Vi der venter på storken!

Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf achillaxedprune » 4. feb 2016, 15:29

alfe skrev:Skal du selv tage en test eller er det blodprøve? Jeg ville ikke kunne holde otte dage endnu – der er også otte dage til, at jeg skal teste. Sådan officielt, i hvert fald :D


Jeg skal op på hospitalet og få taget en blodprøve om morgenen, og så ringe mellem 13 og 14 for at høre svaret... Jeg tror, at dé timer kommer til at SNEGLE sig afsted. Jeg fik at vide, at man alligevel ikke kunne være sikker på resultatet via almindelige test før det, så de anbefalede jeg slet ikke testede inden... Så det prøver jeg på. Ingen grund til at være trist over en negativ test, hvis der så er noget...og SLET ingen grund til at blive lykkelig over en positiv test, for så at blodprøven viser der ikke er noget. Det tror jeg ikke mit hjerte ville kunne bære.

Men næh, så er det jo samme dag... 12. februar HAR bare at være en lykkebringende dag. Ellers giver vi den bank! ;)
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 4. feb 2016, 15:41

Ihhh, det bliver spændende Ax og alfe!!

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Stemmer for babyboom til alle jer andre i februar, nu jeg ikke kunne sætte det i gang :preggo1: :preggo2: :pompom:
1
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 4. feb 2016, 15:46

achillaxedprune skrev:
alfe skrev:Skal du selv tage en test eller er det blodprøve? Jeg ville ikke kunne holde otte dage endnu – der er også otte dage til, at jeg skal teste. Sådan officielt, i hvert fald :D


Jeg skal op på hospitalet og få taget en blodprøve om morgenen, og så ringe mellem 13 og 14 for at høre svaret... Jeg tror, at dé timer kommer til at SNEGLE sig afsted. Jeg fik at vide, at man alligevel ikke kunne være sikker på resultatet via almindelige test før det, så de anbefalede jeg slet ikke testede inden... Så det prøver jeg på. Ingen grund til at være trist over en negativ test, hvis der så er noget...og SLET ingen grund til at blive lykkelig over en positiv test, for så at blodprøven viser der ikke er noget. Det tror jeg ikke mit hjerte ville kunne bære.

Men næh, så er det jo samme dag... 12. februar HAR bare at være en lykkebringende dag. Ellers giver vi den bank! ;)


Hov, jeg har da regnet forkert. Jeg skal teste den 11. – er den positiv skal jeg derimod have taget blodprøve den 12. og ringe ind og få svar mellem 13-13.30

Jeg hepper, krydser fingre og alt det dersens gejl :preggo2: :preggo1:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 4. feb 2016, 17:05

achillaxedprune skrev:
Bøtte skrev:Ad Ax det lyder træls :ad!: Men altså nu er du jo gravid :D og så bliver udflåd og trusseindlæg fast inventar. Jeg har mere end en gang prøvet at have så meget udflåd at det gik gennem trusser og strømpebukser, da jeg var gravid. Det vælter bare ud ad en. Især i starten og så igen fra senere. Mindes jeg brugte en del trusseindlæg i de måneder.


Nooooooooo!! :panik:

....og jeg elsker hvor lidt filter omkring klamhed, der er i tråd! ... Kun her kan man læse sætninger a la "Jeg ved ikke om det er ÆL-slim eller gammel sperm :gruble: " og detaljerede beskrivelser af menstrution og udflåd - I love it! :lol2:


I starten undskyldte vi vist, når det blev for detaljeret, men det er vi for længst stoppet med :-D
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 4. feb 2016, 19:18

Bøtte skrev:
achillaxedprune skrev:
Bøtte skrev:Ad Ax det lyder træls :ad!: Men altså nu er du jo gravid :D og så bliver udflåd og trusseindlæg fast inventar. Jeg har mere end en gang prøvet at have så meget udflåd at det gik gennem trusser og strømpebukser, da jeg var gravid. Det vælter bare ud ad en. Især i starten og så igen fra senere. Mindes jeg brugte en del trusseindlæg i de måneder.


Nooooooooo!! :panik:

....og jeg elsker hvor lidt filter omkring klamhed, der er i tråd! ... Kun her kan man læse sætninger a la "Jeg ved ikke om det er ÆL-slim eller gammel sperm :gruble: " og detaljerede beskrivelser af menstrution og udflåd - I love it! :lol2:


I starten undskyldte vi vist, når det blev for detaljeret, men det er vi for længst stoppet med :-D


Jeg skulle til at skrive det samme, går jo heller ikke hvis man skal undskylde i hvert indlæg :lol:

Jeg er stadig ikke overbevist om jeg har haft ægløsning eller ej, er på dag 14 :) Tilgengæld har vi i dag købt seng! Vi tænkte at vores boxmadras på 140 bliver lidt lille når jeg bliver gravid, så om nogle uger er sengen klar (alt for lang levering) og så kan jeg passende teste positivt :D Der er lidt lang tid endnu :(
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 4. feb 2016, 19:46

godtnavn skrev:
Bøtte skrev:
achillaxedprune skrev:
Bøtte skrev:Ad Ax det lyder træls :ad!: Men altså nu er du jo gravid :D og så bliver udflåd og trusseindlæg fast inventar. Jeg har mere end en gang prøvet at have så meget udflåd at det gik gennem trusser og strømpebukser, da jeg var gravid. Det vælter bare ud ad en. Især i starten og så igen fra senere. Mindes jeg brugte en del trusseindlæg i de måneder.


Nooooooooo!! :panik:

....og jeg elsker hvor lidt filter omkring klamhed, der er i tråd! ... Kun her kan man læse sætninger a la "Jeg ved ikke om det er ÆL-slim eller gammel sperm :gruble: " og detaljerede beskrivelser af menstrution og udflåd - I love it! :lol2:


I starten undskyldte vi vist, når det blev for detaljeret, men det er vi for længst stoppet med :-D


Jeg skulle til at skrive det samme, går jo heller ikke hvis man skal undskylde i hvert indlæg :lol:

Jeg er stadig ikke overbevist om jeg har haft ægløsning eller ej, er på dag 14 :) Tilgengæld har vi i dag købt seng! Vi tænkte at vores boxmadras på 140 bliver lidt lille når jeg bliver gravid, så om nogle uger er sengen klar (alt for lang levering) og så kan jeg passende teste positivt :D Der er lidt lang tid endnu :(


For lille fordi du bliver tyk eller fordi i bliver tre? :-D
Jeg er på dag 17, og har ikke haft en positiv ÆL-test endnu, så regner heller ikke med jeg har haft ægløsning. Men efter som jeg jo kun har haft mens to gange efter p-pillestop, og cyklus var hhv 41 og 101 dage, ja så aner jeg jo ikke hvornår jeg kan forvente noget som helst. Men har besluttet mig at fortsætte indtil jeg har en positiv ÆL test eller får min mens - så håber ikke cyklus bliver alt for lang for så bliver jeg da fattig :lol:
Min kæreste har dårlige arbejdstider og de dage han arbejder burde jeg sove når han kommer hjem, så hvis vi skal hygge :slem: hver anden dag i meget lang tid, så kommer jeg til at se meget træt ud på jobbet hver morgen :stoned:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 4. feb 2016, 19:51

Her er smerterne i form af murren sat ind igen :rulle: Det fortsætter formentlig frem til æl om en uges tid og så er der en uges pause indtil det kommer igen frem til mens. Hvor jeg så starter forfra :rulle:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 4. feb 2016, 19:53

Simse det er sgu besværligt med de arbejdstider. Sådan er det også herhjemme.
Håber du får en kortere cyklus denne gang. Har du overvejet at bestille æl teste fra ebay?

Lækkert med ny seng, godtnavn.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 4. feb 2016, 19:54

Ih hvor spændende Alfe :klap: Krydser fingre :kys:
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 4. feb 2016, 19:55

S_imse skrev:
For lille fordi du bliver tyk eller fordi i bliver tre? :-D


Fordi jeg bliver tyk :lol: Vi har længe snakket om vi gerne vil have en rigtig dobbeltseng, så det med en gravid mave er en god undskyldning for at det skal være nu :D
Baby får en sideseng på vores til den tid :)

Krydser fingre for at du snart får ægløsning
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 4. feb 2016, 19:58

Bøtte skrev:Ih hvor spændende Alfe :klap: Krydser fingre :kys:


Taaak :kys: Der bliver testet igen i morgen. Jeg håber, at den som minimum ser ud som i dag. Ih. Jeg vil have afklaring. NU.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 4. feb 2016, 20:03

Jeg tog testen. Negativ igen :trist: Stadig ingen mens :cuss: :boo: :rulle: Har dog mens smerter nu så måske i nat eller i morgen.

Æv jeg er træt af det her lortecrap :badr: :cuss: :whine:
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 4. feb 2016, 20:05

Æble skrev:Jeg tog testen. Negativ igen :trist: Stadig ingen mens :cuss: :boo: :rulle: Har dog mens smerter nu så måske i nat eller i morgen.

Æv jeg er træt af det her lortecrap :badr: :cuss: :whine:


Jeg har ingen kloge ord, du skulle bare vide, at jeg tænker på dig og håber, at der snart sker noget i den ene eller anden retning. Kram
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 4. feb 2016, 20:13

Tak alfe :trist:

Håber din streg er en babystreg :kys:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 4. feb 2016, 20:15

Bøtte skrev:Her er smerterne i form af murren sat ind igen :rulle: Det fortsætter formentlig frem til æl om en uges tid og så er der en uges pause indtil det kommer igen frem til mens. Hvor jeg så starter forfra :rulle:


:nej: :ae:
0

Tilbage til "Graviditet"