Dit seneste køb til boligen?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
MissB
Indlæg: 2339
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 253
Likede indlæg: 2121

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf MissB » 8. jun 2020, 17:47

Elvispop skrev:Fair nok, at i synes det.
Hvad man ikke kan se på billedet, jeg uploadede, er at den hvide kant var sammenstykket af flere stykke hvidt papir.
Det blev jeg træt af at se på.


Du behøver slet ikke forklare hvorfor du bedre kan lide din nye ramme. Den slags kommentarer er - i mine øjne - virkelig dårlige manerer.
3
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Spjaerten » 8. jun 2020, 17:57

Jeg gider ikke trække min mening til mig. Me kan godt se at hvis det har været stykket sammen af flere dele er det ikke optimalt.
Jeg synes billedet kom mere til sin ret med den hvide kant.
0
Tryk på * :slem:
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf godtnavn » 10. jun 2020, 08:06

Fik denne seje trappestige stol for en slik (eller i hvert fald markant billigere end jeg synes den burde koste) så jeg nu kan nå de øverste skabe herhjemme. Den kommer om en uges tid, og jeg er småforelsket :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 10. jun 2020, 08:44

godtnavn skrev:Fik denne seje trappestige stol for en slik (eller i hvert fald markant billigere end jeg synes den burde koste) så jeg nu kan nå de øverste skabe herhjemme. Den kommer om en uges tid, og jeg er småforelsket :love:


Er du gal den er smart!! Hvor fandt du den?
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf godtnavn » 10. jun 2020, 10:36

FormerlyKnownAs skrev:
godtnavn skrev:Fik denne seje trappestige stol for en slik (eller i hvert fald markant billigere end jeg synes den burde koste) så jeg nu kan nå de øverste skabe herhjemme. Den kommer om en uges tid, og jeg er småforelsket :love:


Er du gal den er smart!! Hvor fandt du den?


Den er møgsmart! Den er jo købt brugt, men det hedder en trappestol, når man googler er dem der kommer frem ret dyrere, dog også i ret lækker stand, men måske du kan være heldig at finde en der er til at betale ligesom vi gjorde :)
Havde aldrig set sådan en før men var kæmpe fan da jeg så denne, er først senere jeg fandt ud af at vi også fik den ret billigt. I første omgang bliver den dog permanent trappe op til vores loftseng, men når vi finder den endelige trappeløsning til sengen bliver den brugt som stol og trappestige til vores høje skabe :)
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf Pandesteg » 10. jun 2020, 11:27

godtnavn skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
godtnavn skrev:Fik denne seje trappestige stol for en slik (eller i hvert fald markant billigere end jeg synes den burde koste) så jeg nu kan nå de øverste skabe herhjemme. Den kommer om en uges tid, og jeg er småforelsket :love:


Er du gal den er smart!! Hvor fandt du den?


Den er møgsmart! Den er jo købt brugt, men det hedder en trappestol, når man googler er dem der kommer frem ret dyrere, dog også i ret lækker stand, men måske du kan være heldig at finde en der er til at betale ligesom vi gjorde :)
Havde aldrig set sådan en før men var kæmpe fan da jeg så denne, er først senere jeg fandt ud af at vi også fik den ret billigt. I første omgang bliver den dog permanent trappe op til vores loftseng, men når vi finder den endelige trappeløsning til sengen bliver den brugt som stol og trappestige til vores høje skabe :)


Ej hvor sjovt, sådan en stol stod der i vores hus, da vi overtog det. Den er dog rimelig ramponeret og jeg synes den var grim, så vi smed den på loftet - kunne alligevel ikke få os til at smide den ud, da den jo er meget sjov :)
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 10. jun 2020, 11:34

godtnavn skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
godtnavn skrev:Fik denne seje trappestige stol for en slik (eller i hvert fald markant billigere end jeg synes den burde koste) så jeg nu kan nå de øverste skabe herhjemme. Den kommer om en uges tid, og jeg er småforelsket :love:


Er du gal den er smart!! Hvor fandt du den?


Den er møgsmart! Den er jo købt brugt, men det hedder en trappestol, når man googler er dem der kommer frem ret dyrere, dog også i ret lækker stand, men måske du kan være heldig at finde en der er til at betale ligesom vi gjorde :)
Havde aldrig set sådan en før men var kæmpe fan da jeg så denne, er først senere jeg fandt ud af at vi også fik den ret billigt. I første omgang bliver den dog permanent trappe op til vores loftseng, men når vi finder den endelige trappeløsning til sengen bliver den brugt som stol og trappestige til vores høje skabe :)



Tak. Den må holde øje med :)
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf TinaW » 18. jun 2020, 05:34

En ny kaffemaskine (til min mand - jeg drikker ikke kaffe):
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 2. jul 2020, 07:36

Jeg har købt lidt forskelligt til det nye hus. Stolene er Burma teak og rattan. Og så håber jeg at farverne på billedet snyder så det lyserøde skab er knap så jordbærflødeis i farven :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af FormerlyKnownAs 2. jul 2020, 07:38, rettet i alt 1 gang.
24
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf achillaxedprune » 2. jul 2020, 07:37

FormerlyKnownAs skrev:Jeg har købt lidt forskelligt til det nye hus. Stolene er Burma teak og rattan.


Sikke nogle vidunderlige ting! Hvor er de fra? :love2:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 2. jul 2020, 07:39

achillaxedprune skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg har købt lidt forskelligt til det nye hus. Stolene er Burma teak og rattan.


Sikke nogle vidunderlige ting! Hvor er de fra? :love2:


Myanmar. Vi er igang med at få pakket lejligheden ned derude og har bestilt det med hjem fra en snedker. Håndlavet og håndmalet det hele. Og meeeega billigt
Senest rettet af FormerlyKnownAs 2. jul 2020, 12:21, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf achillaxedprune » 2. jul 2020, 07:49

FormerlyKnownAs skrev:
achillaxedprune skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg har købt lidt forskelligt til det nye hus. Stolene er Burma teak og rattan.


Sikke nogle vidunderlige ting! Hvor er de fra? :love2:


Myanmar. Vi er igang med at få pakket lejligheden ned drude og har bestilt det med hjem fra en snedker. Håndlavet og håndmalet det hele. Og meeeega billigt


Jeg er vildt misundelig. Super skønne møbler! :gogo:
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 2. jul 2020, 08:48

achillaxedprune skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
achillaxedprune skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg har købt lidt forskelligt til det nye hus. Stolene er Burma teak og rattan.


Sikke nogle vidunderlige ting! Hvor er de fra? :love2:


Myanmar. Vi er igang med at få pakket lejligheden ned drude og har bestilt det med hjem fra en snedker. Håndlavet og håndmalet det hele. Og meeeega billigt


Jeg er vildt misundelig. Super skønne møbler! :gogo:


Tak. Jeg er så glad for at vi kunne få det med. Vi nåede jo ikke at købe noget som helst af kunst eller lign som minde derfra.
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf DetSorteCirkus » 2. jul 2020, 16:51

Jeg mangler en skuffe i mit lille soveværelse, da begge kommoder er fyldt og også ryddet op.
Jeg har derfor købt sådan én her med 22 rum, som kan hænges på døren. Her vil jeg have diverse ting til personlig pleje, som hurtigt bliver lidt rodet i en skuffe. En lomme til hver kategori. Jeg håber, at det vil give et bedre overblik, og så vil det i hvert fald frigive den ønskede skuffe. Win-win.

Screenshot 2020-07-02 at 18.44.47.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Dit seneste køb til boligen?

Indlægaf DetSorteCirkus » 5. jul 2020, 12:57

Flodhesteformerede dessertskeer.

Screenshot 2020-07-05 at 14.52.17.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7

Tilbage til "Bolig"