Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf LadyFox » 8. feb 2016, 16:13

Ikke at gide at vandre hvileløst rundt udenfor tre uger i træk uden pause for at finde så lækre hanhunde som overhovedet muligt, så hun kan lege narrefisse!

Jeg ER en dårlig hundeejer, i know :panik:
0
...
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf LaScrooge » 8. feb 2016, 16:23

JoyNips skrev:Min hest er ikke voldsomt begejstret i disse dage - den måtte syes i tirsdags og har boksro. Det synes den er jævnt kedeligt! Så den ser sådan her ud, når der bliver muget i naboboksen... :stoned:


:lol2:

"Hej. HEJ. ?? Hej :) -:):):) Hvad laver du? Hej."
7
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Studsgaard » 8. feb 2016, 16:37

Drillet katterne med en laserpointer :klap:

Det ser så sjovt ud når de skøjter rundt på gulvet efter den røde prik. :lol:
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf LaScrooge » 8. feb 2016, 16:38

Jeg er ikke sikker, men at dømme efter deres adfærd begår jeg dagligt utilgivelige forbrydelser mod katteheden. Jeg kan komme gående, stille og roligt og fokuseret på dagligdagens gøremål, da kattens pludselige faren op og styrten ud med busket hale, ikke lader nogen tvivl tilbage om, at jeg har gjort noget forfærdeligt. Måske åndede jeg og ændrede derved ved luftens molekylære sammensætning, måske skubbede jeg til en sko som katten ellers lige havde vænnet sig til lå præcis sådan. Nogle gange lader min hunkat mig vide at jeg svigter hende forfærdeligt. Lange, klagende miav runger i hele lejligheden og får min puls op i "hvad-gør-jeg-galt"-mode. Som regel handler det om at hun vil have kærlighed og opmærksomhed. Desværre er hun også ude af stand til at tage imod den. Så kan jeg kalde og snakke og række ud efter hende, men til ingen verdens nytte, for ak! hun er en tragisk skæbne, dømt til at vandre plankegulvene alene, dømt til aldrig at kunne bryde den usynlige barriere der er mellem hende og den sande kærlighed. Ved et grusomt komplot udtænkt af universet dømt til altid at vride sin krop udenfor rækkevidde, mens klagesangen vibrerer i murstenene og mine trommehinder.

Nogle gange fanger jeg hende heldigvis og så står den på tvangsnus!
15
And we both know: I will be delicious
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf JoyNips » 8. feb 2016, 18:40

LaScrooge skrev:
JoyNips skrev:Min hest er ikke voldsomt begejstret i disse dage - den måtte syes i tirsdags og har boksro. Det synes den er jævnt kedeligt! Så den ser sådan her ud, når der bliver muget i naboboksen... :stoned:


:lol2:

"Hej. HEJ. ?? Hej :) -:):):) Hvad laver du? Hej."


Og "dame...? Dame... DAME!!! HALLO LISSOM! Jeg keeeeeder mig!"

Hun er meget insisterende.
5
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Krølle » 8. feb 2016, 19:59

JoyNips skrev:
LaScrooge skrev:
JoyNips skrev:Min hest er ikke voldsomt begejstret i disse dage - den måtte syes i tirsdags og har boksro. Det synes den er jævnt kedeligt! Så den ser sådan her ud, når der bliver muget i naboboksen... :stoned:


:lol2:

"Hej. HEJ. ?? Hej :) -:):):) Hvad laver du? Hej."


Og "dame...? Dame... DAME!!! HALLO LISSOM! Jeg keeeeeder mig!"

Hun er meget insisterende.


"Juuu-huuuuuu?

Hej!

Ja dig.

Ser du - der er sket en SKRÆKKELIG misforståelse. Min dame er ikke så kvik (men sød nok, så sig det ikke til nogen) - hun har taget den FORKERTE hest ud. Gider du godt lige hjælpe her, hva'? Bare luk op. Jeg bor på første fold på højre hånd. Jeg finder selv ud, tak!"

:engel:
8
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Krølle » 8. feb 2016, 20:04

Her måtte pony lide den store ydmygelse og tortur at vente på mad, mens jeg mugede. Hun forsøgte på forskellig vis at fedte sig til tidligere servering - små puf i rumpen og åndede grimasser indgik i repertoiret :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Viskelæder » 8. feb 2016, 20:16

Muppet er i bur, mens jeg vasker deres fleecetæpper. AT jeg kan finde på det.

IMG_0736.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Krølle » 8. feb 2016, 21:03

Da maden endelig blev serveret, var der ikke rigtig tid til at interagere længere.....
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Muuh » 10. feb 2016, 06:37

Jeg har hygget mig på Ollis bekostning og drillet ham lidt med at han er et piv dyr.

Vi har nu endelig fået beviset på, at Olli går rundt og piver, når vi ikke er hjemme. Karla har nemlig sladret og er begyndt at sidde og sige "awue awue" med en meget ynkelig stemme :lol: :lol:

Det er ikke nemt at være kat, med en papegøje i huset :D
13
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf JoyNips » 10. feb 2016, 10:01

Skulle fjerne suturer på hestebassen mandag, men damen syntes at det var helt uhyrligt at jeg kunne finde på den slags pinsler. Min tålmodighed er ikke voldsomt stor med 175 cm Pegasus (hint: der var meget få ben, der rørte jorden samtidig).

Flinke dyrlægemand kom, stopfodrede hestebasse med godbidder og syntes, hun var noget så flink (jo tak - det er også nemmere når man har givet den noget at sove på og den meget u-ladylike står og trækker gevaldige torsk i land!)- og at såret så helt fint ud. Så nu er damen forbindingsfri og må komme på sygefold :banan:

Hvis man er til blod, så er der her billeder fra dag 1 og dag 5. Fik ikke lige taget fotos efter suturfjernelse i går, men de følger!
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Luffegås » 10. feb 2016, 10:31

Muuh skrev:Jeg har hygget mig på Ollis bekostning og drillet ham lidt med at han er et piv dyr.

Vi har nu endelig fået beviset på, at Olli går rundt og piver, når vi ikke er hjemme. Karla har nemlig sladret og er begyndt at sidde og sige "awue awue" med en meget ynkelig stemme :lol: :lol:

Det er ikke nemt at være kat, med en papegøje i huset :D

HAHAAHA det er genialt!Århh det må du skaffe en lydbid af..
2
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Muuh » 10. feb 2016, 10:45

Luffegås skrev:
Muuh skrev:Jeg har hygget mig på Ollis bekostning og drillet ham lidt med at han er et piv dyr.

Vi har nu endelig fået beviset på, at Olli går rundt og piver, når vi ikke er hjemme. Karla har nemlig sladret og er begyndt at sidde og sige "awue awue" med en meget ynkelig stemme :lol: :lol:

Det er ikke nemt at være kat, med en papegøje i huset :D

HAHAAHA det er genialt!Århh det må du skaffe en lydbid af..


Skal se om jeg kan fange hende i smug :D

Hun har en ting for min mobil, så hun er svært at fange i at sige noget, da hun meget heller vil gumle lidt i min mobil
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Muuh » 10. feb 2016, 16:55

Luffegås skrev:
Muuh skrev:Jeg har hygget mig på Ollis bekostning og drillet ham lidt med at han er et piv dyr.

Vi har nu endelig fået beviset på, at Olli går rundt og piver, når vi ikke er hjemme. Karla har nemlig sladret og er begyndt at sidde og sige "awue awue" med en meget ynkelig stemme :lol: :lol:

Det er ikke nemt at være kat, med en papegøje i huset :D

HAHAAHA det er genialt!Århh det må du skaffe en lydbid af..


Ikke den bedste kvalitet, hun stopper hver gang hun ser mig

https://www.youtube.com/watch?v=y3WPqrSdFgg
4
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Studsgaard » 26. feb 2016, 15:09

Jeg har været så ondt at give hunden den helt store smukkeserings tur.

Børstning, klipning, bad og føntørring. Ej hvor er jeg den værste dyremishandlere imens det står på. Bagefter opfører hun sig total fjollet og det virker som om hun selv syntes hun er den lækreste hund i hele verden.
2

Tilbage til "Kæledyr"