Milesten i parforhold

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Fynbo
Indlæg: 171
Tilmeldt: 21. aug 2015, 14:19
Kort karma: 36
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 444

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf Fynbo » 10. feb 2016, 14:47

- hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester:
Vi omtalte hinanden som kærester lige fra starten. Det faldt bare naturligt og var ikke noget, vi aftalte

- 1. kys:
Det kan jeg ikke huske

- 1. overnatning:
1. nat

- første knald:
Efter 2 måneder

- 1. ting i lod ligge hos ham/hende:
Det kan jeg ikke huske

- hvornår flyttede i sammen:
Efter 10 måneder

- hvornår blev i forlovet:
På vores 1-års dag. Vi blev gift, da vi havde været sammen i 4 år

- hvor længe før i fik børn:
5½ år

- 1. rejse sammen:
Efter 2 år

- mødte svigerforældre/familie:
Jeg mødte hans forældre dagen efter. Han mødte vist mine efter et par måneder

- Blev officielle på facebook:
Facebook eksisterede ikke dengang

- 1.skænderi/kure på tråden:
Det kan jeg ikke huske

- Sagde "jeg elsker dig":
Det kan jeg ikke huske

Vi har været sammen i 32 år til april og gift i 28 år til maj
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf Fru Sunshine » 10. feb 2016, 15:28

Hvorlænge/hvornår kom i ud for disse ting i jeres forhold.

- hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester: 1 1/2 år sådan cirka. Vi mødtes i 2011.
- 1. kys: Lidt over et år. Da var vi ikke kærester og det var kun et trutkys. Det første rigtige kys, var da jeg første gang hentede ham i lufthavnen 5 måneder efter.
- 1. overnatning: samme som ovenstående.
- første knald: også det samme.
- 1. ting i lod ligge hos ham/hende: vist nok en tandbørste.
- hvornår flyttede i sammen: Juni 2014
- hvornår blev i forlovet: 8. maj 2013
- hvor længe før i fik børn: det kommer ikke til at ske.
- 1. rejse sammen: Ud over ture til og fra Norge, tastedt vores bryllupsrejse i august 2014.
- mødte svigerforældre/familie: I februar 2013
- Blev officielle på facebook: December 2012
- 1.skænderi/kure på tråden: Det kan jeg ikke huske.
- Sagde "jeg elsker dig": Det husker jeg ikke præcist, men i en af vore utallige telefonsamtaler.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf LadyFox » 10. feb 2016, 15:34

- hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester: 4 måneder.
- 1. kys: Første dag vi mødte hinanden.
- 1. overnatning: Første dag vi mødte hinanden.
- første knald: Første dag vi mødte hinanden.
- 1. ting i lod ligge hos ham/hende: Første dag vi mødte hinanden.
- hvornår flyttede i sammen: Første dag vi mødte hinanden.
- hvornår blev i forlovet: Foråret 2015 - aflyste det igen i juni 2015.
- mødte svigerforældre/familie: Han mødte mine efter 4 måneder, jeg mødte hans efter et par år.
- Blev officielle på facebook: Det blev vi aldrig.
- 1.skænderi/kure på tråden: Efter et års tid tror jeg.
- Sagde "jeg elsker dig": Efter halvandet års tid tror jeg.
0
...
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2840
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3480

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf Torn » 10. feb 2016, 16:29

- hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester:
Vi havde kendt hinanden i et årstid. Vi havde et venskab med fuldemandsflirteri og mere til.

- 1. kys og 1. overnatning:
Vi havde kendt hinanden i omtrent tre uger.

- første knald:
Efter tre måneder.

- 1. ting i lod ligge hos ham/hende:
Tandbørste og glidecreme. Ahem. :lol:

- hvornår flyttede i sammen:
Efter tre års parforhold. Vi havde da kendt hinanden i fire år.

- hvornår blev i forlovet:
- hvor længe før i fik børn:

Det er vi ikke nået til. Og der går nok også en sum år endnu.

- 1. rejse sammen:
Jeg vil gætte på seks måneder inde i forholdet.

- mødte svigerforældre/familie:
Efter 6 måneder tror jeg. Men vores familier kendte til hinandens eksistens længe før.

- Blev officielle på facebook:
Det bliver vi aldrig.

- 1.skænderi/kure på tråden:
Det må igen blive et estimat. Nok seks måneder inde i forholdet.

- Sagde "jeg elsker dig":
Det har vi vist aldrig sagt direkte. Ikke så vidt jeg husker.


Vi har været kærester i fire år. Og kendte hinanden et årstid inden vi blev kærester, hvor vi var venner med en del fordele. :D
0
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf Anne Droid » 10. feb 2016, 16:33

hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester: En måned efter første date blev vi enige om at vi var kærester, men vi har vel nærmest været det fra første date. Første date var også første gang vi så hinanden.
- 1. kys: 1 uge, på vores date nr 2
- 1. overnatning: 1 uge, på vores date nr 2
- første knald: 1 uge, på vores date nr 2
- 1. ting i lod ligge hos ham/hende: Noget tøj, tror jeg. Han købte en tandbørste til mig første gang jeg var hjemme hos ham, så den efterlod jeg teknisk set ikke.
- hvornår flyttede i sammen: Ikke sket endnu
- hvornår blev i forlovet: Kommer næppe til at ske
- hvor længe før i fik børn: Kommer ikke til at ske. Vi har rigeligt i dem vi har bragt med hver især :-D og vi er for gamle
- 1. rejse sammen: Vi venter stadig på første rejse
- mødte svigerforældre/familie: Efter 3-4 måneder, hans børn efter 6 måneder
- Blev officielle på facebook: Ikke sket endnu
- 1.skænderi/kure på tråden: Venter vi også på i spænding
- Sagde "jeg elsker dig": Kan ikke huske
0
Klimatosse
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf Hurrze » 10. feb 2016, 17:00

Har en flirt dsv vi er ikke kærester endnu. Ved faktisk ikke engang om vi er ekslusive. Vi er nok kommet til det punkt: "hvad er vi"-snakken men vil gerne være med alligevel :D elsker sådanne tråde.

- hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester: er vi som sagt ikke ENDNU
- 1. kys: det er flere år siden.. Vi har haft noget kørende før. Så vidt jeg husker var det omkring november 2011.
- 1. overnatning: i sommeren 2012.
- første knald: november 2011
- 1. ting i lod ligge hos ham/hende: har jeg faktisk ikke gjort
- mødte svigerforældre/familie: har mødt hans mor meget kort for mange år siden, da hun stod med hovedet ind ad vinduet og jeg sov hos ham.... Lidt akavet. Ellers kender han også min far. Min far ved dog ikke at vi er mere end bare venner endnu. Men ingen har sådan officielt mødt svigerforældrene
- Sagde "jeg elsker dig": jeg har sagt til ham at jeg elsker ham. Dsv det er blevet sagde den ene vej. Det er omkring 1 måned siden jeg sagde det til ham første gang


Resten har jeg lidt svært ved at svare på, da de fleste ikke er sket. Hvis folk er forvirret over mit indlæg kan jeg nu godt forstå det. Det hænger sådan sammen at vi havde noget kørende i 2012, det gled ud i sandet og nu er vi fundet sammen igen, hvordan ved jeg ikke helt. Ved dog bare at jeg ønsker at være sammen med ham :D hehe
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1095
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2184

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf mariannaa » 10. feb 2016, 17:36

Vi mødte hinanden for 3 mdr. siden og blev gift for 2 uger siden.
Vi havde ikke sex før vi blev gift (fordi at han er religiøs) Det er en uges tid siden at han for første gang sagde at han elskede mig ( men viste det nu godt i forvejen). Så det hele er gået meget stærkt her, og jeg troede aldrig at det skulle betyde så meget, men det at vi ikke havde sex de første 2,5 mdr. har gjort, at vi har nået at lære hinanden at kende på et helt andet plan først, end jeg før har oplevet ved tidligere kærester. Så ja hurtig, men man er jo nødt til at skynde sig at slå til når man render ind i sådan en lækker mand :D

Børn bliver der ikke nogen af, da jeg er ude over avlealderen.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf HappyPaww » 10. feb 2016, 17:58

mariannaa skrev:Vi mødte hinanden for 3 mdr. siden og blev gift for 2 uger siden.
Vi havde ikke sex før vi blev gift (fordi at han er religiøs) Det er en uges tid siden at han for første gang sagde at han elskede mig ( men viste det nu godt i forvejen). Så det hele er gået meget stærkt her, og jeg troede aldrig at det skulle betyde så meget, men det at vi ikke havde sex de første 2,5 mdr. har gjort, at vi har nået at lære hinanden at kende på et helt andet plan først, end jeg før har oplevet ved tidligere kærester. Så ja hurtig, men man er jo nødt til at skynde sig at slå til når man render ind i sådan en lækker mand :D

Børn bliver der ikke nogen af, da jeg er ude over avlealderen.

Tillykke :) Men har i så giftet jer uden at i har sagt at i elskede hinanden først?

Hvad har jeres familier sagt til det?

Du behøver selvfølgelig ikke svare, men bliver bare nysgerrig på en så "vild" historie :D
0
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1095
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2184

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf mariannaa » 10. feb 2016, 18:07

HappyPaww skrev:
mariannaa skrev:Vi mødte hinanden for 3 mdr. siden og blev gift for 2 uger siden.
Vi havde ikke sex før vi blev gift (fordi at han er religiøs) Det er en uges tid siden at han for første gang sagde at han elskede mig ( men viste det nu godt i forvejen). Så det hele er gået meget stærkt her, og jeg troede aldrig at det skulle betyde så meget, men det at vi ikke havde sex de første 2,5 mdr. har gjort, at vi har nået at lære hinanden at kende på et helt andet plan først, end jeg før har oplevet ved tidligere kærester. Så ja hurtig, men man er jo nødt til at skynde sig at slå til når man render ind i sådan en lækker mand :D

Børn bliver der ikke nogen af, da jeg er ude over avlealderen.

Tillykke :) Men har i så giftet jer uden at i har sagt at i elskede hinanden først?

Hvad har jeres familier sagt til det?

Du behøver selvfølgelig ikke svare, men bliver bare nysgerrig på en så "vild" historie :D

Vi viste godt at vi elskede hinanden selv om at vi ikke havde sagt det.

Jeg har desværre ingen familie mere (min mor som var mit sidste familiemedlem, døde for en mdr. tid siden) Jeg ved egentligt ikke hvad hans familie har sagt :)
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf LadyFox » 10. feb 2016, 18:15

Dikus skrev:
LadyFox skrev:- hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester: 4 måneder.
- 1. kys: Første dag vi mødte hinanden.
- 1. overnatning: Første dag vi mødte hinanden.
- første knald: Første dag vi mødte hinanden.
- 1. ting i lod ligge hos ham/hende: Første dag vi mødte hinanden.
- hvornår flyttede i sammen: Første dag vi mødte hinanden.
- hvornår blev i forlovet: Foråret 2015 - aflyste det igen i juni 2015.
- mødte svigerforældre/familie: Han mødte mine efter 4 måneder, jeg mødte hans efter et par år.
- Blev officielle på facebook: Det blev vi aldrig.
- 1.skænderi/kure på tråden: Efter et års tid tror jeg.
- Sagde "jeg elsker dig": Efter halvandet års tid tror jeg.


Lyst til at uddybe, hvordan man kommer til at flytte sammen første dag, man møder hinanden? Bofællesskab, der slog gnister eller?

Mit liv var noget lort, jeg sad i en for dyr lejlighed, med trusler fra alle mulige man ikke skal låne penge af over hovedet, pga. min ekskæreste havde holdt hemmeligt hvem HAN skyldte penge, så jeg opholdt mig ikke i mit eget hjem, det var for farligt, måtte opgive alt hvad jeg ejede, jeg havde ellers lige brugt hele min børneopsparing på møbler. I alt det lort hvor jeg var hjemløs med adresse mødte jeg min kæreste i en kæmpe brandert, og vi lavede hvad vi nu lavede, og han lukkede mig ind midlertidigt, det midlertidigt når så nok at blive 5 år, før jeg rykker videre, og han måske rykker med. :)

Så røvsituation og en lidt for flink mand.
0
...
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9665
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29283

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf Sangius » 10. feb 2016, 18:35

hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester:
- 1. kys:
anden gang vi mødte hinanden, en uges tid før vi 'blev kærester'

- 1. overnatning:
Overnattede faktisk hos ham en uge før det første kys, til en fest. Overnattede igen, og vi kyssede om natten den nat.

- første knald:
Ca. en uge efter det første kys, tror jeg.

- 1. ting i lod ligge hos ham/hende:
Et par dage...

- hvornår flyttede i sammen:
En måned eller to. Han boede i den by jeg gik i skole i, og jeg var hos ham hele tiden alligevel, så endte med at skifte adresse og flytte officielt ind ret kort tid efter vi lærte hinanden at kende. Det havde både sine nederlag og opture... :)

- hvornår blev i forlovet:
Efter 5 år sammen :)

- hvor længe før i fik børn:
Ingen børn endnu, men er gravid i 1. trimester, 7, 9, 13.

- 1. rejse sammen:
Det har vi faktisk aldrig gjort... :P

- mødte svigerforældre/familie:
Hmm... Et par uger.

- Blev officielle på facebook:
Et par måneder ca.

- 1.skænderi/kure på tråden:
4-6 måneder eller noget i den stil. De første par år var klart de mest stormfulde, tror lige vi skulle lære hinanden at kende. Vi flyttede også sammen meget tidligt, og det skaber lidt problemer, at bo sammen med en, du egentlig ikke rigtig kender. Plus, vi er meget forskellige mennesker, og vores familier er meget forskellige. Så vi skulle lige lære det. :)

- Sagde "jeg elsker dig":
Et par måneder.

- Blev gift
Efter 5½ år sammen :D
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf LadyFox » 10. feb 2016, 19:35

Dikus skrev:
LadyFox skrev:
Dikus skrev:
LadyFox skrev:- hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester: 4 måneder.
- 1. kys: Første dag vi mødte hinanden.
- 1. overnatning: Første dag vi mødte hinanden.
- første knald: Første dag vi mødte hinanden.
- 1. ting i lod ligge hos ham/hende: Første dag vi mødte hinanden.
- hvornår flyttede i sammen: Første dag vi mødte hinanden.
- hvornår blev i forlovet: Foråret 2015 - aflyste det igen i juni 2015.
- mødte svigerforældre/familie: Han mødte mine efter 4 måneder, jeg mødte hans efter et par år.
- Blev officielle på facebook: Det blev vi aldrig.
- 1.skænderi/kure på tråden: Efter et års tid tror jeg.
- Sagde "jeg elsker dig": Efter halvandet års tid tror jeg.


Lyst til at uddybe, hvordan man kommer til at flytte sammen første dag, man møder hinanden? Bofællesskab, der slog gnister eller?

Mit liv var noget lort, jeg sad i en for dyr lejlighed, med trusler fra alle mulige man ikke skal låne penge af over hovedet, pga. min ekskæreste havde holdt hemmeligt hvem HAN skyldte penge, så jeg opholdt mig ikke i mit eget hjem, det var for farligt, måtte opgive alt hvad jeg ejede, jeg havde ellers lige brugt hele min børneopsparing på møbler. I alt det lort hvor jeg var hjemløs med adresse mødte jeg min kæreste i en kæmpe brandert, og vi lavede hvad vi nu lavede, og han lukkede mig ind midlertidigt, det midlertidigt når så nok at blive 5 år, før jeg rykker videre, og han måske rykker med. :)

Så røvsituation og en lidt for flink mand.


Det er ca. sådan et tidspunkt, hvor man er glad for at rende ind i en lidt for flink mand :lun:

Ja, det er jeg også glad for :) Ellers ved jeg ikke hvad der var blevet af mig, boligløs, paranoid, forfulgt og bange for mennesker, det er utroligt hvor meget man kan ødelægge andre mennesker hvis man ikke behandler dem ordenligt.
0
...
*smb*
Indlæg: 65
Tilmeldt: 10. feb 2016, 14:41
Kort karma: 5
Likede indlæg: 38

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf *smb* » 10. feb 2016, 20:25

1. Kys
Det var 2. Gang vi mødte hinanden

Blev kærester Hmm vi snakkede først om det sådan efter 2mdr eller sådan

1. Overnatning
Det kan jeg faktisk ikke helt huske, fordi jeg har mange søvn problemer og han har også lidt så der gik vidst lidt

1. Knald bum bum 3. Gang vi mødtes tror jeg måske dagen før, vi var sammen både fredag og lørdag men han sov hjemme

1. Ting altså jeg har været hjemme hos ham 2 × 5min i den tid vi har været sammen.. han bor i sin lille ungkarle hybel med næsten aldrig noget i køleskabet og ja så har vi faktisk bare altid været her.. jeg har 2 børn så da han mødte dem og da han bor i en 2. Værelses og jeg bor i en stor 4 værelses så har vi bare altid været her.. og så har han bil det har jeg ikke så har ikke noget hjemme hos ham eller jo de ting han låner men ikke noget jeg har lagt derhjemme

Flyttede sammen.. der er vi ikke endnu vi snakkede om det sidste år hvor vi havde været sammen i 8 mdr fordi han var kommet ud for en ulykke og var her fordi han ikke kunne så meget, men det endte lidt hårdt fordi han blev for vant til jeg lavede alt og DET gider jeg ikke så vi bor ikke sammen.. han er stadig heller ikke 100% oven på ulykken hvilket vores forhold har været mærket af.. det skete da vi havde været sammen i 6mdr og nu har vi så været sammen i snart 1 1/2år så vi har været ved at gå fra hinanden nogle gange i den periode pga det...

Blev forlovet det er vi så ikke, han gav mig egentlig en ring sidste år da vi havde været sammen 8mdr men da der hverken var et spm eller vi ikke boede sammen eller det var sådan at vi sku giftes og vi var ved at gå fra hinanden endte han med at få den tilbage.. og har sagt hvis han nogensinde skulle give mig en forlovelsesring så skal det være rigtigt og fordi vi bor sammen og skal giftes for det er det sådan en ring betyder for mig.. ellers er det bare en ring i mine øjne

Mødte forældre kan ikke huske hvornår han mødte min mor, men tror der gik en 4-5 mdr før jeg mødte hans forældre

Officielle på Facebook det er vi ikke og kommer heller ikke til at ske

1. Skænderi det ved jeg ikke men ved vi havde sådan det rigtig alvorlige efter en 10mdr, der har sikkert været småtterier men det var det første rigtigt store skænderi

Sagde jeg elsker dig
Der gik 6 1/2 måned så sagde jeg det, det var den dag han ringede og fortalte mig han lå på hospitalet.. havde tænkt på det længe men ladet være og den dag så skrev jeg det faktisk i en SMS som det første fordi han var kørt på hospitalet langt væk og jeg kunne ikke komme ned til ham og han havde ingen oplader så det var on og off han kunne tænde sin mobil .. så sagde jeg det 2 dage senere da han blev flyttet til et hospital tættere på.. han er den første hvor jeg var den første der sagde det
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf Karkluden » 10. feb 2016, 21:58

Lad mig se om jeg kan huske alt..

- hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester: 6 måneder ca
- 1. kys: vi havde skrevet sammen små to måneder, og på første møde/date kyssede vi
- 1. overnatning: samme som kys
- første knald: samme som kys
- 1. ting i lod ligge hos ham/hende: En tandbørste
- hvornår flyttede i sammen: Efter knapt 3,5 år
- hvornår blev i forlovet: Ikke endnu
- hvor længe før i fik børn: ikke endnu
- 1. rejse sammen: Vi "rejser" en del til min familie på sjælland og venner i KBH, men vores første "os to, ikke for at besøge nogen"-tur bliver til Koldingfjord her til marts.
- mødte svigerforældre/familie: faktisk inden vi overhovedet blev kærester..
- Blev officielle på facebook: 3-4 måneder efter vi blev kærester
- 1.skænderi/kure på tråden: Det husker jeg ikke.. Det er ikke noget vi gør os sindssygt meget i, og der gik længe, inden det skete
- Sagde "jeg elsker dig": omkring et halvt år efter vi blev kærester.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Milesten i parforhold

Indlægaf StripesAddict » 11. feb 2016, 06:54

- hvor længe havde i kendt hinanden da i blev kærester: Vi havde snakket sammen 14 dage op til og var mødtes 2 dage forinden
- 1. kys: 1. møde
- 1. overnatning: Dagen efter 1. møde
- første knald: Efter et par uger
- 1. ting i lod ligge hos ham/hende: Det var ret mange af gangen, for jeg flyttede ind hos ham efter halvanden måned
- hvornår flyttede i sammen: ^
- hvornår blev i forlovet: Efter 5 år
- 1. rejse sammen: Efter 1 år
- mødte svigerforældre/familie: Jeg mødte hans forældre på 2. dagen og resten af familien efter 14 dage. Han mødte hele min familie efter en uge.
- Blev officielle på facebook: Nogenlunde med det samme tror jeg.
- 1.skænderi/kure på tråden: Jeg kan ikke huske det, men måske efter et halvt år.
- Sagde "jeg elsker dig": Efter 14 dage, tror jeg.
0

Tilbage til "Forhold og sex"