Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 5. feb 2016, 10:02

Jeg bliver lige nødt til at fortælle jer det her, selvom det ret beset ( :-D ) ikke er fra en datingside: Min veninde satte for et par dage siden en vase fra Royal Copenhagen til salg i en dertil indrettet gruppe på Facebook. Straks fik hun en privat henvendelse fra en mand, som på sit profilbillede var klædt ud som ridder i færd med sværdkamp, hvor han med stolthed fremviste et billede af egen vase og spurgte interesseret til hendes. Hun svarede, at hun blot ønskede at sælge sin vase, men ved egen kraft eskalerede Ridderen af Den Musselmalede Vaseorden kontakten og spammede min veninde med flere billeder af sine vaser i kombination med æggende smileys. Til sidst opgav hun sit vasesalg for den dag.

At forsøge at lave damer i en gruppe om porcelæn via sin vasesamling iført bogstavelig talt fuld udrustning... Tjah, til en dillerbuket hører jo en vase. :slem:
33
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. feb 2016, 10:14

A 7 skrev:
Altså man skulle spørge: "Lever dine forældre stadig derhjemme i x-by, eller de døde eller flyttet? Og hvad med dine bedsteforældre, er de også fra x-by, eller fra et andet sted, og lever de i så fald stadig...Og hvad med søskende, fætre og kusiner? Bor nogle af dem i Københavnsområdet, og ses du i så fald med dem? Og hvad med..."


Hvis ordet "stamtræsfetish" findes, vil det nok være relevant at bringe på banen her :gruble:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 5. feb 2016, 10:18

Dirtylittledevil skrev:
A 7 skrev:
Altså man skulle spørge: "Lever dine forældre stadig derhjemme i x-by, eller de døde eller flyttet? Og hvad med dine bedsteforældre, er de også fra x-by, eller fra et andet sted, og lever de i så fald stadig...Og hvad med søskende, fætre og kusiner? Bor nogle af dem i Københavnsområdet, og ses du i så fald med dem? Og hvad med..."


Hvis ordet "stamtræsfetish" findes, vil det nok være relevant at bringe på banen her :gruble:


Jeg hulker af grin. :dåne:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 5. feb 2016, 10:27

A 7 skrev:
Fillie skrev:
Ville man så ikke stille de spørgsmål? Guldfisks citat fortæller mig, at man ikke rigtig tænker, før man skriver.


Altså man skulle spørge: "Lever dine forældre stadig derhjemme i x-by, eller de døde eller flyttet? Og hvad med dine bedsteforældre, er de også fra x-by, eller fra et andet sted, og lever de i så fald stadig...Og hvad med søskende, fætre og kusiner? Bor nogle af dem i Københavnsområdet, og ses du i så fald med dem? Og hvad med..."

Ved i stedet at spørge simpelt, som det var formuleret, så stiller man et åbent spørgsmål, som personen nemt kan svare på, som h*n nu selv har lyst til.


Man kunne jo bare spørge "ses du så meget med din familie?", hvis det var det man ville vide. Måske er det bare, fordi jeg ikke er så stort familiemenneske, at jeg synes det med, om de stadig er i Jylland er underligt - jeg læser ligesom ikke konteksten med, fordi jeg slet ikke er samme sted mentalt.
2
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf A 7 » 5. feb 2016, 10:43

Guldfisk skrev:
Man kunne jo bare spørge "ses du så meget med din familie?", hvis det var det man ville vide. Måske er det bare, fordi jeg ikke er så stort familiemenneske, at jeg synes det med, om de stadig er i Jylland er underligt - jeg læser ligesom ikke konteksten med, fordi jeg slet ikke er samme sted mentalt.


Og det er vel forklaringen på at du synes, spørgsmålet er underligt. Andre, der er nødt til at flytte langt væk fra deres forældre, har som høj prioritet at de kan flytte nogenlunde samme sted hen som deres søskende/andet familie, så de kan ses jævnligt med dem. Og så giver spørgsmålet jo meget mere mening.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. feb 2016, 10:50

Men man skal godtnok være meget tæt forbundet med familien, hvis man ligefrem flytter dem med til sjælland.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Modesty Blame
Indlæg: 4364
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 523
Likede indlæg: 9496

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Modesty Blame » 5. feb 2016, 10:52

Jeg kommer aldrig til at date igen. I har ødelagt det, og det er ikke i virkeligheden fordi jeg ikke tør.
8
Brugeravatar
Spasserinde
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. jan 2016, 10:01
Kort karma: 67
Likede indlæg: 830

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Spasserinde » 5. feb 2016, 11:11

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev:"Er familien så stadig i Jylland?"

Datingverdenens svar på at man absolut intet har at tale om. :-D


Det skriver mange af mændene også i deres profil "Jeg vil ikke skrive så meget om mig selv her, vi skal jo også have noget at tale om når vi ses" og så ved man bare at det er en meget meget meget kedelig person.



Totalt. Hvis man tror det eneste, man kan samtale om, er det, som man ville skrive i vennebogen i 7ende klasse, ser det altså sort ud. Det er lidt som om han tænker "Ja, jeg er 33 år og hedder Martin og bor i Bogense. Men de tre oplysninger skal helst række 20 år, hvis det bliver til noget mellem os, så må hellere være lidt varsom med at give det hele for hurtigt."
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. feb 2016, 11:22

Spasserinde skrev:Totalt. Hvis man tror det eneste, man kan samtale om, er det, som man ville skrive i vennebogen i 7ende klasse, ser det altså sort ud. Det er lidt som om han tænker "Ja, jeg er 33 år og hedder Martin og bor i Bogense. Men de tre oplysninger skal helst række 20 år, hvis det bliver til noget mellem os, så må hellere være lidt varsom med at give det hele for hurtigt."


Nu er du meget fordomsfuld, Martin har masser at snakke om :-D

- Hvordan går det så?
- Jamen det går da fint, tak, og dig?
- Jo tak jeg klager ikke. Haft en god dag?
- Ja, en rigtig fin dag, dig?
- Jo tak min var også fin.
- Godt. Hvad skal du så ha til aftensmad i dag?
- Jeg skal have svensk pølseret. Hvad med dig?
- Det var sjovt, jeg skal have hjemmelavet hotdogs!
-Ja det var sjovt, så skal vi begge to have noget med pølser! Griner!
- Ja det var sjovt, griner!
- Er det så med røde pølser eller de andre?
- De røde, jeg spiser kun røde pølser. Og dig?
- Jamen sådan har jeg det også, vi har meget til fælles.
- Ja det har vi sørme. Skal du se Badehotellet i aften?
- Nej jeg optager det, jeg skal besøge mor.


(osv)
11
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 5. feb 2016, 11:41

Hahaha, Dirty! Jeg imødeser, at ordet 'pølsemand' herinde vil få en helt ny betydning ... Kan snildt forestille mig udsagn à la: "OMG! Jeg var på date med den vildeste pølsemand i går. Ikke et klap havde vi at tale om. Det endte med, at jeg panikflygtede efter halvfems minutters snak om det pureste ingenting!"
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 5. feb 2016, 12:03

ManicNinja skrev:Det endte med, at jeg panikflygtede efter halvfems minutters snak om det pureste ingenting!"

Halvanden times foredrag om naturtarmens lyksaligheder :lol:
4
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. feb 2016, 12:13

Lurende Peber skrev:
ManicNinja skrev:Det endte med, at jeg panikflygtede efter halvfems minutters snak om det pureste ingenting!"

Halvanden times foredrag om naturtarmens lyksaligheder :lol:


90 minutter er ikke meget, hvis de også skal nå omkring medisteren, sardelpølsen osv.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Modesty Blame
Indlæg: 4364
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 523
Likede indlæg: 9496

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Modesty Blame » 5. feb 2016, 15:30

Dikus skrev:
Dirtylittledevil skrev:Men man skal godtnok være meget tæt forbundet med familien, hvis man ligefrem flytter dem med til sjælland.


Altså. Min bror flyttede til Fyn. Da jeg sp skulle studere, gjorde jeg det samme. Og nogle pr efter fulgte min mor samme vej.

Man grupperer sig jo tit efter de mennesker, man elsker og ønsker at dele sit liv med, når det kan lade sig gøre.

Vi, som i mor, datter og søn, er faktisk også alle sammen flyttet til Østjylland. Og jeg vil faktisk gerne flytte tættere på de andre.
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. feb 2016, 15:59

Modesty Blame skrev:
Dikus skrev:
Dirtylittledevil skrev:Men man skal godtnok være meget tæt forbundet med familien, hvis man ligefrem flytter dem med til sjælland.


Altså. Min bror flyttede til Fyn. Da jeg sp skulle studere, gjorde jeg det samme. Og nogle pr efter fulgte min mor samme vej.

Man grupperer sig jo tit efter de mennesker, man elsker og ønsker at dele sit liv med, når det kan lade sig gøre.

Vi, som i mor, datter og søn, er faktisk også alle sammen flyttet til Østjylland. Og jeg vil faktisk gerne flytte tættere på de andre.


Noget lignende som I to beskriver, ville simpelthen aldrig forekomme i min familie. Det er sjovt så forskelligt det kan være med familiebånd :)
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Slettet bruger » 5. feb 2016, 16:04

Dirtylittledevil skrev:
Spasserinde skrev:Totalt. Hvis man tror det eneste, man kan samtale om, er det, som man ville skrive i vennebogen i 7ende klasse, ser det altså sort ud. Det er lidt som om han tænker "Ja, jeg er 33 år og hedder Martin og bor i Bogense. Men de tre oplysninger skal helst række 20 år, hvis det bliver til noget mellem os, så må hellere være lidt varsom med at give det hele for hurtigt."


Nu er du meget fordomsfuld, Martin har masser at snakke om :-D

- Hvordan går det så?
- Jamen det går da fint, tak, og dig?
- Jo tak jeg klager ikke. Haft en god dag?
- Ja, en rigtig fin dag, dig?
- Jo tak min var også fin.
- Godt. Hvad skal du så ha til aftensmad i dag?
- Jeg skal have svensk pølseret. Hvad med dig?
- Det var sjovt, jeg skal have hjemmelavet hotdogs!
-Ja det var sjovt, så skal vi begge to have noget med pølser! Griner!
- Ja det var sjovt, griner!
- Er det så med røde pølser eller de andre?
- De røde, jeg spiser kun røde pølser. Og dig?
- Jamen sådan har jeg det også, vi har meget til fælles.
- Ja det har vi sørme. Skal du se Badehotellet i aften?
- Nej jeg optager det, jeg skal besøge mor.


(osv)


Hehe jeg troede først du havde copypasted en datesamtale ind :) Først sidenhen så jeg at det var pastiche.
1

Tilbage til "Forhold og sex"