Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf ManicNinja » 12. feb 2016, 18:10

Faldt helt tilfældigt over denne fine overbliks-intro til Ninka og alle hendes projekter og mystiske filosofier. Nye måbere kan begynde her:

http://www.kommunikationsforum.dk/artik ... erlige-liv
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
fisken80
Indlæg: 22342
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52575

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf fisken80 » 12. feb 2016, 19:09

ManicNinja skrev:Faldt helt tilfældigt over denne fine overbliks-intro til Ninka og alle hendes projekter og mystiske filosofier. Nye måbere kan begynde her:

http://www.kommunikationsforum.dk/artik ... erlige-liv



Linket er skam allerede postet :)
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf ManicNinja » 12. feb 2016, 19:15

fisken80 skrev:
ManicNinja skrev:Faldt helt tilfældigt over denne fine overbliks-intro til Ninka og alle hendes projekter og mystiske filosofier. Nye måbere kan begynde her:

http://www.kommunikationsforum.dk/artik ... erlige-liv



Linket er skam allerede postet :)


Smukt :gogo: - så kan jeg lære at holde mig opdateret :D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. feb 2016, 20:29

klyt skrev:Jeg kan godt li' Ninkas forsvarere på K-Forum. Både hende den universitetsuddannede homøopat(!?) og hende med: "Det er uomtvisteligt at når man dropper sukker, mel og mælk så sker der noget." Det lyder jo aldeles spændende med den anti allergendiæt der og det der noget der sker med én. En form for vækkelse fra al den forkerte mad.


Oh shit ja, de kommentarer er da guld i sig selv, 1000 tak! :lol2:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Karkluden » 12. feb 2016, 21:08

Hun giver simpelthen sine børn 12 piller om morgenen? Sammen med den famøse romkugle?
Altså jeg spiser sgu også kosttilskud i perioder og efter 2 x sygdom på en måned overvejer jeg at inhalere glasset med d-vitamin, men jeg er fandeme også voksen, arbejder på skæve tidspunkter og sådan. Det er da ikke noget man giver børn? 12 kosttilskudspiller pr dag?
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. feb 2016, 06:27

Guldlok skrev:Nogen der kender til ham her og ved, hvorfor han beskæftiger sig SÅ meget med Ninka :gruble:

http://www.kommunikationsforum.dk/artik ... erlige-liv

"50 Shades of Kernesund Galimatias " :lol:


Om ikke andet er Ninkas karriere fra Kernesund Familie og frem en rigtig god case til at belyse nogle generelle samtidige tendenser indenfor sundhedsopfattelse, personlig branding og brug af sociale medier, og det er så det, Kommunikationsforum har hyret forfatteren til at analysere og efterfølgende lave en underholdende formidling af.
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. feb 2016, 06:31

FruDulle skrev:Man kunne mene at når hun går så meget op i kost, så burde hun være i stand til at dække en del tilskud ind via kost fremfor piller. Umiddelbart. Altså jeg tager også en håndfuld tilskud men spiser mig til så meget som muligt.

Måske er det sønnen med infantil autisme der får det, han har nok brug for en del ekstra.


Det kan skyldes, at Ninka opfatter en del allergier, overfølsomheder og andre særlige behov som universelle.
Så bliver der hurtigt utroligt meget at tage hensyn til og "behandle".
2
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Kommodedyret » 13. feb 2016, 15:23

Jeg har i øvrigt en på min fb-venneliste som jeg engang kendte, og som også har slået sig op som livsstilguru i bedste Ninkastil.
Jeg kan ikke finde hoved og hale i hendes underliggende livssyn da hun poster inspirationsbilleder og links med divergerende og nogle gange modstridende synspunkter. Men sådan er det nok at være i udviklingsbranchen, det behøver ikke at give mening. :-D
4
Closure, closure, closure closure closure
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Guldfisk » 13. feb 2016, 16:11

Kommodedyret skrev:Jeg har i øvrigt en på min fb-venneliste som jeg engang kendte, og som også har slået sig op som livsstilguru i bedste Ninkastil.
Jeg kan ikke finde hoved og hale i hendes underliggende livssyn da hun poster inspirationsbilleder og links med divergerende og nogle gange modstridende synspunkter. Men sådan er det nok at være i udviklingsbranchen, det behøver ikke at give mening. :-D


Jeg kan bedst lide, når der engang imellem er huller af klarsyn i deres prædiken.

Så det bliver:
1) Du må kun spise selleri.
2) Drik 4 L vand om dagen.
3) Hver dag skal du bruge en time på yoga.
4) Mediter hver dag.
5) Slap af, nyd livet, lad være med at være fanatisk.
6) Selleri og vand.
7) Gentag for evigt...
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. feb 2016, 10:14

Kommodedyret skrev:Jeg har i øvrigt en på min fb-venneliste som jeg engang kendte, og som også har slået sig op som livsstilguru i bedste Ninkastil.
Jeg kan ikke finde hoved og hale i hendes underliggende livssyn da hun poster inspirationsbilleder og links med divergerende og nogle gange modstridende synspunkter. Men sådan er det nok at være i udviklingsbranchen, det behøver ikke at give mening. :-D


Sådan en har jeg også. Og hun har desværre skrevet en bog om sin egen sundhedsteori, som på samme tid er latterlig og fuldstændig ugennemskuelig, men det stopper hende ikke i at "namedroppe" teorien i alle mulige emner fordi hun mener den er relevant snart sagt alle steder.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Badesandalen » 15. feb 2016, 08:12

LaScrooge skrev:
Badesandalen skrev:Sletter hun de negative kommentarer?

Udfra alt det jeg har læst om ham englænderen og deres sexliv, så håber jeg godt nok for knægtens skyld at hans værelse er i den anden ende af huset i forhold til deres. :tie:


HVor skriver hun om deres sexliv?


Okay, min formulering var vist ikke for god. Men sådan som jeg har læst de ting hun har skrevet (ikke kun om englænderen), og sex er da øverst på dagsordenen. Jeg tror kun hun har så meget fokus på kærlighed lige nu fordi hun har mødt ham gutten. Desuden er forholdet jo nyt endnu, og hun er tydeligvis helt oppe i skyerne. Giver det mere mening? Ellers så bare ignorer indlægget. :D
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Sorenspige » 15. feb 2016, 11:56

Sådan som hun har det lige nu, er vel sådan som millioner af forelskede mennesker har haft det gennem tiden. At man (tror, at man har) har fundet det perfekte match, den eneste ene, og at han fuldender ens liv.

Utroligt, at hun (i hvert fald for hendes børns skyld) ikke lige trækker vejret og ser, om det varer ved, når den stormende forelskelse er stilnet lidt af om måske 6-12 måneder.
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. feb 2016, 12:08

Sorenspige skrev:Sådan som hun har det lige nu, er vel sådan som millioner af forelskede mennesker har haft det gennem tiden. At man (tror, at man har) har fundet det perfekte match, den eneste ene, og at han fuldender ens liv.

Utroligt, at hun (i hvert fald for hendes børns skyld) ikke lige trækker vejret og ser, om det varer ved, når den stormende forelskelse er stilnet lidt af om måske 6-12 måneder.


Jeg forstår heller ikke det behov for at skulle bræge det ud til højre og venstre og ikke mindst indblande børnene efter få måneder.
Drengen der råbte ulv/Kvinden der råbte soulmate.

Mit fremtidsbud: Om 5 mdr kommer der en periode hvor vi hører mærkbart mindre til Ninka, hvorefter hun hen mod efteråret lancerer et nyt koncept, som handler om livsrejser og livsopgaver, både i dette og i kommende liv. Fordi hun og Mr. Dore fandt ud af at de først skulle fuldføre deres fælles twin flame mission i et af deres næste liv, det skulle faktisk slet ikke være i dette liv. De kunne bare mærke det tætte bånd allerede nu. Hvilket har fået Ninka til at tænke rigtig meget over det med dette liv og næste liv osv og som man ved hjælp af en livsdetox meget lettere kan komme i kontakt med, så man kan blive lykkelig fordi man ved hvad man skal i dette og kommende liv.
15
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Modesty Blame » 15. feb 2016, 19:55

Dirtylittledevil skrev:
Sorenspige skrev:Sådan som hun har det lige nu, er vel sådan som millioner af forelskede mennesker har haft det gennem tiden. At man (tror, at man har) har fundet det perfekte match, den eneste ene, og at han fuldender ens liv.

Utroligt, at hun (i hvert fald for hendes børns skyld) ikke lige trækker vejret og ser, om det varer ved, når den stormende forelskelse er stilnet lidt af om måske 6-12 måneder.


Jeg forstår heller ikke det behov for at skulle bræge det ud til højre og venstre og ikke mindst indblande børnene efter få måneder.
Drengen der råbte ulv/Kvinden der råbte soulmate.

Mit fremtidsbud: Om 5 mdr kommer der en periode hvor vi hører mærkbart mindre til Ninka, hvorefter hun hen mod efteråret lancerer et nyt koncept, som handler om livsrejser og livsopgaver, både i dette og i kommende liv. Fordi hun og Mr. Dore fandt ud af at de først skulle fuldføre deres fælles twin flame mission i et af deres næste liv, det skulle faktisk slet ikke være i dette liv. De kunne bare mærke det tætte bånd allerede nu. Hvilket har fået Ninka til at tænke rigtig meget over det med dette liv og næste liv osv og som man ved hjælp af en livsdetox meget lettere kan komme i kontakt med, så man kan blive lykkelig fordi man ved hvad man skal i dette og kommende liv.

Lever du af at skrive selvhjælpsbøger? :lol:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf kidkomb » 15. feb 2016, 19:57

Det forekommer mig faktisk slet ikke utænkeligt, at hendes næste "ting" bliver reinkarnation :D
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Livets forhold"