Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Daine » 7. feb 2016, 19:27

Kommodedyret skrev:
Daine skrev:
Kommodedyret skrev:Min kat er en idiot nar.
Jeg vil ha en ny kat.


Jamen så byt den dog. Har du ikke stadig reklamationsret på den?


Nej desværre.
Tænk dig, de vil oveni købet have penge for at tage den retur!


Ejmen, hvad gir du mig! SKAN-DA-LØST! Man skulle ikke tro, de gik op i tilfredse kunder.
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 7. feb 2016, 19:28

Daine skrev:
Kommodedyret skrev:
Daine skrev:
Kommodedyret skrev:Min kat er en idiot nar.
Jeg vil ha en ny kat.


Jamen så byt den dog. Har du ikke stadig reklamationsret på den?


Nej desværre.
Tænk dig, de vil oveni købet have penge for at tage den retur!


Ejmen, hvad gir du mig! SKAN-DA-LØST! Man skulle ikke tro, de gik op i tilfredse kunder.


Det kan jeg næsten love dig for at de ikke gør:D
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 7. feb 2016, 20:11

Nu vi er ved kæledyrene...

Jeg er SÅ tæt på at dumpe min hund et eller andet sted langt-langt væk, og ikke hente hende før om et par uger.

Liderlige møgkælling!
3
...
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 8. feb 2016, 12:08

Det irriterer mig at min kæreste vælter slik og chips indenbords, selvom han er blevet for fed :blush:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Tibbler » 8. feb 2016, 20:10

FruDulle skrev:Findes der et sort børs marked for børn der er billigt til salg :træt3: :træt3: :træt3:


'uden tvivl - Men du skal nok holde rimelig lav profil. Jeg har hørt, at det ikke er så velset.

Pas i øvrigt på, hvis køberen har tegnet en ejerskifteforsikring. Det kan blive dyrt, hvis der viser sig at være store fejl eller mangler; og så sidder du tilbage med ungen og en tom sparebøsse :nerve:

Er han stadig syg? :ae:
0
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Myresluger » 8. feb 2016, 20:11

FruDulle skrev:Findes der et sort børs marked for børn der er billigt til salg :træt3: :træt3: :træt3:

Vil du købe eller sælge?? :shock:
0
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Anne Droid » 8. feb 2016, 20:11

FruDulle skrev:Findes der et sort børs marked for børn der er billigt til salg :træt3: :træt3: :træt3:


Det er en bedre forretning at sælge dem når de er søde :afro:
1
Klimatosse
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Tibbler » 8. feb 2016, 20:19

FruDulle skrev:
Tibbler skrev:
FruDulle skrev:Findes der et sort børs marked for børn der er billigt til salg :træt3: :træt3: :træt3:


'uden tvivl - Men du skal nok holde rimelig lav profil. Jeg har hørt, at det ikke er så velset.

Pas i øvrigt på, hvis køberen har tegnet en ejerskifteforsikring. Det kan blive dyrt, hvis der viser sig at være store fejl eller mangler; og så sidder du tilbage med ungen og en tom sparebøsse :nerve:

Er han stadig syg? :ae:


Oppe kl 4, sov 12-13.30, sov kl 19.30-20 og hylede i 30 min....ser nu cars. Jeg er pænt brugt efter 6 uger alene og især når det lige skal toppes med det her.

Så der er store fejl og mangler pt


Jeg håber, I så i det mindste kan få noget søvn i nat. :kram:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Viskelæder » 8. feb 2016, 20:28

Kay Bojesen aben er det grimmeste og mest meningsløse stykke nips, der findes.
17
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. feb 2016, 23:52

Viskelæder skrev:Kay Bojesen aben er det grimmeste og mest meningsløse stykke nips, der findes.


Den har faktisk en evne til at sprede trist stemning, så noget kan den da finde ud af.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 9. feb 2016, 07:18

Viskelæder skrev:Kay Bojesen aben er det grimmeste og mest meningsløse stykke nips, der findes.


Men tilgengæld er den sød i hæklet udgave :love2: og så er det også lidt mere personligt :D

Men ja, generelt er der bare mange modetendenser der er blevet kedelige og meningsløse - især fordi ethvert "moderigtigt" hjem nu bare alle sammen ligner hinanden.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 9. feb 2016, 09:17

Fyrst Eberhard skrev:Når man ser det med voksne øjne, er Bamse absurd egoistisk, dominerende og for det meste en mega dårlig ven, overfor Kylling.

Ja, det har min datter også sagt et par gange ... med tilføjelsen om, at det tænkte man jo slet ikke på som barn (så det beviser jo, at børn er egoister - eller i hvert fald sjældent tænker på andres behov end deres egne) :)
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kommodedyret » 9. feb 2016, 09:45

Jeg så i en overskrift at Joakim B. Olsen var blevet slagtet.
Det var han så åbenbart ikke i virkeligheden, det var bare en figurativ vending. Øv, der blev jeg skuffet.
Jeg kan virkelig ikke snuppe den mini-trump. En af de værste politikere DK nogensinde har set, og når jeg bliver vidende om at folk har stemt på ham, så falder de straks i anseelse hos mig.

Jeg skriver det i denne tråd, fordi jeg synes generelt ikke at personangreb på politikere er ok. Jeg bliver lidt irriteret når jeg ser Johanne Schmidt-Nielsen, Inger Støjberg eller andre blive hængt ud. Selvom jeg godt kan se humoren i skinkevitser og andre tiltag, så er det lidt usagligt i mine øjne at bedrive politik på den måde, men mest af alt tænker jeg på hvordan det må være at sidde i den anden ende og tage imod al "humoren", det må være hårdt af og til.

Men jeg kan ikke dy mig når det kommer til Hr Olsen, jeg kan simpelthen ikke styre mig , for nuuuååårrhhhhhh arrghhhh, hvor jeg synes at han er topmålet af træls.

Nå, det var så lige dagens dobbeltmoral herfra. Hej hej.
17
Closure, closure, closure closure closure
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf D.itsen » 9. feb 2016, 10:44

Fyrst Eberhard skrev:Når man ser det med voksne øjne, er Bamse absurd egoistisk, dominerende og for det meste en mega dårlig ven, overfor Kylling.

det tror jeg altså godt man må sige. Det er i hvert fald den gængse opfattelse i min omgangskreds at han er det
5
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Studsgaard » 9. feb 2016, 11:11

Lemonella skrev:Jeg bliver nok ikke populær nu, men jeg undrer mig faktisk over, at så mange kvinder der får lavet kunstige negle, næsten alle får dem filet lige over eller spidse. Jamen, hvorfor? Det er ser jo ikke pænt ud.
Neglen har jo en fin bue nederst, hvor den vokser på fingeren og filer man så det øverste af neglen i samme facon, ser det da meget pænere ud.

Noget andet jeg også har lagt mærke til er, at mange af dem der lægger billeder ud af deres "fine nye negle", tit har grimme flossede neglebånd. Er det virkelig resultatet af en professionel manicure? Så burde de måske overveje, at finde et andet sted.


Hvis de går til en der er dygtig til sit arbejde. Så får de ikke ødelagt hverken negle eller neglebånd. Men der er mange dårlige og resultatet er jo også der efter.

Hilsen hende der syntes kunstige negle god kan være flotte (som man sikkert heller ikke må sige) :fløjt:
2

Tilbage til "Generelt"