Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 4. feb 2016, 14:57

Viskelæder skrev:
Juki skrev:
Viskelæder skrev:En lækker mand har inviteret mig på drinks på fredag. Jeg har set beskeden, men ikke svaret endnu.
Jeg ved ikke, om jeg tør/har lyst? :genert:

Hvad gør at du tvivler?


Jamen flere grunde. Den første er, at sådan er jeg generelt :D Jeg haaaaader at mødes med nogen for første gang og håber, det ikke bliver til noget, og det ender tit med, at jeg aflyser.
Derudover er han en, jeg har skrevet med, og han er rigtig sød og charmerende osv., men han virker for kedelig, sød og ordentlig til mig.
Og så prøver jeg virkelig at spare, så jeg kan rejse til sommer, så jeg synes bare ikke, jeg vil til at bruge 500kr på 3 drinks :s

Fuld af dårlige undskyldninger, I know :-D

Det sidste er efter min mening reelt nok, så det kan du bare sige til ham. Måske tilbyder han at betale, måske kan I lave noget andet (det ville jeg spille ud med).

Hvad er det værste, der kan ske? Som jeg læser det, spilder du måske et par timer, men måske klikker I bare.
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 4. feb 2016, 16:04

Tror også jeg bliver strudset. Men okay, jeg har ikke speciel interesse i manden, synes bare, at man i det mindste kunne sige noget.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 4. feb 2016, 17:13

Jeg tager på en alene-date i aften. Jeg skal ind og se Den Danske Pige og kunne ikke finde en der ville med, så må jeg jo selv :)
7
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5665

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 4. feb 2016, 17:21

Daine skrev:Jeg tager på en alene-date i aften. Jeg skal ind og se Den Danske Pige og kunne ikke finde en der ville med, så må jeg jo selv :)


Sejt!! :clap:
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 4. feb 2016, 17:25

Daine skrev:Jeg tager på en alene-date i aften. Jeg skal ind og se Den Danske Pige og kunne ikke finde en der ville med, så må jeg jo selv :)

Havde jeg boet tættere på så ville jeg gerne :genert:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 4. feb 2016, 17:41

2SHY skrev:
Daine skrev:Jeg tager på en alene-date i aften. Jeg skal ind og se Den Danske Pige og kunne ikke finde en der ville med, så må jeg jo selv :)

Havde jeg boet tættere på så ville jeg gerne :genert:


Så er det en skam du ikke gør, det ville ha været enormt hyggeligt! :kys:

Et hurtigt kig rundt fortæller mig, at jeg er ret alene om at være på alene-date :D Men det gør mig nu ikke så meget, jeg skal jo se på filmen ... Og Eddie :dåne:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 4. feb 2016, 18:01

Daine skrev:
2SHY skrev:
Daine skrev:Jeg tager på en alene-date i aften. Jeg skal ind og se Den Danske Pige og kunne ikke finde en der ville med, så må jeg jo selv :)

Havde jeg boet tættere på så ville jeg gerne :genert:


Så er det en skam du ikke gør, det ville ha været enormt hyggeligt! :kys:

Et hurtigt kig rundt fortæller mig, at jeg er ret alene om at være på alene-date :D Men det gør mig nu ikke så meget, jeg skal jo se på filmen ... Og Eddie :dåne:

Nok har jeg bil men der er alligevel lidt langt til Herning for at se film :( Some other time :)

Jeg tror kun jeg har været på alene-date i biografen en enkelt gang og det var desværre en rigtig shitty oplevelse pga alle dem jeg lige sad sammen med. Hende foran mig sad hele tiden og kiggede billeder eller sendte beskeder på mobilen og lyste derfor en del op. Ved siden af mig sad der en der var snottet og nøs og snøftesnottede hvert 5. minut og i øvrigt ikke havde kørekort til at holde sine snotbefængte popcorn ovre hos sig selv :badr: Bag mig sad der en smartass og kom med åndssvage bemærkninger til sin kammerat (der i øvrigt også blev træt af af høre på ham) mens han sad og sparkede på mit ryglæn :evil: Og det var endda Harry Potter og Dødsregalierne (1. del)!!! You don't mess with Harry Potter! :evil:

Jeg har sjældent været så glad for at få den film på dvd og nyde den hjemme hvor jeg max kan blive forstyrret af en kat der går i vejen eller en mobil der ringer (på lydløs).

Med Eddie er man ikke alene :slem:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 4. feb 2016, 18:16

Ej Daine, jeg havde gerne sukket over Eddie sammen med dig.
0
:pompom:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 4. feb 2016, 18:35

Daine skrev:Jeg tager på en alene-date i aften. Jeg skal ind og se Den Danske Pige og kunne ikke finde en der ville med, så må jeg jo selv :)


Jeg elsker at gå alene i bio :love2: Du må lige sige, hvad du synes om filmen!
1
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 4. feb 2016, 19:08

Daine skrev:Jeg tager på en alene-date i aften. Jeg skal ind og se Den Danske Pige og kunne ikke finde en der ville med, så må jeg jo selv :)


Fedt, god fornøjelse!
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 4. feb 2016, 20:12

Takker :)

Det var en meget meget smuk film! Jeg kendte ikke historien i forvejen og havde med vilje heller ikke læst op på den, så slutningen var lidt en overraskelse for mig.
Det var meget fine billeder fra København, men jeg kunne ikke rigtig forbinde Vejle med de billeder de viste. Der er sgutte bjerge i Vejle? :gruble:

I sagens natur rendte Eddie rundt i dametøj det meste af tiden og han gjorde det nu rigtig godt! (Selvom jeg på er tidspunkt så mere af ham, end jeg egentlig havde lyst til). Men jeg er også enig med anmelderne i, at det var Alicia Vikanders film, hun var virkelig dygtig :lun:

Og så er Matthias Schoenaerts ("Hans") lidt af en lækkermås :genert:
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 4. feb 2016, 21:30

Daine skrev:Takker :)

Det var en meget meget smuk film! Jeg kendte ikke historien i forvejen og havde med vilje heller ikke læst op på den, så slutningen var lidt en overraskelse for mig.
Det var meget fine billeder fra København, men jeg kunne ikke rigtig forbinde Vejle med de billeder de viste. Der er sgutte bjerge i Vejle? :gruble:

I sagens natur rendte Eddie rundt i dametøj det meste af tiden og han gjorde det nu rigtig godt! (Selvom jeg på er tidspunkt så mere af ham, end jeg egentlig havde lyst til). Men jeg er også enig med anmelderne i, at det var Alicia Vikanders film, hun var virkelig dygtig :lun:

Og så er Matthias Schoenaerts ("Hans") lidt af en lækkermås :genert:


Den bliver jeg nødt til at se! :gogo:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 478
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Singletråden

Indlægaf Sukisaki » 5. feb 2016, 09:59

Daine skrev:Takker :)

Det var en meget meget smuk film! Jeg kendte ikke historien i forvejen og havde med vilje heller ikke læst op på den, så slutningen var lidt en overraskelse for mig.
Det var meget fine billeder fra København, men jeg kunne ikke rigtig forbinde Vejle med de billeder de viste. Der er sgutte bjerge i Vejle? :gruble:

I sagens natur rendte Eddie rundt i dametøj det meste af tiden og han gjorde det nu rigtig godt! (Selvom jeg på er tidspunkt så mere af ham, end jeg egentlig havde lyst til). Men jeg er også enig med anmelderne i, at det var Alicia Vikanders film, hun var virkelig dygtig :lun:

Og så er Matthias Schoenaerts ("Hans") lidt af en lækkermås :genert:


Historien er blevet redigeret i forhold til hvad der virkelig skete, hvilket jeg synes er ret ærgeligt :(
En del transkønnede er også ret skuffede: http://www.alt.dk/kultur/kulturliv/anme ... nske-pige/
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 5. feb 2016, 13:43

Ham, der har inviteret mig ud i aften, har skrevet "grrrr" i en besked. Grrrr. Seriøst?
Skyd mig. Nej. Skyd ham.
3
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 5. feb 2016, 13:45

Viskelæder skrev:Ham, der har inviteret mig ud i aften, har skrevet "grrrr" i en besked. Grrrr. Seriøst?
Skyd mig. Nej. Skyd ham.


Cut him some slack. Han kunne have skrevet " *smiler frækt* " eller " *fniser* ". :D
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"