Hjælp har virkelig brug for det....

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Hjælp har virkelig brug for det....

Indlægaf Forvirretdreng » 7. feb 2016, 02:23

Okay, jeg har været sammen med en pige i 6-7 måneder nu, hun har slået op omkring 6-7 gange, men er kommet tilbage hvergang fordi hun ikke kunne uden siger hun, men her fortiden dør den helt ud, og hun siger at hun bare vil være venner, her er præcis hvad hun skrev:

Jeg har bare ikke de følelser. Men alligevel elsker jeg dig, fordi du er som du er. Du er det mest loyale menneske jeg har mødt, og for en gang skyld i mit liv, får du mig til at føle at jeg er god nok. Jeg har det virkeligt sådan her; jeg kan aldrig undvære dig. Men vi kan ikke være sammen sammen, for det er ikke det jeg vil. Lige nu er jeg helt nede... Men det er nok bare angst... Snakkede lidt med en i går, men tror jeg dropper det, så jeg ikke mister dig. Men jeg forstår du ikke kan være venner, er bare så ulykkelig over at skulle miste dig nu.....


Hvad fanden skal jeg gøre, alle siger jeg skal droppe hende, men forhelved elsker hende overdrevet, hvad mener i er hun over mig, hvad skal jeg gøre, vil ikke være hendes ven og se på at hun dater en anden...
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hjælp har virkelig brug for det....

Indlægaf Annione » 7. feb 2016, 05:04

Selv den første unge, voldsomme kærlighed kan gå over. Også selvom det ikke føles sådan lige nu.

Hun vil ikke have dig nok, hun elsker dig ikke nok. Længere er den ikke. Vil du spilde tiden på én, der ikke elsker dig nok?
Jeg er ikke i tvivl om, at hun tror hun elsker dig.
1
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hjælp har virkelig brug for det....

Indlægaf JoyNips » 7. feb 2016, 07:41

6-7 breakups på 6-7 måneder? Hun søger da vist drama i sit liv...
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hjælp har virkelig brug for det....

Indlægaf achillaxedprune » 7. feb 2016, 08:28

Jeg tror, at hun elsker den bekæftelse, som du giver hende.

Du må da miste en masse selvværd, ved at blive valgt fra så tit... Og det kan være en bitch at få op igen, det selvværd. Så pas på dig selv. Jo længere tid, du bliver i et fohold, hvor du hele tiden afvises, des længere tid tager det for dig at komme over det. Hvis du kan, så giv slip på hende nu... Hver eneste gang hun dumper dig, bliver det dét mere hårdt at komme videre.

Du vil i fremtiden takke dig for, at sige fra! Tro mig - når du først er kommet videre, så vil du vide, at hun er en idiot for at lege med dig på den måde. Væk med hende. Bloker hende på mobil, facebook (andre sociale medier) og så hold dig fra hende. Du kommer til at finde en, der behandler dig pænt og ordentligt. Og så vil du tænke "Nå, er det SÅDAN det skal være?"... Det du har gang i lige nu er ødelæggende for dig. Stop det.
3
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hjælp har virkelig brug for det....

Indlægaf Rapfisk » 7. feb 2016, 08:30

Du er simpelthen nødt til at møde nogle flere mennesker, hvis en pige, der kommer og går på månedlig basis, er det mest loyale menneske, du har mødt. Det siger jeg i din interesse: Der findes mennesker, også piger, du kunne forelske dig i, som vil den slags forhold, du søger.
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hjælp har virkelig brug for det....

Indlægaf achillaxedprune » 7. feb 2016, 09:22

Rapfisk skrev:Du er simpelthen nødt til at møde nogle flere mennesker, hvis en pige, der kommer og går på månedlig basis, er det mest loyale menneske, du har mødt. Det siger jeg i din interesse: Der findes mennesker, også piger, du kunne forelske dig i, som vil den slags forhold, du søger.


Som jeg forstår startindlægget, så er den miderste del af TS indlæg et ciatet fra hende... Altså, at hun mener TS er et af de mest loyale mennesker, hun har mødt... :)
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Re: Hjælp har virkelig brug for det....

Indlægaf Forvirretdreng » 7. feb 2016, 11:01

Hun skriver "Er ikke glad uden dig,Ved ikke om du har lagt mærke til det, men i sidste ende kommer du før alt andet"

Skal snakke med hende ved en 15 tiden, der har jeg tænkt mig at fortælle hende vi skal cutte kontakten.
1
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Hjælp har virkelig brug for det....

Indlægaf BlueBunny » 7. feb 2016, 11:18

17. Jan startede du en tråd :" hej, jeg en dreng på 17 år, som har været i et forhold i 4 måneder, men min ex har slået op 4 gange, men er kommet tilbage hvergang fordi hun savnede mig, "

Her fik du mange gode råd.

Problemstillingen er den samme. Du er nødt til at holde fast.

Du bør overveje hvad du ønsker af denne her tråd. Sidst brugte du åbenbart ikke rådene.

Det er svært. Det er kun dig selv der kan lave en forandring.
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Forvirretdreng
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. jan 2016, 15:36
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Re: Hjælp har virkelig brug for det....

Indlægaf Forvirretdreng » 7. feb 2016, 11:23

Det så pisse svært
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hjælp har virkelig brug for det....

Indlægaf achillaxedprune » 7. feb 2016, 11:31

Forvirretdreng skrev:Det så pisse svært


Men det bliver bare ikke nemmere af at du venter.
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hjælp har virkelig brug for det....

Indlægaf JoyNips » 7. feb 2016, 13:36

Jeg tænker i øvrigt, at pigen har brug for hjælp. Hun lyder som om, hun måske har borderline. Hendes opfattelse af, hvordan man behandler andre i et forhold er i hvert fald spot on.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Forhold og sex"