Kvinder der har snydt sig til graviditet

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Kender du til nogen der har snydt med præventionen for at blive gravid uden mandens vidende?

Ja, det har jeg selv gjort! (One night stand)
0
Ingen stemmer
Ja, det har jeg selv gjort! (fling/b-venner)
0
Ingen stemmer
Ja, det har jeg selv gjort!(fast forhold)
0
Ingen stemmer
Jeg har mistanke om at jeg kender en/flere der har snydt sig til en graviditet (one-night stand)
0
Ingen stemmer
Jeg ved med sikkerhed at jeg kender til en/flere der har snydt sig til en graviditet (one-night stand)
6
4%
Jeg har mistanke om at jeg kender en/flere der har snydt sig til en graviditet (fling/b-venner)
3
2%
Jeg ved med sikkerhed at jeg kender til en/flere der har snydt sig til en graviditet (fling/b-venner)
5
3%
Jeg har mistanke om at jeg kender en/flere der har snydt sig til en graviditet (fast forhold)
22
13%
Jeg ved med sikkerhed at jeg kender til en/flere der har snydt sig til en graviditet (fast forhold)
16
9%
Nej!
117
69%
 
Afgivne stemmer: 169
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Mi55y » 3. feb 2016, 07:11

Jeg har en mistanke om, at en kammerats kæreste har snydt sig til en graviditet. Hun har aldrig arbejdet en dag i sit liv, og elskede efter eget udsagn at være på barsel, så kommunen lod hende være. Mand sagde nej til barn nr. 3, men pludselig var hun gravid igen. Kammerat skulle eftersigende selv have beskyldt hende for at springe p-piller over med vilje - går der rygter om i den lille provinsby.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Zombie » 3. feb 2016, 07:34

Jeg har en nær veninde, som i begyndelsen af et forhold ikke var så stabil på p-piller. Hun havde svært ved at huske at tage dem osv. Men hun delte ikke dette med fyren, for de brugte stadigvæk kondom, så det var jo lidt lige meget.
Hun blev så gravid, og fyren anklagede (og anklager) hende for at have snydt ham, for hun var jo på p-piller. Kvinden mistænker, at manden har snydt med kondomet når de eksempelvis var fulde og knaldede (og hun ikke ville lægge mærke til det, hvis han var snedig nok).

Hun valgte at beholde barnet, fordi hun året inde havde fået at vide fra lægerne, at hendes fertilitet er skod (men ikke ikke-eksisterende). Så hun anså det som held i uheld, og fyren betaler, men besøger ikke.

Hvem snød hvem?
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 3. feb 2016, 07:54

Zombie skrev:Hvem snød hvem?
Lyder til de rottede sig sammen for at snyde barnet for en far.
2
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Persnikedy » 3. feb 2016, 09:11

Jeg har en i den udvidede vennekres (vens ven som jeg har mødt flere gange) som har forsøgt med det stunt.

Jeg fandt ud af det fordi 4 af mine nærmeste venner og jeg en dag diskuterede emnet og en af veninderne så nævnte at det da ikke var så slemt for *Anna* havde da forsøgt det selvom *Bjarne* ikke ville have børn endnu.
Det endte med en laaang diskution hvor hun var den eneste der sagte at det da ikke var slet fordi *Bjarne* jo ville elske barnet når det først var der selvom han ikke var klar til børn endnu.
Muligheden for at *Bjarne* ville skride, at han faktisk ikke havde overskudet til at blive far, eller det ville ødelægge forholdet havde min venindes veninde slet ikke overvejet tror jeg

Vi endte vist med at få hende til at indse at det at elske barnet sener ikke betyder man er klar til det nu og hun burde snuppe en snak med sin veninde om enmet.

Det par har heldigvis ikke fået børn endnu
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Spasserinde
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. jan 2016, 10:01
Kort karma: 67
Likede indlæg: 830

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Spasserinde » 3. feb 2016, 11:27

Persnikedy skrev:Jeg har en i den udvidede vennekres (vens ven som jeg har mødt flere gange) som har forsøgt med det stunt.

Jeg fandt ud af det fordi 4 af mine nærmeste venner og jeg en dag diskuterede emnet og en af veninderne så nævnte at det da ikke var så slemt for *Anna* havde da forsøgt det selvom *Bjarne* ikke ville have børn endnu.
Det endte med en laaang diskution hvor hun var den eneste der sagte at det da ikke var slet fordi *Bjarne* jo ville elske barnet når det først var der selvom han ikke var klar til børn endnu.
Muligheden for at *Bjarne* ville skride, at han faktisk ikke havde overskudet til at blive far, eller det ville ødelægge forholdet havde min venindes veninde slet ikke overvejet tror jeg

Vi endte vist med at få hende til at indse at det at elske barnet sener ikke betyder man er klar til det nu og hun burde snuppe en snak med sin veninde om enmet.

Det par har heldigvis ikke fået børn endnu


Jeg er sgu chokeret over, hvor mange historier der alligevel findes om det her. Når det er sådan noget "jeg kender en som..." skal man selvfølgelig ikke basere noget tal på det, da vi jo alle kender mange mennesker, og den samme sag derfor kan være årsag til 200 personer som "der kender en". Men at overhovedet sker, nærmest? Er folk gået fra forstanden?

Især det som du skriver heroppe, at det på nogen tænkelig måde anses legitimt af noget menneske - ja, det er jeg sgu chokeret over. Føj hvor er det usmageligt og respektløst. Jeg magter ikke sådan nogle mennesker, der synes de skal tage vigtige beslutninger om andres liv. Og de her mennesker bliver muligvis opfattet som helt normale af deres venner og familie?

Jamen.. jamen...
3
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Persnikedy » 3. feb 2016, 12:13

Spasserinde skrev:
Persnikedy skrev:Jeg har en i den udvidede vennekres (vens ven som jeg har mødt flere gange) som har forsøgt med det stunt.

Jeg fandt ud af det fordi 4 af mine nærmeste venner og jeg en dag diskuterede emnet og en af veninderne så nævnte at det da ikke var så slemt for *Anna* havde da forsøgt det selvom *Bjarne* ikke ville have børn endnu.
Det endte med en laaang diskution hvor hun var den eneste der sagte at det da ikke var slet fordi *Bjarne* jo ville elske barnet når det først var der selvom han ikke var klar til børn endnu.
Muligheden for at *Bjarne* ville skride, at han faktisk ikke havde overskudet til at blive far, eller det ville ødelægge forholdet havde min venindes veninde slet ikke overvejet tror jeg

Vi endte vist med at få hende til at indse at det at elske barnet sener ikke betyder man er klar til det nu og hun burde snuppe en snak med sin veninde om enmet.

Det par har heldigvis ikke fået børn endnu


Jeg er sgu chokeret over, hvor mange historier der alligevel findes om det her. Når det er sådan noget "jeg kender en som..." skal man selvfølgelig ikke basere noget tal på det, da vi jo alle kender mange mennesker, og den samme sag derfor kan være årsag til 200 personer som "der kender en". Men at overhovedet sker, nærmest? Er folk gået fra forstanden?

Især det som du skriver heroppe, at det på nogen tænkelig måde anses legitimt af noget menneske - ja, det er jeg sgu chokeret over. Føj hvor er det usmageligt og respektløst. Jeg magter ikke sådan nogle mennesker, der synes de skal tage vigtige beslutninger om andres liv. Og de her mennesker bliver muligvis opfattet som helt normale af deres venner og familie?

Jamen.. jamen...



Det var også det der fik mig til at tabe kæben.
Det er ikke okay hvilket hun også fik at vide.

Min veninde er ellers normalt et fornuftigt og skønt menneske, men lige der må hun have fået en brainfart
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Spasserinde
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. jan 2016, 10:01
Kort karma: 67
Likede indlæg: 830

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Spasserinde » 3. feb 2016, 23:44

JessicaD skrev:
Myresluger skrev:Jeg kendte en der blev far efter et one night stand - hun havde saggt at hun var på P-Piller. og oven i det ville hun ikke lade ham have kontakt med barnet... men pengene ville hun gerne have


Der forstår jeg så bare slet ikke, hvorfor man stoler på en person, man kun har kendt i få timer? Jeg ville da aldrig stole på en mand, hvis der fandtes en p-pille til mænd. Det er en alt for alvorlig ting til bare at overlade til en 100% fremmed person. Måske mænd tager det mindre seriøst, fordi de ikke har den frygt for at blive uønsket gravid selv? Det er bare lidt mere skræmmende, når det er ens egen krop, det går ud over.


Det tror jeg i meget høj grad er tilfældet, ja - at det ikke er deres egen krop, det handler om. Det er derfor det er så pokkers ironisk med hele den disussion om ufrivillig gravidtet - at fordi det ikke er deres krop, så glemmer de at tage det alvorligt, selv om de faktisk er stillet langt være rettighedsmæssigt hvis det går galt.

Måske aner de heller ikke, hvor nem det egentlig er at glemme en pille eller to i løbet af sådan en måneds tid.

Og så er mænd muligvis bare lidt mere risikovillige og overoptimister omkring deres egen situation? Ifølge den artikel-ting, jeg linkede til tidligere, ville man i øvrigt primært satse på at udvikle en stav til mænd - de var meget eksplicitte omkring, at de ikke forventede mændene kunne administrere at huske at tage en p-pille korrekt.

Og jeg har det på helt samme måde - jeg ville aldrig bare sige "ok" hvis jeg var ubeskyttet, og et engangsknald fortalte at han fx var steriliseret.
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf dgd2007 » 4. feb 2016, 02:43

Det kan jeg jo umuligt vide, om jeg gør :)

Men hvorfor skulle nogen gøre det ...? :gruble:
0
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 477
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Sukisaki » 5. feb 2016, 12:00

Min tidligere svigermor sad engang og underholdt ved middagsbordet om hvordan hun havde snydt svigerfar. Hun havde en i forvejen, og svigerfar egentlig meget godt tilfreds med situationen som den var. Men hun ville gerne have en til, så hun snød ham.
Det er MEGET svært at finde en grimasse der kan passe når man får sådan noget af vide! Det lød også som et slet skjult opfordring :nerve:

De fik i øvrigt yderligere et barn, og er stadig sammen..
0
Brugeravatar
Spasserinde
Indlæg: 196
Tilmeldt: 30. jan 2016, 10:01
Kort karma: 67
Likede indlæg: 830

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Spasserinde » 5. feb 2016, 17:07

Sukisaki skrev:Min tidligere svigermor sad engang og underholdt ved middagsbordet om hvordan hun havde snydt svigerfar. Hun havde en i forvejen, og svigerfar egentlig meget godt tilfreds med situationen som den var. Men hun ville gerne have en til, så hun snød ham.
Det er MEGET svært at finde en grimasse der kan passe når man får sådan noget af vide! Det lød også som et slet skjult opfordring :nerve:

De fik i øvrigt yderligere et barn, og er stadig sammen..


Nu ved jeg godt svigermor kommer fra en anden generation. Men når jeg læser de her tråde, der har været om prævention og abort, så får jeg altså den tanke at sexualundervisningen muligvis er utilstrækkelig.

Altså der findes tilsyneladende kvinder i det ganske danske land som mener, at det er okay at snyde sig gravid. Der kunne man godt lige bruge nogle etiske diskussioner der kom i forkøbet. Og det samme gælder de unge mænd. De skal lige have nogle remindere om, at gør man damen gravid, så hænger man altså på ungen på enten den ene eller anden måde. Og at derfor nytter det ikke noget at de overlader præventionen til kvinden, fordi selv den emsige person kan altså glemme en p-pille eller to i løbet af sådan 20 års seksuel aktivitet.

Det er fint nok med sådan noget flyvsk "brug kondom"-hejs, men man kunne måske godt lige være lidt bedre til at have en diskussion om hvad det betyder at tage ansvar for sig selv, konsekvenserne af ikke at gøre det, hvad reglerne er, og hvad der sådan rent menneskeligt er ok at byde andre.
5
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 477
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Sukisaki » 5. feb 2016, 19:49

Spasserinde skrev:
Nu ved jeg godt svigermor kommer fra en anden generation. Men når jeg læser de her tråde, der har været om prævention og abort, så får jeg altså den tanke at sexualundervisningen muligvis er utilstrækkelig.

Altså der findes tilsyneladende kvinder i det ganske danske land som mener, at det er okay at snyde sig gravid. Der kunne man godt lige bruge nogle etiske diskussioner der kom i forkøbet. Og det samme gælder de unge mænd. De skal lige have nogle remindere om, at gør man damen gravid, så hænger man altså på ungen på enten den ene eller anden måde. Og at derfor nytter det ikke noget at de overlader præventionen til kvinden, fordi selv den emsige person kan altså glemme en p-pille eller to i løbet af sådan 20 års seksuel aktivitet.

Det er fint nok med sådan noget flyvsk "brug kondom"-hejs, men man kunne måske godt lige være lidt bedre til at have en diskussion om hvad det betyder at tage ansvar for sig selv, konsekvenserne af ikke at gøre det, hvad reglerne er, og hvad der sådan rent menneskeligt er ok at byde andre.



Det tror jeg du har helt ret i. Jeg har mødt mere end en mand, som nåede at blive omkring 30, før de f.eks.opdagede at de skulle betale børnepenge hvis de fik et barn.. Den ene ved jeg af erfaring, var en af dem som prøvede at slippe for kondom. Jeg blev dog ikke hængende længe nok til at finde ud af om den nye information ændrede noget.
Den anden havde et barn i forvejen hvor moderen ikke havde søgt om børnepenge, og blev overrasket da hans nye eks. søgte om det til deres to børn :panik:

Og så behøver kvinden jo ikke engang at have glemt den - en omgang dårlig mave på det forkerte tidspunkt kan være nok til at nedsætte virkningen... Det kan godt være at de er meget sikre, men det er jo kun ved "korrekt brug", og det involverer altså mere end mange lige tror.

Hvis der kom en p-pille til mænd er jeg faktisk ikke sikker på at det ville være nok for mig. Altså jeg ville ELSKE at det ikke kun hang på mig, men jeg ville sandsynligvis ikke stole nok på det, til ikke også at bruge noget andet. Slet ikke ved et engangs-knald!
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Rapfisk » 7. feb 2016, 18:56

JessicaD skrev:Da jeg var yngre sagde jeg bare direkte, at jeg var imod abort. Så kunne de sjovt nok godt få det kondom på hurtigt!! :D Jeg er ikke imod abort generelt, men jeg gad bare ikke det ævl.

Den bruger jeg også. Eller rettere: "Jeg har ikke nogen planer om at blive gravid, men hvis det sker, skal du lige vide, at jeg ikke får en abort". Det er tilsyneladende til at forstå, selv for de fleste mænd :-P
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf kidkomb » 7. feb 2016, 22:44

JessicaD skrev:
Jeg tror heller ikke, at jeg kunne få mig selv til at få en abort, men jeg kan jo selvf. ikke vide, hvordan jeg ville have det, hvis det endelig skete. Så derfor har jeg som udgangspunkt sagt, at jeg var imod det, for det var bare nemmere. Min x ville MEGET gerne smide kondomet efter få mdr., men han havde også enormt svært ved at forstå, at hvis jeg blev gravid, så var jeg imod at få det fjernet. Så burde vi jo kunne snakke om det. Snakke om det?? Det har vi jo gjort nu? Og jeg har forklaret dig, hvad min holdning er. Hvad mere er der så at snakke om? Arh, sådan kunne man ikke sige det. Jo. Det kunne man. :D Alligevel blev der ikke fundet noget kondom frem. Og jeg blev da heller ikke gravid. :lol: Jeg tænker, at det sådan var hans sidste udvej sådan lige at kunne hive i det lille strå, der hed "jamen jeg sagde også, at vi skulle snakke om det", hvis uheldet nu var ude. Som om det ville ændre noget. :forvirret2:

Gud, hvor ucharmerende :tie:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf StripesAddict » 8. feb 2016, 08:38

Jeg gad altså godt vide hvor mange mænd der reelt set er blevet snydt, og hvor mange tilfælde der mere handler om at man ikke har forventningsafstemt, mand bare har forventet at kvinde var på p-piller, kvinde har glemt en pille/været syg og dermed ikke har været beskyttet osv.

Ift. snakken om juridisk abort, så tror og håber jeg virkelig, at de kvinder der reelt set snyder mænd til at blive fædre, udgør en meget lille del - og i så fald kommer en lov om juridisk abort til at gå ud over kvinder der heller ikke selv synes de står i en fed situation. Men altså, jeg kan virkelig heller ikke se hvad man vinder på at snyde en mand til at blive far - og ønsker man sig pinedød et barn er der jo altså andre muligheder.
3
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: Kvinder der har snydt sig til graviditet

Indlægaf Stars » 8. feb 2016, 10:28

StripesAddict skrev:Jeg gad altså godt vide hvor mange mænd der reelt set er blevet snydt, og hvor mange tilfælde der mere handler om at man ikke har forventningsafstemt, mand bare har forventet at kvinde var på p-piller, kvinde har glemt en pille/været syg og dermed ikke har været beskyttet osv.

Ift. snakken om juridisk abort, så tror og håber jeg virkelig, at de kvinder der reelt set snyder mænd til at blive fædre, udgør en meget lille del - og i så fald kommer en lov om juridisk abort til at gå ud over kvinder der heller ikke selv synes de står i en fed situation. Men altså, jeg kan virkelig heller ikke se hvad man vinder på at snyde en mand til at blive far - og ønsker man sig pinedød et barn er der jo altså andre muligheder.

Der var en periode på et par år (og mine niecer på 4 og 6 er fra den periode), hvor donorbørn ikke fik børnebidrag fra det offentlige. Så dengang var der mange penge på spil. Nu hvor det er genindført, er det jo kun udgiften til insemination, der er til forskel på donorbarn og at snyde en tilfældig mand i byens natteliv.
1
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?

Tilbage til "Forhold og sex"