Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 5. feb 2016, 14:25

At jeg ikke kan hælde min energi på flaske og give den til folk der har brug for den. Eller sælge den. Nøøøj, jeg ville blive rig! :D

Jeg føler mig lidt som Stewie, bortset fra at jeg ikke skal i Disney World:
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 5. feb 2016, 20:56

Hver anden fredag når min dreng er blevet hentet af sin far ender jeg med at sidde 3-4 timer i sofaen og kæmpe forgæves for at holde mig vågen så jeg sidder og halvdøser og prøver at se noget i fjernsynet jeg hele tiden glemmer hvad er.
Selv hvis ikke jeg sætter mig kan jeg blive nærmest bevidstløs, jeg giver hvad jeg kan når min dreng er i nærheden men jeg falder simpelthen sammen og har ikke mere i mig når jeg når dertil.

Jeg bliver nødt til at finde på noget, jeg gider ikke gå i seng så tidligt som de tager afsted men det er jo heller ikke fedt at sidde og nærmest savle på den må og iøvrigt får jeg ondt i ryggen af at sidde på samme måde så længe.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 5. feb 2016, 21:16

hotlips skrev:Hver anden fredag når min dreng er blevet hentet af sin far ender jeg med at sidde 3-4 timer i sofaen og kæmpe forgæves for at holde mig vågen så jeg sidder og halvdøser og prøver at se noget i fjernsynet jeg hele tiden glemmer hvad er.
Selv hvis ikke jeg sætter mig kan jeg blive nærmest bevidstløs, jeg giver hvad jeg kan når min dreng er i nærheden men jeg falder simpelthen sammen og har ikke mere i mig når jeg når dertil.

Jeg bliver nødt til at finde på noget, jeg gider ikke gå i seng så tidligt som de tager afsted men det er jo heller ikke fedt at sidde og nærmest savle på den må og iøvrigt får jeg ondt i ryggen af at sidde på samme måde så længe.

Velkommen i de voksnes rækker! :devil: :D
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 6. feb 2016, 10:58

At min ene bror (godt nok for et stykke tid siden) har lavet en kommentar til et emne, hvor han basher, nedgør og nærmest er parat til at myrde dem, der begår incest.

Flot, brormand....flot!!!!!! Fortrængningen er virkelig fremherskende hos dig! :nej: :sur: :rulle:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Vixen » 6. feb 2016, 22:23

Jeg har lige haft en timelang kamp med Google Calendar, og jeg tabte kampen. :whine: I kampens hede kom jeg sågar til at SLETTE forbindelsen imellem min arbejdsmail og min arbejdskalender. Jeg tænkte vidst, at det måske kunne resette det hele, hvis jeg nu slettede den og tilføjede igen fra Google kontoen, men man skal ikke prøve sådan noget med feber... Og nu er jeg fortabt. :nej: Af én eller anden grund kan min ene kalender-app endnu godt læse arbejdskalenderen, så nu håber jeg bare på, at den bliver ved med det, ind til jeg kan få noget hjælp af en voksen. :trist:
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 6. feb 2016, 23:23

Den her knaldende hovedpine jeg har haft det meste af dagen og bare nægter at dø :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Maoam » 7. feb 2016, 07:44

At man på TV2's hjemmeside nu skal trykke "læs mere", for at læse hele den artikel, man allerede har valgt at læse ved at klikke på den.

Nej, nej, jeg stopper da midt i den og vil ikke have slutningen.

Hvad er meningen med det? Handler det om klik og annoncører? For det er sgu ikke til for brugernes fordel.
3
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf lillebjoern » 7. feb 2016, 10:44

At min kæreste har glemt at smide halvandet kilo oksekød i fryseren. Så nu må vi bare smide det ud.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 7. feb 2016, 12:58

Maoam skrev:At man på TV2's hjemmeside nu skal trykke "læs mere", for at læse hele den artikel, man allerede har valgt at læse ved at klikke på den.

Nej, nej, jeg stopper da midt i den og vil ikke have slutningen.

Hvad er meningen med det? Handler det om klik og annoncører? For det er sgu ikke til for brugernes fordel.

Ja, det har jeg også været ude for flere steder!

Måske er de ved at forberede det teknisk, til at man skal betale for at "læse mere"(?) :gruble:
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 7. feb 2016, 18:53

lillebjoern skrev:At min kæreste har glemt at smide halvandet kilo oksekød i fryseren. Så nu må vi bare smide det ud.

Er det blevet for gammelt? For normalt kan det godt holde sig nogle dage på køl - og i kan jo evt tilberede det ( bare brun det, eller lav fx en chili con carne eller kødsovs) som i så fryser ned..
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf lillebjoern » 7. feb 2016, 20:14

HappyPaww skrev:
lillebjoern skrev:At min kæreste har glemt at smide halvandet kilo oksekød i fryseren. Så nu må vi bare smide det ud.

Er det blevet for gammelt? For normalt kan det godt holde sig nogle dage på køl - og i kan jo evt tilberede det ( bare brun det, eller lav fx en chili con carne eller kødsovs) som i så fryser ned..


Det er helt gråt og lugter meget ringe. Så det tør jeg simpelthen ikke :(
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. feb 2016, 08:44

En bestemt mand der aldrig siger jeg/mig på Facebook, men altid kalder sig selv noget med sit job.
Så er der frisk kaffe til elektrikeren.
Elektrikeren skal have en god bøf til aftensmad i dag!
Det blev en kedelig søndag for elektrikeren.
Åh suk.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 8. feb 2016, 09:01

Dirtylittledevil skrev:En bestemt mand der aldrig siger jeg/mig på Facebook, men altid kalder sig selv noget med sit job.
Så er der frisk kaffe til elektrikeren.
Elektrikeren skal have en god bøf til aftensmad i dag!
Det blev en kedelig søndag for elektrikeren.
Åh suk.

Det minder mig lidt om Snoopy på taget af sit hundehus: "Piloten fra første verdenskrig ..."

Disclaimer: ja, ja, vi har vel alle en rem af huden. Det er bare ikke alle, der siger det højt :D
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ina » 8. feb 2016, 12:04

Mig selv og mit åndssvage hoved. Så stop dog!
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf lillebjoern » 8. feb 2016, 12:11

At jeg har spist en gedigen mængde hvidløg til frokost. Jeg havde lige kort fortrængt at jeg har køretime kl. 15. I en lukket bilkabine. Jeg har godt nok ondt af min kørelærer.... :fløjt:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Generelt"