Jul i boligen 2015.

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Jul i boligen 2015.

Indlægaf computermus » 2. sep 2015, 13:51

Wizzze skrev:
computermus skrev:
Fru Sunshine skrev::santa2:
Alle mine stakkels nisser ligger bare i deres kasser og venter på, at de må invadere hele stuen igen :lun:

Hvis jeg står helt stille og lytter ,så kan jeg ganske svagt høre en puslen og småskubben fra mine kasser med nisser. :lol2: Engang imellem bliver det lidt højlydt med et " Få så de træsko VÆK fra mit hoved" :lol: . Efter sådan et udbrud falder gemytterne så til ro igen og slumrer videre til næste gang den ene eller anden får vendt sig lidt forkert. :jule:
Hmm, måske det var en ide at få fat i et par kasser mere til næste gang de skal pakkes ned,så de hver især får lidt bedre plads.Så er jeg måske fri for det brokkeri der var da jeg sidst pakkede nisserne ned .


Fru Sunshine skrev:Jeg vil have nogle gennemsigtige bedrollers til mine, så de ikke skal ligge der i mørke.


I er kraftedme skøre :lol:

Søde og kære, men totalt :forvirret2: :nerve: :ticks: :alien: :stoned:

Tak Skal du have Wizzze , det er en kompliment som jeg værdsætter . :D
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Jul i boligen 2015.

Indlægaf Fru Sunshine » 2. sep 2015, 14:46

Wizzze skrev:
computermus skrev:
Fru Sunshine skrev::santa2:
Alle mine stakkels nisser ligger bare i deres kasser og venter på, at de må invadere hele stuen igen :lun:

Hvis jeg står helt stille og lytter ,så kan jeg ganske svagt høre en puslen og småskubben fra mine kasser med nisser. :lol2: Engang imellem bliver det lidt højlydt med et " Få så de træsko VÆK fra mit hoved" :lol: . Efter sådan et udbrud falder gemytterne så til ro igen og slumrer videre til næste gang den ene eller anden får vendt sig lidt forkert. :jule:
Hmm, måske det var en ide at få fat i et par kasser mere til næste gang de skal pakkes ned,så de hver især får lidt bedre plads.Så er jeg måske fri for det brokkeri der var da jeg sidst pakkede nisserne ned .


Fru Sunshine skrev:Jeg vil have nogle gennemsigtige bedrollers til mine, så de ikke skal ligge der i mørke.


I er kraftedme skøre :lol:

Søde og kære, men totalt :forvirret2: :nerve: :ticks: :alien: :stoned:

Jamen nogle af dem er altså lidt mørkerædde.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Jul i boligen 2015.

Indlægaf Madam Pomfrey » 2. sep 2015, 16:38

SonataA skrev:
DD_81 skrev:jeg glææææder mig allerede ret så meget, og har i hovedet en lettere plan for hvilket pynt der skal være hvor :D

Og er der for cheesy med lyskæde i trappes gelænder/side :gruble: - altså vi snakker sådan en yyyndig trappe fra start 80'erne, i sådan noget smedejers-lookalike, med snoede metalstænger og en "flot" ring imellem hver 3. hold stænger.


Jeg stemmer for at du går all in på den trappe. Lyskæde kan da ikke første alene. Den skal da pyntes med gran, fake sne og masser af lyd :deer:
Åh jeg ville så gerne have en trappe jeg kunne pynte :santa2:

Vi er i fuld gang med julepynt i børnehøjde; perle-snefnug, div foldede papir-dimser, male perler etc. Top hyggeligt.



Julesokker i alskens størrelse og farver hænger på trappen til adventspakkerne, 7 stks - for hunden har naturligvis også en! :santa2:
jeg var ellers nået til den konklusion at en granguirlande var liiiige over the top, men den er da til genovervejelse...

Hellløw Gertrud Sand :deer:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Jul i boligen 2015.

Indlægaf Persnikedy » 2. sep 2015, 17:30

Hvis jeg havde en trappe ville den være dækket af både gran guirlander, lys og alt andet. Muligvis store sløjfer. Åh jul :lun:

Her hos mig i min lille etværelses udnyttes alt pladsen til julen. På væggen bag sengen vil der hænge julesterner, alle vinduer vil ahve glaskugerne der ikke er plads til på mit juletræ, nisse landskaber ved tvet og store nisser på reolen.
Julen skal pyntes som Gertrud Sand ville have gjort det.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Jul i boligen 2015.

Indlægaf Persnikedy » 2. sep 2015, 17:32

Jeg har faktisk 3 nisser fremme nu :genert: Resterne fra Jul I Juli. En stor strikkede nisse, en havenisse og en lille porcelærns julemand. der er også et lille julehus som blinker i alle farver men jeg syndes ikke den tæller med mindre man tænder for lysene
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
SonataA
Indlæg: 518
Tilmeldt: 1. sep 2015, 05:20
Kort karma: 52
Likede indlæg: 823

Re: Jul i boligen 2015.

Indlægaf SonataA » 2. sep 2015, 19:01

DD_81 skrev:
SonataA skrev:
DD_81 skrev:jeg glææææder mig allerede ret så meget, og har i hovedet en lettere plan for hvilket pynt der skal være hvor :D

Og er der for cheesy med lyskæde i trappes gelænder/side :gruble: - altså vi snakker sådan en yyyndig trappe fra start 80'erne, i sådan noget smedejers-lookalike, med snoede metalstænger og en "flot" ring imellem hver 3. hold stænger.


Jeg stemmer for at du går all in på den trappe. Lyskæde kan da ikke første alene. Den skal da pyntes med gran, fake sne og masser af lyd :deer:
Åh jeg ville så gerne have en trappe jeg kunne pynte :santa2:

Vi er i fuld gang med julepynt i børnehøjde; perle-snefnug, div foldede papir-dimser, male perler etc. Top hyggeligt.



Julesokker i alskens størrelse og farver hænger på trappen til adventspakkerne, 7 stks - for hunden har naturligvis også en! :santa2:
jeg var ellers nået til den konklusion at en granguirlande var liiiige over the top, men den er da til genovervejelse...

Hellløw Gertrud Sand :deer:


Du skaaaaaaaaal have granguirlanden, det er så meget jul - og med julesokker på bliver det kun endnu bedre :deer:

Og Gertrud Sand er lidt min julehelt (altså hvis hun liiiiige styrede farverne lidt. Der findes uendeligt meget fint og flot julepynt i farverne hvid, sølv og glimmer :lun:
1
Brugeravatar
SonataA
Indlæg: 518
Tilmeldt: 1. sep 2015, 05:20
Kort karma: 52
Likede indlæg: 823

Re: Jul i boligen 2015.

Indlægaf SonataA » 2. sep 2015, 19:03

@DD_81 må jeg BTW bo hos dig? Jeg vil også have julesok med gaver i :whine:
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Jul i boligen 2015.

Indlægaf Madam Pomfrey » 2. sep 2015, 20:23

SonataA skrev:@DD_81 må jeg BTW bo hos dig? Jeg vil også have julesok med gaver i :whine:



Du kunne også melde dig til debattens "bytte adventsgaver hyggehejs" som jeg i den grad formodet bliver en succesfuld gentagelse!
jeg har været med 2 år i træk, og det har været SÅ hyggeligt, og med nogle vildt fede gaver! :)

hvis ik jeg meldt mig ind i det, så havde jeg heller ikke fået gaver :ad!:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Jul i boligen 2015.

Indlægaf Madam Pomfrey » 2. sep 2015, 20:24

Persnikedy skrev:Hvis jeg havde en trappe ville den være dækket af både gran guirlander, lys og alt andet. Muligvis store sløjfer. Åh jul :lun:

Her hos mig i min lille etværelses udnyttes alt pladsen til julen. På væggen bag sengen vil der hænge julesterner, alle vinduer vil ahve glaskugerne der ikke er plads til på mit juletræ, nisse landskaber ved tvet og store nisser på reolen.
Julen skal pyntes som Gertrud Sand ville have gjort det.



jamen det må den jo næste blive så, trappen altså, pyntet helt vildt op - ungerne vil elske det, manden hade det :D

jeg har 2 stuer - og overvejer 2 juletræer i år :D
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Jul i boligen 2015.

Indlægaf Persnikedy » 2. sep 2015, 20:53

DD_81 skrev:
Persnikedy skrev:Hvis jeg havde en trappe ville den være dækket af både gran guirlander, lys og alt andet. Muligvis store sløjfer. Åh jul :lun:

Her hos mig i min lille etværelses udnyttes alt pladsen til julen. På væggen bag sengen vil der hænge julesterner, alle vinduer vil ahve glaskugerne der ikke er plads til på mit juletræ, nisse landskaber ved tvet og store nisser på reolen.
Julen skal pyntes som Gertrud Sand ville have gjort det.



jamen det må den jo næste blive så, trappen altså, pyntet helt vildt op - ungerne vil elske det, manden hade det :D

jeg har 2 stuer - og overvejer 2 juletræer i år :D


2 JULETRÆER!!! :ivrig:
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Jul i boligen 2015.

Indlægaf Garfield » 7. sep 2015, 10:32

Jeg har altid pyntet op og mere og mere gennem årene. I år skal jeg så for første gang i 6 år holde jul som single ovenpå et grimt brud. Dvs. jeg bestemmer suverænt ALT og jeg har tænkt mig at gå bananas. Min helt i denne sammenhæng er Frasiers far:

Billede

God damn, det bliver god terapi :deer:
3
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Jul i boligen 2015.

Indlægaf Persnikedy » 7. sep 2015, 11:16

Garfield skrev:Jeg har altid pyntet op og mere og mere gennem årene. I år skal jeg så for første gang i 6 år holde jul som single ovenpå et grimt brud. Dvs. jeg bestemmer suverænt ALT og jeg har tænkt mig at gå bananas. Min helt i denne sammenhæng er Frasiers far:

Billede

God damn, det bliver god terapi :deer:


Så mangler du bare en hund/kat at klæde ud :-D Eller måske en undulat kan overtales til at have det på hvis du ikke må have dyr
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Jul i boligen 2015.

Indlægaf Garfield » 7. sep 2015, 11:39

Vi må have kat...

Billede

:lol:
2
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Jul i boligen 2015.

Indlægaf Fru Sunshine » 8. sep 2015, 05:16

Jaaah. At have tre rensdyr rendende rundt kunne være spas.
Om kattene er enige, er jeg så knap så sikker på.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Jul i boligen 2015.

Indlægaf Garfield » 8. sep 2015, 07:50

Fru Sunshine skrev:Jaaah. At have tre rensdyr rendende rundt kunne være spas.
Om kattene er enige, er jeg så knap så sikker på.


Tre gange "grumpy cat" :lol:

Billede
1
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.

Tilbage til "Bolig"