Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 6. feb 2016, 09:52

Æble skrev:
achillaxedprune skrev:
Æble skrev:Æv MyGirl :(

Jeg har stadig ikk fået mens :forvirret2:


Tror det er fordi, der er noget, eller driller kroppen bare?


Er ret sikker på jeg ikke er gravid. Har taget tre tests og har ingen symptomer. Det er meganederen. Har aldrig haft så lang en cyklus før. Har ikke brug for rod i systemet ligenu :(


Øv altså :( Det mindste kroppen kan gøre, når man ikke er gravid er at opføre sig normalt og ikke lave krumspring på den her måde :ae:
1
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 6. feb 2016, 11:54

Ax – hvordan går det med dig?

Nu må den ovitrelle godt snart daffe af. I dag er testen blevet positiv, dog fem minutter over tid. Ikke tydelig-tydelig, men den kan klare strakt-arm og billede. Det er altså skide irriterende.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 6. feb 2016, 16:55

Har fået mens nu. På cd 39. Og hvad jeg tror er dpo 19. Håber næste cyklus arter sig bedre.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 6. feb 2016, 18:20

Vi har sagt det før. Men skal vi ikke gøre det? Altså tømme tråden her i februar (marts for os med de lidt ..hrm.. Længere cyklus) :D (på den gode måde) :preggo1: :preggo2:
2
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 6. feb 2016, 18:42

Øv, æble :( Må din næste cyklus blive kortere – og selvfølgelig uden mens, men med en lille reje :lun:

Og jo – jeg stemmer for, at vi tømmer tråden i februar og marts :preggo1: :preggo2:
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 6. feb 2016, 18:58

Du er allerede godt på vej ud :kys:
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 6. feb 2016, 19:51

Æble skrev:Du er allerede godt på vej ud :kys:


Nja, her om aftenen kan jeg godt tro lidt på, at jeg er på vej videre. Mest fordi det i aften er anden aften i streg, hvor jeg har den ledeste kvalme og uanset hvor meget jeg spiser, så føles min mave tom efter ti minutter. Og min vanvittigt oppustede mave :-D

Men, men, men.. Der er absolut intet i løbet af dagen og dét at testen bliver mindre tydelig taler nok (desværre) sit eget sprog. Øv!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 6. feb 2016, 20:39

Jeg smutter meget gerne i marts, og så da meget gerne, at tråden var tom inden da :)

Mærker for første gang tvivl og modløshed omkring babykonceptet. Håber lidt, det er mens hormoner :genert:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf achillaxedprune » 7. feb 2016, 07:24

alfe skrev:Ax – hvordan går det med dig?

Nu må den ovitrelle godt snart daffe af. I dag er testen blevet positiv, dog fem minutter over tid. Ikke tydelig-tydelig, men den kan klare strakt-arm og billede. Det er altså skide irriterende.


Tak for du spørger. :kys:

Jamen, det går okay... Jeg har dog temmelig ofte relativt ondt i maven - jag, som mens-smerter. Men jeg har læst mig frem til, at det kan være en bivirkning af lutinus, så jeg forsøger ikke at tolke så meget på det. Jeg har også en del kvalme, og jeg tror jeg har fået svamp. Ikke helt slemt, men jeg tror der er noget under opsejling... Det klør og jeg er lidt irriteret dernede. Ja, man er lækker når man går igennem sådan en behandling her. Christ, altså. :s

Men på den positive side, så kan jeg mærke, at jeg er hård lige der, hvor livmoderen sidder...det tolker jeg som et godt tegn. Den må være meget tyk og parat til børn, når man kan mærke den på den måde, tænker jeg.

Mit humør svinger en del, synes jeg... Men jeg vælger, at tro på jeg er blevet gravid. Jeg har ikke taget nogen test, men venter til blodprøven skal tages på fredag.

Jeg havde også hele tiden haft på fornemmelsen, at når først æg og sædcelle mødtes, så skulle det nok gå... Det har godt nok taget over 2,5 år, at komme hertil (smed spiralen i juni 2013), men nu er den der! Jeg har fået komplimenter for min udvilking under behandlingen (pæn slimhinde, masser af æg osv.), og jeg er bare en babymaking-maskine...! Og æggene, var alligevel dyrket i 5 dage, så der er en endnu større chance for de klarer den. Og jeg har fået 2! Der må da være gevinst.

Faktisk tænker jeg slet ikke på, hvordan vi skal videre, hvis der ikke er gevinst. Det kan jeg slet ikke holde ud at tænke på, og gør mig bare uendelig trist. Så det skubber jeg væk, og tror på, at vores b*rn er godt igang med at udvikle sig inde i min mave as we speak! :)
Senest rettet af achillaxedprune 7. feb 2016, 07:28, rettet i alt 1 gang.
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf achillaxedprune » 7. feb 2016, 07:27

alfe skrev:
Æble skrev:Du er allerede godt på vej ud :kys:


Nja, her om aftenen kan jeg godt tro lidt på, at jeg er på vej videre. Mest fordi det i aften er anden aften i streg, hvor jeg har den ledeste kvalme og uanset hvor meget jeg spiser, så føles min mave tom efter ti minutter. Og min vanvittigt oppustede mave :-D

Men, men, men.. Der er absolut intet i løbet af dagen og dét at testen bliver mindre tydelig taler nok (desværre) sit eget sprog. Øv!


Intet er sikkert endnu... Hvis jeg vardig, så ville jeg lade være med at teste mere og vente med at teste til den 11. Ingen grund til du bliver så ked afdet, når nu svaret ikke er sikkert.

Jeg hepper på gevinst! :preggo1: :preggo2:
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 7. feb 2016, 08:00

Min monitor burde været steget i dag. Det gjorde den ikke. Jeg gider fandme heller ikke noget rod med cyklus, det kan jeg simpelthen ikke overskue igen.
Jeg plejer at få max/æl på dag 12-13 efter 2 dage med høj. Er på dag 10-11 i dag (afhængigt af hvornår mens reelt startede).

Æblet, godt mens kom selv om det godt nok var en lang cyklus.
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf achillaxedprune » 7. feb 2016, 10:00

MyGirl skrev:Jeg smutter meget gerne i marts, og så da meget gerne, at tråden var tom inden da :)

Mærker for første gang tvivl og modløshed omkring babykonceptet. Håber lidt, det er mens hormoner :genert:


Det er også vildt hårdt, at blive skuffet måned efter måned. Jeg har også været medløs og trist mange gange... Tror de fleste oplever det.

Det er også ok, at være lidt trist, synes jeg... Men du får lige et par preggo-smileyer: :preggo1: :preggo2:
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 7. feb 2016, 10:14

achillaxedprune skrev:
alfe skrev:Ax – hvordan går det med dig?

Nu må den ovitrelle godt snart daffe af. I dag er testen blevet positiv, dog fem minutter over tid. Ikke tydelig-tydelig, men den kan klare strakt-arm og billede. Det er altså skide irriterende.


Tak for du spørger. :kys:

Jamen, det går okay... Jeg har dog temmelig ofte relativt ondt i maven - jag, som mens-smerter. Men jeg har læst mig frem til, at det kan være en bivirkning af lutinus, så jeg forsøger ikke at tolke så meget på det. Jeg har også en del kvalme, og jeg tror jeg har fået svamp. Ikke helt slemt, men jeg tror der er noget under opsejling... Det klør og jeg er lidt irriteret dernede. Ja, man er lækker når man går igennem sådan en behandling her. Christ, altså. :s

Men på den positive side, så kan jeg mærke, at jeg er hård lige der, hvor livmoderen sidder...det tolker jeg som et godt tegn. Den må være meget tyk og parat til børn, når man kan mærke den på den måde, tænker jeg.

Mit humør svinger en del, synes jeg... Men jeg vælger, at tro på jeg er blevet gravid. Jeg har ikke taget nogen test, men venter til blodprøven skal tages på fredag.

Jeg havde også hele tiden haft på fornemmelsen, at når først æg og sædcelle mødtes, så skulle det nok gå... Det har godt nok taget over 2,5 år, at komme hertil (smed spiralen i juni 2013), men nu er den der! Jeg har fået komplimenter for min udvilking under behandlingen (pæn slimhinde, masser af æg osv.), og jeg er bare en babymaking-maskine...! Og æggene, var alligevel dyrket i 5 dage, så der er en endnu større chance for de klarer den. Og jeg har fået 2! Der må da være gevinst.

Faktisk tænker jeg slet ikke på, hvordan vi skal videre, hvis der ikke er gevinst. Det kan jeg slet ikke holde ud at tænke på, og gør mig bare uendelig trist. Så det skubber jeg væk, og tror på, at vores b*rn er godt igang med at udvikle sig inde i min mave as we speak! :)


Jeg håber, håber, håber at du står med en flot, positiv blodprøve lige om snart! :preggo1: :preggo2:
2
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 7. feb 2016, 10:17

Mine tests har som forventet været ovitrelle. Løbet er kort her – min menstruation er netop startet. Jeg er helt okay, men skal lige finde ud af, hvad mit næste træk er. Jeg springer nok næste forsøg over, da det ellers falder sammen med min vinterferie i Jylland. Jeg skulle have startet hormoner på tirsdag, til scanning på cd 8, som jo er i starten af næste uge og så muligvis en scanning nogle dage efter. Så – det falder temmelig dumt.
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf achillaxedprune » 7. feb 2016, 10:29

alfe skrev:Mine tests har som forventet været ovitrelle. Løbet er kort her – min menstruation er netop startet. Jeg er helt okay, men skal lige finde ud af, hvad mit næste træk er. Jeg springer nok næste forsøg over, da det ellers falder sammen med min vinterferie i Jylland. Jeg skulle have startet hormoner på tirsdag, til scanning på cd 8, som jo er i starten af næste uge og så muligvis en scanning nogle dage efter. Så – det falder temmelig dumt.


Ej, hvor nedern... Altså, jeg vil ikke give dig falske forhåbninger, men jeg fik at vide, at man godt kunne bløde selvom man er gravid... Nu er jeg selvfølgelig også igennem et mere aggressivt forløb end dig, regner jeg med, men jeg fik at vide at intet var sikkert før end den dag, de sagde jeg skulle teste.

Men altså, godt at læse du er ok med det, hvis nu løbet er kørt i denne omgang. :kram:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Graviditet"