Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tricolette » 4. feb 2016, 11:28

Min mobil er kaput :whine:

Som i meget våd - den havnede i en balje vand i formiddags. Står med en tekop i den ene hånd og min mobil i den anden. Og i stedet for koppen dumper jeg lige mobil i baljen :ticks:
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kommodedyret » 4. feb 2016, 11:39

Jeg er faktisk ret knotten pga et maveonde.

Mine planer for i dag er blevet udskudt, og jeg har sovet hele formiddagen og drukket cola til middagsmad.

Nu keder jeg mig. Fjernsynet og computeren keder mig.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pussikat82 » 4. feb 2016, 12:56

Er stadig syg :rulle: Pt. hoster jeg lungerne op og kunne ikke sove i nat, fordi jeg ikke kunne få luft (stoppet næse) og jeg hostede så meget. I dag er jeg stadig skidt tilpas. Kæresten mente, da det startede i søndags, at så var jeg frisk til at komme i biografen fredag, for hans varede kun til og med søndag (i alt 4-5 dage) og var ikke særlig hårdt ramt, men han har også et meget bedre immunforsvar end mig. Har virkelig været voldsomt dårlig under den her influenza, og jeg skal HELT SIKKERT ikke i biografen i morgen :sur: Er ikke engang begyndt at spise rigtig mad endnu og kæmper med kvalme løbende igennem dagen. Giv nu slip, din lorteinfluenza! :evil:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 4. feb 2016, 13:37

Forpulede, gamle, lortebæmand, som fik mig til at tude.
Jeg er lige blevet sygemeldt af kiropraktoren i mindst en uge. Det lander lige på et meget uheldigt tidspunkt bemandingsmæssigt, jeg går glip af et vigtigt møde OG en fredagsbar (den er næsten vigtigst :blush:) og jeg har kampondt.

NEJ! Jeg går ikke langsomt over fodgængerovergangen for at genere hverken dig eller din perfide kone.
Jeg har en pose fra APOTEKET i hånden!
Du skal ikke dytte ad mig og du skal ikke lave fagter ad mig og din latterlige kone skal heller ikke.

Kæmpe store røvhul!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 4. feb 2016, 19:07

Jeg synes det er mega nederen at Facebook bliver ved med at foreslå mig et venskab med hende lederen der trak et jobtilbud tilbage :sur: Gå væk med hende
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 4. feb 2016, 19:24

Snot, snot, snot, feber, ondt i halsen, snot, hoste, snot, snot snot :rulle:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kattefjæs » 4. feb 2016, 19:39

ManicNinja skrev:
Kattefjæs skrev:At min søster er en overdramatisk kontrol-freak som vil diktere hvad andre skal og må og bør. Hun overfortolker alting og går så fuldstændig op i en spids over hvor uretfærdige alle andre er mod hende.

Uanset hvad man gør når man bliver beskyldt for at være uretfærdig ved hende, så forventer hun en undskyldning og at man bukker og skraber for at gøre hende glad igen, og hvis man ikke gør det, så er man verdens dårligste menneske, for man har jo sååååret hende. Jeg gider ikke give efter for hendes luner mere, så jeg vil ikke forsvare mig selv og undskylde for noget jeg ikke har gjort. Jeg er efterhånden nået dertil hvor jeg mener at hvis hun bliver fornærmet over det jeg siger, så er det bare ærgerligt. Det kan jeg ikke styre. Hun har ikke ret til at diktere hvordan jeg må være og hvad jeg må sige.

Hun elsker at have en klemme på folk og at fastholde dem i en situation hvor de føler at de skylder hende noget eller på anden vis skal tilpasse sig hendes ønsker for dels at blive tilgivet og dels ikke at gøre hende sur igen. Så sådan kuer hun folk og kontrollerer dem. Det har taget en del tid dels at forstå de her mekanismer, men endnu længere tid at lære at navigere udenom dem.

Dybest set vil man jo ikke være uvenner med hende. Især fordi hun bruger børnene som våben og til at afpresse andre med. Men på den anden side er det ikke til at leve med at skulle gå på æggeskaller omkring hende fordi man er bange for hvad man nu har gjort galt, eller om ens ærlige mening mon kan træde hende over tæerne. Man skal konstant moderere sin opførsel og man kan aldrig bare være sig selv. Man behøver ikke engang gøre noget galt for at vække hendes vrede; hun skal nok finde på en grund til at være sur/skuffet/såret.

Godt jeg har to søstre og at den anden er rimelig normal.


Puuuuh. Lyder ekstremt anstrengende!
Var jeg dig, havde jeg muligvis overvejet at vise/sende hende ovenstående besked. Fordi jeg fornemmer, du har prøvet på alle mulige andre måder at trænge igennem.



Det er meget anstrengende.... Hun manipulerer med folk lidt af gangen, boiling frog du ved, og hvis det ikke lykkes med den ene person, så prøver hun med den næste. Det er efterhånden nået dertil at hverken jeg, min anden søster eller vores mor vil finde os i det mere, og derfor er vi begyndt at sige fra for alvor. Og det gør hende jo endnu mere rasende, for så kan hun ikke kontrollere os.

Jeg har sagt direkte til hende hvordan jeg opfatter situationen. Det førte bare til endnu et vredesudbrud hvor hun simpelthen spyede ild. Og hvert eneste ord blev vendt om så JEG blev skurken i stedet. Det er sådan hun gør - uanset hvad man siger. Der er ALTID en eller anden måde hvorpå det er alle andre menneskers skyld. Det bedste man kan gøre er helt at lade være og så undgå at have kontakt, for du KAN ikke sige eller gøre noget rigtigt.

Hun er syg, men hun har ikke erkendt det, og hun er ikke modtagelig overfor nogen eller noget. Jeg tror hun har nogle ting til fælles med søsteren til en anden debattør herinde (kan ikke huske nick :gruble:) som også er temmelig langt ude. Min søster har helt bestemt nogle vanskeligheder, men hvis hun bliver gået på klingen af en professionel, så lyver hun sig normal.

Og overfor sine venner og veninder fremlægger hun sagerne så hun selv fremstår bedst muligt og vi andre fremstår som nogle djævle. Og på den måde lykkes det hende jo at få skulderklap og blive bekræftet i at hun har ret og vi tager fejl.

Det mest tragiske er at hun betragter det som en stor sorg at hun ikke har sin familie omkring sig og at hun føler sig udenfor hos os. Men det er jo hende selv som skubber os væk. Og så alligevel er det vores skyld. Hun fortæller os ikke noget, ringer aldrig og prøver ikke at lave aftaler, men alligevel er det vores skyld at vi ikke har et forhold.

Fx fortalte hun os ikke at hun blev gift. Eller at hun blev skilt. Eller at hun flyttede med børnene... Hun fortalte os heller ikke at hun havde fået en kæreste eller at han var flyttet ind hos dem. Hun sagde heller ikke noget da hun så smed ham ud og lod ham flytte ind igen senere. Men hun bebrejder os at vi ikke følger med i hendes liv...

Det ville være fedt hvis jeg bare kunne sætte mig ned og tale med hende, sende hende et brev eller andet i den stil. Men hun er ikke modtagelig overfor snak, og man gør bedst i ikke at have noget på skrift, for det skal hun nok få tolket en satans masse ind i det så det hele i virkeligheden er din skyld.

Hun har valgt at det skal være sådan, så fremover holder jeg hende på afstand og tager ikke kontakt. Så må hun jo komme hvis hun synes at hun savner mig.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 4. feb 2016, 21:19

At den skide tand kan blive ved med at drille selvom den er fjernet :forvirret:
Det virker som om der stadig er noget hårdt tilbage i gummen, som om et stykke tand/rod/etellerandet prikker i tandkødet selvom tandlægen hev den ud i mandags
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 5. feb 2016, 08:32

Kattefjæs skrev:Hun er syg, men hun har ikke erkendt det, og hun er ikke modtagelig overfor nogen eller noget. Jeg tror hun har nogle ting til fælles med søsteren til en anden debattør herinde (kan ikke huske nick :gruble:) som også er temmelig langt ude. Min søster har helt bestemt nogle vanskeligheder, men hvis hun bliver gået på klingen af en professionel, så lyver hun sig normal.

Det er mig, der er den anden debattør tror jeg.
Min søster har boarderline og det "fåes" i mange afskygninger.
Min søster er uhyre intelligent og styrer det game ret hårdt. (Hun er blevet dårligere til det, fordi hun er mega presset lige nu)

Men jeg vil sige, at sættes din søster overfor en dygtig fagperson, så nej, så kan hun ikke lyve sig noget som helst.
Gudskelov.

Og :ae: jeg føler med dig!
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Hurrze » 6. feb 2016, 02:44

At jeg har haft ondt i maven hele dagen... :( Er planen at jeg snart skal i seng så jeg kan få en god nats søvn :)
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tricolette » 6. feb 2016, 09:41

Nattens drøm om at være at være holdt uden for og føle sig ensom i en stor flok. Nøj, hvor var jeg lige tilbage i folkeskolen der! Så slemt at jeg vågnede med tårer på kinderne.

Det hjalp heldigvis at mand i søvn trak mig ind til sig. Men følelsen af tristhed sidder stadigvæk i kroppen her flere timer senere...
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 6. feb 2016, 09:45

Alt for lidt og for dårlig søvn og generelt overvejelser omkring Sebastians helbred og fremtid
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf malou_43 » 6. feb 2016, 16:54

At der ikke bliver svaret på to sms'er. Det er pisse respektløst og har mest af alt lyst til at skrive "gro nogle nosser og grow up", men den kan jeg vist kun sige til mig selv, hvis jeg gør det :D
Men det er simpelthen så frustrerende, at jeg næsten ikke kan være i mig selv af vrede og skuffelse!
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11231
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 6. feb 2016, 16:54

IKEA :tie:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ina » 6. feb 2016, 19:28

At min mand opførte sig som en nar dagen op til, at han tog på skiferie. Og nu ses vi ikke i en uge. :(

At min ældste har feber og hoste, og jeg er jo altså alene hjemme med dem.

At jeg stresser lidt over, om jeg nu når at få læst til forelæsninger næste uge, men at jeg samtidig er så træt at jeg ikke kan koncentrere mig om at få startet i dag. :forvirret2:
0

Tilbage til "Generelt"