Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 11. feb 2016, 05:27

Den dér dillerudgang ... Min første tanke var: Bare den ikke er ledsaget.

Næste tanke var sådan et indre billede af stewardessetype fra den københavnske vestegn (inkl. skærebrænderstemme) og iført en 60'er-agtig, lyseblå uniform. Hun står og signalerer med armene ud til hver side: "Og dillerudgangene er i begge sider midt for i salen!"

Næh ... Jeg tror ikke, det dérsens kloster er noget for mig ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3237

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 11. feb 2016, 17:07

In_your_eyes skrev:Jeg tror jeg blev næsten inviteret på date i mit træningscenter i dag :genert:
Har i et stykke tid småsludret med to mænd efter træningen, hvor den ene er single og en rigtig pæn mand. I dag fandt vi så ud af at vi er født og opvokset i samme by og begge er flyttet til den nuværende by nogenlunde samtidig.
Så han synes da lige at vi snart skulle finde en dag, hvor vi havde lidt bedre tid til at snakke sammen om vores fælles fødeby :genert:

Det er altså lækkert at se, at den slags ikke kun sker i eventyr - det der med at falde i snak med en, hvor det bare naturligt leder til en date.
4
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 11. feb 2016, 17:10

In_your_eyes skrev:Jeg tror jeg blev næsten inviteret på date i mit træningscenter i dag :genert:
Har i et stykke tid småsludret med to mænd efter træningen, hvor den ene er single og en rigtig pæn mand. I dag fandt vi så ud af at vi er født og opvokset i samme by
og begge er flyttet til den nuværende by nogenlunde samtidig.
Så han synes da lige at vi snart skulle finde en dag, hvor vi havde lidt bedre tid til at snakke sammen om vores fælles fødeby :genert:


Tror? Ud fra det, du fortæller, er der da ikke noget at være i tvivl om. :D :kys:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 11. feb 2016, 19:37

Efter lange overvejelser har jeg besluttet mig for at melde mig i denne tråd. Det er svært og personligt for mig, men jeg er ved at blive deprimeret over situationen og har brug for at få nogle ting ud, få input og måske føle et fællesskab.
Jeg har været single i fire år, og jeg hader det. Jeg føler mig ensom og er, her i midten af 30'erne (gisp, er jeg blevet så gammel?) alvorligt bange for, at det aldrig skal lykkes mig at finde en at dele livet med. Suk.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9839
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9572

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 11. feb 2016, 19:39

MOGA skrev:Efter lange overvejelser har jeg besluttet mig for at melde mig i denne tråd. Det er svært og personligt for mig, men jeg er ved at blive deprimeret over situationen og har brug for at få nogle ting ud, få input og måske føle et fællesskab.
Jeg har været single i fire år, og jeg hader det. Jeg føler mig ensom og er, her i midten af 30'erne (gisp, er jeg blevet så gammel?) alvorligt bange for, at det aldrig skal lykkes mig at finde en at dele livet med. Suk.


Vi er flere end du lige tror der har det på samme måde :ae:
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 11. feb 2016, 19:40

Velkommen MOGA :)


Her bruges den vilde singleaften på strikning :lol:
3
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 11. feb 2016, 19:48

Spjaerten skrev:
MOGA skrev:Efter lange overvejelser har jeg besluttet mig for at melde mig i denne tråd. Det er svært og personligt for mig, men jeg er ved at blive deprimeret over situationen og har brug for at få nogle ting ud, få input og måske føle et fællesskab.
Jeg har været single i fire år, og jeg hader det. Jeg føler mig ensom og er, her i midten af 30'erne (gisp, er jeg blevet så gammel?) alvorligt bange for, at det aldrig skal lykkes mig at finde en at dele livet med. Suk.


Vi er flere end du lige tror der har det på samme måde :ae:


Er der sket et skift i samfundet? Da jeg var barn var der de få sære mænd og kvinder, som var alene, som jeg husker det, men langt de fleste var da i et fast forhold.

Min situation kompliceres måske yderligere af, at jeg faktisk har været gift, ret ungt, og derfor har to børn. Af forskellige årsager er jeg 100% alene med dem, og for at det ikke skal være løgn, så kan jeg af andre årsager ikke bare hyre en barnepige. Mit netværk er lille og med begrænset mulighed for at hjælpe = jeg kommer stort set aldrig ud. Jeg kan derfor ikke "date løs" og aner simpelthen ikke, hvordan man ellers møder en?
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 11. feb 2016, 19:49

Planten skrev:Velkommen MOGA :)


Her bruges den vilde singleaften på strikning :lol:


Jeg hyler og har ondt af mig selv. Selvom jeg ikke kan strikke, lyder dit sjovere :D
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 11. feb 2016, 20:07

Velkommen Moga :kys:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 11. feb 2016, 20:10

Jeg troede at pointen med kloster var at der hverken var diller indgang eller diller udgang? :gruble:
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 11. feb 2016, 20:12

Hvis man ikke kan få dillerudgang, så kan i få jeres kloster for jer selv..... :slem: :genert:
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9839
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9572

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 11. feb 2016, 20:29

MOGA skrev:
Spjaerten skrev:
MOGA skrev:Efter lange overvejelser har jeg besluttet mig for at melde mig i denne tråd. Det er svært og personligt for mig, men jeg er ved at blive deprimeret over situationen og har brug for at få nogle ting ud, få input og måske føle et fællesskab.
Jeg har været single i fire år, og jeg hader det. Jeg føler mig ensom og er, her i midten af 30'erne (gisp, er jeg blevet så gammel?) alvorligt bange for, at det aldrig skal lykkes mig at finde en at dele livet med. Suk.


Vi er flere end du lige tror der har det på samme måde :ae:


Er der sket et skift i samfundet? Da jeg var barn var der de få sære mænd og kvinder, som var alene, som jeg husker det, men langt de fleste var da i et fast forhold.

Min situation kompliceres måske yderligere af, at jeg faktisk har været gift, ret ungt, og derfor har to børn. Af forskellige årsager er jeg 100% alene med dem, og for at det ikke skal være løgn, så kan jeg af andre årsager ikke bare hyre en barnepige. Mit netværk er lille og med begrænset mulighed for at hjælpe = jeg kommer stort set aldrig ud. Jeg kan derfor ikke "date løs" og aner simpelthen ikke, hvordan man ellers møder en?


Jeg tror det er sket et kæmpe skift.
Både at brug og smid væk kulturen er nået til date og forholds stadiet

Men at endnu flere vælger et liv uden seriøs forhold (couple Living apart) eller nøjes med "hygge"venner
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9839
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9572

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 11. feb 2016, 20:34

Kommodedyret skrev:Jeg troede at pointen med kloster var at der hverken var diller indgang eller diller udgang? :gruble:



Det plejer det da at være ;)

Men hvad tænker du siden du skriver sådan? Kære kommode :kys:
1
Tryk på * :slem:
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 11. feb 2016, 20:38

Spjaerten skrev:
MOGA skrev:
Spjaerten skrev:
MOGA skrev:Efter lange overvejelser har jeg besluttet mig for at melde mig i denne tråd. Det er svært og personligt for mig, men jeg er ved at blive deprimeret over situationen og har brug for at få nogle ting ud, få input og måske føle et fællesskab.
Jeg har været single i fire år, og jeg hader det. Jeg føler mig ensom og er, her i midten af 30'erne (gisp, er jeg blevet så gammel?) alvorligt bange for, at det aldrig skal lykkes mig at finde en at dele livet med. Suk.


Vi er flere end du lige tror der har det på samme måde :ae:


Er der sket et skift i samfundet? Da jeg var barn var der de få sære mænd og kvinder, som var alene, som jeg husker det, men langt de fleste var da i et fast forhold.

Min situation kompliceres måske yderligere af, at jeg faktisk har været gift, ret ungt, og derfor har to børn. Af forskellige årsager er jeg 100% alene med dem, og for at det ikke skal være løgn, så kan jeg af andre årsager ikke bare hyre en barnepige. Mit netværk er lille og med begrænset mulighed for at hjælpe = jeg kommer stort set aldrig ud. Jeg kan derfor ikke "date løs" og aner simpelthen ikke, hvordan man ellers møder en?


Jeg tror det er sket et kæmpe skift.
Både at brug og smid væk kulturen er nået til date og forholds stadiet

Men at endnu flere vælger et liv uden seriøs forhold (couple Living apart) eller nøjes med "hygge"venner


Jeg tror du har ret. Det er bare frustrerende.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 11. feb 2016, 20:43

Spjaerten skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg troede at pointen med kloster var at der hverken var diller indgang eller diller udgang? :gruble:



Det plejer det da at være ;)

Men hvad tænker du siden du skriver sådan? Kære kommode :kys:


Jeg er bare lidt forvirret omkring denne tråds nytænkning af konceptet "kloster". Altså man kan vel ikke både få diller og gå i kloster samtidig? :genert:
2
Closure, closure, closure closure closure

Tilbage til "Forhold og sex"