"Hvem har du spottet på Facebook"-tråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: "Hvem har du spottet på Facebook"-tråden

Indlægaf Hurrze » 6. feb 2016, 18:58

Der er følger knap på alle profiler. Det er hvordan man vil se personens opslag på ens startside; billeder, statusser osv. Dsv hvis man slår følger fra dukker der ikke noget op på ens startside fra personen.... Hvis den står på normal så er det bare normalt... Knappen følger får man ikke nofikikationer af... :)
1
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: "Hvem har du spottet på Facebook"-tråden

Indlægaf bluetof1 » 6. feb 2016, 23:54

Jeg har også fået et par debatvenner mere de sidste par dage :) Det er hyggeligt at få sat ansigt på jer :-D
2
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Hvem har du spottet på Facebook"-tråden

Indlægaf Fillie » 7. feb 2016, 08:33

GnueN skrev:Jeg er lidt imponeret over den kanin dér... 200+ venner på mindre end en uge. Goddamn! :afro:


Haha, det lyder mere imponerende, end det er, for det var jo helt forfra med en ny profil. :)
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: "Hvem har du spottet på Facebook"-tråden

Indlægaf Fillie » 7. feb 2016, 08:55

Men hvor er jeg dog bare helt igennem glad for, at jeg valgte at komme på Facebook igen! Jeg følte mig så ubeskriveligt ensom, da jeg blev sygemeldt og mistede mit arbejde, fordi jeg havde isoleret mig fuldkommen de sidste par år, efterhånden som jeg fik værre og værre stresssymptomer og kun passede arbejdet og intet andet. Jeg har fået kontakt til mange gamle venner, som alle heldigvis har mødt mig med åbne arme, jeg har hele mit gode netværk fra mit tidligere arbejdsliv intakt, og så er det en stor glæde at følge flere af jer skønne mennesker herinde fra. Så det var en rigtig, rigtig god beslutning. :lun:
23
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: "Hvem har du spottet på Facebook"-tråden

Indlægaf klumphen » 7. feb 2016, 12:30

Hvis man er venner med Mulan så tror jeg man kan spotte cirka halvdelen af debatten. Ikke dårligt :D
3
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: "Hvem har du spottet på Facebook"-tråden

Indlægaf hotlips » 7. feb 2016, 15:46

Jeg kan ikke spotte en skid jeg havde helt sikkert tabt hvis der havde været en spottekonkurrence.måske skulle jeg begynde at se i de der flashertråde det virker bare så uhøfligt når man ikke selv flasher. Jeg kiggede i dem på den unævnelige nogle gange men syntes det mest var folk jeg aldrig stødte på ellers og det er jo ikke sjovt.
Det forekommer mig der var en mørkhåret dame der hele tiden der tilsyneladende ikke var der for andet jeg har stadig ikke fattet hvad det gik ud på.
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: "Hvem har du spottet på Facebook"-tråden

Indlægaf Kommodedyret » 8. feb 2016, 20:10

Jeg har totally spottet LogLady. Eller Galoldriel..... GalolLady.. :gruble:

jeg har også spottet Puffi.

:D
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: "Hvem har du spottet på Facebook"-tråden

Indlægaf Puffi » 8. feb 2016, 22:47

Kommodedyret skrev:Jeg har totally spottet LogLady. Eller Galoldriel..... GalolLady.. :gruble:

jeg har også spottet Puffi.

:D


Hov! Jamen, hej? Eller? :lol:
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: "Hvem har du spottet på Facebook"-tråden

Indlægaf Miss_no_More » 8. feb 2016, 23:08

Jeg fatter heller ikke, hvordan I kan vide, hvem I spotter? :gruble: Er det fordi, I kan huske folk fra billedtrådene? For det er jeg mægtig dårlig til.

Nå, men jeg har derfor kun spottet Tanten, Heksen og Ado. Og PrinceLight og Alkaia. De 2 sidste er kun fordi, vi er i en gruppe sammen. De 3 første fordi de er letgenkendelige og meget mindeværdige :blomst:
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: "Hvem har du spottet på Facebook"-tråden

Indlægaf Elvispop » 9. feb 2016, 06:09

Miss_no_More skrev:Jeg fatter heller ikke, hvordan I kan vide, hvem I spotter? :gruble: Er det fordi, I kan huske folk fra billedtrådene? For det er jeg mægtig dårlig til.

Nå, men jeg har derfor kun spottet Tanten, Heksen og Ado. Og PrinceLight og Alkaia. De 2 sidste er kun fordi, vi er i en gruppe sammen. De 3 første fordi de er letgenkendelige og meget mindeværdige :blomst:


Vi har en navneopråbs-tråd i vores facebook-gruppe https://www.facebook.com/groups/782361545203326/
3
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: "Hvem har du spottet på Facebook"-tråden

Indlægaf klumphen » 9. feb 2016, 07:03

Miss_no_More skrev:Jeg fatter heller ikke, hvordan I kan vide, hvem I spotter? :gruble: Er det fordi, I kan huske folk fra billedtrådene? For det er jeg mægtig dårlig til.

Nå, men jeg har derfor kun spottet Tanten, Heksen og Ado. Og PrinceLight og Alkaia. De 2 sidste er kun fordi, vi er i en gruppe sammen. De 3 første fordi de er letgenkendelige og meget mindeværdige :blomst:

Det nemmeste er jo at spotte dem der har været i billedtrådene. Men det sjoveste er helt klart når man kun har forskellige brudstykker at gå efter. Som fx et navn, fødselsdag, uddannelse, by, arbejde, interesser, billeder personen har taget af steder man genkender, andre debattører, man kender, der kommenterer på billeder osv.
Det er lidt li'som et detektiv-puslespil :D
0
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: "Hvem har du spottet på Facebook"-tråden

Indlægaf Skinkehunden » 9. feb 2016, 07:25

Angelina skrev:Eller: meld jer ind i denne gruppe https://www.facebook.com/groups/782361545203326/ (så er der ingen der bliver "outet" ufrivilligt)


Har meldt mig ind :genert: Vil nemlig gerne være nogenlunde anonym herinde sådan ift. familiemedlemmer ;)
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1727
Kontakt:

Re: "Hvem har du spottet på Facebook"-tråden

Indlægaf Dime » 9. feb 2016, 09:08

GnueN skrev:Jeg hæfter mig ved, at der er... lad mig se... INGEN mænd i den inderkreds dér! :lol:


Hey! :D
Jeg er SÅ meget mand, man skulle tro det var løgn... altså, så'n på ydersiden... :D
0
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: "Hvem har du spottet på Facebook"-tråden

Indlægaf Marichen12 » 9. feb 2016, 09:20

GnueN skrev:
Elvispop skrev:
Miss_no_More skrev:Jeg fatter heller ikke, hvordan I kan vide, hvem I spotter? :gruble: Er det fordi, I kan huske folk fra billedtrådene? For det er jeg mægtig dårlig til.

Nå, men jeg har derfor kun spottet Tanten, Heksen og Ado. Og PrinceLight og Alkaia. De 2 sidste er kun fordi, vi er i en gruppe sammen. De 3 første fordi de er letgenkendelige og meget mindeværdige :blomst:


Vi har en navneopråbs-tråd i vores facebook-gruppe https://www.facebook.com/groups/782361545203326/


Jeg hæfter mig ved, at der er... lad mig se... INGEN mænd i den inderkreds dér! :lol:


Aaaar, nu er du ikke fair! 2 kan jeg da tælle til :D Og hvordan er det lige du ved det??? Er du sådan en der lurer uden at give dig til kende? Tør du ikke, med alle de damer?? :slem: :D
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: "Hvem har du spottet på Facebook"-tråden

Indlægaf Elvispop » 9. feb 2016, 15:48

Allmost_Famous skrev:Sker der en masse sjovt i den dersens gruppe, eller er det "bare" for at finde hinanden? :genert:


Der sker ikk' en skid... :lol:
Men måske med tiden :gruble:
1
Så tænd dog for helvede de baglygter

Tilbage til "Generelt"