyKnownAs skrev:
Aima skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg var iøvrigt ikke klar over at han er blevet skilt. Altså jo jo, fra første kone men ikke hende han blev gift med i fængslet. Er det hende du mener Misantrop?


Hende med raket-tatoveringen er hende, han var gift med, da drabet skete, og som han siden blev skilt fra.


Hov, havde ikke set at du citerede mig. Jeg synes som sagt ikke at der er noget torsolignende i den tatovering der skulle lede tankerne hen på noget med mordet. Det sidste antager jeg er noget der er relevant ift hvorfor tatoveringen er interessant


Som udgangspunkt svarede jeg egentlig bare på dét, Misantropen spurgte om, om de rygter der gik om en tatovering på den første kone. Derefter svarede jeg på dét, du spurgte Misantropen om.

Jeg kaldte (fejlagtigt) den der silhuet af en krop for en torso, for da jeg i første omgang nævnte den, havde jeg sidst set billedet for et par år siden, og kunne ikke huske, om kroppen også havde ben, derudover var ordvalget ikke noget, jeg tænkte nærmere over.

Jeg har ikke forholdt mig til, om tatoveringen eller de der konspirationer var relevante for drabssagen; som sagt bekræftede jeg blot, at der fandtes både en tatovering og at nogen (det viste sig så at være DVTO) på et tidspunkt havde beskæftiget sig med den :)
0
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Livets forhold"