Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40717

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 4. feb 2016, 13:35

dykkersild skrev:Præcis - du ville aldrig have haft en chance med noget så simplet som en cykel der blev fixet. Way to poor for her ;)


Man kan se Ninkas liste over en drømmemand - den er omfattende, men ikke urimelig, så vidt jeg kan forstå på hende selv:

Listen over min drømmemand

Han skal være moden (over 50)

Han skal have store børn

Han skal have arbejdet med sig selv og være spirituel

Han skal have en livsmission og elske sit arbejde

Han skal være succesfuld og rig (et tegn på drive og succes) og elske at forkæle mig. Jeg skal beundre og se op til ham.

Han skal være så veletableret, at han ikke behøver at arbejde, men kan rejse, når han vil og holde fri med mig.

Han skal have humor

Han skal elske mine børn og rumme dem i stedet for at se dem som konkurrenter

Han skal være charmerende og en vildt god elsker, som er interesseret i tantra

Han skal ikke være forfængelig og totalt ripped. Gerne mere vamset og blød med gode arme at hvile i

Han skal være vild med mig, præcis som jeg er, så jeg kan være mig selv 100 procent

Han skal være monogam. Og endda have lyst til at gifte sig med mig

Vi skal have samme interesser. Han skal være min bedste ven.

Er det for meget forlangt?
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Wizzze » 4. feb 2016, 14:55

øøhhhmmm ???

"Han skal have en livsmission og elske sit arbejde"

"Han skal være så veletableret, at han ikke behøver at arbejde, men kan rejse, når han vil og holde fri med mig."

Så han skal elske sit arbejde, bare ikke praktisere det, eller hvordan? :gruble:

Er der ikke meget mig mig mig over den liste, eller måske er det bare mig ;) der læser det ud af hendes opremsning?
2
Do as I say! :whip:
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40717

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 4. feb 2016, 15:05

Wizzze skrev:øøhhhmmm ???

"Han skal have en livsmission og elske sit arbejde"

"Han skal være så veletableret, at han ikke behøver at arbejde, men kan rejse, når han vil og holde fri med mig."

Så han skal elske sit arbejde, bare ikke praktisere det, eller hvordan? :gruble:

Er der ikke meget mig mig mig over den liste, eller måske er det bare mig ;) der læser det ud af hendes opremsning?


Jo :-D Især det at hun har en alenlang række af krav til manden, herunder at han skal elske hende præcis som hun er.
1
fisken80
Indlæg: 22339
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52560

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf fisken80 » 4. feb 2016, 17:12

Wizzze skrev:øøhhhmmm ???

"Han skal have en livsmission og elske sit arbejde"

"Han skal være så veletableret, at han ikke behøver at arbejde, men kan rejse, når han vil og holde fri med mig."

Så han skal elske sit arbejde, bare ikke praktisere det, eller hvordan? :gruble:

Er der ikke meget mig mig mig over den liste, eller måske er det bare mig ;) der læser det ud af hendes opremsning?


Jojo han må gerne arbejde, når Ninka siger det er ok... Og han må ikke elske det mere end han elsker Ninka.

Arhmen for fanden da, hun skingrende bims og det bliver kun værre som tiden går.
3
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf computermus » 4. feb 2016, 19:36

Jeg håber for drengenes skyld at Ninka ville blive lidt mere bevidst om at de ting hun ligger ud på nettet, altid vil ligge der.
Jeg synes da at det er fint nok at hun har en blog , men behøver man absolut at udbasunere ALT fra ens privatliv.
På mig der virker det virkelig besynderligt at man hænger tidligere kærester/ ægtefæller ud på nettet. Jeg håber at drengene har en god opbakning fra deres far, for når du er i den alder mellem ca. 14- 17 år så har man brug for at der bliver lyttet til en.
Jeg siger ikke at Ninka ikke er der for sine børn, det er jeg sikker på at hun er,men er hun det på børnenes præmisser eller sine egne ?.
3
Kisser
Indlæg: 1055
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2717

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Kisser » 4. feb 2016, 20:41

LaScrooge skrev:Så Ninka har været kærester med Tommy Kenter? Der kan man bare se - et forhold, hun IKKE har udbasuneret og/eller profiteret direkte på? Ich bin chokiert!


Hun prøvede at detoxe ham og få ham til at øve sig i tantra, men han ville hellere knalde en kage...
3
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf ManicNinja » 5. feb 2016, 04:08

Kisser skrev:
LaScrooge skrev:Så Ninka har været kærester med Tommy Kenter? Der kan man bare se - et forhold, hun IKKE har udbasuneret og/eller profiteret direkte på? Ich bin chokiert!


Hun prøvede at detoxe ham og få ham til at øve sig i tantra, men han ville hellere knalde en kage...


Netop dén prioritering kunne faktisk godt gå hen og efterlade verden med et vist håb for Tommy Kenter. Hvem skulle nu have troet det? Intet er så galt ... Jeg finder det stærkt oplivende. Faktisk også for menneskeheden som sådan.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. feb 2016, 11:53

Jeg tror det var Ninkz (Virkelig træls kælenavn jeg lige fandt på dér) der droppede Tommy, jeg synes det lå lidt mlm linjerne i nogle artikler at han var ret ked af det og uforstående.
PS: Så er der lige straks Det Vi Taler Om på 24-7!
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf ManicNinja » 5. feb 2016, 12:03

Dirtylittledevil skrev:Jeg tror det var Ninkz (Virkelig træls kælenavn jeg lige fandt på dér) der droppede Tommy, jeg synes det lå lidt mlm linjerne i nogle artikler at han var ret ked af det og uforstående.
PS: Så er der lige straks Det Vi Taler Om på 24-7!


Han udviste stadig fin dømmekraft ved hellere at ville knalde kagen ...
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Velvet-Goldmine » 5. feb 2016, 12:09

Dirtylittledevil skrev:Jeg tror det var Ninkz (Virkelig træls kælenavn jeg lige fandt på dér) der droppede Tommy, jeg synes det lå lidt mlm linjerne i nogle artikler at han var ret ked af det og uforstående.


Han havde ingen helikopter.
Han kunne ikke lave (en) helikopter(en).

Hun havde intet valg.
4
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf ManicNinja » 5. feb 2016, 12:29

Dirtylittledevil skrev:Jeg tror det var Ninkz (Virkelig træls kælenavn jeg lige fandt på dér) der droppede Tommy, jeg synes det lå lidt mlm linjerne i nogle artikler at han var ret ked af det og uforstående.
PS: Så er der lige straks Det Vi Taler Om på 24-7!


Og neeej, hvor de snakker om Ninka ... :love:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. feb 2016, 12:45

ManicNinja skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg tror det var Ninkz (Virkelig træls kælenavn jeg lige fandt på dér) der droppede Tommy, jeg synes det lå lidt mlm linjerne i nogle artikler at han var ret ked af det og uforstående.
PS: Så er der lige straks Det Vi Taler Om på 24-7!


Og neeej, hvor de snakker om Ninka ... :love:


Ååh glædelse! Jeg nåede ikke med fra starten så jeg har valgt at tage en podcast senere, weeeh :pompom:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf ManicNinja » 5. feb 2016, 12:51

Dirtylittledevil skrev:
ManicNinja skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg tror det var Ninkz (Virkelig træls kælenavn jeg lige fandt på dér) der droppede Tommy, jeg synes det lå lidt mlm linjerne i nogle artikler at han var ret ked af det og uforstående.
PS: Så er der lige straks Det Vi Taler Om på 24-7!


Og neeej, hvor de snakker om Ninka ... :love:


Ååh glædelse! Jeg nåede ikke med fra starten så jeg har valgt at tage en podcast senere, weeeh :pompom:


Jeg kan pirre din nysgerrighed med, at Anna Thygesen faktisk har et rigtigt godt bud på, hvorfor Ninka lykkes med at shanghaje så mange kvinder - og hvorfor hun hele tiden har nye mænd, som - med undtagelse af Tommy Kenter - bliver til en del af hendes firmaplaner ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. feb 2016, 13:06

ManicNinja skrev:
Jeg kan pirre din nysgerrighed med, at Anna Thygesen faktisk har et rigtigt godt bud på, hvorfor Ninka lykkes med at shanghaje så mange kvinder - og hvorfor hun hele tiden har nye mænd, som - med undtagelse af Tommy Kenter - bliver til en del af hendes firmaplaner ...


Oooh jeg elsker Anna Thygesen! :dåne:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf ManicNinja » 5. feb 2016, 13:24

Dirtylittledevil skrev:
ManicNinja skrev:
Jeg kan pirre din nysgerrighed med, at Anna Thygesen faktisk har et rigtigt godt bud på, hvorfor Ninka lykkes med at shanghaje så mange kvinder - og hvorfor hun hele tiden har nye mænd, som - med undtagelse af Tommy Kenter - bliver til en del af hendes firmaplaner ...


Oooh jeg elsker Anna Thygesen! :dåne:


I så fald synes jeg, du skulle tage at læse Om Mus og Mænd af hende. Det er pissegod underholdning om hendes tid (og bratte opvågnen) med storsvindleren Kurt Thorsen ... Læste den for flere år siden, før jeg faktisk anede, hvem hun var.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Livets forhold"