Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 3. feb 2016, 21:29

godtnavn skrev:
Bøtte skrev:
Det er på grund af smerterne. Jeg kan næsten ikke gå på toilet under mens fordi det gør så ondt at slappe af i musklen og tisse. Og fordi jeg har så meget murren mellem mens nu. De tænker ikke noget specifikt er galt men bare at det skyldes seneste abort.


Og så brokker jeg mig over mens-agtige smerter konstant, det er jo ingenting i forhold til dit. De burde undersøge noget hurtigere når smerterne er så stærke! Men blev du scannet efter aborten? Ellers kan der vel være en rest fra graviditeten der sidder og giver smerter. Håber det er noget de nemt kan løse så du slipper for smerterne og hurtigt kan blive gravid igen :)


Jeg betalte selv en scanning en måneds tid senere, med henblik på tjek af æl.

Jeg fik at vide at de ikke kunne overholde fristen og at jeg så kunne komme til på et sygehus 3 timers kørsel væk. Det valgte jeg ikke sige ja til.

Det er heldigvis kun under mens det er så voldsomt. Og lidt under æl. Men synes alle de smerter driver mig til vanvid efterhånden.
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 3. feb 2016, 23:08

Jeg har ægløsning, ingen tvivl, har fået mange smerter nu. Jeg ved så ikke om smerterne kommer samtidig med ægløsning eller dagen før, men hvis vi har sex de næste par dage så skal det nok lykkes at ramme tænker jeg :banan: Kæresten sidder dog med noget arbejde nu (noget han laver ved siden af sit rigtige arbejde, som er halvt hobby, halvt arbejde) og er meget fordybet, han må altså gerne blive færdig før jeg går i seng.

Gynækologen ville gerne have jeg fik taget en blodprøve på mandag for at bekræfte at jeg fik ægløsning i denne uge, men med de her smerter tænker jeg det er lidt spild med sådan en blodprøve. Altså det er ikke besværligt for mig, skal alligevel ind til byen mandag, men det er vel åndssvagt at der skal bruges ressourcer på det. Tror jeg tager beslutningen i løbet af weekenden, hvis smerterne stopper hurtigt så bliver jeg måske usikker, plejer at have meget ondt i over et døgn.
2
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 4. feb 2016, 07:29

Bøtte - Gud, hvor er det dog irriterende, at hele din ferie har været med ondt og pletblødninger :( Håber, I det til trods havde en så godt ferie, som man nu kan, når man døjer med den slags.

Håber, du bliver klogere til scanningen, for det lyder da på ingen måde til at være til at arbejde med!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 4. feb 2016, 07:32

Og godtnavn - Fedt med æl!! Lyder til, I nok skal få det omsat til gode ting :D

Jeg pletbløder også i dag. :( Har så svært ved, hvornår jeg skal regne mens start fra, når jeg åbenbart skal pletbløde i flere dage. Men den er vist ikke "officielt" startet endnu.

Åhhh, jeg synes det er lidt træls denne gang faktisk. Er ikke sådan ødelagt ked af det, men faktisk lidt skuffet. Tænkt man kan blive det, efter kun 24 timers forhåbninger :D
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 4. feb 2016, 08:50

Jeg ved ikke helt, om jeg er købt eller solgt. I går og i dag har jeg taget en test, som er svag positiv. Normalt er ovitrelle ude af min krop på det her tidspunkt, men altså.. Jeg tænker umiddelbart, at det er ovitrellen der endnu driller, eftersom jeg kun vil være 3+1 i dag. Testen er godt nok meget svag, meeeeeeeeen en tand for stærk til en 3+1 test (som jeg jo ved alt om :stoned: )
3
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 4. feb 2016, 12:51

Øv mygirl, men man vil jo det der barn så meget at selvom man ikke rigtig tror på det i en cyklus, så blvier man stadig skuffet, for man har jo håbet, eller jeg gør i hvert fald :genert:

Alfe :banan: krydser for at du endelig har gevinst, det må være på tide!


Her gik smerterne i sig selv efter under en halv time, så jeg tror ikke det var ægløsning, eller er i hvert fald ikke sikker mere. Hvis der ikke kommer smerter igen i løbet af weekenden var det nok en forholdsvis smertefri ægløsning, men tror nu smerterne kommer på et senere tidspunkt, desværre, for med sex på dagen, dagen før og to dage før ville det have været ret godt timet. Men omvendt, det gør ikke noget at skulle have mere sex de næste dage :lol:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 4. feb 2016, 13:26

Tusind tak for støtten piger, da jeg lige havde en mens-meltdown :blush2: Nu er det en ny cyklus og nyt håb. Faktisk ville det være totalt upraktisk, hvis jeg blev gravid denne måned, da jeg rejser til USA midt i marts. Jeg har fløjet den tur mange gange, og det er en dræber selv uden graviditetskvalme og -træthed :nerve: Men altså jeg brækker mig gerne i timevis på flyet (det har jeg prøvet flere gange før :lol: MADFORGIFTNING), hvis jeg bare kan få lov til, at blive mor til november :dåne:

Godtnavn: så må du jo 'desværre' nok :slem: nogle dage endnu :P Jeg lider også af virkelig kraftige æl-smerter.

Alfe: krydser for at det er en lille spire som giver de to streger :pompom:

MyGirl: øv, kan godt forstå du er skuffet :ae:

Bøtte: Det lyder godt nok trættende med alle de smerter :( Jeg håber, at det snart bliver bedre for dig. Om ikke andet så ved at du bliver gravid :P

Æble: har du taget en test?

PPP: Øv, kom endelig igen :kram: Men jeg kan godt forstå, at du får brug for en pause.

LW: Øv altså :kram: Hvor er det uretfærdigt.

Ax: Kan godt forstå at du ville have begge æg op. Krydser alt hvad jeg kan for, at de to små spirer sætter sig fast :pompom:

Jeg håber ikke at jeg har glemt at kommentere på noget :P
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 4. feb 2016, 13:43

Godtnavn. Du har ganske ret. Det er nok bare den første måned, hvor det decideret har påvirket mit humør, kan jeg mærke. Tror sgi mest det er fordi, den der blødning i tirsdags liiiige fik sat håbet op - kombineret med en lille irritation over, at jeg troede, min cyklus var blevet stabil igen. Meeeen op på hesten igen, som man siger. Træls at høre med din æl - håber, den kommer snart og på en måde, hvor du ikke er i tvivl :)

En måned eller to mere, og så burde B-daddy begynde at sætte ind hos kæresten, og så har der bare at være bid :D

Min mens er stadig ikke sådan for alvor startet, og det er pisseirriterende. Render bare og småbløder, men ikke nok til, at jeg kan bruge tampon. (Bøtte, jeg føler med dig, selvom jeg ikke i gang er på badeferie!) Håber sgi snart den kommer i gang, så den kan stoppe igen, og jeg kan komme i gang med næste forsøg :D Og så har jeg ondt i den ene side på æl-agtig måde, hvilket er pænt belastende.

Bliver sgi nok nødt til at prøve æl-tests igen i næste måned, nu hvor min cyklus har rykket sig :(
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 4. feb 2016, 14:32

MyGirl: i sidste cyklus, der havde jeg også ægløsningssmerter i dagevis inden min mens kom :)
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf achillaxedprune » 4. feb 2016, 15:01

Bøtte skrev:Ad Ax det lyder træls :ad!: Men altså nu er du jo gravid :D og så bliver udflåd og trusseindlæg fast inventar. Jeg har mere end en gang prøvet at have så meget udflåd at det gik gennem trusser og strømpebukser, da jeg var gravid. Det vælter bare ud ad en. Især i starten og så igen fra senere. Mindes jeg brugte en del trusseindlæg i de måneder.


Nooooooooo!! :panik:

....og jeg elsker hvor lidt filter omkring klamhed, der er i tråd! ... Kun her kan man læse sætninger a la "Jeg ved ikke om det er ÆL-slim eller gammel sperm :gruble: " og detaljerede beskrivelser af menstrution og udflåd - I love it! :lol2:
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf achillaxedprune » 4. feb 2016, 15:05

alfe skrev:Jeg ved ikke helt, om jeg er købt eller solgt. I går og i dag har jeg taget en test, som er svag positiv. Normalt er ovitrelle ude af min krop på det her tidspunkt, men altså.. Jeg tænker umiddelbart, at det er ovitrellen der endnu driller, eftersom jeg kun vil være 3+1 i dag. Testen er godt nok meget svag, meeeeeeeeen en tand for stærk til en 3+1 test (som jeg jo ved alt om :stoned: )


Åh, jeg er sikker på den er der denne gang. Jeg har lige læst op i tråden, og du fik jo komplimenter og ros for både ægblære og slimhinde....og så har du allerede købt en body i H&M. Det MÅ ske. :preggo1: :preggo2:
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf achillaxedprune » 4. feb 2016, 15:17

Howitz skrev:Tusind tak for støtten piger, da jeg lige havde en mens-meltdown :blush2: Nu er det en ny cyklus og nyt håb. Faktisk ville det være totalt upraktisk, hvis jeg blev gravid denne måned, da jeg rejser til USA midt i marts. Jeg har fløjet den tur mange gange, og det er en dræber selv uden graviditetskvalme og -træthed :nerve: Men altså jeg brækker mig gerne i timevis på flyet (det har jeg prøvet flere gange før :lol: MADFORGIFTNING), hvis jeg bare kan få lov til, at blive mor til november :dåne:

Godtnavn: så må du jo 'desværre' nok :slem: nogle dage endnu :P Jeg lider også af virkelig kraftige æl-smerter.

Alfe: krydser for at det er en lille spire som giver de to streger :pompom:

MyGirl: øv, kan godt forstå du er skuffet :ae:

Bøtte: Det lyder godt nok trættende med alle de smerter :( Jeg håber, at det snart bliver bedre for dig. Om ikke andet så ved at du bliver gravid :P

Æble: har du taget en test?

PPP: Øv, kom endelig igen :kram: Men jeg kan godt forstå, at du får brug for en pause.

LW: Øv altså :kram: Hvor er det uretfærdigt.

Ax: Kan godt forstå at du ville have begge æg op. Krydser alt hvad jeg kan for, at de to små spirer sætter sig fast :pompom:

Jeg håber ikke at jeg har glemt at kommentere på noget :P


Godt, at du ser på den positive side... Og bliver det ikke et lille novemberbarn, så kan det måske blive en lille julegris. :)

Og tak!! Ja, det er altså spændende... Jeg havde temmelig voldsomme niv i går... Det var lidt en blanding af sidestik og menstrutionsmerter. Ved ikke lige hvad jeg skal tolke det som, men det kom når jeg grinede / spændte i mellemgulvet. Nå, jeg kan i hvert fald ikke gøre noget lige nu udover at vente. Kun 8 dage endnu til jeg ved om jeg skal være mor eller ej. :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 4. feb 2016, 15:19

achillaxedprune skrev:
alfe skrev:Jeg ved ikke helt, om jeg er købt eller solgt. I går og i dag har jeg taget en test, som er svag positiv. Normalt er ovitrelle ude af min krop på det her tidspunkt, men altså.. Jeg tænker umiddelbart, at det er ovitrellen der endnu driller, eftersom jeg kun vil være 3+1 i dag. Testen er godt nok meget svag, meeeeeeeeen en tand for stærk til en 3+1 test (som jeg jo ved alt om :stoned: )


Åh, jeg er sikker på den er der denne gang. Jeg har lige læst op i tråden, og du fik jo komplimenter og ros for både ægblære og slimhinde....og så har du allerede købt en body i H&M. Det MÅ ske. :preggo1: :preggo2:


OG truet min krop med hormoner :deer:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf achillaxedprune » 4. feb 2016, 15:21

alfe skrev:
achillaxedprune skrev:
alfe skrev:Jeg ved ikke helt, om jeg er købt eller solgt. I går og i dag har jeg taget en test, som er svag positiv. Normalt er ovitrelle ude af min krop på det her tidspunkt, men altså.. Jeg tænker umiddelbart, at det er ovitrellen der endnu driller, eftersom jeg kun vil være 3+1 i dag. Testen er godt nok meget svag, meeeeeeeeen en tand for stærk til en 3+1 test (som jeg jo ved alt om :stoned: )


Åh, jeg er sikker på den er der denne gang. Jeg har lige læst op i tråden, og du fik jo komplimenter og ros for både ægblære og slimhinde....og så har du allerede købt en body i H&M. Det MÅ ske. :preggo1: :preggo2:


OG truet min krop med hormoner :deer:


...man kommer altid langt med trusler! Smart move. :whip:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 4. feb 2016, 15:21

achillaxedprune skrev:
Howitz skrev:Tusind tak for støtten piger, da jeg lige havde en mens-meltdown :blush2: Nu er det en ny cyklus og nyt håb. Faktisk ville det være totalt upraktisk, hvis jeg blev gravid denne måned, da jeg rejser til USA midt i marts. Jeg har fløjet den tur mange gange, og det er en dræber selv uden graviditetskvalme og -træthed :nerve: Men altså jeg brækker mig gerne i timevis på flyet (det har jeg prøvet flere gange før :lol: MADFORGIFTNING), hvis jeg bare kan få lov til, at blive mor til november :dåne:

Godtnavn: så må du jo 'desværre' nok :slem: nogle dage endnu :P Jeg lider også af virkelig kraftige æl-smerter.

Alfe: krydser for at det er en lille spire som giver de to streger :pompom:

MyGirl: øv, kan godt forstå du er skuffet :ae:

Bøtte: Det lyder godt nok trættende med alle de smerter :( Jeg håber, at det snart bliver bedre for dig. Om ikke andet så ved at du bliver gravid :P

Æble: har du taget en test?

PPP: Øv, kom endelig igen :kram: Men jeg kan godt forstå, at du får brug for en pause.

LW: Øv altså :kram: Hvor er det uretfærdigt.

Ax: Kan godt forstå at du ville have begge æg op. Krydser alt hvad jeg kan for, at de to små spirer sætter sig fast :pompom:

Jeg håber ikke at jeg har glemt at kommentere på noget :P


Godt, at du ser på den positive side... Og bliver det ikke et lille novemberbarn, så kan det måske blive en lille julegris. :)

Og tak!! Ja, det er altså spændende... Jeg havde temmelig voldsomme niv i går... Det var lidt en blanding af sidestik og menstrutionsmerter. Ved ikke lige hvad jeg skal tolke det som, men det kom når jeg grinede / spændte i mellemgulvet. Nå, jeg kan i hvert fald ikke gøre noget lige nu udover at vente. Kun 8 dage endnu til jeg ved om jeg skal være mor eller ej. :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:


Skal du selv tage en test eller er det blodprøve? Jeg ville ikke kunne holde otte dage endnu – der er også otte dage til, at jeg skal teste. Sådan officielt, i hvert fald :D
0

Tilbage til "Graviditet"