Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 11. feb 2016, 19:38

Tror I ikke, at min fertilitetsmonitor-app meldte ind med en push-besked om, at min fertile periode startede i dag, mens min telefon sad og fungerede som gps i bilen med min chef på passagersædet i morges? :shock:

Er ret sikker på, han ikke så det, men for Søren, det var en presbold!! :nerve:

Godtnavn - fantastisk nyt med æl :gogo:

Ax- alt krydset :kryds: håber sådan for jer!

Æble - dejligt at høre, humøret er blevet bedre :kys:
1
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12973

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 11. feb 2016, 19:51

Jeg har i øvrigt i dag blevet færdig med at hækle en elefant til vores kommende barn. Den er meget skæv men ganske fin af første hækleprojekt. Jeg lovede en af jer (kan ikke huske hvem) at flashe den når den var færdig, men billedet er for stort og kan ikke lige overskue at få det gjort mindre (ved ikke helt hvordan man gør).

Så nu hvor jeg har lavet babylegetøj må jeg blive gravid, prøver jeg at overbevise min krop om, samtidig med jeg prøver ikke at tro på det fordi jeg er bange for at blive skuffet :lol:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 11. feb 2016, 20:22

Tror det var mig, der var spændt på håndarbejdet, men du kan flashe den sammen med baby om 9 måneders tid ;)
1
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12973

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 11. feb 2016, 20:28

MyGirl skrev:Tror det var mig, der var spændt på håndarbejdet, men du kan flashe den sammen med baby om 9 måneders tid ;)


Vil jeg gøre :P Jeg har lige tjekket den termin jeg vil få hvis jeg er gravid :genert:

Jeg har alt for mange tegn på graviditet, har ondt i lænden, udflåd som da jeg var gravid, småkvalme, niv i underlivet og er træt. Jeg ville kun være 3+2 eller sådan noget, så det giver ikke mening at jeg skulle have så mange tegn, jeg prøver at være realistisk og sige at jeg jo ikke ville have tegn allerede, men det er bare svært at glemme det når min krop påstår andet.
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 11. feb 2016, 21:11

Ax, godtnavn og kinder – jeg krydser fingre og håber :kys: :kys:

Æble – kram til dig! :ae: Selvom der er en masse gode ting, kan verdens sagtens føles røvsyg og uretfærdig. Jeg håber, at der snart er bid :kys:

Vibbsen – tak, for dit indlæg. Det var som om, at alle mine følelser lige blev løsnet sammen med dig. Udover det så tror jeg, at vi kommer fra nogenlunde samme område – udfra et indlæg i sniksnak for forældre, hvor jeg lurer med :-D
2
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Vixen » 12. feb 2016, 05:30

Jeg har fået menstruation. Og jeg har nedtur på over det.

I det mindste er det virkelig en regelmæssig cyklus, jeg har. Kalenderen siger menstruation i dag, så jeg får selvfølgelig menstruation i dag. Bum.

Iiih! Hvor er det pissenederen og kedeligt. Jeg gider ikke vente mere nu.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 12. feb 2016, 06:31

Æv kinder :ae:
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 12. feb 2016, 07:39

Øv kinder :ae:

Ax krydser fingre for dig. Hvornår får du svar?
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 12. feb 2016, 07:41

Kinder jeg tror ikke jeg har fået dig på forsiden, vil du ikke udfylde den igen, så sætter jeg dog ind.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 12. feb 2016, 08:24

Så kom der endnu en graviditetsannouncement på arbejdet. 2. Gang på tre uger. Blev nød til at gå fra morgenmaden fordi jeg var ved at tude. Øv mand hvor nederen. :trist:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 12. feb 2016, 08:30

Æble skrev:Så kom der endnu en graviditetsannouncement på arbejdet. 2. Gang på tre uger. Blev nød til at gå fra morgenmaden fordi jeg var ved at tude. Øv mand hvor nederen. :trist:


:ae:

Øv, det er så hårdt ikke at kunne glæde sig på andres vegne. Jeg har en mistanke om at en veninde forsøger at blive gravid, men ikke vil sige det, så jeg ikke skal føle mig presset af det. Men pyha hvor er det hårdt konstant at frygte at blive 'overhalet' endnu engang. Den er følelse i maven er simpelthen så modbydelig.

Jeg kunne have haft termin om 10 dage. :(
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 12. feb 2016, 10:54

Bøtte skrev:
Æble skrev:Så kom der endnu en graviditetsannouncement på arbejdet. 2. Gang på tre uger. Blev nød til at gå fra morgenmaden fordi jeg var ved at tude. Øv mand hvor nederen. :trist:


:ae:

Øv, det er så hårdt ikke at kunne glæde sig på andres vegne. Jeg har en mistanke om at en veninde forsøger at blive gravid, men ikke vil sige det, så jeg ikke skal føle mig presset af det. Men pyha hvor er det hårdt konstant at frygte at blive 'overhalet' endnu engang. Den er følelse i maven er simpelthen så modbydelig.

Jeg kunne have haft termin om 10 dage. :(


Tak. Ja det er sådan en æv følelse.

Årh æv med termin. :( jeg har en kollega/veninde som blev gravid samtidig med mig. Hun går på barsel næste uge :whine:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 12. feb 2016, 11:55

Er jeg den eneste der venter i spænding på en opdatering fra Ax :genert:
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12973

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 12. feb 2016, 11:57

KinderBueno skrev:Jeg har fået menstruation. Og jeg har nedtur på over det.

I det mindste er det virkelig en regelmæssig cyklus, jeg har. Kalenderen siger menstruation i dag, så jeg får selvfølgelig menstruation i dag. Bum.

Iiih! Hvor er det pissenederen og kedeligt. Jeg gider ikke vente mere nu.


Sørg for at kalenderen i næste måned siger "positiv test" hvis nu din krop indordner sig efter kalenderen :P Ej, det er så irriterende når mens kommer, krydser fingre for at det er sidste gang for dig i år :kys:

Og æblet, ved dit arbejde godt at du mistede? Altså, tænker cheferne jo sikkert ved det men ved dine kollegaer det? Jeg tænker at det måske vil gøre det nemmere, ikke at det ændre på at folk bliver gravid, men de vil forstå din reaktion. Det er så hårdt når det lykkeds for alle omkring en.

Og ax, jeg krydser stadig fingre!

Her til morgen kastede jeg op over en lugt (havde glemt en bøtte risengrød i køleskabet i en uges tid, det lugtede klamt da bøtten blev åbnet) det har jeg kun gjort en gang før udover da jeg var gravid. Da jeg var gravid kastede jeg op af alle sære lugte også de "ikke dårlige" f.eks. karry som der ofte lugtede af ved kantinen på DTU om morgenen. Så et eller andet foregår der i min krop.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 12. feb 2016, 12:05

Ej det lyder lovende godtnavn :klap: hvornår tester du?

Det er kun min chef og få andre der ved det. Jeg startede nyt job lige mens det hele stod på så de ved godt at der var etellerandet fordi jeg var sygemeldt i 14 dage omkring hvor jeg skulle have startet. Det er ikke en hemmelighed, men har heller ikke behov for ligefrem at melde det ud. Jeg vil faktisk helst ikke tænke på det mere, specielt ikke på mit arbejde. Så må jeg bare være en kollega der er uinteresseret i andres graviditeter.

Jeg et også spændt på en opdatering fra ax :D
0

Tilbage til "Graviditet"