I odense - hvad nu :)

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

I odense - hvad nu :)

Indlægaf Mulan » 5. feb 2016, 17:22

Hej alle debat-ører - pt er jeg bosiddende i Odense og har ikke rigtig noget netværk her. SÅ jeg ville gentlig bare efterspørge om der er folk herfra der vil mødes, eller ideer til steder, som bare er det bedste at møde nye mennesker. Jeg sidder her en fredag og føler mig egentlig lidt små-øv over ikke at have noget at tage mig til eller hen. Ideer? :)
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2840
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3480

Re: I odense - hvad nu :)

Indlægaf Torn » 7. feb 2016, 11:40

Jeg er ikke selv bosiddende i Odense. Nu ved jeg jo ikke, hvad din alder eller interesser er, men studiestuen er et samlingssted for unge studerende i byen.
0
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: I odense - hvad nu :)

Indlægaf Mulan » 7. feb 2016, 14:02

Allmost_Famous skrev:Jeg bor i Odense.

Hvad er du til at bruge din tid på? Det betyder meget for hvad jeg lige kan finde på at foreslå :)
Torn skrev:Jeg er ikke selv bosiddende i Odense. Nu ved jeg jo ikke, hvad din alder eller interesser er, men studiestuen er et samlingssted for unge studerende i byen.


Jeg er i trediverne og er glad for at være udenfor, har fundet en klub, hvor man kan klatre, men ellers er jeg lidt på bar bund. Jeg vil egentlig gerne i form, så noget kombi af det måske med noget der lugter småkulturelt kunne ikke være helt skidt? Tak begge to :)
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: I odense - hvad nu :)

Indlægaf Mulan » 7. feb 2016, 14:11

Allmost_Famous skrev:
Mulan skrev:
Allmost_Famous skrev:Jeg bor i Odense.

Hvad er du til at bruge din tid på? Det betyder meget for hvad jeg lige kan finde på at foreslå :)
Torn skrev:Jeg er ikke selv bosiddende i Odense. Nu ved jeg jo ikke, hvad din alder eller interesser er, men studiestuen er et samlingssted for unge studerende i byen.


Jeg er i trediverne og er glad for at være udenfor, har fundet en klub, hvor man kan klatre, men ellers er jeg lidt på bar bund. Jeg vil egentlig gerne i form, så noget kombi af det måske med noget der lugter småkulturelt kunne ikke være helt skidt? Tak begge to :)

Hvor bor du? Der er et nyt klatrecenter ved Gammelsø, der kunne du sikkert møde nogle mennesker med samme interesse.

Oppe ved Munkebjerg Kirke :) Vil straks lure på det med Gammelsø også
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: I odense - hvad nu :)

Indlægaf Thestral » 7. feb 2016, 15:16

Så bor du ikke langt fra mig hvis du en dag vil med ud og gå en lille tur :genert:
3
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: I odense - hvad nu :)

Indlægaf Sophaya » 7. feb 2016, 15:34

Jeg har været på Brandts en enkelt gang og kunne egentlig godt tænke mig at komme der igen. De har gratis indgang hver torsdag aften, så det kan jeg anbefale dig. Hvis du vil have selskab kan du bare skrive :)
3
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: I odense - hvad nu :)

Indlægaf Thestral » 7. feb 2016, 17:43

Torsdagskoncerter i Kongens Have hen over sommeren plejer at være et hit og så er der af og til arrangementer på Engen med alt fra film til opera
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: I odense - hvad nu :)

Indlægaf Mulan » 7. feb 2016, 17:59

Angelina skrev:Jeg bor i Odense - og er der plads til en arbejdsnarkoman med meget begrænset fritid i vennekredsen, så har jeg altid plads til at lære nye at kende :)

ANytime! :D
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: I odense - hvad nu :)

Indlægaf Mulan » 7. feb 2016, 17:59

Sophaya skrev:Jeg har været på Brandts en enkelt gang og kunne egentlig godt tænke mig at komme der igen. De har gratis indgang hver torsdag aften, så det kan jeg anbefale dig. Hvis du vil have selskab kan du bare skrive :)
Thestral skrev:Så bor du ikke langt fra mig hvis du en dag vil med ud og gå en lille tur :genert:

Iiiih hvor er i søde! Det vil jeg rigtig gerne! :D :kys:
4
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "

Tilbage til "Livets forhold"