Yahya Hassan

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Yahya Hassan

Indlægaf Slettet bruger » 10. feb 2016, 11:25

Ak, den unge mand er ramt af rockstjernesyndromet, han blev berømt alt for ung og kan ikke håndtere det. Han skal nærmest håbe på at komme i fængsel og få noget tid til at sidde og tænke over tingene, han er i mine øjne i stærk fare for at lave en "fundet død på et hotelværelse" som så mange andre.
1
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Yahya Hassan

Indlægaf Akehurst2 » 10. feb 2016, 11:27

Jeg synes, det var forfærdeligt at se ham i TV2News i går. Fuldstændig usammenhængende og uklar og kunne ikke engang løfte hovedet og se ind i kameraet - TV2 bør ikke tillade nogen at være på skærmen i den tilstand.
5
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Yahya Hassan

Indlægaf Slettet bruger » 10. feb 2016, 11:37

Det sker igen og igen jo. Medierne elsker stjerner i sammenbrud, og stjernen er blevet afhængig af at se sit ansigt på en masse forsider. Og har mistet dømmekraften, fordi enhver vanvittig ting de siger eller gør bliver behandlet som noget vigtigt af så mange mennesker.

Hendrix var bevidst om det, men han døde altså alligevel.

I used to live in a room full of mirrors
All I could see was me
Well I take my spirit and I crash my mirrors
Now the whole world is here for me to see
I said the whole world is here for me to see
Now I'm searchin' for my love to be
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Yahya Hassan

Indlægaf Bimmerdyret » 10. feb 2016, 11:39

En ung knægt, der bliver berømt for at råbe op og skabe sig uvenner og braldre op om sine skandaler vil aldrig blive stueren.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Yahya Hassan

Indlægaf Fru Sunshine » 10. feb 2016, 11:43

Jeg synes i bund og grund, at det er tragisk.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Yahya Hassan

Indlægaf Slettet bruger » 10. feb 2016, 11:57

Bimmerdyret skrev:En ung knægt, der bliver berømt for at råbe op og skabe sig uvenner og braldre op om sine skandaler vil aldrig blive stueren.


Ah, han er da ret mellow i sammenligning med så mange andre.

Billede
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Yahya Hassan

Indlægaf Bimmerdyret » 10. feb 2016, 11:59

eks-Maupassant skrev:
Bimmerdyret skrev:En ung knægt, der bliver berømt for at råbe op og skabe sig uvenner og braldre op om sine skandaler vil aldrig blive stueren.


Ah, han er da ret mellow i sammenligning med så mange andre.

Billede


Hey, aner ikke hvem der er på din animation, men for mig sikkert lige så interessant som YH i det lange løb :lol2:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Yahya Hassan

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. feb 2016, 12:00

Det ligner Sid Vicious
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Yahya Hassan

Indlægaf Slettet bruger » 10. feb 2016, 12:07

Dirtylittledevil skrev:Det ligner Sid Vicious


Den STORE KUNSTNER Sid Vicious :)
1
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Yahya Hassan

Indlægaf Code71 » 10. feb 2016, 12:44

Rosa Espinosa skrev:Tror nu ikke at han farlig, som der ellers bliver antydet i medierne, men synes at han virker som en mand der er trængt op i et hjørne. Derudover skal man også huske på, at han er en kunstner og deres følelser og reaktioner har ofte en tendens til at være ret bombastiske og hvor der bliver brugt store armbevægelser. Når han først giver den gas med sine udtalelser, så kan man se at performeren kommer op i ham. Så giver ikke så meget for hans trusler og synes folk skal gøre det samme.


Jeg tror helt sikkert at han er ultra farlig. Dem der siger at han er potentiel terrorist, giver jeg ret. Han er så langt ude i forvejen at det måske kunne give mening for ham.

Det bedste der kunne ske for ham var en tvangsindlæggelse på psyk så der var nogle kompetente mennesker, som kunne hjælpe ham døgnet rundt
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Yahya Hassan

Indlægaf Fru Sunshine » 10. feb 2016, 13:29

Den eneste forskel på ham og andre, der har været igennem samme helvede som han er, at han har skrevet en bog om det og har fået mediernes bevågenhed.

Det er simpelthen så synd for ham.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Yahya Hassan

Indlægaf Code71 » 10. feb 2016, 14:10

Skumfidusen skrev:
Rosa Espinosa skrev:Ved intet om hans liv, ved kun hvordan han udstiller sig foran kameraet og der ser jeg intet farligt.


Han er lige blevet taget i at køre bil, påvirket af stoffer og har forsøgt at stikke af fra politiet, forulykke, stikke af fra bilen...og så harcelerer han over en hudafskrabning på den ene hånd og at han har siddet i "isolation" siden i formiddag. Han hævder at politiet bevidst forfølger ham og er generelt usammenhængende. Jeg frygter det går helt galt for ham. Han har allerede været indblandet i flere voldsepisoder.


+ adskillige trusler på livet og diverse rigtig hyggelige ting
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Yahya Hassan

Indlægaf icelady » 10. feb 2016, 14:27

Jeg så interviewet på TV2 og et på TV2oj. Og jeg må indrømme, jeg grinte, fordi han er så himmelråbende ude af kontakt med virkeligheden.

Jeg kan dog også sagtens se, at han har brug for hjælp, ellers ender det galt for ham.

Uanset baggrund så har han et ansvar for at have ladet komme så vidt som det er nu.


Edit: Har lige tjekket hans FB....holy smoke! Han er vitterlig ikke rask!
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Yahya Hassan

Indlægaf Code71 » 10. feb 2016, 14:36

icelady skrev:Jeg så interviewet på TV2 og et på TV2oj. Og jeg må indrømme, jeg grinte, fordi han er så himmelråbende ude af kontakt med virkeligheden.

Jeg kan dog også sagtens se, at han har brug for hjælp, ellers ender det galt for ham.

Uanset baggrund så har han et ansvar for at have ladet komme så vidt som det er nu.


Edit: Har lige tjekket hans FB....holy smoke! Han er vitterlig ikke rask!


Wauw. Nu har jeg også lige kigget. Han er jo endnu værre end jeg troede. :nerve:
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Yahya Hassan

Indlægaf BlueBunny » 10. feb 2016, 14:40

Han er 20 år. Mange omtaler ham som intelligent (hvilke parametre de vurderer det på skal jeg ikke blande mig i).

Han har i den grad et ansvar for sig selv og for andre han omgiver sig med. Jeg synes hans opførsel er helt uacceptabel. Han virker virkelighedsfjern og negativ, sur og tvær. Han brokker sig over alle andre. Beskylder alle andre for dit og dat og "hallo hallo". Han burde tage et ordentlig kig på sig selv, og begynde at dyrke sommerfugle og solskin istedet for at se det som sit kald at kritisere alt og alle. Autodidakt Primadonna der proletardømmer andre. Han trænger til en solskinsferie og badetur, sand mellem tæerne, solnedgange, grin, ubekymret hygge og samvær.
3
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne

Tilbage til "Generelt"