Okay, så går jeg sgu "all in"!

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Skralde » 2. sep 2015, 18:02

Imponerende vægttab den første uge! :gogo: Jeg hepper også på dig :banan:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf TurtleSpeed » 2. sep 2015, 18:18

Tusind tak! den maa afproeves en af dagene.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19040

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Flora » 2. sep 2015, 19:11

Jeg vil også godt heppe :pompom: Du virker motiveret så det skal nok lykkes :gogo:

De der nudler....hvor godt mætter de og hvor meget fylder de. Altså, hvor meget bruger man til en normal portion? Har overvejet at prøve dem, men synes godt nok de er lidt dyre. Men 6,5 kcal pr. 100 g er jo næsten for godt til at være sandt! Har du købt Shirataki risene også? I så fald, må du da godt lige give en anmeldelse når du engang får prøvet dem :).
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Aima » 2. sep 2015, 19:15

Ih, det ser vildt godt ud! Tak for anmeldelsen, Pjeps, jeg må hellere lige kigge over på Bodylab.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 2. sep 2015, 19:21

Flora skrev:Jeg vil også godt heppe :pompom: Du virker motiveret så det skal nok lykkes :gogo:

De der nudler....hvor godt mætter de og hvor meget fylder de. Altså, hvor meget bruger man til en normal portion? Har overvejet at prøve dem, men synes godt nok de er lidt dyre. Men 6,5 kcal pr. 100 g er jo næsten for godt til at være sandt! Har du købt Shirataki risene også? I så fald, må du da godt lige give en anmeldelse når du engang får prøvet dem :).


Jeg synes de mættede godt, eller måltidet mættede godt, men der var også en del kylling i. De er nemlig rigtig dyre, men bodystore havde to pakker af nudlerne for 22 kr med 250 g i hver, jeg puttede en hel pakke i iretten der giver 3 rimelig store portioner. ( og det synes jeg næsten var for meget, men det er svært at opbevare resterne af en pakke) Og ja jeg har også købt en gang "ris", men indholdet er jo det samme, bare en anden form, det er lidt ligesom spagetti conta pasta skruer, same same.

Jeg anser det for fyld i retten med næsten gratis kcal. ;)
1
:ninja:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19040

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Flora » 2. sep 2015, 19:33

Pjeps skrev:
Flora skrev:Jeg vil også godt heppe :pompom: Du virker motiveret så det skal nok lykkes :gogo:

De der nudler....hvor godt mætter de og hvor meget fylder de. Altså, hvor meget bruger man til en normal portion? Har overvejet at prøve dem, men synes godt nok de er lidt dyre. Men 6,5 kcal pr. 100 g er jo næsten for godt til at være sandt! Har du købt Shirataki risene også? I så fald, må du da godt lige give en anmeldelse når du engang får prøvet dem :).


Jeg synes de mættede godt, eller måltidet mættede godt, men der var også en del kylling i. De er nemlig rigtig dyre, men bodystore havde to pakker af nudlerne for 22 kr med 250 g i hver, jeg puttede en hel pakke i iretten der giver 3 rimelig store portioner. ( og det synes jeg næsten var for meget, men det er svært at opbevare resterne af en pakke) Og ja jeg har også købt en gang "ris", men indholdet er jo det samme, bare en anden form, det er lidt ligesom spagetti conta pasta skruer, same same.

Jeg anser det for fyld i retten med næsten gratis kcal. ;)


Ok, jeg må ind og kigge på bodystore. Der hvor jeg ellers fandt dem kostede de 26 kr. for 200 g, så det er jo noget mere. Hvis risene er nøjagtig samme produkt i en anden form behøver du selvfølgelig ikke at anmelde dem ;).
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 8. sep 2015, 14:19

Så er der gået en uge og yderligere 1,2 kg er røget, det er jeg tilfreds med. Har absolut kun fokuseret på kosten og først fra i dag begynder jeg at putte motion/træning på også.

Jeg har været i træningscenter, hvor fyssen vurderede hvor meget jeg kunne udholde, lad mig sige det sådan her, jeg er i forfærdelig dårlig form :tie: tilgængelige er jeg stærk som en okse :lol:

Det blev til 45 minutters træning med to små pauser. Jeg er blevet instrueret i hvad jeg kan gøre herhjemme/selv, og så ny tid om en uge.

Jeg er stort set aldrig sulten længere, Det kan blive et problem, fordi jeg glemmer at spise, men det tænker jeg udligner sig når jeg er færdig med at holde ferie og kommer ind i min vante dagligdag igen.
2
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 9. sep 2015, 11:01

Fåårk, jeg har muskler, der vist ikke har været brugt i mange år, kæft min krop værker !

Jeg toppede så træningen i går med at være så smart at cykle 2x 13 km på rugbrødsmotor- cyklen.
0
:ninja:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf kidkomb » 9. sep 2015, 11:23

Jeg hepper Pjeps! :banan: I er så modige i det her forum!
-tør ikke selv lave en resultattråd. Jeg ved, at jeg ikke vil kunne holde det, selvom folk heppede.

Det lyder så lækkert med dét der gratis-kalorie nudel ting. Wee, det skal jeg have. Finder du andet i dén boldgade, så del endelig :D

De mange kilo første uge er altså ikke så unormalt @TurtleSpeed, har man spist meget kulhydratrig og stivelsesholdig kost, så ophober kroppen en del vand, (kan ikke huske hvorfor, der er et eller andet smart i at den gør det) som så er noget af det første der ryger.
En træner fortalte mig, at det er derfor LCHF er farligt i længere tid, fordi man dehydrerer kroppen og musklerne så begynder at "æde sig selv", fordi de skal bruge væske for at arbejde (jeg synes det lyder mega klamt, så det er ikke en påstand jeg selv har undersøgt eller kigget nærmere på :lol:)
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 9. sep 2015, 12:15

kidkomb skrev:Jeg hepper Pjeps! :banan: I er så modige i det her forum!
-tør ikke selv lave en resultattråd. Jeg ved, at jeg ikke vil kunne holde det, selvom folk heppede.

Det lyder så lækkert med dét der gratis-kalorie nudel ting. Wee, det skal jeg have. Finder du andet i dén boldgade, så del endelig :D

De mange kilo første uge er altså ikke så unormalt @TurtleSpeed, har man spist meget kulhydratrig og stivelsesholdig kost, så ophober kroppen en del vand, (kan ikke huske hvorfor, der er et eller andet smart i at den gør det) som så er noget af det første der ryger.
En træner fortalte mig, at det er derfor LCHF er farligt i længere tid, fordi man dehydrerer kroppen og musklerne så begynder at "æde sig selv", fordi de skal bruge væske for at arbejde (jeg synes det lyder mega klamt, så det er ikke en påstand jeg selv har undersøgt eller kigget nærmere på :lol:)


Jeg fandt faktisk en del 0 kcal produkter på samme side som jeg købte nudlerne, det er noget dyrt og amerikansk noget. Jeg købte et glas Mayo med 0 kcal http://bodystore.dk/4/dk/artiklar/chipotle-mayo-355ml , jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal synes om det :ivrig: det må være noget syntetisk stads, og jeg har egentlig bare sat det ind i skabet til en dag hvor jeg får Mayo crawing. :-p

Min kostomlægning skal dog ikke bestå af lutter den slags produkter, for så er det jo ikke en naturlig kostomlægning der kan holde , jeg vil helst lære at spise sundt på en naturlige måde. Men mit problem er helt sikkert overspisning og trøstespisning. Men den Mayo skal sgu prøves en dag. :lol:
0
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 9. sep 2015, 12:18

Jeg har forøvrigt bestilt bogen, aldrig mere slankekur og har netop fået SMS fra bib om at den er kommet. Jeg har det altid svært med at læse den slags, frygter jo at den vil smide alle de ting, jeg jo godt ved, i hovedet på mig. Men det er måske det der skal til ?
0
:ninja:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19040

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Flora » 9. sep 2015, 12:20

Pjeps skrev:
kidkomb skrev:Jeg hepper Pjeps! :banan: I er så modige i det her forum!
-tør ikke selv lave en resultattråd. Jeg ved, at jeg ikke vil kunne holde det, selvom folk heppede.

Det lyder så lækkert med dét der gratis-kalorie nudel ting. Wee, det skal jeg have. Finder du andet i dén boldgade, så del endelig :D

De mange kilo første uge er altså ikke så unormalt @TurtleSpeed, har man spist meget kulhydratrig og stivelsesholdig kost, så ophober kroppen en del vand, (kan ikke huske hvorfor, der er et eller andet smart i at den gør det) som så er noget af det første der ryger.
En træner fortalte mig, at det er derfor LCHF er farligt i længere tid, fordi man dehydrerer kroppen og musklerne så begynder at "æde sig selv", fordi de skal bruge væske for at arbejde (jeg synes det lyder mega klamt, så det er ikke en påstand jeg selv har undersøgt eller kigget nærmere på :lol:)


Jeg fandt faktisk en del 0 kcal produkter på samme side som jeg købte nudlerne, det er noget dyrt og amerikansk noget. Jeg købte et glas Mayo med 0 kcal http://bodystore.dk/4/dk/artiklar/chipotle-mayo-355ml , jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal synes om det :ivrig: det må være noget syntetisk stads, og jeg har egentlig bare sat det ind i skabet til en dag hvor jeg får Mayo crawing. :-p

Min kostomlægning skal dog ikke bestå af lutter den slags produkter, for så er det jo ikke en naturlig kostomlægning der kan holde , jeg vil helst lære at spise sundt på en naturlige måde. Men mit problem er helt sikkert overspisning og trøstespisning. Men den Mayo skal sgu prøves en dag. :lol:


Mayonaise er en af mine absolut største svagheder, så ville elske hvis man kan få sådan noget 0 kcal noget der smager ordentligt. Så anmeld den endelig når du får den afprøvet :)

Tillykke i øvrigt med de 1,2 yderligere kg. Det er godt gået :gogo:
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 9. sep 2015, 12:25

Flora skrev:
Pjeps skrev:
kidkomb skrev:Jeg hepper Pjeps! :banan: I er så modige i det her forum!
-tør ikke selv lave en resultattråd. Jeg ved, at jeg ikke vil kunne holde det, selvom folk heppede.

Det lyder så lækkert med dét der gratis-kalorie nudel ting. Wee, det skal jeg have. Finder du andet i dén boldgade, så del endelig :D

De mange kilo første uge er altså ikke så unormalt @TurtleSpeed, har man spist meget kulhydratrig og stivelsesholdig kost, så ophober kroppen en del vand, (kan ikke huske hvorfor, der er et eller andet smart i at den gør det) som så er noget af det første der ryger.
En træner fortalte mig, at det er derfor LCHF er farligt i længere tid, fordi man dehydrerer kroppen og musklerne så begynder at "æde sig selv", fordi de skal bruge væske for at arbejde (jeg synes det lyder mega klamt, så det er ikke en påstand jeg selv har undersøgt eller kigget nærmere på :lol:)


Jeg fandt faktisk en del 0 kcal produkter på samme side som jeg købte nudlerne, det er noget dyrt og amerikansk noget. Jeg købte et glas Mayo med 0 kcal http://bodystore.dk/4/dk/artiklar/chipotle-mayo-355ml , jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal synes om det :ivrig: det må være noget syntetisk stads, og jeg har egentlig bare sat det ind i skabet til en dag hvor jeg får Mayo crawing. :-p

Min kostomlægning skal dog ikke bestå af lutter den slags produkter, for så er det jo ikke en naturlig kostomlægning der kan holde , jeg vil helst lære at spise sundt på en naturlige måde. Men mit problem er helt sikkert overspisning og trøstespisning. Men den Mayo skal sgu prøves en dag. :lol:


Mayonaise er en af mine absolut største svagheder, så ville elske hvis man kan få sådan noget 0 kcal noget der smager ordentligt. Så anmeld den endelig når du får den afprøvet :)

Tillykke i øvrigt med de 1,2 yderligere kg. Det er godt gået :gogo:


Tak :lun:

Jeg skal nok anmelde Mayo, når jeg har smagt på den. Tænker at den vil minde om de der glas mayonaiser der findes og ikke den Mayo vi kender fra tube :gruble:
1
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 15. sep 2015, 10:06

Det går stadig fremad, eller nedad, dog kun 700 g yderligere på den sidste uge. Jeg var klar over at det ville være mindre eller måske slet ikke noget , da jeg har haft lidt for mange spise ude aftaler.

Glæder mig lidt til at jeg skal på arbejde igen efter ferien, så jeg kan få lidt mere normale spiserutiner i gang.skal til træning i dag og have mit program, som hun skulle lave udfra det jeg præsterede sidst. Og så må jeg tvinge mig afsted et par gange om ugen efter job. Det bliver sgu en udfordring.

Min el-cykel er stadig til rep, så er jeg tvunget til at bruge den almindelige indtil da. Men ellers er jeg slem til at bruge el-cyklen til job, simpelthen fordi den er hurtigere og jeg kan sove 20 min længere om morgenen, det er vigtigt.

Motivationen er stadig i top
1
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Okay, så går jeg sgu "all in"!

Indlægaf Pjeps » 20. sep 2015, 08:38

Flora skrev:
Mayonaise er en af mine absolut største svagheder, så ville elske hvis man kan få sådan noget 0 kcal noget der smager ordentligt. Så anmeld den endelig når du får den afprøvet :)

Tillykke i øvrigt med de 1,2 yderligere kg. Det er godt gået :gogo:


Mayonaisen er testet, den er meget tynd og meget sød i forhold til tube/flaske Mayo. Jeg ville f.eks ikke putte den på en rejemad. Men i en sandwich ville den være fin at smøre på brødet, og til at lave dressinger af, jeg har brugt et par skefulde sammen med græsk yoghurt i den "remoulade" jeg lavede igår. Det bliver nok ikke noget jeg køber ret tit :lol:
0
:ninja:

Tilbage til "Fit og/eller lækker"