Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 11. feb 2016, 07:53

Tror ærligt talt kvinder er mere kedelige end mænd på dating sites. Især hvis hun er ung og smuk. Hun skal bare troppe op så bliver hun overdynget med tilbud, han bliver nød til at strut his stuff og gøre sig interessant.
1
Grab them by the pussy
Brugeravatar
momuh
Indlæg: 121
Tilmeldt: 24. sep 2015, 10:00
Kort karma: 3
Likede indlæg: 158

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf momuh » 11. feb 2016, 08:32

JessicaD skrev:Hvor er jeg træt af mænd (eller drengerøve måske?), der siger, at de gerne vil lære en at kende/skrive sammen, og så alligevel stiller de ingen spørgsmål, men læner sig nærmest bare tilbage og forventer, at jeg underholder. Fx. skriver en, at han gerne vil lære mig at kende. Jeg svarer så tilbage og skriver lidt og slutter af med, hvem han så er? ;) Hans svarer: "Jeg hedder Jesper - hvad med dig?". Det kan man jo ikke arbejde med? Det er jo på lavere niveau end venindebøger i 2. klasse. Jeg svarede tilbage, at vi nok havde lidt for forskellig måde at kommunikere på, og at han måtte have en god aften. Hvis jeg er interesseret, så stiller jeg da nogen spørgsmål? Gad vide om de bare ikke ved, hvad de skal skrive? Eller om de er den akavede type ude i virkeligheden også, der bare siger "så deeet" konstant, fordi de ikke aner, hvad de skal sige!

Det er jo det samme problem med fyren i mit sidste indlæg. Hvorfor skriver han ikke bare noget interessant for at fange interessen til at starte med? Det er da også de færreste i byen, der bare kommer hen og siger hej, og så ikke rigtig har andet at byde på og forventer, at modparten holder samtalen kørende.



Det lyder som 90 % af de kvinder jeg skrev med i min tid på datingsites..... Så det at holde en samtale i gang er nok et problem for mange på datingsites uanset køn.
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 11. feb 2016, 15:55

Vlad Kalashnikov skrev:Tror ærligt talt kvinder er mere kedelige end mænd på dating sites. Især hvis hun er ung og smuk. Hun skal bare troppe op så bliver hun overdynget med tilbud, han bliver nød til at strut his stuff og gøre sig interessant.



Hvordan gør man op, hvem der er mest kedelig? Er det sådan en skala fra -13 til lyseblå, vi måler den slags efter eller? :gruble: :P

Erfaringen viser, at mænd tydeligvis ikke er "nødt til" en skid og bestemt ikke føler sig forpligtet til at gøre en indsats - overhovedet. ... :D Ikke bittert på nogen måde. Det gør det jo bare sjovere og endnu mere interessant at lære at spotte de hjernelækre.

Når det er sagt: Du taler sandsynligvis ud fra din oplevelse af at være (hetero) mand på et datingsite. Så det er nok begrænset, hvor mange andre mænd, du har skrevet med ;)

Primadonnaer og forsigtigfranser findes dog helt sikkert hos begge køn.

Jeg kan bare bedst udtale mig om mænd, fordi det kun er dem, jeg er interesseret i dating wise.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. feb 2016, 16:02

Følgende drama udspillede sig i nat i min postkasse på endate:
01:31 - Mand skriver til mig: "Det var sandelig ikke mange detaljer i din profil!!!!!! Ku man måske få lidt mere at vide??????????"
01:35 - Samme mand blokerer mig.

Hmmhm.
14
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 11. feb 2016, 16:32

Dirtylittledevil skrev:Følgende drama udspillede sig i nat i min postkasse på endate:
01:31 - Mand skriver til mig: "Det var sandelig ikke mange detaljer i din profil!!!!!! Ku man måske få lidt mere at vide??????????"
01:35 - Samme mand blokerer mig.

Hmmhm.


What the ... !? Så han har altså følt sig afvist pga fire minutter uden svar og har så været så skrøbelig, at der lige måtte "tages en grufuld hævn", for at han kunne gå med æren i behold?

Hahaha! Fårk? Det er sølle-tragisk!
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 11. feb 2016, 16:36

Smiling_Goat skrev:
JessicaD skrev:Hvor er jeg træt af mænd (eller drengerøve måske?), der siger, at de gerne vil lære en at kende/skrive sammen, og så alligevel stiller de ingen spørgsmål, men læner sig nærmest bare tilbage og forventer, at jeg underholder. Fx. skriver en, at han gerne vil lære mig at kende. Jeg svarer så tilbage og skriver lidt og slutter af med, hvem han så er? ;) Hans svarer: "Jeg hedder Jesper - hvad med dig?". Det kan man jo ikke arbejde med? Det er jo på lavere niveau end venindebøger i 2. klasse. Jeg svarede tilbage, at vi nok havde lidt for forskellig måde at kommunikere på, og at han måtte have en god aften. Hvis jeg er interesseret, så stiller jeg da nogen spørgsmål? Gad vide om de bare ikke ved, hvad de skal skrive? Eller om de er den akavede type ude i virkeligheden også, der bare siger "så deeet" konstant, fordi de ikke aner, hvad de skal sige!

Det er jo det samme problem med fyren i mit sidste indlæg. Hvorfor skriver han ikke bare noget interessant for at fange interessen til at starte med? Det er da også de færreste i byen, der bare kommer hen og siger hej, og så ikke rigtig har andet at byde på og forventer, at modparten holder samtalen kørende.


Hehe det minder mig om, at jeg engang fik skældud af en mand, fordi jeg stoppede med at holde samtalen kørende. Han gjorde det, du beskriver, med at svare gudsjammerligt kedelige ting som: "Jeg skal bare handle ind og hjem at spise. Så stille og rolig aften" :træt:. Han stillede ikke rigtigt nogen spørgsmål, så jeg var nødt til at snakke uopfordret om mig selv, hvis jeg skulle dele noget. Så på et tidspunkt blev det for træls, og jeg stoppede med at svare (der var jo ikke noget spørgsmål at besvare) og så fik jeg en sur besked om, at det var svært at snakke med mig, når jeg ikke sagde noget, og jeg skulle måske arbejde på mine samtaleevner :skeptisk:


Nærmest lige så tåbeligt, som dem, der bliver fornærmede over, at man ikke svarer og så sender en besked mere om, DE da i det mindste er velopdragne nok til at kunne sige "tak, men nej tak".

Når man stadig ikke svarer, kommer der så en ulækker sviner. Så meget for velopdragen ... :rulle:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 11. feb 2016, 16:46

Jeg har skrevet om det samme problem ovre i Singletråden. Det med de overfladiske og kedelige spørgsmål. De to sidste, jeg har skrevet med, der har jeg røvkedet mig, og samtalen kom bare aldrig i gang! Og så ender jeg med at stoppe med at skrive, men de bliver ved (med deres: "hvad laver du?", "hva så?", "har du en god dag?"), og så synes de, jeg er den, der ikke bidrager til samtalen.
Men der er jo ingen samtale!! Det er bare høfligheder og ligegyldigheder.


9556_1208491349167140_3384698343686649245_n.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 11. feb 2016, 16:51

Viskelæder skrev:Jeg har skrevet om det samme problem ovre i Singletråden. Det med de overfladiske og kedelige spørgsmål. De to sidste, jeg har skrevet med, der har jeg røvkedet mig, og samtalen kom bare aldrig i gang! Og så ender jeg med at stoppe med at skrive, men de bliver ved (med deres: "hvad laver du?", "hva så?", "har du en god dag?"), og så synes de, jeg er den, der ikke bidrager til samtalen.
Men der er jo ingen samtale!! Det er bare høfligheder og ligegyldigheder.


9556_1208491349167140_3384698343686649245_n.jpg


Tja. Det må de jo synes alt det, de vil. Gode samtalepartnere hænger ikke på træerne. Der er ikke andet for end at forfine og rutinere din sortering. ;) Så længe du bare ikke håber, du kan forvandle en af de klumper dér ved forklare ham, hvad en god og givende samtale lizzom er ... Spild af tid. Så hellere vente lidt længere på en rigtig empatisk brainer!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 11. feb 2016, 17:02

Jeg har næsten altid held til at finde/møde mænd, der sagtens og gerne taler om andet end vejret. Egentlig spændende emner. MEN jeg har endnu ikke haft held til at møde én, der tager styringen og overraske mig. Heller ikke selv om jeg klapper i. Det er ikke dem, der finder på interessante spørgsmål og vinkler (eller skifter emne), og de spørger ikke engang igen, når jeg har spurgt.

Konklusion: De sidder dér og lader sig underholde. Jeg er helt udaset bagefter. Niks. Gider ikke. Vil sgu have den dér dynamik. Det er også den, der viser, om han kan finde ud af at tage mig og også være et mentalt godt knald.

Det andet ... Nej tak. Så foretrækker jeg så langt min højre hånd ... :træt:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. feb 2016, 22:21

JessicaD skrev:
"Heey"

"Hej skat vil du have pik" (indsæt selv ordet fisse)

"Godaften flotte"

"Hej kunne du måske have lyst til at skrive sammen?" (fra en mand med en tom profil og sort billede - hvad skal man lige vurdere ud fra??)

"Vil du flytte?"

??


Jeg supplerer lige med mine nyeste :-D (5 forskellige mænds kontaktforsøg)

"Lyst til at skrive og lærer en flot fræk mand at kende"

"Er du der?"

"Hvem er du så ???"

"Vil du bytte billede?"

Eller den legendariske:
superbrainy.jpg


(Mods bare slet hvis den er forbudt)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. feb 2016, 22:39

Det er sjovt når nogen har overskud til at følge årstiderne lidt med deres profilbillede, fx var der en del med nissehuer på ved juletid. Nogle af dem har så stadig den nissehue på og nu begynder det at blive lidt noller.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Ado » 12. feb 2016, 16:13

Jeg ved ikke hvad der sker. Om jeg er en del af noget skjult kamera af en art. Men halvdelen af de mænd der har kigget på min profil flere gange på samme dag, er mænd der er...ja, hvordan skal jeg sige det...udfordret på udseendet. Og proportionerne. Og øjenmuskulaturen. Jeg overdriver virkerlig ikke. Gid jeg gjorde. Men der er åbenbart en rede af mænd, der har besynderlig ansigtsform. Som om de er trykket skæve. Og så er der virkelig mange skel/bælgøjede? Og ikke bare en let skelen. Vi taler altså syd og nord.
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. feb 2016, 16:24

JessicaD skrev:Min interesse daler i øvrigt omvendt proportional med antallet af spørgsmålstegn. ??????? Gå væk! (!!!!!!!!)


Helt enig.
????-manden fra i går fortsætter forresten ufortrødent i dag.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. feb 2016, 16:52

Dikus skrev:
Hvad går det der ud på? Har han seriøst ikke skrevet andet end spørgsmålstegn :forvirret:


Jeg tror han tror at det måske får mig til at svare ham :wacko:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Velvet-Goldmine » 12. feb 2016, 17:46

Manner - jeg får helt lydt til at oprette en profil på Tinder for at se det her i levende live!

EDIT: og nu kan jeg så erfare at Microsoft værner om mit personlige velbefindende, så man kan ikke finde Tinder i app-store på en Nokia :-D
Senest rettet af Velvet-Goldmine 12. feb 2016, 17:54, rettet i alt 2 gange.
1

Tilbage til "Forhold og sex"