Bio Oil

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Bio Oil

Indlægaf FrøkenM » 6. feb 2016, 10:45

Jeg er blevet opereret for snart fem uger siden og arret er - for at sige det mildt ikke særlig kønt :tie:

Jeg ved godt, at der går noget tid før det kan forventes at være nogenlunde pænt, men tænker alligevel at der måske kan gøres noget for at hjælpe det på vej. Det er hævet, rødt og en anelse ujævnt.

Jeg har læst mig til at Bio Oil kan hjælpe på det, men har I nogle erfaringer? :)

Billede
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Bio Oil

Indlægaf Pandesteg » 6. feb 2016, 12:00

Jeg har brugt biooil på flere ar i længere tid og synes ikke jeg rigtig kan se nogen forbedring.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Bio Oil

Indlægaf FrøkenM » 6. feb 2016, 12:04

Fio skrev:Nu ved jeg godt du spørger om erfaringer med Bio Oil, men vil bare anbefale dig denne http://www.omega-pharma.dk/scars/hvordan_virker_kelo-cote_.aspx, og så E-vitaminolie http://dk.iherb.com/Nature-s-Bounty-Vitamin-E-Oil-30-000-IU-2-5-fl-oz-74-ml/32093, tror de har været medvirkende til, at mine operationsar er usynlige i dag.

Bio Oil ved jeg godt mange køber, men der er bla. parfume i, det ville jeg ikke bryde mig om at komme på et nyopereret sted.

Mange tak for dine anbefalinger :gogo: det skal jeg helt sikkert lige kigge nærmere på :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Bio Oil

Indlægaf FrøkenM » 6. feb 2016, 12:05

Pandesteg skrev:Jeg har brugt biooil på flere ar i længere tid og synes ikke jeg rigtig kan se nogen forbedring.

Tak for svar :) måske er det ikke lige det jeg skal forsøge så. Vil gerne have noget som virker :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Bio Oil

Indlægaf Annione » 6. feb 2016, 17:03

E vitamin kapsler har jeg hørt meget godt om, i forbindelse med ar.
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Bio Oil

Indlægaf FrøkenM » 7. feb 2016, 08:05

Annione skrev:E vitamin kapsler har jeg hørt meget godt om, i forbindelse med ar.

Det må undersøges :gogo:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Bio Oil

Indlægaf FrøkenM » 7. feb 2016, 08:13

FruDulle skrev:Helt klar gå efter e-vitaminolie

Tak :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Bio Oil

Indlægaf Skinkehunden » 7. feb 2016, 16:16

Jeg har brugt bio-oil på mit OP-ar, bruger det stadig et par gange om ugen men det er fordi maveskindet klør pga graviditet.

Første billede er 4 mdr efter OP (som var 3 sep. 2014)

Mave og ar 4 mdr efter fødslen.JPG


Og et frisk billede her ca 19 mdr efter OP (og jeg er så lige gået ind i 36 uge så en ordentligt ballonmave :genert: )

19 mdr efter op.jpg


Tror ikke man kan smøre det meget pænere men det er vel lige som med strækmærker - det bliver pænere og blegere med tiden :)
2
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Bio Oil

Indlægaf FrøkenM » 7. feb 2016, 16:34

Gerbilwoman skrev:Jeg har brugt bio-oil på mit OP-ar, bruger det stadig et par gange om ugen men det er fordi maveskindet klør pga graviditet.

Første billede er 4 mdr efter OP (som var 3 sep. 2014)

Mave og ar 4 mdr efter fødslen.JPG


Og et frisk billede her ca 19 mdr efter OP (og jeg er så lige gået ind i 36 uge så en ordentligt ballonmave :genert: )

19 mdr efter op.jpg


Tror ikke man kan smøre det meget pænere men det er vel lige som med strækmærker - det bliver pænere og blegere med tiden :)

Det er godt nok blevet pænt - tak fordi du viser det :)

Jeg tror du har ret i at det bare skal have tid, men ville gerne fremskynde processen lidt :lol:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Bio Oil

Indlægaf Skinkehunden » 7. feb 2016, 16:40

FrøkenM skrev:
Gerbilwoman skrev:Jeg har brugt bio-oil på mit OP-ar, bruger det stadig et par gange om ugen men det er fordi maveskindet klør pga graviditet.

Første billede er 4 mdr efter OP (som var 3 sep. 2014)

Mave og ar 4 mdr efter fødslen.JPG


Og et frisk billede her ca 19 mdr efter OP (og jeg er så lige gået ind i 36 uge så en ordentligt ballonmave :genert: )

19 mdr efter op.jpg


Tror ikke man kan smøre det meget pænere men det er vel lige som med strækmærker - det bliver pænere og blegere med tiden :)

Det er godt nok blevet pænt - tak fordi du viser det :)

Jeg tror du har ret i at det bare skal have tid, men ville gerne fremskynde processen lidt :lol:


Det skader i hvert fald heller ikke at smøre, huden har helt sikkert godt af ekstra fugt og pleje mens der foregår en masse heling dybere i lagene :) Og jeg kunne i hvert fald godt mærke arret omkring navlen da jeg var ca midtvejs i denne graviditet og det lindrede helt vildt at smøre godt med olie på så noget gør det jo :D
2
Formerly known as Gerbilwoman :)

Tilbage til "Skønhed"