Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 6. feb 2016, 12:17

ManicNinja skrev:
Viskelæder skrev:
Daine skrev:
Viskelæder skrev:
Daine skrev:Det lyder helt vildt hyggeligt, Viskelæder :lun:

Jeg fik hanket op i mig selv, så jeg har fået flyttet +30 kasser ned i pulterrummet OG jeg har været i bad.

Min lejlighed er så mærkelig tom nu.


Skal du flytte, eller er det bare for oprydningens skyld?


Jeg skal flytte her til den 1. og for ikke at få stress til sidst (det kan gå hen og blive lidt presset med tid), så er jeg begyndt at pakke ned. Så opmagasinerer jeg det hos mine forældre :)


På den måde :) Godt tænkt i fht. at være tidligt ude. Flytning kan være så drænende!
Glæder du dig? :)


Har sådan en tanke om, at flytning burde være en straf, man kunne idømme folk. Fx "for røveriet mod Bylderup-Bov Sparekasse idømmes du hermed ti flytninger i træk!"
Tror virkelig, det kunne virke præventivt - mange potentielle bankrøvere ville nok betænke sig og liiiige bede om et bevilget overtræk i stedet ...
HADER at flytte! Sejt du er ude i god tid, Daine!


Tak :D Min familie var sådan lidt "Ej, du behøver da ikke starte allerede nu, det tager da kun en weekend at flytte?". De har vist ikke helt indset, HVOR meget skrammel jeg har der skal pakkes ned!
Indtil videre har jeg pakket ca. 80 kasser ned (dog er det ikke tradtionelle flyttekassestørrelse, jeg bruger primært bogkasser inde fra arbejde. De passer fint i størrelse til tunge ting) og jeg er langt fra færdig endnu!! :lol:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 6. feb 2016, 12:19

Men jeg GLÆDER mig til at indrette mit nye hjem. Jeg elsker at flytte rundt og lave nye løsninger. Jeg har ikke en vildt god stil (eller nærmere, jeg har ingen stil :lol: ), men det er hjemme og jeg føler mig godt tilpas med det :)
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 6. feb 2016, 15:30

Daine skrev:Men jeg GLÆDER mig til at indrette mit nye hjem. Jeg elsker at flytte rundt og lave nye løsninger. Jeg har ikke en vildt god stil (eller nærmere, jeg har ingen stil :lol: ), men det er hjemme og jeg føler mig godt tilpas med det :)



Jaaaa, det er det bedste (det eneste gode?) ved at flytte! Når man skal indrette og gøre det til sit nye hjem :)
3
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 287
Likede indlæg: 3206

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 6. feb 2016, 15:54

Viskelæder skrev:Jeg har haft en hård uge på arbejde, så jeg forkæler mig selv i dag. Stod tidligt op (selvom jeg så film indtil kl 4 i nat :træt: ), kørte op på stranden, holdt solokoncert og hørte Mads & Monopolet i bilen og gik en tur ved vandet.
Nu har jeg lige lavet en mega lækker brunch til mig selv :love:

Årh det der med lige at kunne køre en smut til stranden, det kan virkelig få mig til at overveje at anskaffe en bil. Det må være lækkert bare at kunne gøre, når man lige synes man trænger.
4
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 6. feb 2016, 15:56

klumphen skrev:
Viskelæder skrev:Jeg har haft en hård uge på arbejde, så jeg forkæler mig selv i dag. Stod tidligt op (selvom jeg så film indtil kl 4 i nat :træt: ), kørte op på stranden, holdt solokoncert og hørte Mads & Monopolet i bilen og gik en tur ved vandet.
Nu har jeg lige lavet en mega lækker brunch til mig selv :love:

Årh det der med lige at kunne køre en smut til stranden, det kan virkelig få mig til at overveje at anskaffe en bil. Det må være lækkert bare at kunne gøre, når man lige synes man trænger.


Det er også bare så dejligt. Det tager ca 30-40 min hver vej, og det kan bare være så godt, hvis man trænger til at få renset hovedet igennem med blæst og lyden af bølger :)
3
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 6. feb 2016, 17:12

Stranden er det bedste :love: Min by er nærmest omringet af en fjord, så det tager kun 10min for mig og så er jeg i heaven :love: Vandet er som terapi for mig.
4
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 6. feb 2016, 17:15

Nu har jeg slettet matchet med ham jeg mødtes med i mandags. Har ikke hørtes ham siden tirsdag, og hvis han var så interesseret, så havde han vel ladet høre fra sig.
Er vist kommet dertil, at jeg må holde pause lidt fra tinder. Uanset hvor meget jeg meget, jeg ønsker en kæreste, og hvor klar jeg er, så er det blevet lidt for meget "samlebåndsarbejde".
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 6. feb 2016, 17:18

Planten skrev:Nu har jeg slettet matchet med ham jeg mødtes med i mandags. Har ikke hørtes ham siden tirsdag, og hvis han var så interesseret, så havde han vel ladet høre fra sig.
Er vist kommet dertil, at jeg må holde pause lidt fra tinder. Uanset hvor meget jeg meget, jeg ønsker en kæreste, og hvor klar jeg er, så er det blevet lidt for meget "samlebåndsarbejde".


Nej, ham er der vist ikke så meget fremtid i så :ae:

Det lyder fornuftigt med en pause - det tror jeg at alle har brug for en gang imellem, hvis man skal holde gejsten :)
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 6. feb 2016, 17:52

Skralde skrev:
Planten skrev:Nu har jeg slettet matchet med ham jeg mødtes med i mandags. Har ikke hørtes ham siden tirsdag, og hvis han var så interesseret, så havde han vel ladet høre fra sig.
Er vist kommet dertil, at jeg må holde pause lidt fra tinder. Uanset hvor meget jeg meget, jeg ønsker en kæreste, og hvor klar jeg er, så er det blevet lidt for meget "samlebåndsarbejde".


Nej, ham er der vist ikke så meget fremtid i så :ae:

Det lyder fornuftigt med en pause - det tror jeg at alle har brug for en gang imellem, hvis man skal holde gejsten :)

Ja, jeg kan bare stadig ikke forstå, hvorfor vi er så mange søde mennesker derude i verden, der ikke kan finde en kæreste, når nu vi gerne vil :-D
3
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 6. feb 2016, 17:59

Jeg bliver totalt ignoreret - altså virkelig en fornærmet "silent treatment" :lol:
manden er 32 år gammel og har virkelig formået at præsenteret sig som en moden fyr - men grundet en misforståelse, så er jeg totalt lagt på is. Ikke engang den meget venlige "nå men det var dejligt at snakke med dig, kan være vi snakkes ved en dag"-sms ignoreres :lol:

jeeeeeez altså :D

edit: okay jeg griner, men jeg har dælme også tudet lidt over det - den gør nas :genert:
Senest rettet af malou_43 6. feb 2016, 18:03, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2405
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Singletråden

Indlægaf Elvispop » 6. feb 2016, 18:02

Planten skrev:
Skralde skrev:
Planten skrev:Nu har jeg slettet matchet med ham jeg mødtes med i mandags. Har ikke hørtes ham siden tirsdag, og hvis han var så interesseret, så havde han vel ladet høre fra sig.
Er vist kommet dertil, at jeg må holde pause lidt fra tinder. Uanset hvor meget jeg meget, jeg ønsker en kæreste, og hvor klar jeg er, så er det blevet lidt for meget "samlebåndsarbejde".


Nej, ham er der vist ikke så meget fremtid i så :ae:

Det lyder fornuftigt med en pause - det tror jeg at alle har brug for en gang imellem, hvis man skal holde gejsten :)

Ja, jeg kan bare stadig ikke forstå, hvorfor vi er så mange søde mennesker derude i verden, der ikke kan finde en kæreste, når nu vi gerne vil :-D


Fordi vi er blevet gamle, sære, krævende og forvendte med at bestemme alt selv.
2
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 6. feb 2016, 18:23

malou_43 skrev:Jeg bliver totalt ignoreret - altså virkelig en fornærmet "silent treatment" :lol:
manden er 32 år gammel og har virkelig formået at præsenteret sig som en moden fyr - men grundet en misforståelse, så er jeg totalt lagt på is. Ikke engang den meget venlige "nå men det var dejligt at snakke med dig, kan være vi snakkes ved en dag"-sms ignoreres :lol:

jeeeeeez altså :D

edit: okay jeg griner, men jeg har dælme også tudet lidt over det - den gør nas :genert:


Prøv lige at fortæl om misforståelsen :)
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 6. feb 2016, 18:27

Elvispop skrev:
Planten skrev:
Skralde skrev:
Planten skrev:Nu har jeg slettet matchet med ham jeg mødtes med i mandags. Har ikke hørtes ham siden tirsdag, og hvis han var så interesseret, så havde han vel ladet høre fra sig.
Er vist kommet dertil, at jeg må holde pause lidt fra tinder. Uanset hvor meget jeg meget, jeg ønsker en kæreste, og hvor klar jeg er, så er det blevet lidt for meget "samlebåndsarbejde".


Nej, ham er der vist ikke så meget fremtid i så :ae:

Det lyder fornuftigt med en pause - det tror jeg at alle har brug for en gang imellem, hvis man skal holde gejsten :)

Ja, jeg kan bare stadig ikke forstå, hvorfor vi er så mange søde mennesker derude i verden, der ikke kan finde en kæreste, når nu vi gerne vil :-D


Fordi vi er blevet gamle, sære, krævende og forvendte med at bestemme alt selv.

Beklager, men det beskriver slet ikke mig.
3
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 6. feb 2016, 18:28

Ja Malou, jeg vil også gerne høre mere om misforståelsen. Og er det en mand, du har mødt?
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 6. feb 2016, 18:38

Jeg kunne godt lige bruge at blive rynket i et karbad.. Især hvis der var et tv og noget frugt/snacks :dåne:
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"