Luksusfælden

Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Luksusfælden

Indlægaf Frk. L » 1. sep 2015, 19:06

Juliet skrev:
Wizzze skrev:Hvor mange tror på det her forhold når der kommer baby og han skal til at være far?



Desværre nok længere tid end hvad der er godt for børnene (og hende).


Ja, det er jeg også bange for. Det burde ikke holde meget længere, men tror desværre ikke hun er stærk nok til at gå fra ham
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 1. sep 2015, 19:07

Der var en sosu faktisk... jeg kan se at hun i hvert fald er tidligere sosu
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Luksusfælden

Indlægaf icelady » 1. sep 2015, 19:17

Ifølge denne artikel skal hun først føde om 1 1/2 måned.

http://ekstrabladet.dk/flash/tv3-reality/luksusfaelden-campingvogn-til-skrot/5711294

Så har de da godt nok været meget meget hurtige til at få lavet den udsendelse :gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 1. sep 2015, 19:47

icelady skrev:Ifølge denne artikel skal hun først føde om 1 1/2 måned.

http://ekstrabladet.dk/flash/tv3-reality/luksusfaelden-campingvogn-til-skrot/5711294

Så har de da godt nok været meget meget hurtige til at få lavet den udsendelse :gruble:


at hun er den eneste som udtaler sig er bare så skidt et tegn.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Luksusfælden

Indlægaf dykkersild » 2. sep 2015, 09:25

Jeg kunne ikke være med i går - men måtte lige ind og se hvad I havde skrevet.

Kan det virkelig passe, at jeg var den eneste der tænkte: Kurt Thorsen - Her har i mig tilbage?

Og så ville jeg løbe skrigende bort, hvis min mand havde brug for at afreagere på "døde ting" med en økse. Jeg forstår det faktisk slet ikke og det er så trist, at hun virker trist og faktisk lidt nervøs/bange.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 2. sep 2015, 12:01

dykkersild skrev:Jeg kunne ikke være med i går - men måtte lige ind og se hvad I havde skrevet.

Kan det virkelig passe, at jeg var den eneste der tænkte: Kurt Thorsen - Her har i mig tilbage?

Og så ville jeg løbe skrigende bort, hvis min mand havde brug for at afreagere på "døde ting" med en økse. Jeg forstår det faktisk slet ikke og det er så trist, at hun virker trist og faktisk lidt nervøs/bange.


Hun virkede ihvertfald ikke særlig lykkelig eller glad for det kommende barn? :gruble:
Og så det med hun hele tiden skulle undskylde og dække for ham, og at hun ikke ville tage en diskussion om forskellige ting, af frygt for han blev hidsig :tie:

Der blev råbt en del "Run Forreste Run" foran fjernere hos os igår.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 3. sep 2015, 10:04

Jeg tror snart vi har tømt hele Luksusfælden tråden på Jubii :) Jeg har i hvert fald fået delt nogle links ud derovre :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ILY
Indlæg: 113
Tilmeldt: 3. sep 2015, 05:47
Kort karma: 9
Likede indlæg: 83

Re: Luksusfælden

Indlægaf ILY » 3. sep 2015, 10:07

2SHY skrev:Jeg tror snart vi har tømt hele Luksusfælden tråden på Jubii :) Jeg har i hvert fald fået delt nogle links ud derovre :)

og jeg siger tak og bukker :dance: :banan: neejjjjj extra seje smileys
1
Ja! jeg ved det, min tegnsætning er sikkert forkert og der nok nogle stavefejl. Jeg har lært at leve med det, så kan du osse :kram:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 3. sep 2015, 10:18

ILY skrev:
2SHY skrev:Jeg tror snart vi har tømt hele Luksusfælden tråden på Jubii :) Jeg har i hvert fald fået delt nogle links ud derovre :)

og jeg siger tak og bukker :dance: :banan: neejjjjj extra seje smileys

Velbekomme :) Der er bestemt ikke dårligt her :klap:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 3. sep 2015, 10:21

ILY skrev:
2SHY skrev:Jeg tror snart vi har tømt hele Luksusfælden tråden på Jubii :) Jeg har i hvert fald fået delt nogle links ud derovre :)

og jeg siger tak og bukker :dance: :banan: neejjjjj extra seje smileys


Ja @Patrick forkæler os, vi kan få næsten lige hvad vi peger på :love:

Og se en Lene smiley :kaffe:
:lol:

Mon vi også kan finde en Sosu-smiley? :gruble:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
ILY
Indlæg: 113
Tilmeldt: 3. sep 2015, 05:47
Kort karma: 9
Likede indlæg: 83

Re: Luksusfælden

Indlægaf ILY » 3. sep 2015, 10:52

Wizzze skrev:
ILY skrev:
2SHY skrev:Jeg tror snart vi har tømt hele Luksusfælden tråden på Jubii :) Jeg har i hvert fald fået delt nogle links ud derovre :)

og jeg siger tak og bukker :dance: :banan: neejjjjj extra seje smileys


Ja @Patrick forkæler os, vi kan få næsten lige hvad vi peger på :love:

Og se en Lene smiley :kaffe:
:lol:

Mon vi også kan finde en Sosu-smiley? :gruble:

Med fantasi er alt muligt
0
Ja! jeg ved det, min tegnsætning er sikkert forkert og der nok nogle stavefejl. Jeg har lært at leve med det, så kan du osse :kram:
Brugeravatar
Emixa
Indlæg: 6
Tilmeldt: 3. sep 2015, 15:48
Kort karma: 0
Likede indlæg: 6

Re: Luksusfælden

Indlægaf Emixa » 3. sep 2015, 16:57

Så kom jeg også herover. Tak 2shy :worship:

. Luksusfælden er bare ikke det samme uden jeres skønne kommentarer. det er desværre alt for sjældent at jeg får set luksusfælden når de sender det om tirsdagen og kan være med til at kommentere.

Jeg har ikke set tirsdagens afsnit, men udfra jeres kommentarer handler det mere om manden og egotrip end der er et kæmpe overforbrug man kan blive forarvet over, som ellers var tilfældet i næste uge.
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Luksusfælden

Indlægaf icelady » 3. sep 2015, 17:16

Emixa skrev:Så kom jeg også herover. Tak 2shy :worship:

. Luksusfælden er bare ikke det samme uden jeres skønne kommentarer. det er desværre alt for sjældent at jeg får set luksusfælden når de sender det om tirsdagen og kan være med til at kommentere.

Jeg har ikke set tirsdagens afsnit, men udfra jeres kommentarer handler det mere om manden og egotrip end der er et kæmpe overforbrug man kan blive forarvet over, som ellers var tilfældet i næste uge.


Velkommen til :D

Og du har ganske ret; det er manden, der er omdrejningspunktet for forargelsen i tirsdagens afsnit. Han var godt nok ikke lige den type, jeg ville indgå i et forhold med.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 4. sep 2015, 06:56

Næste gang, lyder kompliceret, men med lav forargelsesfaktor :gruble:

"Jaqueline er perfektionist og har styr på både økonomi og karriere. Det har hendes kæreste, Søren, bestemt ikke. Rodehovedet Søren og UG-pigen Jaqueline er et ulige match, og Sørens laden-stå-til overfor blandt andet en gæld fra et kuldsejlet firma er blevet for meget for Jaqueline. Så nu har hun bedt Luksusfælden om at hjælpe hende med at få orden på sin kæreste og hans økonomi. Luksusfældens eksperter finder hurtigt ud af, at det ikke kun er Søren, der skal have en opsang. For med lange lister over, hvad Søren må og hvad han ikke må, skal Jaqueline overveje, om hun kan give slip på kontrollen og stoppe med at bebrejde sin kæreste. Eksperterne sætter hårdt ind, da Søren for første gang i mange år skal stå ansigt til ansigt med sin forretningspartner, som han længe har været bitter på. Og så skal parret beslutte, om de vil fortsætte med at være kærester og dermed have fælles økonomi, eller om eksperterne skal lægge separate budgetter for et kuldsejlet parforhold."
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 4. sep 2015, 07:05

Wizzze skrev:Næste gang, lyder kompliceret, men med lav forargelsesfaktor :gruble:

"Jaqueline er perfektionist og har styr på både økonomi og karriere. Det har hendes kæreste, Søren, bestemt ikke. Rodehovedet Søren og UG-pigen Jaqueline er et ulige match, og Sørens laden-stå-til overfor blandt andet en gæld fra et kuldsejlet firma er blevet for meget for Jaqueline. Så nu har hun bedt Luksusfælden om at hjælpe hende med at få orden på sin kæreste og hans økonomi. Luksusfældens eksperter finder hurtigt ud af, at det ikke kun er Søren, der skal have en opsang. For med lange lister over, hvad Søren må og hvad han ikke må, skal Jaqueline overveje, om hun kan give slip på kontrollen og stoppe med at bebrejde sin kæreste. Eksperterne sætter hårdt ind, da Søren for første gang i mange år skal stå ansigt til ansigt med sin forretningspartner, som han længe har været bitter på. Og så skal parret beslutte, om de vil fortsætte med at være kærester og dermed have fælles økonomi, eller om eksperterne skal lægge separate budgetter for et kuldsejlet parforhold."


Jeg forestiller mig vi kan få noget forargelse ud af hvordan hun pisker den stakkels mand og millimeterstyrer alt i hjemmet og/eller hans totale manglende forståelse på at man ikke både kan blæse og have mel i munden.

Men det bliver jo selvfølgelig svært at toppe de to første afsnit.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Film og TV"