Vi der venter på storken!

Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf achillaxedprune » 3. feb 2016, 12:03

alfe skrev:Jeg hørte en beskrive crinone på et tidspunkt – det var lidt ligesom hytteost, der kom retur :-D

Hvor lang tid skal du tage det endnu?


Okay, det lyder endnu værre end mit... Gisp! Hvis der er præperater, som ikke medfører ydrk, så kan jeg ikke forstå alle ikke får dem... Ja, jeg siger det bare. :genert:

Og der er små 10 dage endnu.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 3. feb 2016, 18:45

Her er ingen ægløsning, havde virkelig håbet den ville komme i dag :( Er afsted hele weekenden, kæresten er godt nok med, men kan bedst overskue sex hjemme, især fordi vi er afsted med nogle venner, så vi ender nok ret trætte når vi endelig kommer i seng. Så jeg håber ægløsning når at komme inden lørdag formiddag.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 3. feb 2016, 19:10

Hvad faen sker der for, at mens synes den skal komme 4/5-dage for tidligt?! Det er sgi da bare ondt :(

Har i hvert fald pletblødt igen her til eftermiddag/aften, så det er mens under opsejling. Øv øv og atter øv..
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 3. feb 2016, 19:21

Æv godtnavn :( Hvordan ved du om du har haft æl? I må da bare hyggehknalde under dynen på turen :slem:

Jeg har stadig ikke set skyggen af mens :træt3: Jeg er på cd 36 og har ikke i hvertfald de sidste to år hvor jeg har haft en app til min mens haft en cyklus på mere end 36 dage. Det er virkelig weird. Det er også virkelig svært ikke at begynde at have en lille smule håb. Men har virkelig ingen symptomer, heller ikke mens symptomer og der er de negative tests. Har kun en test tilbage og synes godt det er hårdt nok at glo på to negative tests på en måned, så har ikke rigtig lyst til at teste igen. Måske har jeg slet ikke haft æl i denne måned.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 3. feb 2016, 19:24

MyGirl skrev:Hvad faen sker der for, at mens synes den skal komme 4/5-dage for tidligt?! Det er sgi da bare ondt :(

Har i hvert fald pletblødt igen her til eftermiddag/aften, så det er mens under opsejling. Øv øv og atter øv..


:sarkasme: :ae:
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 3. feb 2016, 19:51

Æble skrev:Æv godtnavn :( Hvordan ved du om du har haft æl? I må da bare hyggehknalde under dynen på turen :slem:

Jeg har stadig ikke set skyggen af mens :træt3: Jeg er på cd 36 og har ikke i hvertfald de sidste to år hvor jeg har haft en app til min mens haft en cyklus på mere end 36 dage. Det er virkelig weird. Det er også virkelig svært ikke at begynde at have en lille smule håb. Men har virkelig ingen symptomer, heller ikke mens symptomer og der er de negative tests. Har kun en test tilbage og synes godt det er hårdt nok at glo på to negative tests på en måned, så har ikke rigtig lyst til at teste igen. Måske har jeg slet ikke haft æl i denne måned.


Jeg ville tage testen så er det ligesom afklaret, på en måde er mens jo lige så skuffende som en negativ test. Jeg hepper stadig på at du har bid :)

Jeg ved det jo i teorien ikke, for tager ikke test, men har lige siden vi begyndte at prøve i foråret (gal det er snart et år siden) haft meget stærke smerter ved ægløsning, enkelte gange dog kun moderate smerter. Og jeg har intet mærket. Men er også kun på cd13, så det kan nå at komme, ville bare være rart hvis jeg var tilbage i min gamle faste cyklus, men så længe det kommer i løbet af et par dage er jeg glad, gyn sagde jo i mandags at min slimhinde var fin, samt at jeg havde en stor ægblære, så mon ikke den kommer snart :)
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 3. feb 2016, 20:10

Men synes bare ikke jeg får afklaring når jeg åbenbart ikke ved hvor jeg er ift æl. Har to gange troet jeg fik afklaring og synes på en måde ikke jeg gider teste mere, hader at se en negativ test. Og tror ikke på det så vil hellere vente på mens. Men lad os nu se om jeg ikke kommer til at teste alligevel. Synes bare det er så skide træls det det med at blive skuffet måned efter måned og nu måske to gange på en måned :(

Jo mon ikke din æl er på vej. Det må være rart at vide at alt ser fint ud.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 3. feb 2016, 20:21

Æble skrev:Men synes bare ikke jeg får afklaring når jeg åbenbart ikke ved hvor jeg er ift æl. Har to gange troet jeg fik afklaring og synes på en måde ikke jeg gider teste mere, hader at se en negativ test. Og tror ikke på det så vil hellere vente på mens. Men lad os nu se om jeg ikke kommer til at teste alligevel. Synes bare det er så skide træls det det med at blive skuffet måned efter måned og nu måske to gange på en måned :(

Jo mon ikke din æl er på vej. Det må være rart at vide at alt ser fint ud.


Jeg forstår dig tildels godt :) Men tænker det er en del dage siden du testede sidst, så jeg ville nok teste, men forstår godt hvis du venter et par dage :)

Og lige nu hvor jeg skriver begynder jeg at have lidt niv i højre side, som jeg jo ved er der jeg får ægløsning da det var der den største ægblære var. Ikke voldsomt men lidt, kunne være meget godt da vi både have sex igår og i forgårs, og måske også får i aften, jeg krydser fingre for det er ægløsningssmerte-opstart.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 3. feb 2016, 20:27

:klap: Det lyder som perfekt timing.

Ved ikke hvad jeg gør. Måske får jeg mens i nat og så er der ikke noget at rafle om.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 3. feb 2016, 20:58

Ad Ax det lyder træls :ad!: Men altså nu er du jo gravid :D og så bliver udflåd og trusseindlæg fast inventar. Jeg har mere end en gang prøvet at have så meget udflåd at det gik gennem trusser og strømpebukser, da jeg var gravid. Det vælter bare ud ad en. Især i starten og så igen fra senere. Mindes jeg brugte en del trusseindlæg i de måneder.

Godtnavn krydser for snarlig æl.

Æble krydser for positiv test til dig

MyGirl - skod mens. Øv altså :ae:


Vi er hjemme igen. Fik en dag uden pletblødning. :rulle:
Jeg har murren igen. Formentlig fortsætter det frem til æl nu. Synes sgu det er underligt at en abort kan medføre murren i underlivet noget der minder om 18-20 dage i en cyklus på 27 dage.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 3. feb 2016, 21:07

Bøtte skrev:Vi er hjemme igen. Fik en dag uden pletblødning. :rulle:
Jeg har murren igen. Formentlig fortsætter det frem til æl nu. Synes sgu det er underligt at en abort kan medføre murren i underlivet noget der minder om 18-20 dage i en cyklus på 27 dage.


Jeg har haft pletblødningen og smerter i 4 måneder efter vi mistede, det er vildt hvad det kan gøre ved kroppen. Forhåbentlig bliver din krop "normal" igen hurtigere :)

Og tak for krydsede fingre :) Har en klar følelse af at det her er vores måned, så ja, jeg kan kun blive skuffet...
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 3. feb 2016, 21:11

godtnavn skrev:
Bøtte skrev:Vi er hjemme igen. Fik en dag uden pletblødning. :rulle:
Jeg har murren igen. Formentlig fortsætter det frem til æl nu. Synes sgu det er underligt at en abort kan medføre murren i underlivet noget der minder om 18-20 dage i en cyklus på 27 dage.


Jeg har haft pletblødningen og smerter i 4 måneder efter vi mistede, det er vildt hvad det kan gøre ved kroppen. Forhåbentlig bliver din krop "normal" igen hurtigere :)

Og tak for krydsede fingre :) Har en klar følelse af at det her er vores måned, så ja, jeg kan kun blive skuffet...


Min krop har ikke været sig selv siden vi mistede i juni, men det der murren er noget "nyt" siden aborten i december. Pisse irriterende at det skal drille sådan. Er meget spændt på scanningen om to uger.

Krydser fingre for du har ret i, at det er jeres måned.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 3. feb 2016, 21:13

Bøtte skrev:
godtnavn skrev:
Bøtte skrev:Vi er hjemme igen. Fik en dag uden pletblødning. :rulle:
Jeg har murren igen. Formentlig fortsætter det frem til æl nu. Synes sgu det er underligt at en abort kan medføre murren i underlivet noget der minder om 18-20 dage i en cyklus på 27 dage.


Jeg har haft pletblødningen og smerter i 4 måneder efter vi mistede, det er vildt hvad det kan gøre ved kroppen. Forhåbentlig bliver din krop "normal" igen hurtigere :)

Og tak for krydsede fingre :) Har en klar følelse af at det her er vores måned, så ja, jeg kan kun blive skuffet...


Min krop har ikke været sig selv siden vi mistede i juni, men det der murren er noget "nyt" siden aborten i december. Pisse irriterende at det skal drille sådan. Er meget spændt på scanningen om to uger.

Krydser fingre for du har ret i, at det er jeres måned.


Det er godt nok længe! Håber det går i sig selv for dig!
Kan ikke huske, hvad skal de scanne efter? Altså hvar har de mistanke om er galt?
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 3. feb 2016, 21:17

godtnavn skrev:
Bøtte skrev:
godtnavn skrev:
Bøtte skrev:Vi er hjemme igen. Fik en dag uden pletblødning. :rulle:
Jeg har murren igen. Formentlig fortsætter det frem til æl nu. Synes sgu det er underligt at en abort kan medføre murren i underlivet noget der minder om 18-20 dage i en cyklus på 27 dage.


Jeg har haft pletblødningen og smerter i 4 måneder efter vi mistede, det er vildt hvad det kan gøre ved kroppen. Forhåbentlig bliver din krop "normal" igen hurtigere :)

Og tak for krydsede fingre :) Har en klar følelse af at det her er vores måned, så ja, jeg kan kun blive skuffet...


Min krop har ikke været sig selv siden vi mistede i juni, men det der murren er noget "nyt" siden aborten i december. Pisse irriterende at det skal drille sådan. Er meget spændt på scanningen om to uger.

Krydser fingre for du har ret i, at det er jeres måned.


Det er godt nok længe! Håber det går i sig selv for dig!
Kan ikke huske, hvad skal de scanne efter? Altså hvar har de mistanke om er galt?


Det er på grund af smerterne. Jeg kan næsten ikke gå på toilet under mens fordi det gør så ondt at slappe af i musklen og tisse. Og fordi jeg har så meget murren mellem mens nu. De tænker ikke noget specifikt er galt men bare at det skyldes seneste abort.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 3. feb 2016, 21:24

Bøtte skrev:
Det er på grund af smerterne. Jeg kan næsten ikke gå på toilet under mens fordi det gør så ondt at slappe af i musklen og tisse. Og fordi jeg har så meget murren mellem mens nu. De tænker ikke noget specifikt er galt men bare at det skyldes seneste abort.


Og så brokker jeg mig over mens-agtige smerter konstant, det er jo ingenting i forhold til dit. De burde undersøge noget hurtigere når smerterne er så stærke! Men blev du scannet efter aborten? Ellers kan der vel være en rest fra graviditeten der sidder og giver smerter. Håber det er noget de nemt kan løse så du slipper for smerterne og hurtigt kan blive gravid igen :)
0

Tilbage til "Graviditet"