Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. feb 2016, 18:04

Velvet-Goldmine skrev:Manner - jeg får helt lydt til at oprette en profil på Tinder for at se det her i levende live!

EDIT: og nu kan jeg så erfare at Microsoft værner om mit personlige velbefindende, så man kan ikke finde Tinder i app-store på en Nokia :-D


Alt mit er fra endate.dk en ganske gratis side :slem:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. feb 2016, 18:08

Jeg fik et brev fra en mand som skrev noget a la "hov hov, du glemte da vist at lægge en lille hilsen da du besøgte min profil. det er altså almindelig høflighed"

Hvortil jeg svarede "Hov hov, du glemte da vist at starte dine sætninger med stort, det er altså almindelig børnelærdom"

Så blev han pissesur.
20
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Velvet-Goldmine » 12. feb 2016, 18:26

Dirtylittledevil skrev:Jeg fik et brev fra en mand som skrev noget a la "hov hov, du glemte da vist at lægge en lille hilsen da du besøgte min profil. det er altså almindelig høflighed"

Hvortil jeg svarede "Hov hov, du glemte da vist at starte dine sætninger med stort, det er altså almindelig børnelærdom"

Så blev han pissesur.


Så vil du jo heller ikke have en mand - så er du KUN ude på at være overlegen og feministisk!
6
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Velvet-Goldmine » 12. feb 2016, 18:31

JessicaD skrev:Hun vil da gerne have en mand. Hun gider bare ikke en smålig og nærtagende undskyldning for en mand? :P


Det var så en ironi der faldt grumt til jorden :genert:
8
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 12. feb 2016, 18:48

Velvet-Goldmine skrev:
JessicaD skrev:Hun vil da gerne have en mand. Hun gider bare ikke en smålig og nærtagende undskyldning for en mand? :P


Det var så en ironi der faldt grumt til jorden :genert:

Jeg forstod den godt :-D
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. feb 2016, 20:12

Aj men det er helt hat og briller :-D
Faktisk tolkede jeg hans indledende "hov hov" brev som tør humor. Jeg troede ikke at nogen i ramme alvor kunne finde på at komme rendende med en løftet finger over en manglende hilsen.
Og da han så blev sur da jeg "gav igen" var min første tanke nånå humoren gælder åbenbart kun den ene vej og ikke når den rammer ham selv.
MEN. Han bliver ved. Jeg kan regne ud at hans første brev var ment i ramme alvor, for nu kalder han mig en "glomutter" der bare sidder for mig selv og bedømmer profilerne uden at jeg vil noget.

Jeg har skrevet tilbage nu, at enten har han den mest gennemførte tørre humor, eller også er han bare meget dum. Hvilken af delene ved jeg ikke helt endnu. Og om han helt seriøst skriftligt kontakter hver eneste profil han har været inde på?

Men måske gør han det virkelig. For der ER jo mænd derinde som skriver "Hejsa, tak for kigget" og måske gør de det virkelig uden undtagelse til alle?
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf fisken80 » 12. feb 2016, 20:49

JessicaD skrev:Hvor er jeg træt af mænd (eller drengerøve måske?), der siger, at de gerne vil lære en at kende/skrive sammen, og så alligevel stiller de ingen spørgsmål, men læner sig nærmest bare tilbage og forventer, at jeg underholder. Fx. skriver en, at han gerne vil lære mig at kende. Jeg svarer så tilbage og skriver lidt og slutter af med, hvem han så er? ;) Hans svarer: "Jeg hedder Jesper - hvad med dig?". Det kan man jo ikke arbejde med? Det er jo på lavere niveau end venindebøger i 2. klasse. Jeg svarede tilbage, at vi nok havde lidt for forskellig måde at kommunikere på, og at han måtte have en god aften. Hvis jeg er interesseret, så stiller jeg da nogen spørgsmål? Gad vide om de bare ikke ved, hvad de skal skrive? Eller om de er den akavede type ude i virkeligheden også, der bare siger "så deeet" konstant, fordi de ikke aner, hvad de skal sige!

Det er jo det samme problem med fyren i mit sidste indlæg. Hvorfor skriver han ikke bare noget interessant for at fange interessen til at starte med? Det er da også de færreste i byen, der bare kommer hen og siger hej, og så ikke rigtig har andet at byde på og forventer, at modparten holder samtalen kørende.


Nogen af dem er. Jeg var for maaaange år siden på date med en fyr, der netop ikke skrev ret meget, men altså han fik en chance. Han var umulig at føre en samtale med, og det var ikke fordi han ikke havde noget at fortælle, for jeg fik heeeevet ud af ham, at han flere somre havde været frivillig på en sommerlejr for udsatte børn, og altså det er da en fed ting at være og noget man godt burde kunne få en snak om - men niksen...

Jeg endte med at undskylde mig med, at jeg skulle hjem og skrive videre på mit speciale (en lørdag aften mange måneder før aflevering, as if), og så var det lissom det.
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 12. feb 2016, 21:39

Apropos

tf_2016-02-11_1003981z.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. feb 2016, 22:36

Nu er der en som bruger en forsidebesked på at fortælle at han har skiftet til LED-pærer i alle sine lamper. #fredagssteming
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Oddinary » 13. feb 2016, 10:14

Dirtylittledevil skrev:Jeg fik et brev fra en mand som skrev noget a la "hov hov, du glemte da vist at lægge en lille hilsen da du besøgte min profil. det er altså almindelig høflighed"

Hvortil jeg svarede "Hov hov, du glemte da vist at starte dine sætninger med stort, det er altså almindelig børnelærdom"

Så blev han pissesur.


Det har jeg aldrig forstået, den dér selvopfundne høflighedsregel. Skal man også hilse på alle mennesker, man går forbi på gaden? :stoned:
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. feb 2016, 10:22

Oddinary skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg fik et brev fra en mand som skrev noget a la "hov hov, du glemte da vist at lægge en lille hilsen da du besøgte min profil. det er altså almindelig høflighed"

Hvortil jeg svarede "Hov hov, du glemte da vist at starte dine sætninger med stort, det er altså almindelig børnelærdom"

Så blev han pissesur.


Det har jeg aldrig forstået, den dér selvopfundne høflighedsregel. Skal man også hilse på alle mennesker, man går forbi på gaden? :stoned:


Jeg tror mere det er hvis man går forbi et hus, og kigger ind i haven eller ind gennem vinduet, så bliver man altså nødt til lige at banke på og sige hey jeg kiggede lige på jeres have :lol:

Nå men i stædighed blev jeg ved med at kværulere overfor ham, og så lavede han forklaringen om til at det bare var noget han havde sagt for at komme i snak.
Jeg tænkte så hmm ja okay, måske har han bare svært ved at finde en god måde at starte på, måske er han lidt sød alligevel? Og så tjekkede jeg hans profil igen for lige at genopfriske hvad han havde skrevet om sig selv og sårn...
Så gik der 5 minutter, så skrev han: Nå? Skulle du nu lige ind og glo igen ???????!!

Nu ignorerer jeg ham bare, det er sgu for weird :forvirret2:
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 13. feb 2016, 10:38

Dirtylittledevil skrev:Jeg fik et brev fra en mand som skrev noget a la "hov hov, du glemte da vist at lægge en lille hilsen da du besøgte min profil. det er altså almindelig høflighed"

Hvortil jeg svarede "Hov hov, du glemte da vist at starte dine sætninger med stort, det er altså almindelig børnelærdom"

Så blev han pissesur.


Jeg er ret sikker på, jeg var kommet til at skrive: "Hov, hov - du glemte da vist, at man ikke indleder en dialog med en fremmed ved at bebrejde og belære vedkommende."

... Nar!
0
Edit: Jeg har også nogle gange troet, at sådan en hilsen da ikke kunne være andet end forsøg på kærligt drilleri og humor. Men sådan noget har de slet ikke haft. Humor, altså. Suk.
Senest rettet af ManicNinja 13. feb 2016, 10:44, rettet i alt 2 gange.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Modesty Blame » 13. feb 2016, 10:42

ManicNinja skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg fik et brev fra en mand som skrev noget a la "hov hov, du glemte da vist at lægge en lille hilsen da du besøgte min profil. det er altså almindelig høflighed"

Hvortil jeg svarede "Hov hov, du glemte da vist at starte dine sætninger med stort, det er altså almindelig børnelærdom"

Så blev han pissesur.


Jeg er ret sikker på, jeg var kommet til at skrive: "Hov, hov - du glemte da vist, at man ikke indleder en dialog med en fremmed ved at bebrejde og belære vedkommende."

... Nar!

Det er ligesom dem, der kommer hen og siger, hvorfor ser du så sur ud? Hvor man mest har lyst til at give vedkommende et knæ i skridtet, når man altså er kommet sig over forbløffelsen over, at fremmede mennesker blander sig i, hvordan man vælger at se ud, mens man ikke tænker på dem.
5
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 13. feb 2016, 20:20

Jeg har den underligste "samtale" på Instagram :D

En mand skriver til mig ud af det blå:
- Hi, how are you?
Im good, thank you, how are you?
- Im great, thanks for asking! You have a beautiful smile! How old are you?
Thank you :) Im 29.
- Really? You look so young! :)
Yes, really. Thank you :)
- And you like guinea pigs?? You are not real :D What did you study? (her tænker jeg stadig: hvad vil han?? jeg får ikke lige svaret, så han skriver igen)
- Sorry if im bothering you
No you are not bothering me. I studied psychology, why? :)
- Nice I wanted to get my PhD in Behaviour Analysis which is a part of psychology (han skriver igen)
- What would you like to know about me?
You wrote me?? :D
- Well im 28 years old. Im originally from *** but lived about 9 years in *** where I studied and worked and also lived about a year in ***, ***, *** and ****. I just moved back to *** about two months ago and I will stay here for probably a year but I havent planned it out yet since I still have my family here. (han skriver igen)
- I have a few degrees in ***, ***, *** and minor in *** (han skriver igen)
- After that when I come back to get my masters I got an MBA with emphasis on *** and after I got a specialiazation in *** and *** (han skriver igen)
- I guess thats a little about me :)


WTF?
3
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 13. feb 2016, 20:59

Viskelæder skrev:WTF?
.meh. det er vel ikke så svært at hitte rede i hvad han vil. Den sidste del er tydeligevis en copy-paste han bruger til mange. Du er sikkert smuk siden han skriver til dig uopfordret. Har set andre piger der får alle mulige tilbud på Instagram og Facebook og alt muligt. Ofte ægteskabstilbud på gebrokkent arabisk el. indisk/engelsk.

Idag var der på jeres alles favorit-site en pige der brokkede sig på forsiden: "Tænker mænd da også kun på en ting!!!" En ret udseenet udfordret pige.
1
Grab them by the pussy

Tilbage til "Forhold og sex"