Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Viskelæder » 4. feb 2016, 16:12

Dirtylittledevil skrev:
hotlips skrev::preggo2:
Dirtylittledevil skrev:Jeg synes slet slet slet ikke der er skyggen af noget som helst charmerende eller sjovt ved Familien fra Bryggen.


Jeg har det som om jeg er faldet ned fra månen når jeg ser de mennesker og folks ophøjelse af dem til noget der er værd at se op til og for hvad?fængselsstraffe og freakshow.
Jeg har en veninde der er brorens ex så jeg ser en del af de der 2 ledsdelinger fra den familie og jeg synes ærlig talt det er bekymrende når man ser mødre der står og får taget fanbilleder med linse og deres børn, de lærer dem jo at de er forbilleder..fedt at lære en pige på 10.


Ja lige præcis! Sådan føler jeg mig også. Og jeg ser også rigtig mange delinger af Bryggen-opslag på FB. Sådan a la "Aij Mopper er bare SÅ SJOV OG KLOG hør lige hvad den smukke dame siger i dette klip!" og så afspiller man klippet og der står Mopper og ligner et lig, og mumler et eller andet ligegyldigt med sin monotone stemme, og man afspiller det igen og igen for man må jo have overset noget eller misforstået det for alle er jo helt blæst omkuld af ærefrygt for denne kvinde... :s :forvirret:


Plus at Mopper fremstår som en alkoholiker, men det er "sjovt"? :nerve:
Senest rettet af Viskelæder 4. feb 2016, 16:15, rettet i alt 1 gang.
6
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 4. feb 2016, 16:12

Rygestoptråden giver mig lyst til at ryge.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Joe » 4. feb 2016, 16:23

Fru Sunshine skrev:Rygestoptråden giver mig lyst til at ryge.


Det forstår jeg faktisk godt. Jeg røg også engang to cigaretter i træk - som i at jeg tændte den næste cigaret med den jeg i forvejen havde i munden - udelukkende fordi der var gået en med ud, der fortalte om at være stoppet med at ryge. Nu jeg selv er stoppet bliver jeg til gengæld bare holdt til ilden af tråden.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 4. feb 2016, 16:27

Jeg har virkelig lyst til at betale en fattig teenager for at lave mit skolearbejde. :tie:
1
...
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 4. feb 2016, 16:43

Kommodedyret skrev:
Purple Haze skrev:At der vist er en hel del der har misforstået ideen med denne her tråd :rulle:


Årh, tag en snickers.


Næ! Æder noget sushi i stedet for .....
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. feb 2016, 17:36

Overboens ene barn tærer på min lyst til selv at få børn.
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Viskelæder » 4. feb 2016, 18:28

LadyFox skrev:Jeg har virkelig lyst til at betale en fattig teenager for at lave mit skolearbejde. :tie:



Haha :D Hvad er det for noget, du skal lave?
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 4. feb 2016, 18:40

Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:Jeg har virkelig lyst til at betale en fattig teenager for at lave mit skolearbejde. :tie:



Haha :D Hvad er det for noget, du skal lave?

To artikelanalyser og et læserbrev - Jeg skal vælge 1 ud af 3 emner - mode idealer, alkoholkultur i Danmark eller nydanskere og dansk undervisning. :træt:
0
...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Viskelæder » 4. feb 2016, 18:44

LadyFox skrev:
Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:Jeg har virkelig lyst til at betale en fattig teenager for at lave mit skolearbejde. :tie:



Haha :D Hvad er det for noget, du skal lave?

To artikelanalyser og et læserbrev - Jeg skal vælge 1 ud af 3 emner - mode idealer, alkoholkultur i Danmark eller nydanskere og dansk undervisning. :træt:


Puha, og så lige på en torsdag, hvor man har mest lyst til at ligge under dynen... Hvilken emne vælger du? :)
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Lurende Peber » 4. feb 2016, 18:46

LadyFox skrev:To artikelanalyser og et læserbrev - Jeg skal vælge 1 ud af 3 emner - mode idealer, alkoholkultur i Danmark eller nydanskere og dansk undervisning. :træt:
Må jeg anbefale alkoholkultur? Og det er vigtigt med dybdegående research :gogo:
9
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 4. feb 2016, 18:48

Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:
Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:Jeg har virkelig lyst til at betale en fattig teenager for at lave mit skolearbejde. :tie:



Haha :D Hvad er det for noget, du skal lave?

To artikelanalyser og et læserbrev - Jeg skal vælge 1 ud af 3 emner - mode idealer, alkoholkultur i Danmark eller nydanskere og dansk undervisning. :træt:


Puha, og så lige på en torsdag, hvor man har mest lyst til at ligge under dynen... Hvilken emne vælger du? :)

Fik det mandags, men er først begyndt nu her - hvor jeg så også er blevet syg! Hurra. Jeg tog alkoholkulturen.. Jeg kan ikke magte at skrive et læserbrev om de to andre..
2
...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 4. feb 2016, 19:01

LadyFox skrev:
Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:
Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:Jeg har virkelig lyst til at betale en fattig teenager for at lave mit skolearbejde. :tie:



Haha :D Hvad er det for noget, du skal lave?

To artikelanalyser og et læserbrev - Jeg skal vælge 1 ud af 3 emner - mode idealer, alkoholkultur i Danmark eller nydanskere og dansk undervisning. :træt:


Puha, og så lige på en torsdag, hvor man har mest lyst til at ligge under dynen... Hvilken emne vælger du? :)

Fik det mandags, men er først begyndt nu her - hvor jeg så også er blevet syg! Hurra. Jeg tog alkoholkulturen.. Jeg kan ikke magte at skrive et læserbrev om de to andre..

Hvornår skal det afleveres? Jeg tænker der kan være rigtig meget inspiration at hente i at Google nogle af de artikler der har været fremme om drukturene til Prag, Sunny Beach osv
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 4. feb 2016, 19:05

2SHY skrev:
LadyFox skrev:
Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:
Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:Jeg har virkelig lyst til at betale en fattig teenager for at lave mit skolearbejde. :tie:



Haha :D Hvad er det for noget, du skal lave?

To artikelanalyser og et læserbrev - Jeg skal vælge 1 ud af 3 emner - mode idealer, alkoholkultur i Danmark eller nydanskere og dansk undervisning. :træt:


Puha, og så lige på en torsdag, hvor man har mest lyst til at ligge under dynen... Hvilken emne vælger du? :)

Fik det mandags, men er først begyndt nu her - hvor jeg så også er blevet syg! Hurra. Jeg tog alkoholkulturen.. Jeg kan ikke magte at skrive et læserbrev om de to andre..

Hvornår skal det afleveres? Jeg tænker der kan være rigtig meget inspiration at hente i at Google nogle af de artikler der har været fremme om drukturene til Prag, Sunny Beach osv

Onsdag - Og jeg skal min have brugt 16 timer på det. Artiklerne følger med opgaven og er sådan nogle fra 2012 - og virkelig kedelige. Hvis jeg i det mindste måtte vælge selv - så havde jeg også valgt emnet med idealerne.
0
...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 4. feb 2016, 19:09

LadyFox skrev:Onsdag - Og jeg skal min have brugt 16 timer på det. Artiklerne følger med opgaven og er sådan nogle fra 2012 - og virkelig kedelige. Hvis jeg i det mindste måtte vælge selv - så havde jeg også valgt emnet med idealerne.

Ah okay. Hvordan vil de i øvrigt tjekke om du har brugt mindst 16 timer på det? :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 4. feb 2016, 19:58

2SHY skrev:
LadyFox skrev:Onsdag - Og jeg skal min have brugt 16 timer på det. Artiklerne følger med opgaven og er sådan nogle fra 2012 - og virkelig kedelige. Hvis jeg i det mindste måtte vælge selv - så havde jeg også valgt emnet med idealerne.

Ah okay. Hvordan vil de i øvrigt tjekke om du har brugt mindst 16 timer på det? :gruble:

Aner det ikke - brugte max 5 timer i sidste modul og fik ros :D Men nu her bliver jeg nok nødt til at gøre mig mere umage i hvert fald.
0
...

Tilbage til "Generelt"