Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 8. feb 2016, 09:43

Bøtte har ingen kloge ord. Men du er ikke den eneste der er lidt træt af sin krop for tiden :rulle:
0
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Vixen » 8. feb 2016, 10:01

Jeg er i venteposition, forventer mens på lørdag. Men jeg har simpelthen haft nogle stikkende smerter i mit underliv i flere dage nu. Jeg plejer aldrig at have ondt på det tidspunkt, så det går mig lidt på. Jeg holder hovedet koldt i denne cyklus og har besluttet, at hvis der ikke er bid, så vil jeg gå til lægen og blive tjekket - jeg vil gerne høre, om alting er, som det skal være.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 8. feb 2016, 10:49

Bøtte skrev:Stadig ingen udvikling på monitoren her. Hvis min krop nu havde gjort som den plejer, havde jeg haft æl i morgen, og så kunne vi nå det mens min mand har fri, men nej nej, det skal jo helst være så besværligt som muligt og vente til han har 5 arbejdsdage og sex derfor skal presses ind på den halve time der går fra S er puttet til han selv går i seng :rulle:

Jeg er meget lidt imponeret af min krop i disse dage :sarkasme:


Øv! :kram:
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 8. feb 2016, 10:50

KinderBueno skrev:Jeg er i venteposition, forventer mens på lørdag. Men jeg har simpelthen haft nogle stikkende smerter i mit underliv i flere dage nu. Jeg plejer aldrig at have ondt på det tidspunkt, så det går mig lidt på. Jeg holder hovedet koldt i denne cyklus og har besluttet, at hvis der ikke er bid, så vil jeg gå til lægen og blive tjekket - jeg vil gerne høre, om alting er, som det skal være.


Krydser fingre for at det er et godt tegn :kys:
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 8. feb 2016, 10:51

Honestly, så har januar og start februar været noget af noget lort i denne tråd (altså ikke jer, men menstruation på menstruation). Kan det passe, at der indtil videre ikke er en eneste, der har stået med en positiv test?
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 8. feb 2016, 10:53

Tredje indlæg i streg, det er godt klaret :-D

Jeg var så vred, skuffet og ked af det i går, at jeg oprettede en blog, bare til at få afløb for de lortefølelser. Førhen skrev jeg ofte, når der var noget der fyldte, men den er nu nogen år siden. Jeg håber, at det kan have en god effekt.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 8. feb 2016, 11:03

alfe skrev:Honestly, så har januar og start februar været noget af noget lort i denne tråd (altså ikke jer, men menstruation på menstruation). Kan det passe, at der indtil videre ikke er en eneste, der har stået med en positiv test?


Guuuud, det kan da egentlig godt være, at du har ret. Det er sgu da en dårlig statistik, der vil noget :(

Det vil vel egentlig sige, at vi ikke har en eneste graviditet, siden vi er rykket herover? :8: (Tag dén til de overtroiske :genert: )

Men bare vent - om 1-2 måneder, så har min kærestes kosttilskud givet ham supersvømmere, og så skal I bare se løjer! :cool: .. eller det der..
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 8. feb 2016, 11:04

alfe skrev:Tredje indlæg i streg, det er godt klaret :-D

Jeg var så vred, skuffet og ked af det i går, at jeg oprettede en blog, bare til at få afløb for de lortefølelser. Førhen skrev jeg ofte, når der var noget der fyldte, men den er nu nogen år siden. Jeg håber, at det kan have en god effekt.


Håber, du fik lidt luft :kys: Tror der er rigtig mange, det kan have en rigtig god effekt for faktisk.

Og så håber jeg, du sådan er alt i alt ok!
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 8. feb 2016, 11:06

MyGirl skrev:
alfe skrev:Honestly, så har januar og start februar været noget af noget lort i denne tråd (altså ikke jer, men menstruation på menstruation). Kan det passe, at der indtil videre ikke er en eneste, der har stået med en positiv test?


Guuuud, det kan da egentlig godt være, at du har ret. Det er sgu da en dårlig statistik, der vil noget :(

Det vil vel egentlig sige, at vi ikke har en eneste graviditet, siden vi er rykket herover? :8: (Tag dén til de overtroiske :genert: )

Men bare vent - om 1-2 måneder, så har min kærestes kosttilskud givet ham supersvømmere, og så skal I bare se løjer! :cool: .. eller det der..


Så er der tvillinger :D Jeg følger en på Instagram, som har tre drenge. Hun og manden skulle lige have en sidste – det blev trillinger. Fuck-fuck :D

Det er en hamrende dårlig statistik indtil videre. Den slår vi ihjel snart. Så er vi alle daffet af.
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 8. feb 2016, 11:07

MyGirl skrev:
alfe skrev:Tredje indlæg i streg, det er godt klaret :-D

Jeg var så vred, skuffet og ked af det i går, at jeg oprettede en blog, bare til at få afløb for de lortefølelser. Førhen skrev jeg ofte, når der var noget der fyldte, men den er nu nogen år siden. Jeg håber, at det kan have en god effekt.


Håber, du fik lidt luft :kys: Tror der er rigtig mange, det kan have en rigtig god effekt for faktisk.

Og så håber jeg, du sådan er alt i alt ok!


Det gjorde jeg. Nu har jeg det at gå op i :D

Jeg er ok – i dag i hvert fald. I går var noget grum at komme igennem. Nu tager jeg en pjækkedag på sofaen.

Håber at du også er ok :kys:
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 8. feb 2016, 11:48

Jeg planlægger at forlade tråden om halvanden uges tid, hvis blodprøven i dag altså viser at jeg har haft ægløsning. Jeg er så bange for jeg ikke kan vente med at teste til jeg er gået over tid, normalt synes jeg ikke det er svært at vente men jeg håber så meget den her gang at jeg ikke tror jeg kan vente. Omvendt ved jeg jo ikke hvornår jeg forventer mens, har haft cyklus på mellem 16 og 40 dage siden vi mistede, men min slimhinde var tyk for en uge siden og der var en ægblære der var klar til ægløsning, så tænker jeg tester fredag i næste uge :)
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 8. feb 2016, 12:00

alfe skrev:[
Det gjorde jeg. Nu har jeg det at gå op i :D

Jeg er ok – i dag i hvert fald. I går var noget grum at komme igennem. Nu tager jeg en pjækkedag på sofaen.

Håber at du også er ok :kys:


Hihi, ja man skal ikke undervurdere at have noget at distrahere sig selv med :D

Jeg er helt ok, tak fordi du spørger. Tror bare lige, jeg skulle have lov til at have ondt af mig selv et øjeblik :D Det er vist stadig mere utålmodigheden end fortvivlelsen, der rammer heldigvis, så det er ikke noget, jeg sådan bliver påvirket af mere end lige når det går op for mig, at "håbet er ude for den måned".
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 8. feb 2016, 13:37

godtnavn skrev:Jeg planlægger at forlade tråden om halvanden uges tid, hvis blodprøven i dag altså viser at jeg har haft ægløsning. Jeg er så bange for jeg ikke kan vente med at teste til jeg er gået over tid, normalt synes jeg ikke det er svært at vente men jeg håber så meget den her gang at jeg ikke tror jeg kan vente. Omvendt ved jeg jo ikke hvornår jeg forventer mens, har haft cyklus på mellem 16 og 40 dage siden vi mistede, men min slimhinde var tyk for en uge siden og der var en ægblære der var klar til ægløsning, så tænker jeg tester fredag i næste uge :)


Krydser fingre for at den er der denne her gang :)
Synes det er møgirriterende, når man ikke har nogen ide om hvornår man kan forvente noget. Jeg er på CD 21 uden skyggen af en positiv ÆL-test. Bliver så ked af det hvis jeg endnu engang skal have en cyklus på 100 dage. Bliver glad hvis den bare er under 35 dage, men et eller andet i mig tvivler på det :( og med kærestens arbejdstider er det meget svært at hygge hver anden dag, så hvis jeg da bare havde en ide om hvornår jeg har ÆL ville det være skønt.

Kan man betale sig fra at blive scannet, så man har en ide om at tingene fungerer. Min læge vil jo først se mig når der er gået et år :(
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 8. feb 2016, 14:09

S_imse skrev:
Krydser fingre for at den er der denne her gang :)
Synes det er møgirriterende, når man ikke har nogen ide om hvornår man kan forvente noget. Jeg er på CD 21 uden skyggen af en positiv ÆL-test. Bliver så ked af det hvis jeg endnu engang skal have en cyklus på 100 dage. Bliver glad hvis den bare er under 35 dage, men et eller andet i mig tvivler på det :( og med kærestens arbejdstider er det meget svært at hygge hver anden dag, så hvis jeg da bare havde en ide om hvornår jeg har ÆL ville det være skønt.

Kan man betale sig fra at blive scannet, så man har en ide om at tingene fungerer. Min læge vil jo først se mig når der er gået et år :(


Kan det ikke være du bare ikke har fået fanget ægløsning? Håber du er forbi ægløsning uden at opdage den og du er gravid :)

Det tror jeg godt man kan, tror ikke det er voldsomt dyrt at betale sig fra, en tidlig scanning når man er gravid koster jo kun 400 kr, så tror ikke en scanning er dyr selvom man ikke er gravid. Omvendt vil du måske skulle scannes flere gange i og med du ikke har en fast cyklus.

Jeg er selvfølgelig ikke glad for at jeg havde smerter og blødninger i så mange måneder efter vi mistede, omvendt har det gjort at jeg er blevet undersøgt og ved at der ikke er noget galt med mig. Så noget godt er der kommet ud af smerterne for mig.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 8. feb 2016, 15:24

S_imse Ihhh, jeg har så pisseondt af dig, og bliver sgu bare godt gammeldags irriteret over, at du (og flere andre i lignende situationer) ikke kan få lov til at blive undersøgt, når din cyklus synes at være helt ude af tur! Jeg har FULDT respekt for, at læger siger til folk, der ikke synes at fejle noget som helst, at de skal gå hjem og knalde og komme igen om et år, hvis de bare er utålmodige. Men folk, der har indikationer på, at der er et eller andet, der ikke er "som normalen" de skal sgi havde lov til at finde baggrunden for det! Om ikke andet så bare for at få ro i sindet..

Undskyld, der kom lige lidt galde :genert:
1

Tilbage til "Graviditet"