Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 4. feb 2016, 20:15

alfe skrev:
Bøtte skrev:Ih hvor spændende Alfe :klap: Krydser fingre :kys:


Taaak :kys: Der bliver testet igen i morgen. Jeg håber, at den som minimum ser ud som i dag. Ih. Jeg vil have afklaring. NU.


Ihhhh... Har helt sommerfugle i maven på dine vegne :lun: er sikker på, du får en fin test :kys:
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 4. feb 2016, 20:33

Bøtte skrev:Simse det er sgu besværligt med de arbejdstider. Sådan er det også herhjemme.
Håber du får en kortere cyklus denne gang. Har du overvejet at bestille æl teste fra ebay?

Lækkert med ny seng, godtnavn.


Jeg er lidt bagud, har aldrig før købt noget på eBay... Men tog lige et hurtigt kig, og det er jo MEGET billigere end billig-test.dk. Det må jeg prøve... Men altså jeg har stadig 13 tilbage og forventer selvfølgelig at de ikke bliver nødvendige at bruge :stoned:

Ja sådan nogle arbejdstider skulle forbydes, nær man gerne vil lave baby!!
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 4. feb 2016, 20:38

S_imse skrev:
Bøtte skrev:Simse det er sgu besværligt med de arbejdstider. Sådan er det også herhjemme.
Håber du får en kortere cyklus denne gang. Har du overvejet at bestille æl teste fra ebay?

Lækkert med ny seng, godtnavn.


Jeg er lidt bagud, har aldrig før købt noget på eBay... Men tog lige et hurtigt kig, og det er jo MEGET billigere end billig-test.dk. Det må jeg prøve... Men altså jeg har stadig 13 tilbage og forventer selvfølgelig at de ikke bliver nødvendige at bruge :stoned:

Ja sådan nogle arbejdstider skulle forbydes, nær man gerne vil lave baby!!



Bestilt dem. Alle ved at man bliver gravid når man netop har købt et lager af teste, bind og andet man ikke skal bruge som gravid. :-D

Der kan i øvrigt være lang levering på ting fra ebay, så det kunne være praktisk hvis du skal have en cyklus mere.
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 4. feb 2016, 20:55

Bøtte skrev:
S_imse skrev:
Bøtte skrev:Simse det er sgu besværligt med de arbejdstider. Sådan er det også herhjemme.
Håber du får en kortere cyklus denne gang. Har du overvejet at bestille æl teste fra ebay?

Lækkert med ny seng, godtnavn.


Jeg er lidt bagud, har aldrig før købt noget på eBay... Men tog lige et hurtigt kig, og det er jo MEGET billigere end billig-test.dk. Det må jeg prøve... Men altså jeg har stadig 13 tilbage og forventer selvfølgelig at de ikke bliver nødvendige at bruge :stoned:

Ja sådan nogle arbejdstider skulle forbydes, nær man gerne vil lave baby!!



Bestilt dem. Alle ved at man bliver gravid når man netop har købt et lager af teste, bind og andet man ikke skal bruge som gravid. :-D

Der kan i øvrigt være lang levering på ting fra ebay, så det kunne være praktisk hvis du skal have en cyklus mere.


Der er jo vanvittigt mange forskellige - er der nogle af jer, der har prøvet nogle fra eBay og kan anbefale en slags fremfor en anden?
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 5. feb 2016, 09:26

Det var ovitrelle, som endnu lavede ravage. Testen var langt mindre tydelig i dag, det krævede en intens fokusering for at få øje på en ekstra streg. Så – truslen om hormoner hjalp ikke. Nu må jeg til at true med IVF.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 5. feb 2016, 09:30

Øøøøv alfe, det er jeg ked af på dine vegne :ae:
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 5. feb 2016, 09:33

MyGirl skrev:Øøøøv alfe, det er jeg ked af på dine vegne :ae:


:kys:

I princippet kan der nå at ske noget endnu. Det er først på torsdag, at jeg har forventet menstruation (og jeg er kun 3+2 i dag). Holder jeg mig til statistikker, er det kun cirka 35% der kan teste positivt i morgen. Jeg er bare lyseslukker :-D
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 5. feb 2016, 09:36

Jeg fatter ingenting.

Pletblødningen tog jo til først på dagen i går, så jeg dømte "mens" og tog en tampon i om eftermiddagen. Da jeg tog den ud om aftenen var der dog næsten intet på den ud over, hvad der lignede lidt mere lyserød udflåd, og så har jeg ikke rigtig blødt/haft udflåd siden.

Hvis der ikke sker mere nu, tror jeg, jeg bliver nødt til at tage en test søndag, hvor mens burde være kommet. (Og hvis jeg kender mit eget karma, så begynder den nok i morgen eller umiddelbart efter, jeg har skrevet dette :lol: Føler mig total "ulven kommer"-agtig i denne måned :genert: )

Ville lidt ønske, jeg ejede en af de der tidlige tests lige nu :D Arbejder hjemme, så testmonstret ville kunne få total frist løb!
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 5. feb 2016, 09:42

MyGirl skrev:Jeg fatter ingenting.

Pletblødningen tog jo til først på dagen i går, så jeg dømte "mens" og tog en tampon i om eftermiddagen. Da jeg tog den ud om aftenen var der dog næsten intet på den ud over, hvad der lignede lidt mere lyserød udflåd, og så har jeg ikke rigtig blødt/haft udflåd siden.

Hvis der ikke sker mere nu, tror jeg, jeg bliver nødt til at tage en test søndag, hvor mens burde være kommet. (Og hvis jeg kender mit eget karma, så begynder den nok i morgen eller umiddelbart efter, jeg har skrevet dette :lol: Føler mig total "ulven kommer"-agtig i denne måned :genert: )

Ville lidt ønske, jeg ejede en af de der tidlige tests lige nu :D Arbejder hjemme, så testmonstret ville kunne få total frist løb!


Jeg hepper på et lille mirakel! Testmonsteret er noget fanden har skabt. Siger hende der har taget tre tests til morgen.. Sorry, Bøtte :genert:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 5. feb 2016, 10:59

alfe skrev:
MyGirl skrev:Øøøøv alfe, det er jeg ked af på dine vegne :ae:


:kys:

I princippet kan der nå at ske noget endnu. Det er først på torsdag, at jeg har forventet menstruation (og jeg er kun 3+2 i dag). Holder jeg mig til statistikker, er det kun cirka 35% der kan teste positivt i morgen. Jeg er bare lyseslukker :-D



Ahhhhh. Så er der jo besteeeeeemt håb endnu, for at vende skuden rundt. Glemte jo helt, at du var en af de der tidligtestere :D :kryds: Jeg krydser videre indtil torsdag. Og 3 teste på en morgen er sgu godt klaret :D

Jeg har én test tilbage, og har lovet mig selv, at den altså skal bruges søndag morgen, hvis der endnu ikke er kommet noget, der ligner rigtig mens til den tid. Basta!

.... skal godt nok i Netto her senere, men jeg MÅ ikke, NÅ! (En del af mig magter faktisk eller ikke rigtig se på flere negative teste :genert:
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 5. feb 2016, 11:06

MyGirl skrev:
alfe skrev:
MyGirl skrev:Øøøøv alfe, det er jeg ked af på dine vegne :ae:


:kys:

I princippet kan der nå at ske noget endnu. Det er først på torsdag, at jeg har forventet menstruation (og jeg er kun 3+2 i dag). Holder jeg mig til statistikker, er det kun cirka 35% der kan teste positivt i morgen. Jeg er bare lyseslukker :-D



Ahhhhh. Så er der jo besteeeeeemt håb endnu, for at vende skuden rundt. Glemte jo helt, at du var en af de der tidligtestere :D :kryds: Jeg krydser videre indtil torsdag. Og 3 teste på en morgen er sgu godt klaret :D

Jeg har én test tilbage, og har lovet mig selv, at den altså skal bruges søndag morgen, hvis der endnu ikke er kommet noget, der ligner rigtig mens til den tid. Basta!

.... skal godt nok i Netto her senere, men jeg MÅ ikke, NÅ! (En del af mig magter faktisk eller ikke rigtig se på flere negative teste :genert:


Normalt har jeg slet ikke tests liggende, det ender bare galt. Jeg skal uden tvivl teste igen, men nu vil jeg gøre en tand ekstra for at vente et par dage. Det gør jo alligevel ingen forskel, at jeg tester i morgen. Tålmodighed, kom til mig!

Negative tests er også herrenederen... Lige nu har jeg det med tests som med flødeboller... :deer:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 5. feb 2016, 11:26

Hahaha.

Lidt monster er vi vel alle, når spændingen rammer!

Jeg har faktisk lige set, at det ER en af de tidlige teste, jeg har ude i skuffen, og jeg er faktisk 3+6 regnet fra sidste mens i dag (3+5 formentlig regnet fra æl) :fløjt: Just sayin'

Bliv nu søndag uden mens, tak!
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 5. feb 2016, 14:26

Jeg er lidt træt af min krop, har haft et par omgange af småsmerter, men aldrig noget der virkleig føltes som ægløsning, så lige nu er jeg glad for at få en blodprøve i næste uge.

Jeg er virkelig bange for ikke at blive gravid denne måned, det er sidste chance for at nå nakkefoldsscanning før min tidligere termin, og da jeg mistede få dage før nakkefoldsscanningen vil jeg nok ikke rigtig tro på det før efter den er overstået.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 5. feb 2016, 17:34

Æv Alfe. Men så ved du testene virker til her om nogle dage :D

Godtnavn, håber du har haft æl. Forstår hvordan du har det. Jeg når ikke nf inden terminsdato :( Håber du gør :kys:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 5. feb 2016, 17:34

MyGirl skrev:Hahaha.

Lidt monster er vi vel alle, når spændingen rammer!

Jeg har faktisk lige set, at det ER en af de tidlige teste, jeg har ude i skuffen, og jeg er faktisk 3+6 regnet fra sidste mens i dag (3+5 formentlig regnet fra æl) :fløjt: Just sayin'

Bliv nu søndag uden mens, tak!


Test! :klap:
1

Tilbage til "Graviditet"