Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 9. feb 2016, 22:58

FruDulle skrev:
Flora skrev:
FruDulle skrev:
FruDulle skrev:Findes der et sort børs marked for børn der er billigt til salg :træt3: :træt3: :træt3:


Det her er stadig aktuelt hvis nogen er interesseret :kryds: : smiley-der-skyder-sig-selv-i-tindingen:


Det er måske ikke den allerbedste salgsmetode at afsløre at "varen" giver en lyst til at skyde sig selv i tindingen :lol:

Jeg føler med dig. Håber han snart bliver rask :kys:


Hm, bare se bort fra det så. Er du i interesseret?

Jeg har fået ond i halsen og feber. Festligt


Jeg kunne godt overveje at købe mig et barnebarn, men du får ham ikke retur, når jeg har fikset ham. :panik:
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Viskelæder » 9. feb 2016, 23:11

Alle mennesker op til en radius af 10 km fra mig bedes øjeblikket stoppe med at fortælle i detaljer, hvad deres børn sagde og gjorde, med babystemme.

"Og så sagde han: moooooaaarrrrr, du har da OZ lasagne i hovedet, hahahaha"

Det er ikke sødt eller sjovt. Dine børn er uinteressante og bliver 80% mere uinteressante, når du taler med babystemme, og 10% mere uinteressante, når de sættes i forbindelse med lasagne i hele hovedet
10
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. feb 2016, 22:55

Jeg kan sagtens se det søde i tvillinger og også godt sætte mig ind i, hvorfor det er lykken for nogle forældre, men jeg håber virkeligt ikke, at det kommer til at ske for mig selv.
3
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4928
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7921

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Nicolait » 12. feb 2016, 04:17

Smiling_Goat skrev:Jeg synes Naser Khader er skinger, unuanceret og alt for kritisk over for mellemøstlige mennesker. Bare fordi man er fra Syrien, behøver man ikke være ekspert om mellemøsten, og jeg er så træt af at høre om hans mening om emnet. Var han etnisk dansker og medlem af DF, ville han ikke slippe af sted med halvdelen af det bavl han fyrer af.

Det ironiske er i øvrigt, at han i én af sine bøger brokker sig længe og inderligt over, at medierne er for ukritiske med hvem de udnævner som eksperter. Således kan en, der har arbejdet med Enhedslisten, komme til at udtale sig om økonomiske forhold på landsplan, og det er virkelig også alt for galt, for det er jo slet ikke nuanceret.. Men en syrer, der udtaler sig om ALLE mellemøstlige mennesker.. Det er okay :stoned:


Han har godt nok også været på, på det sidste.
Jeg kan huske, at jeg syntes, han var meget fornuftig hos de radikale, men nu er han gået over i ekstremerne.
På den ene side er det komisk læsning, men samtidig også skræmmende. Særligt han tilknytning til Hudson instituttet bryder jeg mig ikke om.
4
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dykkersild » 12. feb 2016, 13:36

Jeg syntes, at det er pisse-irriterende når jeg bliver inviteret til fest-halløj i de forlænget weekender i foråret. Lige nu gør en konfirmation i bededagsferie og en rund fødselsdag i Kristi Himmelfartsferien, at jeg ikke kan komme væk til mit sommerhuset - mit helt eget sted, hvor jeg slapper af og lader op. Og nej det må man ikke sige, for man skal være glad for at blive inviteret - men så siger jeg det sgu herinde.
3
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 12. feb 2016, 13:39

Jeg synes at hende, der laver vagtplanerne på mit arbejde er en kæmpe so.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 12. feb 2016, 13:43

Jeg er faktisk sådan helt seriøst overdrevent sej :sol:
7
...
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 12. feb 2016, 13:55

dykkersild skrev:Jeg syntes, at det er pisse-irriterende når jeg bliver inviteret til fest-halløj i de forlænget weekender i foråret. Lige nu gør en konfirmation i bededagsferie og en rund fødselsdag i Kristi Himmelfartsferien, at jeg ikke kan komme væk til mit sommerhuset - mit helt eget sted, hvor jeg slapper af og lader op. Og nej det må man ikke sige, for man skal være glad for at blive inviteret - men så siger jeg det sgu herinde.

Jeg forhøjer med, at jeg siden september har været lige småsur over, at vi er inviteret til konfirmation (hos et ungt menneske jeg bryder mig meget lidt om) dagen efter min fødselsdag. Det betyder nemlig, at det bliver lidt svært at holde min egen fødselsdag. Og det sker temmelig mange år, fordi jeg har fødselsdag 4. maj, og konfirmationer ligger tit i nærheden af eller på min fødselsdag. Og det må man ikke sige, for konfirmation er større end fødselsdag, men jeg synes helt ærligt og egoistisk, min 24-års fødselsdag er vigtigere end et forkælet barn, der altid glemmer hvad jeg hedder, kun ønsker sig penge og ting til MANGE penge, og hvor jeg ved maden der serveres er Kokken og jomfruen-agtigt.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf didas » 12. feb 2016, 13:58

Karkluden skrev:
dykkersild skrev:Jeg syntes, at det er pisse-irriterende når jeg bliver inviteret til fest-halløj i de forlænget weekender i foråret. Lige nu gør en konfirmation i bededagsferie og en rund fødselsdag i Kristi Himmelfartsferien, at jeg ikke kan komme væk til mit sommerhuset - mit helt eget sted, hvor jeg slapper af og lader op. Og nej det må man ikke sige, for man skal være glad for at blive inviteret - men så siger jeg det sgu herinde.

Jeg forhøjer med, at jeg siden september har været lige småsur over, at vi er inviteret til konfirmation (hos et ungt menneske jeg bryder mig meget lidt om) dagen efter min fødselsdag. Det betyder nemlig, at det bliver lidt svært at holde min egen fødselsdag. Og det sker temmelig mange år, fordi jeg har fødselsdag 4. maj, og konfirmationer ligger tit i nærheden af eller på min fødselsdag. Og det må man ikke sige, for konfirmation er større end fødselsdag, men jeg synes helt ærligt og egoistisk, min 24-års fødselsdag er vigtigere end et forkælet barn, der altid glemmer hvad jeg hedder, kun ønsker sig penge og ting til MANGE penge, og hvor jeg ved maden der serveres er Kokken og jomfruen-agtigt.


Hvorfor ikke bare melde afbud til konfirmationen? Det er en invitation, det er jo ikke en indkaldelse. Jeg kunne da aldrig drømme om at tage til en fest hos en, jeg ikke brød mig om på bekostning af mine egne planer.
11
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Viskelæder » 12. feb 2016, 14:44

Ballademager skrev:Og i forlængelse: Konfirmationer er ofte jævnt kedelige :genert: DET må man i hvert fald ikke sige...


ALLE familie-komsammener af den slags er røvkedelige :lol2:
5
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19600

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 12. feb 2016, 15:03

Viskelæder skrev:
Ballademager skrev:Og i forlængelse: Konfirmationer er ofte jævnt kedelige :genert: DET må man i hvert fald ikke sige...


ALLE familie-komsammener af den slags er røvkedelige :lol2:



Haha, ikke i min familie - vi forstår fandme at holde et brag af en fest :lol2:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 12. feb 2016, 15:25

Animi skrev:
Viskelæder skrev:
Ballademager skrev:Og i forlængelse: Konfirmationer er ofte jævnt kedelige :genert: DET må man i hvert fald ikke sige...


ALLE familie-komsammener af den slags er røvkedelige :lol2:



Haha, ikke i min familie - vi forstår fandme at holde et brag af en fest :lol2:

Det gør vi også.
Men det er kedeligt andre steder.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 12. feb 2016, 15:26

Jeg elsker Valentins Dag.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. feb 2016, 16:31

Irritationen, når hende som man selv synes man har hjulpet en hel del, altid været hendes skulder at græde ved, altid troppet op med pizza når hun er syg, altid godt gidet at droppe sin egen nattesøvn hvis hun trængte til en snak kl. 01.57, når hun så skriver en rigtig sød og rørende hyldestopdatering med tak fordi du altid er min støtte og hjerteveninde - til en anden! Men man er selvfølgelig ikke den der lille lusede person som ingen kan li, så man smiler bare og roser den anden selvom man er bitter som en umoden grapefrugt.
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 12. feb 2016, 16:35

Torn skrev:Det er ikke spild af liv at bruge en hel dag på søvn og netflix.


Øh, nej da - er det ikke snarere livsforlængende at gøre det somme tider? Er jeg da fuldstændigt overbevist om. :)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"