Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Singletråden

Indlægaf Guldfisk » 6. feb 2016, 18:42

Elvispop skrev:
Planten skrev:
Skralde skrev:
Planten skrev:Nu har jeg slettet matchet med ham jeg mødtes med i mandags. Har ikke hørtes ham siden tirsdag, og hvis han var så interesseret, så havde han vel ladet høre fra sig.
Er vist kommet dertil, at jeg må holde pause lidt fra tinder. Uanset hvor meget jeg meget, jeg ønsker en kæreste, og hvor klar jeg er, så er det blevet lidt for meget "samlebåndsarbejde".


Nej, ham er der vist ikke så meget fremtid i så :ae:

Det lyder fornuftigt med en pause - det tror jeg at alle har brug for en gang imellem, hvis man skal holde gejsten :)

Ja, jeg kan bare stadig ikke forstå, hvorfor vi er så mange søde mennesker derude i verden, der ikke kan finde en kæreste, når nu vi gerne vil :-D


Fordi vi er blevet gamle, sære, krævende og forvendte med at bestemme alt selv.


"Forvænte" - sagt under dække af, at jeg er sær og krævende nok til gerne at måtte påpege det - håber jeg ;)

Og til emnet, og for at distrahere fra, at jeg er et forfærdeligt menneske:

Tinder er jo overfladisk, og meget: "nu har jeg lavet en profil, for nu er jeg klar til en kæreste!"
Jeg bliver også nemt træt af det. Især at forsøge at starte unik, interessant, sød, sjov samtale op med en ny - igen, igen.
Eller gå på date og sidde og stille de samme spørgsmål igen, igen.

Og finde ud af, at jeg ikke er et bedre menneske, end at jeg hurtigt får svært ved at skelne dem fra hinanden, hvis jeg skriver med mere end en. Men at skrive kun med en, der kan vise sig at være en nitte, også føles som tidsspilde.

Men jeg har en date på fredag, så nu skal jeg bare holde interessen (altså min egen) ved lige indtil da. Jeg er muligvis en del af zapper-generationen, så det er min udfordring lige nu. Måske Tinder alligevel kan gøre mig til et bedre menneske :)
3
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 6. feb 2016, 18:45

Nej vi har skrevet sammen i 2-3 uger hver dag, og vi havde i onsdags snakket om at mødes snart - Aka inden for de næste dage (weekend). Han bor 70 km fra mig.
Jeg kommer hjem fredag midt eftermiddag, han har ikke svaret mine beskeder siden torsdag aften, det er helt okay - dog usædvanligt . Jeg skriver til ham der, intet svar. Jeg skriver om aftenen også, intet svar. Jeg går på dating.dk og kan se han er 1 km fra mig. Underligt tænker jeg. Han kender ingen her, hvilket han fortalte i onsdags, da vi snakkede om at mødes :) Sidste lørdag var han her - kunne jeg se på dating - om formiddagen. Derfor det undrede mig ekstra meget (det lyder til jeg stalker - det gør jeg altså ikke, det står fremme, da jeg ikke kigger meget profiler derinde ;) )

Jeg tænker "nå fedt, han er måske på date" - hvilket jeg så skriver at hvis det er tilfældet, så er det dejligt for ham, håber det går godt, men at vi nok så stopper med at skrive her, hvis det er :) Jeg har haft ufattelig mange "uheld" med mænd, hvilket han godt ved :) Jeg hører intet fra ham. Her i formiddags skriver han så at det var da træls det skulle ende sådan her fordi han bare spiser pizza og spiller playstation, men det måtte jeg da helt selv om og jeg måtte have det godt. Jeg bliver lidt forskrækket og undskylder, hvis jeg har taget fejl, jeg ville bare dække min egen røv og være ærlig. Han har ikke svaret mig hele dagen, jeg sendte den sidste sms kl 16. og har slettet hans nummer.

Der er tydeligvis tale om en misforståelse (og ja kan godt være det var dumt at skrive det af mig, men jeg har mine grunde, hvilket jeg har fortalt). Jeg havde set frem til at møde ham.

Jeg tænker han har været på en god date, overnattet, og så er det jo en god måde at slippe af med mig på :/

Jeg er bare ked af sådan at blive lagt på is, når jeg faktisk undskylder og bare gerne vil afslutte den ordentlig - vi har trods alt skrevet konstant sammen i 3 uger. Jeg kommer videre, det er bare skrift i de uger - det handler ikke rigtig om ham, mere handlingerne og det hele :)
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 6. feb 2016, 18:46

Lige for at pointere - jeg kræver ikke at man ikke må se andre, mens man skriver sammen. SLET IKKE. Jeg er bare imod, at man fx samler på dates og aftaler møde med en, mens man allerede har aftalt date med en anden. Dette var jeg også klar i mælet om, at jeg ikke acceptere, hvis man vil på date med mig. Det vil jeg ikke lave om :)
1
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 6. feb 2016, 18:51

HA, så fik man en sms fra ham - aj altså, jeg synes stadig det er noget underligt noget
0
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Singletråden

Indlægaf Guldfisk » 6. feb 2016, 18:56

malou_43 skrev:HA, så fik man en sms fra ham - aj altså, jeg synes stadig det er noget underligt noget


Det lyder også noget underligt, at man ikke kan svare et par dage, fordi man spiller playstation?
Altså jeg kan godt selv forsvinde fra datingprofiler og Tinder et par dage, men hvis jeg skrev intensivt med en person, kunne jeg nok godt lige smide en besked til at forklare det. Eller i det mindste ikke være fornærmet, hvis de stiller spørgsmål til det.
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 6. feb 2016, 19:02

malou_43 skrev:Nej vi har skrevet sammen i 2-3 uger hver dag, og vi havde i onsdags snakket om at mødes snart - Aka inden for de næste dage (weekend). Han bor 70 km fra mig.
Jeg kommer hjem fredag midt eftermiddag, han har ikke svaret mine beskeder siden torsdag aften, det er helt okay - dog usædvanligt . Jeg skriver til ham der, intet svar. Jeg skriver om aftenen også, intet svar. Jeg går på dating.dk og kan se han er 1 km fra mig. Underligt tænker jeg. Han kender ingen her, hvilket han fortalte i onsdags, da vi snakkede om at mødes :) Sidste lørdag var han her - kunne jeg se på dating - om formiddagen. Derfor det undrede mig ekstra meget (det lyder til jeg stalker - det gør jeg altså ikke, det står fremme, da jeg ikke kigger meget profiler derinde ;) )

Jeg tænker "nå fedt, han er måske på date" - hvilket jeg så skriver at hvis det er tilfældet, så er det dejligt for ham, håber det går godt, men at vi nok så stopper med at skrive her, hvis det er :) Jeg har haft ufattelig mange "uheld" med mænd, hvilket han godt ved :) Jeg hører intet fra ham. Her i formiddags skriver han så at det var da træls det skulle ende sådan her fordi han bare spiser pizza og spiller playstation, men det måtte jeg da helt selv om og jeg måtte have det godt. Jeg bliver lidt forskrækket og undskylder, hvis jeg har taget fejl, jeg ville bare dække min egen røv og være ærlig. Han har ikke svaret mig hele dagen, jeg sendte den sidste sms kl 16. og har slettet hans nummer.

Der er tydeligvis tale om en misforståelse (og ja kan godt være det var dumt at skrive det af mig, men jeg har mine grunde, hvilket jeg har fortalt). Jeg havde set frem til at møde ham.

Jeg tænker han har været på en god date, overnattet, og så er det jo en god måde at slippe af med mig på :/

Jeg er bare ked af sådan at blive lagt på is, når jeg faktisk undskylder og bare gerne vil afslutte den ordentlig - vi har trods alt skrevet konstant sammen i 3 uger. Jeg kommer videre, det er bare skrift i de uger - det handler ikke rigtig om ham, mere handlingerne og det hele :)

Jeg ville også finde det lidt, hvis ikke ret, suspekt.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 6. feb 2016, 19:02

Marioneta skrev:
malou_43 skrev:HA, så fik man en sms fra ham - aj altså, jeg synes stadig det er noget underligt noget


Kørte han 70 km for at spille playstation og spise pizza? Med hvem, hvis han siger, han ikke kender nogen i din by? Hmmm :gruble:

Hvad skrev han?


Det sagde han intet om. Jeg har heller ikke spurgt. Jeg synes bare det lyder til, at han har været på overnattende date (da jeg kunne se i morges at han stadig var her til morgen) - og bare ikke vil stå ved det. Og det her drama så er en let måde at komme ud af det på.

At han lige skal tænke tingene igennem?!?! at han var ærlig og ikke ville beskyldes for noget, for så gad han ikke kontakt. :tie:

Jeg tror jeg skal en tur på dating og kigge igen :lol: :cool:
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 6. feb 2016, 19:28

Juki skrev:
malou_43 skrev:Nej vi har skrevet sammen i 2-3 uger hver dag, og vi havde i onsdags snakket om at mødes snart - Aka inden for de næste dage (weekend). Han bor 70 km fra mig.
Jeg kommer hjem fredag midt eftermiddag, han har ikke svaret mine beskeder siden torsdag aften, det er helt okay - dog usædvanligt . Jeg skriver til ham der, intet svar. Jeg skriver om aftenen også, intet svar. Jeg går på dating.dk og kan se han er 1 km fra mig. Underligt tænker jeg. Han kender ingen her, hvilket han fortalte i onsdags, da vi snakkede om at mødes :) Sidste lørdag var han her - kunne jeg se på dating - om formiddagen. Derfor det undrede mig ekstra meget (det lyder til jeg stalker - det gør jeg altså ikke, det står fremme, da jeg ikke kigger meget profiler derinde ;) )

Jeg tænker "nå fedt, han er måske på date" - hvilket jeg så skriver at hvis det er tilfældet, så er det dejligt for ham, håber det går godt, men at vi nok så stopper med at skrive her, hvis det er :) Jeg har haft ufattelig mange "uheld" med mænd, hvilket han godt ved :) Jeg hører intet fra ham. Her i formiddags skriver han så at det var da træls det skulle ende sådan her fordi han bare spiser pizza og spiller playstation, men det måtte jeg da helt selv om og jeg måtte have det godt. Jeg bliver lidt forskrækket og undskylder, hvis jeg har taget fejl, jeg ville bare dække min egen røv og være ærlig. Han har ikke svaret mig hele dagen, jeg sendte den sidste sms kl 16. og har slettet hans nummer.

Der er tydeligvis tale om en misforståelse (og ja kan godt være det var dumt at skrive det af mig, men jeg har mine grunde, hvilket jeg har fortalt). Jeg havde set frem til at møde ham.

Jeg tænker han har været på en god date, overnattet, og så er det jo en god måde at slippe af med mig på :/

Jeg er bare ked af sådan at blive lagt på is, når jeg faktisk undskylder og bare gerne vil afslutte den ordentlig - vi har trods alt skrevet konstant sammen i 3 uger. Jeg kommer videre, det er bare skrift i de uger - det handler ikke rigtig om ham, mere handlingerne og det hele :)

Jeg ville også finde det lidt, hvis ikke ret, suspekt.


Ja gør jeg også. Og jeg tror faktisk han forventer jeg sidder og venter på, at han vil give svar til, om han vil snakke med mig igen. Det her er meget underligt. Øh nej, du er ikke den eneste mand på jorden, mate :stoned:
1
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 6. feb 2016, 19:30

Marioneta skrev:
malou_43 skrev:
Marioneta skrev:
malou_43 skrev:HA, så fik man en sms fra ham - aj altså, jeg synes stadig det er noget underligt noget


Kørte han 70 km for at spille playstation og spise pizza? Med hvem, hvis han siger, han ikke kender nogen i din by? Hmmm :gruble:

Hvad skrev han?


Det sagde han intet om. Jeg har heller ikke spurgt. Jeg synes bare det lyder til, at han har været på overnattende date (da jeg kunne se i morges at han stadig var her til morgen) - og bare ikke vil stå ved det. Og det her drama så er en let måde at komme ud af det på.

At han lige skal tænke tingene igennem?!?! at han var ærlig og ikke ville beskyldes for noget, for så gad han ikke kontakt. :tie:

Jeg tror jeg skal en tur på dating og kigge igen :lol: :cool:


Forstod bare på dit tidligere indlæg at det var hans undskyldning, hvilket var noget underligt. Nok tid til at zappe videre :)


Han kommenterede ikke på, at han var i min by. Overhovedet. Det lyder til at han gerne vil køre det hele over på mig, hans mening om min reaktion/beskyldning - og han skrev, at han lige ville tænke om han ville fortsætte med at skrive. ØH?!

Jeg skrev at det havde været en fornøjelse at snakke med ham, at jeg havde glædet mig til at møde ham - men det nu var helt okay, hvis ikke :D
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 6. feb 2016, 19:38

Guldfisk skrev:Tinder er jo overfladisk, og meget: "nu har jeg lavet en profil, for nu er jeg klar til en kæreste!"
Jeg bliver også nemt træt af det. Især at forsøge at starte unik, interessant, sød, sjov samtale op med en ny - igen, igen.
Eller gå på date og sidde og stille de samme spørgsmål igen, igen.


Det er nok især det her, der får mig til at få lyst til pause. Jeg er altid nervøs/spændt op til et møde, og derfor bruger jeg jo egentlig meget energi på det.
0
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Singletråden

Indlægaf Guldfisk » 6. feb 2016, 19:42

malou_43 skrev:Han kommenterede ikke på, at han var i min by. Overhovedet. Det lyder til at han gerne vil køre det hele over på mig, hans mening om min reaktion/beskyldning - og han skrev, at han lige ville tænke om han ville fortsætte med at skrive. ØH?!

Jeg skrev at det havde været en fornøjelse at snakke med ham, at jeg havde glædet mig til at møde ham - men det nu var helt okay, hvis ikke :D


Folk, der tolker ens beskeder på værst mulig måde, er godt nok op ad bakke. Giv dig dog lige en chance og se det fra din side.

Eller også dækker han sig bare ind, fordi han har dårlig samvittighed.
Som da jeg var 14 og råbte ad min mor for at kigge i mine lommer, da hun fandt den pakke cigaretter, min veninde og jeg havde købt for at prøve at ryge.(ikke tiltrækkende dengang, ikke tiltrækkende nu).
0
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Singletråden

Indlægaf Guldfisk » 6. feb 2016, 19:46

Planten skrev:
Guldfisk skrev:Tinder er jo overfladisk, og meget: "nu har jeg lavet en profil, for nu er jeg klar til en kæreste!"
Jeg bliver også nemt træt af det. Især at forsøge at starte unik, interessant, sød, sjov samtale op med en ny - igen, igen.
Eller gå på date og sidde og stille de samme spørgsmål igen, igen.


Det er nok især det her, der får mig til at få lyst til pause. Jeg er altid nervøs/spændt op til et møde, og derfor bruger jeg jo egentlig meget energi på det.


Det er også irriterende, at man ikke på forhånd om, der er et eller andet ved den anden, der irriterer, eller om man har tolket nogen beskeder forkert.
Og den anden kan droppe en efter date uden nogen forklaring.

Men det er jo lige så skidt, hvis man ikke er spændt op til et møde. Så er der jo slet ingen chance.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 6. feb 2016, 19:50

Lige præcis Guldfisk - så nu må jeg holde mig til alle de mennesker, jeg ved, jeg kan lide ;)
1
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 6. feb 2016, 19:51

Guldfisk skrev:
malou_43 skrev:Han kommenterede ikke på, at han var i min by. Overhovedet. Det lyder til at han gerne vil køre det hele over på mig, hans mening om min reaktion/beskyldning - og han skrev, at han lige ville tænke om han ville fortsætte med at skrive. ØH?!

Jeg skrev at det havde været en fornøjelse at snakke med ham, at jeg havde glædet mig til at møde ham - men det nu var helt okay, hvis ikke :D


Folk, der tolker ens beskeder på værst mulig måde, er godt nok op ad bakke. Giv dig dog lige en chance og se det fra din side.

Eller også dækker han sig bare ind, fordi han har dårlig samvittighed.
Som da jeg var 14 og råbte ad min mor for at kigge i mine lommer, da hun fandt den pakke cigaretter, min veninde og jeg havde købt for at prøve at ryge.(ikke tiltrækkende dengang, ikke tiltrækkende nu).


Ja han lyder som en mand, der slet ikke kan tåle sådan noget. Og så er han da slet ikke noget for mig, for jeg er mester i at sige ting, som folk taber kæben af :fløjt:

Ja min mavefornemmelse siger netop det sidste, du skriver ;) ups ups :panik:
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 6. feb 2016, 21:48

JessicaD skrev:Ej, det lyder altså også mærkeligt, Malou. Hvis han ikke kender nogen i den by, men samtidig er der en hel dag plus overnatning. Hvis han bare var hos en ven, så havde han vel smidt dig en besked mht. at I lige kunne mødes, mens han var der alligevel? Bor du i en storby? For så er det jo ret sandsynligt, at han finder en date fra den by også.


Jeg er også ret sikker på det er det, der er sket. Og det er jo helt okay - men så melder man squ lige ud. Jeg tænker også hans "jeg skal lige tænke om jeg vil fortsætte"-bullshit handler om, at han lige skal se om den eventuelle anden gider ham - for så har han da mig i baglommen. :tie:

Jeg må indrømme, jeg har mistet interessen en del allerede. Men hvis jeg får muligheden, kan jeg da lige spørge, hvem han så besøgte her ;)

Jeg bor i en 50.000 indbyggerby, så ja, chancen for at han har en mere her, er ret stor ;)

Og er det tilfældet, så er hans "jeg er 100% ærlig", hans "jeg vil ikke holde nogen for nar" virkelig det værste ved det hele :naughty:
3

Tilbage til "Forhold og sex"