Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. feb 2016, 15:42

Tænk at være så sund, og så hedde bacon til efternavn.
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf LadyFox » 11. feb 2016, 15:44

Guldlok skrev:
hotlips skrev:
Guldlok skrev:Okay, jeg har lige læst få indlæg på hendes blog og tænker; hvad hvis han er sociopat (eller hvad det hedder) og for længst HAR googlet hende. Hun er da et nemt offer for sådan en "Prince Charming"-type.

Men måske jeg bare har set for mange thrillers :genert:


Jeg tænker nu mere at worst case må være at de støtter hinanden i at slippe hvad de nu end har tilbage af jordforbindelse og endegyldigt får fucked alt op for dem selv.

Hun har trods alt stadig sin forretning og sine drenge men med eksmandens navneskift og det at han har meldt sig ud af projektet synes jeg der er grund til at tænke at han har gennemskuet hun er ustabil og at hun oveni resten vælger at flytte dem til England med en mand hun ikke har kendt voldsomt længe kan måske være nok for ham, eller for drengene selv. Det er måske ikke helt så sjovt som det lyder at flytte ind hos mors nye fling og skulle lege fuldendt familie pludselig som det lyder når en teenager får at vide at nu skal vi leve som millionærer.

Og der er så mange advarselslamper der blinker ved ham at det er utroligt hun tilsyneladende slet ikke har overvejet det, NASA har været ude og undsige ham og sige han løj..det gør de ikke engang overfor de flere millioner der blander dem ind i div ufo-konspirationsteorier eller som påstår de dækker over alt muligt.

Jeg håber for hendes drenges skyld det går godt og alt bliver fryd og gammen men hvis det var mine børn så var det bare ikke på noget plan ok at flytte dem til et andet land for at være sammen med en man havde kendt et halvt år og selvom man har meget højere tanker om hende end jeg har så må der vel være en grænse for hvor meget deres far synes de skal smides rundt før han får så meget nok at det ender i konflikt i et eller andet omfang.


Jeg tænkte også, hvad teenageren er blevet lokket med for at få ham med derover :gruble: Men det må man nok ikke sige.

Det er jo ikke engang et halvt år. I et blogindlæg skriver hun noget med 4.-5. november :tie:

Pizza :P
2
...
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Persnikedy » 11. feb 2016, 15:47

Peanutbutt skrev:Hvis hun skal udvide til USA (som hun vel skal), så er her damen, der kan udfordre Ninka-hadet:
http://www.elle.com/beauty/health-fitne ... ood-diary/

Ninka, Gwyneth og Amanda kunne udgøre det glansbilledeteam, som kunne sprænge verden.



Hvordan kan en med et så cool efternavn som Bacon være så selvfed at høre på :ticks:
4
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. feb 2016, 15:54

Persnikedy skrev:

Hvordan kan en med et så cool efternavn som Bacon være så selvfed at høre på :ticks:


Ja det er helt vildt. Jeg hader hende allerede efter 10 minutter og HAR prøvet at billedgoogle hendes navn + "eating a burger" i håb om at finde noget smuds på hende.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf hotlips » 11. feb 2016, 22:56

Guldlok skrev:
hotlips skrev:
Guldlok skrev:Okay, jeg har lige læst få indlæg på hendes blog og tænker; hvad hvis han er sociopat (eller hvad det hedder) og for længst HAR googlet hende. Hun er da et nemt offer for sådan en "Prince Charming"-type.

Men måske jeg bare har set for mange thrillers :genert:


Jeg tænker nu mere at worst case må være at de støtter hinanden i at slippe hvad de nu end har tilbage af jordforbindelse og endegyldigt får fucked alt op for dem selv.

Hun har trods alt stadig sin forretning og sine drenge men med eksmandens navneskift og det at han har meldt sig ud af projektet synes jeg der er grund til at tænke at han har gennemskuet hun er ustabil og at hun oveni resten vælger at flytte dem til England med en mand hun ikke har kendt voldsomt længe kan måske være nok for ham, eller for drengene selv. Det er måske ikke helt så sjovt som det lyder at flytte ind hos mors nye fling og skulle lege fuldendt familie pludselig som det lyder når en teenager får at vide at nu skal vi leve som millionærer.

Og der er så mange advarselslamper der blinker ved ham at det er utroligt hun tilsyneladende slet ikke har overvejet det, NASA har været ude og undsige ham og sige han løj..det gør de ikke engang overfor de flere millioner der blander dem ind i div ufo-konspirationsteorier eller som påstår de dækker over alt muligt.

Jeg håber for hendes drenges skyld det går godt og alt bliver fryd og gammen men hvis det var mine børn så var det bare ikke på noget plan ok at flytte dem til et andet land for at være sammen med en man havde kendt et halvt år og selvom man har meget højere tanker om hende end jeg har så må der vel være en grænse for hvor meget deres far synes de skal smides rundt før han får så meget nok at det ender i konflikt i et eller andet omfang.


Jeg tænkte også, hvad teenageren er blevet lokket med for at få ham med derover :gruble: Men det må man nok ikke sige.

Det er jo ikke engang et halvt år. I et blogindlæg skriver hun noget med 4.-5. november :tie:


Okay. Så må jeg stille mig uforstående overfor at der tilsyneladende ikke er nogen problemer med faren, jeg håber vi simpelthen ikke har hørt om det fordi han jo vælger at leve relativt tilbagetrukket.

Jeg er bestemt ikke fortaler for man behøver kende folk i flere år før man bygger et liv op med en ny partner, men jeg synes så omvendt heller ikke det er forsvarligt at flytte sig selv og børnene sammen med en man har kendt 3-4 mdr,og jeg synes man bør have set kritisk på sin evne til at være forælder hvis man gør det.
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. feb 2016, 09:41

Guldlok skrev:Nogen der kender til ham her og ved, hvorfor han beskæftiger sig SÅ meget med Ninka :gruble:

http://www.kommunikationsforum.dk/artik ... erlige-liv

"50 Shades of Kernesund Galimatias " :lol:


Jeg vil straks igang med at læse, uuuh :klap:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf dykkersild » 12. feb 2016, 09:51

http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... llionoese/

Jeg tænkte, at I godt kunne brug en lille tur Down memory lane - her op til weekenden. Det var det gode gamle dage, hvor hun selv måtte skaffe sig penge
0
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 12. feb 2016, 11:21

Dirtylittledevil skrev:
Peanutbutt skrev:Hvis hun skal udvide til USA (som hun vel skal), så er her damen, der kan udfordre Ninka-hadet:
http://www.elle.com/beauty/health-fitne ... ood-diary/

Ninka, Gwyneth og Amanda kunne udgøre det glansbilledeteam, som kunne sprænge verden.


Woo-hoow. Hun ville da grine sin røv i laser over Ninkas hjemmelavede morgenmadsromkugler :lol:


Det er jo ikke bare en morgenmadsromkugle.

Det er en "en romkugle, der løser alle dine problemer". En "revolutionerende romkugle". En "romkugle med god samvittighed (glorie...faktisk)". En "medicinsk romkugle" - intet mindre.
1
Peanutbutt
Indlæg: 407
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:10
Kort karma: 44
Likede indlæg: 832

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Peanutbutt » 12. feb 2016, 11:28

Akehurst2 skrev:
Det er jo ikke bare en morgenmadsromkugle.

Det er en "en romkugle, der løser alle dine problemer". En "revolutionerende romkugle". En "romkugle med god samvittighed (glorie...faktisk)". En "medicinsk romkugle" - intet mindre.


Men indholdet af romkuglen er jo også noget, Amanda kunne finde på at spise: Hvedegræs, havtorn, brændenælde, løvtand, matcha, maca, brocolispirerpulver, mandelmel osv. Jeg tror dog ikke, hun ville blande det sammen eller bruge rom-essens fra Dr. Oetkers. Og så mangler kobberkoppen :(
http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... -og-maelk/
1
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Velvet-Goldmine » 12. feb 2016, 11:41

"..fibrene hjælper kroppen med at afgifte brugte hormoner"

Brugte hormoner er giftige!! - vores krop er jo i sandhed aldeles vanvittig, men Ninka kan hjælpe os med at tæmme den.
Det er faktisk lidt sensationelt at menneskeheden har overlevet så længe med alle de giftstoffer den producerer sådan helt af sig selv, og som vi aldrig før har vidst hvordan vi skulle hjælpe den af med.

Konen er bims, men jeg har det lidt med hende som med meget demente; de er selv (heldigvis) lykkeligt uvidende om deres vildfarelser - det er omgivelserne der mærker frustrationerne, og med hende er jeg lykkeligvis i den situation at jeg kan fjerne fra mig det.
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. feb 2016, 13:17

My God dette link er jo en guldgrube af unge sundhedskvinder som lige er klar til at blive hadet af mig!
http://la.racked.com/2015/1/23/7998621/ ... -right-now
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. feb 2016, 13:19

Who: Barrett Prendergast
Favorite healthy snack: Fuji apples with Solstice Canyon cardamon and clove almond butter.
Åh ti dog stille.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf dykkersild » 12. feb 2016, 13:33

Dirtylittledevil skrev:Who: Barrett Prendergast
Favorite healthy snack: Fuji apples with Solstice Canyon cardamon and clove almond butter.
Åh ti dog stille.


Sidste måltid i dit liv - en glutenfri brownie - åh så hold dog kaje og slip tøjlerne kvinde - du skal dø lige om lidt!
9
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf kidkomb » 12. feb 2016, 13:38

dykkersild skrev:
Dirtylittledevil skrev:Who: Barrett Prendergast
Favorite healthy snack: Fuji apples with Solstice Canyon cardamon and clove almond butter.
Åh ti dog stille.


Sidste måltid i dit liv - en glutenfri brownie - åh så hold dog kaje og slip tøjlerne kvinde - du skal dø lige om lidt!

Præcis. Gud fader bevares!
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf LadyFox » 12. feb 2016, 13:41

Peanutbutt skrev:
Akehurst2 skrev:
Det er jo ikke bare en morgenmadsromkugle.

Det er en "en romkugle, der løser alle dine problemer". En "revolutionerende romkugle". En "romkugle med god samvittighed (glorie...faktisk)". En "medicinsk romkugle" - intet mindre.


Men indholdet af romkuglen er jo også noget, Amanda kunne finde på at spise: Hvedegræs, havtorn, brændenælde, løvtand, matcha, maca, brocolispirerpulver, mandelmel osv. Jeg tror dog ikke, hun ville blande det sammen eller bruge rom-essens fra Dr. Oetkers. Og så mangler kobberkoppen :(
http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... -og-maelk/

At man kan være sig selv bekendt hvis man kalder DET for en romkugle :cuss:
5
...

Tilbage til "Livets forhold"